Oud 28-09-2004, 16:15
Lunaaaaa
Avatar van Lunaaaaa
Lunaaaaa is offline
Bij wie is dat gelukt?
En hoe was de situatie bij jullie?

Bij mij: we waren bijna 3maanden samen, we kenden elkaar 2dagen voor we voor het eerst kusten en hij heeft het uiteindelijk uitgemaakt omdat hij mij meer als een vriendin zag dan als een lief.
Mja, ik hield en hou nog steeds van hem als een vriendje, maar ik denk dat ik er over een paar dagen wel grotendeels over ben.

We hebben helemaal dezelfde intressen, we kunnen supergoed met elkaar praten, we begrijpen elkaar ook erg goed. En we zien altijd als er iets mis is met de ander.
Daarom zou ik het superspijtig vinden moesten we geen vrienden kunnen blijven, want ik heb nog nooit met iemand zo goed kunnen opschieten als met hem.

Nuja, is er kans dat we beste vrienden kunnen blijven? Of gebeurt dat maar heel zeldzaam?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2004, 16:21
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Tja, het kan wel, maar meestal verwaterd dat toch een beetje. Zeker als één van beiden (of beiden) een relatie krijgt, dan wordt het helemaal minder. En je zit nog met het probleem dat er nog gevoelens meespelen, wat erg ingewikkeld kan worden.
Het feit dat je hem eigenlijk terug zou willen, of dat je hem niet kan missen of nog niet over hem heen bent, moet dan ook niet de reden zijn om vrienden te blijven, wat daar doe je jezelf meestal alleen maar pijn mee.

Heb het zelf ook met mijn ex. Toen de relatie uitging, bleven we elkaar veel zien. Dat eindigde elke keer standaard in bed (ook iets wat veel gebeurd...), dus hebben heel lang nog een relatie gehad op basis van vriendcshap en seks. Kregen na een half jaar allebei een andere relatie, dus de seks stopte (uiteraard), en sindsdien zien wij elkaar ook steeds minder. Af en toe vluchtig contact via msn, of dat we elkaar tegen komen op school (onze studies zitten in hetzelfde gebouw) en dan spreken we elkaar meestal wel heel even. Maar het contact wordt steeds minder, is niet erg, gebeurd uiteindelijk toch .
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 16:23
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
we hadden een relatie van 3 jaar en zijn als vrienden uit elkaar gegaan dus het kan ja
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 17:06
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Het lukt alleen als je voor je relatie vrienden bent geweest. Dan heb je namelijk een basis (gedrag) waar je op kunt terugvallen...

Verder lukt het ook alleen als de gevoelens aan beide kanten weg zijn. Anders is er een verkeerd evenwicht, waardoor het bijna altijd foutloopt.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 17:06
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
bracelance schreef op 28-09-2004 @ 17:23 :
we hadden een relatie van 3 jaar en zijn als vrienden uit elkaar gegaan dus het kan ja
hoe vaak zie en spreek je haar nog dan?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 17:51
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
nouja ik denk als je iemand een tijdje niet meer hebt gezien dat je dan die behoefte ook niet meer hebt. teminste, zo is t bij mij altijd gegaan, eerst voornemens van ja we blijven vrienden enzo, maar daar komt toch nix van...jammer? valt mee
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 17:53
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Gothic schreef op 28-09-2004 @ 18:06 :
hoe vaak zie en spreek je haar nog dan?
2x per week kletsen we ff wat. Aangezien we allebei een druk leven hebben kletsen we niet meer. We zijn gewoon hele goede vrienden.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 18:03
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Nog nooit gelukt
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 18:05
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Verschilt heh. Ik heb 2 exen waar ik nog bevriend mee ben, al spreek ik ze niet vaak. We hebben allemaal een druk leven.
Mn laatste vriend zie/spreek ik niet meer maar dat heeft redenen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 18:08
fractuur
fractuur is offline
Het kan zeker, en ik zat ongeveer in dezelfde situatie als jij: Wij hadden bijna 4 maanden, en ik had hem misschien 3x echt gesproken voordat wij iets met elkaar kregen. (die schoolfeesten ook.. ) Wij zaten bij elkaar op school, en zagen elkaar niet zo bijster veel buiten school (1x per week ofzo). Ik heb het ook uitgemaakt op een schooldag . Maar ja, het is uitgegaan om dezelfde reden als bij jullie: ik zag hem steeds meer als vriend, en sommige karaktertrekjes botsten af en toe, in mijn visie. Ik heb er een paar dagen over heen laten gaan, toen kon ik hem niet meer ontwijken (daar was het wel een eetje op uitgedraaid ). We hebben het toen echt goed iutgepraat, blijkbaar was ik te onduidelijk geweest, en hij heeft het erg goed opgevangen. Een weekend heb ik hem daarna niet meer gesproken, en het ging over in vriedschap. Minder intensief, maar we zijn toch vrienden gebleven. Door gezamelijke vrienden enerzijds, maar anderzijds omdat we er allebei moeite voor hebben gedaan het zo te houden.

