Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2007, 14:10
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Wat neem je allemaal mee op vakantie? Neem je de hele inhoud van je kledingkast mee, want je weet maar nooit of kun je het doen met een simpel rugzakje?
Ga je naar luxe resorts met hotels met heel veel sterren of ga je liever kamperen?
Lig je de hele dag aan het strand of ga je de woeste jungle in, maak je lange wandeltochten of ga je alleen maar winkelen en feesten? Ga je vaak op vakantie of vind je een vakantie zonde van je tijd? Geef je dan veel geld uit of hou je alles lekker lowbudget? En waar ga je heen deze zomer?

Vertel!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2007, 14:12
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik ga kamperen, ik neem as usual een shitload aan kleren mee, ik geef geld uit als water en ik combineer golfsurfen met chillen en uitgaan. Oh en dat alles in Zarautz, Baskenland.
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 14:20
Verwijderd
ik vind kamperen vaak leuker dan in een hotel/appartement. leuk sfeertje vorig jaar ben ik met een vriendin naar kroatië geweest in een karig appartement, en dat was ook prima. dit jaar ga ik niet op vakantie wegens geldgebrek, dus alleen naar lowlands.

als ik op vakantie ga neem ik 2 paar schoenen, slippers, 2 bikin's en een shitload aan kleding mee. zoveel dat m'n koffer nog net dicht past. als ik er dan ben draag ik bijna altijd dezelfde kleding, maargoed.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 14:20
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Citaat:
uuuf schreef op 14-06-2007 @ 15:20 :
als ik er dan ben draag ik bijna altijd dezelfde kleding, maargoed.
hehe ja daar komt het bij mij meestal ook op neer
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 14:23
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik probeer altijd zo goedkoop mogelijk op vakantie te gaan. Bij voorkeur vertrek ik gewoon en dan zie ik wel waar ik beland. Vorig jaar ben ik met mijn vriendje en twee vrienden naar Barcelona gevlogen drie dagen gebleven en toen met de trein terug naar Groningen gegaan en onderweg in hostels en cheapass hotels geslapen. Op vakantie geeft ik veel geld uit aan eten en entree van dingen en openbaarvervoer. Kleding koop ik niet zoveel, want dat moet ik dan allemaal weer mee sjouwen. Ik neem dus ook niet zoveel mee. Dat deed ik vroeger wel. Dan nam ik gewoon twee tassen met kleding mee (want je weet maar nooit), maar toen had ik eens een hele tas op de vakantiebestemming laten staan en sindsdien doe ik dat dus niet meer.
Dit jaar ga ik eerst naar Denemarken met mijn familie en vriendje en op mijn verjaardag gaan we naar Legoland . Een paar dagen na thuiskomst vertrek ik met drie vriendinnen naar Rome in een auto (de auto is het enige wat we geregeld hebben, dus dat wordt spannend).
Daarna nog naar Barcelona met mijn vriendje. Dus ik ben straks heel erg blut. Maar ik heb er wel zin in .
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 14:26
Verwijderd
Ik ga deze zomer backpacken in ZO Azië en ik ben er nog niet uit wat ik allemaal mee moet nemen. Zo min mogelijk in ieder geval. Ik denk 1 lange broek, 1 korte broek (tot over knieën wel want anders is het onfatsoenlijk daar) en 1 rokje (ook tot over knieën), 3 shirtjes met korte mouwen, 1 longsleve en een vest maar volgens mij is dat al veel te veel. 'T is een beetje lastig omdat het nogal verschillende weerstypen zijn en we veel verschillende dingen willen gaan doen (HongKong is redelijk hippe stad maar bergtrips in Noord-Laos moeten weer heel praktisch zijn e.d.) en bijvoorbeeld ook willen gaan motorrijden (vandaar de lange broek). Bovendien is het regenseizoen en dus heet en nat.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 14:28
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik hou totaal niet van kamperen, maar als het moet doe ik het wel. Het liefst ga ik naar plekken met zo min mogelijke toeristen, mooie witte stranden om te luieren, en het liefst ook dicht bij dorpjes of steden waar je van alles kunt bezichtigen.
Ik hoef geen 5 sterren hotel, ik slaap ook uistekend in een hostel, zolang ik niet in een tent hoef te zweten vind ik het uitstekend.
De reis naar mijn eindbestemming mag wel avontuurlijk zijn en ik neem het liefst zo min mogelijk mee, maar ach ik ben een vrouw dus dat ik zowat onmogelijk