Succes!

Waat een lulverhaal.. Ik hoop dat je er wat aanhebt.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 18:36
Custom
Avatar van Custom
Custom is offline
Ik probeer nu ook zoiets. Halfjaartje terug leuke meid ontmoet, werden steeds closer, kregen bijna wat, en toen hield ze de boot af omdat ze mij als een vriend zag terwijl ik compleet gek op der was. We zijn nog een halfjaar zo doorgegaan, als goeie vrienden, maar ik kwam niet echt over der heen. Vorige week heb ik afstand genomen, ik ben benieuwd hoe het nu gaat, we spreken mekaar amper, en ineens lijkt het of we mekaar ook niks meer te melden hebben...kan een vriendschap zo snel wegvallen?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 18:52
annia
annia is offline
Niet gelukt, ik hoef hem niet meer te spreken ook. (klinkt wel erg hatelijk.....oh wacht even dat is het ook)
__________________
Maybe I always knew, my fragile dreams would be broken for you
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 18:54
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Met mijn ex ben ik heel vage vrienden, verder nix. Bijvoorbeeld met uitgaan praat ik wel wat met haar vriendinnen, maar met haar eigenlijk niet. Eigenlijk spreek ik haar alleen maar op MSN. We hebben geen ruzie of zo, maar we zijn ook heel verschillend, etc.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 18:55
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
annia schreef op 28-09-2004 @ 18:52 :
Niet gelukt, ik hoef hem niet meer te spreken ook.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 11:01
Verwijderd
Wel geprobeerd, niet gelukt. Ik was nog niet over hem heen enzo, vond het alleen maar vervelend om bij 'm te zijn, dan gign hij zich schuldig voelen en vond hij het dus ook vervelend. Dat werkt niet. Ik zou nú wel weer bevriend met hem kunnen raken, ware het niet dat we ondertussen zo erg veranderd zijn dat we elkaar niet echt veel te zeggen hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 12:34
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Wel geprobeerd, tenminste hij wilde het wel, maar hij was ook degene die het niet lukte, hij hield gewoon nog van me en liet (bewust of onbewust) een afstand tussen ons komen.
Ondertussen hebben we allebei al meer dan een jaar een nieuwe vriend/in, en kunnen we weer gewoon met elkaar praten enzo.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 13:47
Verwijderd
Bij mijn eerste vriend is het niet gelukt, ik wilde het eerst wel, maar hij is zo ontzettend lullig tegen me geweest, en tegen mijn nieuwe vriend, naja over mijn nieuwe vriend meer. Hij gedroeg zich zo kinderachtig dat ik het contact min of meer heb verbroken.
En bij mijn 2e en laatste vriend lukt het aardig, we kennen elkaar een jaar of 5, hadden al 2x eerder een relatie en ook de derde keer is stukgelopen, na een maand of 5. Het is nu 11 weken uit denk ik, en we spreken elkaar ongeveer nog 2x per week, we gaan samen stappen enzo. Ik heb nog geen nieuwe vriend, hij nog geen nieuwe vriendin, misschien dat dat scheelt, jaloezie van een nieuwe partner kan een hoop kapot maken (van een ex trouwens ook)

Of jullie (@ TS) vrienden blijven ligt maar net aan de situatie. Hoe jullie er mee omgaan, hoe je accepteert dat het uit is enzo. Vrienden blijven lijkt nu nog fijn,maar wie weet over een poos niet meer. Blijf in ieder geval eerlijk, en verlang dat ook van hem!

Succes
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 14:54
l0ve.Bel0w
Avatar van l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
Nadat het na 8 maanden uitging heb ik hem 4 maanden niet gezien en gesproken, bewust. Daarna sprak ik hem af en toe weer eens en merkte dat het veel relaxter was dan toen we daadwerkelijk wat hadden. Ik spreek hem nog vaak op msn maar afspreken doen we niet echt. Het valt dus te proberen maar of het echt lukt is maar de vraag.
__________________
<3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-09-2004, 16:01
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 28-09-2004 @ 18:51 :
nouja ik denk als je iemand een tijdje niet meer hebt gezien dat je dan die behoefte ook niet meer hebt. teminste, zo is t bij mij altijd gegaan, eerst voornemens van ja we blijven vrienden enzo, maar daar komt toch nix van...jammer? valt mee
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 16:24
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Hm... ik ben wel bevriend met 2 exen ja... leuke jongens
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 16:27
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Met de ene ex heb ik een hele tijd ruzie gehad, nu spreken we al terug tegen elkaar, met de andere spreek ik ook nog altijd Maar het is niet zo dat ze nu echt vrienden zijn, meer kenissen..
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 19:40
dummeltje
Avatar van dummeltje
dummeltje is offline
Eerste week nadat het uit was, spraken we elkaar nog elke dag, was allemaal nog heel fijn, afspreken leek ons geen goed idee.
Toen hij weer wat met zn andere ex kreeg werd het contact steeds minder, en nu, vier weken later spreek ik hem amper nog..
We wilden het allebei wel, maar ja als de een nieuwe vriend/in krijgt, word het ook een beetje tegengehouden.
__________________
oh.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 19:48
Hannekeuh
Avatar van Hannekeuh
Hannekeuh is offline
Geprobeerd en niet gelukt.
Na 14 maanden zijn we uitéén gegaan en heb ik hem 3 maanden genegeerd om hem proberen te vergeten wat toen ook gelukt was.Toen zijn we een hele tijd "vrienden" geweest maar toen is
vanalles gebeurd en ja, nu negeer ik hem nog zoveel mogelijk.
Heb er ook totaal geen behoefte aan om contact met hem te hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 20:05
stuivertje
stuivertje is offline
Het is wel een keer gelukt, erg goed zelfs.
Mijn ex en ik hadden een goede relatie, maar al veel te snel veel te serieus en dat kon ik nog niet aan. Het was allemaal veel te intens. Maar we bleven gewoon met elkaar omgaan nadat ik het had uitgemaakt. OMdat er wel degelijk een band was. Beste vrienden geworden, maar uiteindelijk langzaam uit elkaar gegroeid. Niet omdat we exen waren.
Laatst sprak ik hem weer, en het was net alsof die band er nog steeds was. Heel leuk gesprek gehad en elkaar nogmaals verteled wat hoeveel die tijd wel niet voor ons betekende.

Ik heb echt geen gevoelens meer voor hem or what so ever.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 20:27
Lunaaaaa
Avatar van Lunaaaaa
Lunaaaaa is offline
Bedankt voor de reacties

Maar, bij mij is het wel dat ik nog gevoelens heb, en dat zal waarschijnlijk heel moeilijk worden als hij een nieuwe relatie krijgt.
Nuja, ik hoop echt dat ik zo vlug mogelijk over hem heen ben, zodat onze vriendschap toch een kans krijgt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2004, 19:04
I-alone
Avatar van I-alone
I-alone is offline
Citaat:
Lunaaaaa schreef op 29-09-2004 @ 21:27 :
Bedankt voor de reacties

Maar, bij mij is het wel dat ik nog gevoelens heb, en dat zal waarschijnlijk heel moeilijk worden als hij een nieuwe relatie krijgt.
Nuja, ik hoop echt dat ik zo vlug mogelijk over hem heen ben, zodat onze vriendschap toch een kans krijgt.
Ik zit in precies dezelfde situatie als jou! Ik probeer ook echt om vrienden te zijn met mijn ex, maar omdat er nog altijd iets in mij zit dat hem wel terug zou willen is dat gewoon extra moeilijk...Kijk, als je niks meer voor elkaar voelt, is het gewoon een stuk makkelijk! Maar wij geven allebei nog wel om elkaar, maar het kan om verschillende redenen niet meer tussen ons. Maar ik ben nog altijd wel jaloers als hij over andere meisjes begint ofzo...
__________________
|Whatever tomorrow brings, I'll be there! With open arms and open eyes!| Yeah!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 19:29
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Met m'n voorlaatste ex kan ik prima opschieten, dat heeft wel ff geduurd, maargoed. Het is gewoon een gave meid.

Mja m'n laatste ex kan me eerlijk gezegd de boom in
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.

Laatst gewijzigd op 30-09-2004 om 19:32.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 20:11
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Bij me ex is het niet gelukt.

Bij een jongen waar ooit iets tussen ons is opgebloeit maar nooit wat van gekomen is wel.