Ik ga morgen naar Londen om een vriendin te bezoeken en haha ik probeer low budget te doen maar met een pond kan dat haast niet
En in juli met mijn vriendje naar Athene en Naxos (eiland) !!

tot zover mijn betoog
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 14:31
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ga dit jaar met botulismf op vakantie naar een huisje in eeh logrono geloof ik maar ik vergeet altijd of het dat is of torrevieja . en ik hoop vooral dat ik dan lekker kan chillen en dat het mooi weer is en dat we mooie dingen gaan zien. en zwemmen in de zee haha en heel romantisch ladingen tapas naar binnen werken en naar de zonsondergang kijken enzo. maar we zien nog wel, het maakt me niet zo veel uit als we maar minimaal een keertje naar zee gaan
maar in elk geval is dat lekker goedkoop en dat moet ook wel want ik heb eigenlijk nada vakantiegeld. ik krijg gelukkig wat van mijn ouders. ik kan wel met weinig spullen toe, zolang ik maar elke dag een schoon t-shirt en ondergoed heb en een goed paar schoenen. en ik moet echt een dikke lading pijnstillers meenemen want ik heb volgens mij nog nooit een vakantie gehad dat ik niet verging van de migraine. ik heb echt een goeie planning wat dat betreft, ik krijg altijd de meest zware migraine-aanvallen als ik in het buitenland zit. dus dat voorraadje pijnstillers is geen overbodige luxe.

en wat ik nooit vergeet zijn tekenspullen en een dik boek. en pleisters want ik trek altijd kutschoenen aan en dan loop ik met blaren haha stom.
Vorig jaar was ik met mijn moeder op vakantie in berlijn en toen kregen we een rondleiding van eigenlijk 3 uur door de stad maar uiteindelijk werd dat meer dan 6 uur en ik had nieuwe schoenen die nog niet ingelopen waren dus blaren PLUS migraine en het was 35 graden. en ik vond het nog een leuke dag ook. wat een bikkel ben ik toch.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 14:33
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oja en ik wil nooit meer met mijn moeder in een jeugdhostel want vorig jaar zat ik in the generator in berlijn en toen werd mijn moeder elke nacht kwaad omdat er mannen in de kamer sliepen en ze een ladies only kamer had en ze snurkte heel hard en ik schaade me dood hahaha. maarja zij betaalde
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 14:37
Verwijderd
Ik wil reizennnnnn maar deze zomer heb ik geen geld omdat ik al moet verhuizen en allemaal dingen voor de studie en mja. Ik ga wel zoals elk jaar naar Wacken, maar dat is niet echt vakantie.

Volgend jaar ga ik misschien drie maanden naar Indië, met een vriend, om daar Engelse les te geven op een soort van basisschool. Maar het is wel de vraag of ik dat wel kan combineren met euh de rest van m'n leven in die tijd.

En ik ben verliefd op Rome dus daar wil ik ook heen maar dat gaat het komende jaar dus sowieso niet gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 14:38
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
eigenlijk moet ik gewoon overal opschrijven dat ik een week eerder op vakantie ga en dan stiekem de week erna op vakantie gaan om mijn migraine te misleiden
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 14:41
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
dit jaar niet op vakantie in de zomer helaas. ik wou eigenlijk een taalreis van een maand or so in spanje doen, san sebastian, en dan gecombineerd met surfen.
maar dat is redelijk aan de prijs en waren al mn spaarcentjes direct op, dus ik ga heel augustus werken om t bij elkaar te sparen voor volgend jaar.
ik ga wel op zomerkamp met waterscouting, we varen naar zeeland en doen daar ongeveer een week over, dan een week kamp, en dan met een omweg terugvaren via antwerpen . heel relekst altijd die voor- en naweek.
lowlands hoort er ook bij natuurlijk.

ik ga het liefst stedentrippen of kamperen ergens, en ook t liefst zonder al te veel plannen, gewoon doen wat leuk is met leuke mensen. ik wil veel kleren mee, voor elk weersoort wel iets, maar nooit heb ik bij wat ik eigenlijk aanwil. en het liefst zo lowbudget mogelijk dat ik veel kan spenden aan uitgaan, shoppen, dingen doen en eten.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 14:45
Verwijderd
Ik ben afgelopen december nog naar Amerika en Mexico geweest dus ik blijf deze zomer gewoon in Europa. Ga samen met twee vrienden naar Denemarken en Zweden en daar verheug ik me erg op. Ook vroeg mijn vader afgelopen week of ik zin had om samen de familie een weekje weg te gaan, iets wat ik ook wel ga doen denk ik. Zit altijd in hotels omdat ik een allergie heb voor campings, heb het idee dat je daar altijd maar gezellig moet doen tegen iedereen. Denk dat het ook een beetje met mijn opvoeding te maken heeft, wij gingen nooit naar campings en daarom ga ik er nu liever ook niet heen. Voor mijn gevoel is op een camping altijd alles vies en smerig
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 15:02
Princesse Suze
Avatar van Princesse Suze
Princesse Suze is offline
Ik ga zoals elk jaar zeilen in Friesland: Friese meren, Ijsselmeer en Waddenzee. Neem dus gwoon een berg kleding mee, 4 bikini's, wetsuit (totally verslaafd aan windsurfen) en me hangmat! Na 3 weken zeilen ga k ook nog een week op surfkamp (ook zoals ieder jaar, wa lijken mijn vakanties eigg op elkaar)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 15:14
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
hoe het er nu naar uitziet ga ik eerst twee weken op een huis passen en voor de dieren daar zorgen en werken en daarna alleen met de trein via duitsland naar oost-europa (met overal tussenstops), een dagje szíget en dan weer terug. waarschijnlijk in cheapo hostels, ik moet nog even zien. ik probeer zo min mogelijk mee te nemen anders wordt het zo'n gezeul.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 15:15
Verwijderd
ik ben al op vakantie geweest
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 16:22
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 14-06-2007 @ 15:45 :
Doe niet zo nichterig.

Ontopic: Geen clue wat ik ga doen. Korte tripje(s) iniedergeval. Langer dan een week trek ik echt niet. Ben r gewoon niet into.

Dus hip backpacken in de bush bush zit er voor mij echt niet in.
__________________
The death toll is rising
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 16:32
suvórov
Avatar van suvórov
suvórov is offline
Ik ga me deze zomer dood liften ben ik bang. Daar neem ik zo weinig mogelijk spullen en geld voor mee.

En de nodige bankroet-makende festivals.
__________________
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-06-2007, 16:37
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Dit jaar een weekje France, voor de rest festivalletjes meepakken. Tent of hotel, maakt me bijster weinig uit. Ik kan al goed pitten onder een stuk landbouwzeil, dus tja.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 16:38
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben net 3 maanden naar australie geweest dus er zit niet echt een vakantie in dit jaar. heel misschien een weekje naar barcelona want mn zusje zit daar de hele zomer. en waarschijnlijk lowlands...
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 16:41
Verwijderd
Ik ga morgen te fout maar cheapass met 2 vriendinnen naar blanes en later nog met mams naar bulgarije/oid.
dna volgend jaar het helejaar buitenland wat ook ee nsoort vakantie is
ohja en lowlands natuurlijk

Laatst gewijzigd op 14-06-2007 om 19:41.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 17:08
Verwijderd
vorig jaar luxe gedaan in een hotel in egypte en dat was best leuk voor een keer dit jaar ga ik een paar dagen naar denemarken, vrienden opzoeken, en naar sziget. ik zou wel veel meer willen maar ik moet sparen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 17:24
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Naar Logroño idd met Tonsillitis en over twee weken ben ik klaar met mijn vrijwilligerswerk/stage/shizzle en dan ga ik eens uitzoeken wat we allemaal kunnen doen. Ik ben ook voor de zee en voor ladingen tapas bij ondergaande zonscenario's en voor het guggenheim-museum in bilbao en voor een hoop musea in Madrid en ik heb er veel zin in.
Ik neem een backpack mee met een relatief beperkte lading kleren, heb niet zoveel nodig. Een vijftal shirts en wat broeken en we hebben een wasmachine daar dus dat maakt het nog makkelijker. Verder wil ik ook een aantal boeken mee en een lading cd's en eventueel wat dvd's en sowieso teken- en schrijfspullen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 17:40
Jones
een weekje ardennen met vrienden. Paar dagtripjes naar grote steden, grotten bekijken, mountainbiken, wandelen, kanoën, spa/thermen. Zoiets. In een luxe huisje met jacuzzi op het terras en goede keuken. (lang, veel en lekker eten hoort bij vakantie) Daarna 2 weken Frankrijk met m'n vriendin. Met de auto van m'n ouders campings hoppen. Nog geen idee waar we precies heen gaan. Als ik dan nog geld over heb ga ik nog een weekje een berghuttentocht door Zwitserland doen met een vriend.