Ik denk dat vrienden blijven wel zou kunnen lukken als je het de tijd geeft. Als je hem op zijn lip blijft zitten krijg je irritaties enzo. Maar als je gewoon rustig aan doet dan geloof ik best dat het kan slagen.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 20:34
Verwijderd
ex nr 1: niet gelukt wilde ik ook niet
ex nr 2: niet gelukt, niet erg
ex nr 3: niet gelukt, jammer, maar niks aan te doen
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 20:39
Verwijderd
Echt vrienden 'vrienden' zou ik het niet willen noemen, maar we praten nog wel redelijk normaal. Oppervlakkig. Prima zo, heb niet echt de behoefte (weer) dichterbij hem te komen.
Hij als persoon heb ik mn twijfels over, ik zou zelf niet (als het mn ex niet had geweest) specifiek hem als vriend hebben gekozen/kiezen. Moeilijk mannetje. Lief en aardig, maar zeer egoïstisch.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 21:08
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Mijn eerste ex is niet zo leuk afgelopen...we hebben 3 maanden niet gesproken en nu nog maar sporadisch contact via msn..en dat vind ik jammer..best wel heel jammer..maja is niet anders...beiden schuld aan!
Mijn tweede ex..is nu eigenlijk mijn beste vriendin nog, en daar ben ik echt mega blij mee! Dus het kan wel goed gaan! Maar dan moet je daar samen over eens zijn, en t erover hebben!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 21:29
Verwijderd
Vrienden blijven... alsjeblieft niet zeg.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 21:33
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik begin ook mijn twijfels te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 21:48
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Gaat goed
mits je in het begin door de "spreekwoordelijke zuure appel" heen kan bijten
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 22:37
krisiegirl
Avatar van krisiegirl
krisiegirl is offline
het kan absoluut,

me ex en ik zijn elkaars beste vrienden we weten alles van elkaar...
Ging het maar elke keer zo...
Waarom eigenlijk niet? is toch niks mis mee!
__________________
Zeg wat in je opkomt of het nou waar is of niet
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 17:10
Lunaaaaa
Avatar van Lunaaaaa
Lunaaaaa is offline
Gisteren zijn we samen uitgeweest, ik dacht dat dat wel kon, als we vrienden zouden blijven.
Verkeerd gedacht dus want ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijke avond gehad!

Ik hou nog steeds van hem en dan was het gewoon zo moeilijk om te zien hoe we met elkaar omgingen. Hij raakte me amper aan, lachte niet meer zo verliefd naar mij, noemde mij gewoon bij mijn voornaam. Dat is allemaal normaal als je uit elkaar bent, maar voor mij was het gewoon zo moeilijk dat dat er niet meer was.

We waren naar een optreden geweest, en halverwege ben ik naar het toilet gevlucht om te wachten tot de avond eindelijk voorbij was (ik had een fiets van hem geleend en mijn moeder kwam me bij hem thuis ophalen, dus ik was min of meer afhankelijk van hem)

Omdat ik daar toch geen uren kon blijven zitten, ben ik terug naar het optreden gegaan waar hij me 'eindelijk' vond en toen heb ik hem verteld dat het allemaal niet gaat, vrienden blijven.
Het is ook duidelijk dat het niets tussen ons meer kan worden , omdat die spanning er ook helemaal niet meer was.

Bah, ik ben hier zo kapot van. Hij was zo de enige persoon met wie ik echt kon praten en die me begreep. Tis echt zo kut dat ik hem kwijt ben!
En dan begon hij gisterenavond ook terug met roken, iets waarvan ik hem had afgeholpen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-10-2004, 17:23
Mindfields
Mindfields is offline
Heb 2 jaar iets met een jongen gehad, en hij heeft het uitgemaakt, ik was er mee eens, en sindsdien zien we elkaar nog regelmatig tijdens het uitgaan. En aangezien mijn beste vriendin zijn beste vriend leuk vindt (wat een soap..) zal dat nog wel vaker gebeuren in de toekomst.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 18:25
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik zeg nee. Voor mij werkt dat niet, het is niet zonder reden uitgegaan.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 17:25
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 30-09-2004 @ 22:08 :
Mijn tweede ex..is nu eigenlijk mijn beste vriendin nog, en daar ben ik echt mega blij mee! Dus het kan wel goed gaan! Maar dan moet je daar samen over eens zijn, en t erover hebben!