Wat ik meeneem is natuurlijk afhankelijk van wat ik ga doen. Weekje ardennen gewoon een kleine weekendtas vol met kleren zodat je overal op voorbereid bent. In frankrijk kunnen we meeslepen wat we willen maar je gaat toch kamperen dus loop je waarschijnlijk 24/7 in een zwembroek. De berghuttentocht gaat er van alles 2 mee + waterdicht vest/jas, bergschoenen en slippers.

Laatst gewijzigd op 14-06-2007 om 17:51.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 17:44
Verwijderd
Mijn ouders gaan naar Texel voor 2 en een halve week, wat betekent dat ik fijn ook een weekendje mag komen
En dat wordt dus in een tentje slapen met spinnen en beesten, maar we kamperen al 17 jaar dus dat ben ik wel gewend.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2007, 17:47
Verwijderd
Ik ga dit jaar voor het eerst kamperen in Italia en mijn ouders denken dat ik het zwaar ga krijgen. Ik denk wel dat het meevalt, I'm a survivor.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 17:49
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Beyonce ook.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 17:53
Verwijderd
Daarom! Het lijkt me wel raar om buiten te slapen maar goed ik heb al spulletjes gehaald en heb er toch wel zin in
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 18:18
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
omdat m'n broertje geslaagd is ga ik met mn ouders mee vliegen, een weekje naar rhodos. wel zin in, + het kost me niet zoveel geld. daarna een week met vriendinnen naar mallorca, dat wordt wel gezellig. oh en dan ook nog een week naar de ardennen met een grote groep vrienden. ze hebben een landhuis oid gehuurd waar je met 50 man in kan en als het goed is ook nog naar lowlands, maar ik weet niet of mijn budget dat toelaat.

ik heb er iig wel heel veel zin in ik neem trouwens ook altijd teveel mee maar dat is standaard.
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 19:32
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
wildkamperen en openbaarvervoer/liften en weinig meenemen (bijna altijd hetzelfde dragen en verantwoord stinken(mhm niet ech tmss) ), normaal gezien naar polen en ook nog naar spanje
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 19:48
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 14-06-2007 @ 18:49 :
Beyonce ook.

ja maar die is ook nog eens bootylicious! niet dat white trash dat niet is trouwens...
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 20:34
*amélie*
*amélie* is offline
Ik houd van stedentripjes in het voor- of najaar. Meestal boeken we alleen een vlucht en zien we wel waar alles eindigt. Ik neem de spullen mee die ik nodig heb en vul de overige ruimte met extra kleding die ik dan vervolgens toch niet aan doe Wel haat ik kamperen, maar als de rest van de vakantie geweldig is, heb ik het er voor over.
Deze zomer ga ik voor het eerst naar een zonbestemming waar het waarschijnlijk verplicht op het strand liggen wordt en het minimale aan cultuur is. Ben benieuwd of dat me gaat bevallen....
Ik probeer alles latijd lowbudget, maar dat lukt natuurlijk nooit.
__________________
You can't milk a cow with your hands in your pants
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 20:49
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
O, naar Afrika wellicht, al houd ik niet van strand, veel warmte en dure tickets, dus ik krijg ongetwijfeld spijt.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 20:51
Verwijderd
Niets, alleen mijn saved-by-the-bell-kleuren-zwembroek. Meer heb ik niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 20:55
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Werken en lowlands voor mij waarschijnlijk. Maar ben in februari nog naar Zuid Afrika geweest dus ik mag niet klagen.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 20:59
Verwijderd
Deze bwoy gaat Calella onveilig maken, nog meer mensen die hier heen gaan?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-06-2007, 21:13
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik ga kamperen en ik hoop dat het warm en zonnig is zodat ik alleen maar mijn bikini nodig heb.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 21:29
Verwijderd
Ik ga 3 weken surfen en in een tentje liggen, wel met een caravan d'rbij. Verder weinig kleren mee omdat ik die toch niet aanheb daar.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 14-06-2007 @ 21:49 :
O, naar Afrika wellicht
+
andere wilde plannen, overal zowat waarvoor geldt:
Citaat:
*amélie* schreef op 14-06-2007 @ 21:34 :
Ik probeer alles latijd lowbudget
en dat is ondertussen tot een kunst verhoffen. als er geld overblijft geef ik dat uiteraard wel uit aan onnodige zaken
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 22:55
Verwijderd
Ik ga morgen voor tien dagen naar Oerol en ik heb zojuist mijn backpack ingepakt en er zit officieel teveel in, ik weet nu al dat ik nooit alles aan ga doen enzo, maarja. Het móet mee. Ik slaap wel op een kampeerbed jaja, want ik vind kamperen wel leuk, maar luchtbedden niet.