Zoals Pierre zegt, het is moeilijk, je moet er zelf iets voor doen. Bij mij was hetzelfde als bij hem, mijn eerste ex die wil ik nu echt niet meer zien, da's op een hele rotte manier afgelopen.
Maar, gelukkig ging het met Pierreke naderhand nog steeds goed
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 19:58
meintje
meintje is offline
Kan het? Dat hangt niet van jou af, dat hangt niet van je ex af, dat hangt van jullie beiden af.
Met mijn ex (waar ik verschillende jaren mee samen was) kan ik gewoon babbelen, we zijn vrienden, niet de beste maar wa gaan goed met elkaar kom, praten nog vlot met elkaar op msn om de x aantal weken maar zeker niet op dagelijkse basis of zo.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 20:26
Gammaray
Avatar van Gammaray
Gammaray is offline
annia schreef op 28-09-2004 @ 19:52 :
Niet gelukt, ik hoef hem niet meer te spreken ook.
__________________
Spelfouten inbegrepen

Laatst gewijzigd op 05-10-2004 om 20:28.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 20:36
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
ik heb precies hetzelfde meegemaakt, hij wilde vrienden blijven maarja, ik was nog steeds verliefd op m(nog steeds eigenlijk) en ja ik heb m niet meer gezien, over een week of wat ga ik m wel weer zien, dan kan ik t wel weer aan voordat ik een potje ga janken.
met mn andere ex ben ik wel vrienden, vandaag nog mee naar de stad geweest en met de andere heb ik 'ruzie'als ik m zie negeer ik m, nouja hij is dan ook een loser
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 21:28
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik ben met mn ex waar ik bijna 2,5 jaar mee samen was (werd verliefd op een ander en heb t uitgemaakt omdat ik sowieso twijfelde aan de relatie had meer een vriendschapgevoel ook)
nog steeds vrienden..
gaat ook heel goed minder woorden en hebbe er allebei vrede mee gelukkig (in begin was ik bang dat hij toch nog hoop zou hebbe maar dat gevoel is weg)

het kan dus wel
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 21:42
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Ik ben geen vrienden meer met ze. Als het uitraakt, is het ook goed uit
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 16:28
Verwijderd
Ik weet het niet. Als het gewoon een gezellige luchtige relatie en het uitmaken bij allebei niet zoveel heeft losgemaakt lijkt het me dat je gewoon vrienden kunt zijn. Dat heb ik ook met een paar ex-vriendjes.

Als het echter ontzettend veel met elkaar hebt meegemaakt en het gewoon pijn doet dat het niet meer werkte dan.. nee.

Ligt geheel aan de soort van relatie dus
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 18:32
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
De meeste exen die ik heb spreek ik bijna nooit meer. Er zijn er 2 waar ik nog regelmatig contact mee heb. 1 omdat ik het gewoon onwijs goed met haar kan vinden en goed met haar kan praten enz enz. De ander (m'n laatste) die spreek ik ook nog wel eens. Heeft ook te maken met het feit dat ze nu iets met een van m'n beste vrienden heeft, maar ik heb nooit echt ruzie ofzo met haar gehad en het is stukgegaan op iets wat eigenlijk heel jammer is maarja...

Dus ja het kan wel maar je ziet het weinig en echt goede vrienden zal je waarschijnlijk nooit worden. Ik zou het in ieder geval niet doen (TE goede vrienden worden zegmaar). Omdat je dan mischien weer gevoelens voor hem/haar kan gaan krijgen en als er iets is waar ik niet meer aan begin is het wel met een ex rotzooien.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 19:02
Lunaaaaa
Avatar van Lunaaaaa
Lunaaaaa is offline
Citaat:
raaah schreef op 06-10-2004 @ 17:28 :


Als het echter ontzettend veel met elkaar hebt meegemaakt en het gewoon pijn doet dat het niet meer werkte dan.. nee.

Dat is eigenlijk wel het geval, ja

Hij heeft gezegd dat we elkaar nu beter even negeren, wat me natuurlijk nog meer pijn heeft gedaan.
Nuja, ik hoop vooral dat hij nog lang wacht met een nieuwe relatie, want ik zou er echt kapot van zijn als ik hem zou zien met een ander meisje waar hij zoveel van houdt als hij van mij heeft gehouden.

Bah, waarom kan liefde toch zo pijn doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vrienden blijven..
Verwijderd
22 20-02-2004 11:18
Liefde & Relatie Vriend blijft slapen, ouders weten het niet, wat nu?
xxlalalaxx
39 25-08-2003 11:10
Liefde & Relatie vrienden blijven of.. ?
Shah of Blah
13 13-08-2003 01:36
Liefde & Relatie als je vrienden blijft met ex, is de kans dan groot dat het weer goed komt
**~yvie~**
34 28-10-2002 14:03
Liefde & Relatie Vrienden blijven lukt precies niet :(
-Meisje-
44 26-08-2002 20:58
Liefde & Relatie Vrienden blijven met je ex?
bumblebee
51 14-08-2002 15:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26.