Voor de rest ga ik deze zomer nog 8 dagen naar Mimizan alwaar ik ook ga kamperen en waar ik zeer waarschijnlijk ook veel te veel zooi mee naar toe neem. Ga ik 3 dagen naar Parijs in een decadent hotel 150 m. van Gare du Nord en ga ik 2 weken zeilen met mijn ouders op onze eigen zeilboot.

Ja.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 23:05
Verwijderd
ik ga niet op vakantie, ik ga gewoon ergens anders wonen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 23:12
Verwijderd
Shit, is er dan niemand die naar een of andere ordinaire Spaanse bad plaats gaat om zich 2 weken lang vol te gieten, kapot te roken en een beetje te gallen? Of is dat niet verantwoord, hip genoeg of misschien wel... te oppervlakkig.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 23:13
Verwijderd
nee, dat is voornamelijk zonde van je geld!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 23:15
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 15-06-2007 @ 00:12 :
Shit, is er dan niemand die naar een of andere ordinaire Spaanse bad plaats gaat om zich 2 weken lang vol te gieten, kapot te roken en een beetje te gallen? Of is dat niet verantwoord, hip genoeg of misschien wel... te oppervlakkig.
neuken drinken roken lallen en gallen gaat me ook al goed genoeg in nederland af
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 23:15
Verwijderd
Ik hou niet zo van de jongens in Lloret.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 23:15
Verwijderd
Citaat:
TheFragile schreef op 15-06-2007 @ 00:13 :
nee, dat is voornamelijk zonde van je geld!
Misschien, maar het is ook erg leuk. Heb op die vakanties dingen mee gemaakt die je in NL alleen maar zou kunnen dromen (misschien zelfs dat niet eens).
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 23:17
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 15-06-2007 @ 00:15 :
Misschien, maar het is ook erg leuk. Heb op die vakanties dingen mee gemaakt die je in NL alleen maar zou kunnen dromen (misschien zelfs dat niet eens).

ah kijk nu komen de smeuige verhalen

ik wil alle enge vieze en verotte verhalen van iedereen horen muhahaha
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Skincorps schreef op 15-06-2007 @ 00:15 :
Misschien, maar het is ook erg leuk. Heb op die vakanties dingen mee gemaakt die je in NL alleen maar zou kunnen dromen (misschien zelfs dat niet eens).
ja tuurlijk kan het leuk zijn,
maar wat tonsillitis zegt dus.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 15-06-2007 @ 00:17 :
ah kijk nu komen de smeuige verhalen

ik wil alle enge vieze en verotte verhalen van iedereen horen muhahaha
Ik zeg:

Nee, ik zeg niets, te lomp.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 23:23
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik ga naar Sziget en een of twee weken daarvoor al treinen en voor die tijd moet ik waarschijnlijk alleen maar aan mijn scriptie werken, maar misschien ga ik nog wel naar een eiland ofzo, ikziewel. En ik neem altijd teveel mee, zelfs als ik vind dat het nog best weinig is past mijn backpack weer niet dicht ofzo.
En ik heb idd ook nooit bij me wat ik aan wil doen en ik laat de helft ook gewoon in mijn tas zitten maar STEL DAT he. En ik heb ook altijd te weinig warme danwel koude (?) kleren bij me want ik vergis me altijd in het klimaat zelfs als ik gewoon in Nederland blijf.
Oh en ik ga natuurlijk kamperen op Sziget en daarvoor nog in hostels en wildkamperen maar eigenlijk vind ik kamperen kut. Ging vroeger met mijn ouders ook alleen in huisjes enzo, dat was wel gaver.
En ik wil ook weer naar Lowlands maar dat kan niet ivm nog niet terug zijn/eventuele hertentamens/ en oja geld.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het grote AD(H)D topic
wijntjekonijntj
20 05-03-2015 19:15
Psychologie Het grote AD(H)D topic
wijntjekonijntj
0 07-07-2014 11:35
Lifestyle Het grote AD(H)D topic
wijntjekonijntj
0 07-07-2014 11:31
Drugs & Alcohol Het grote IK GA BEGINNEN MET topic
Mafheid
26 31-01-2004 23:03
Verhalen & Gedichten [Reisgedichten] Algemeen topic voor iedereen
Anne
1 14-07-2002 20:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37.