Oud 23-04-2017, 19:14
Smiles_Kill_MeX
Smiles_Kill_MeX is offline
Is het gevaarlijk of slecht als je all op je 14e alcohol gaat drinken zo ja waarom ??? Niet dat ik het zelf doe maar ik wil t graag weten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2017, 21:56
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Ja, op elke leeftijd. Ik snap nog steeds niet het stoere aan drank want je voelt je er niet beter door ofzo
Met citaat reageren
Oud 23-04-2017, 22:53
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ja, het is schadelijk voor je nog groeiende brein.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 24-04-2017, 08:58
Verwijderd
Dat ligt aan je definitie van gevaarlijk en slecht, maar generaliserend gezien wel ja, wat Pluis al zegt. Het gevaar zit er in dat je de schade aan je nog groeiende brein niet meteen merkt. Sterker nog, het is de vraag of je ooit zult weten wat de schade is. Stel je geheugen ontwikkelt zich niet zo goed als het had kunnen ontwikkelen. Maar het is niet alsof er op je 23e iemand naast je staat, precies gelijk aan jou, maar die tot zijn 20e geen alcohol gehad heeft, en dat die dan laat zien dat zij/hij een beter geheugen heeft.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2017, 18:41
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Ook als volwassenen is alcohol nog steeds slecht, net als elke trek van een sigaret
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 08:41
Verwijderd
Maar dat werd niet gevraagd, je reageert op iets dat niet aan de orde is. Niemand heeft het over alcohol op volwassen leeftijd of over het roken van sigaretten.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Ook als volwassenen is alcohol nog steeds slecht, net als elke trek van een sigaret
Er zijn aanwijzingen dat beperkte consumptie van bepaalde soorten alcoholhoudende dranken kunnen bijdragen tot een algemeen beter gestel en welzijn. Van wie heb je die onzin geleerd? De Mormoonse kerk?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 18:21
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Ok, ik ga niet weer een discussie over drank of drugs aan op dit forum dus ja, je hebt helemaal gelijk.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2017, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Ok, ik ga niet weer een discussie over drank of drugs aan op dit forum dus ja, je hebt helemaal gelijk.
Jij hebt nog nooit een discussie gevoerd. Je hebt een hele hoop gelezen, dat heb je voor waar aangenomen en dat is het. Herpaderpa.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2017, 23:29
Ben Strik
Ben Strik is offline
Citaat:
Ook als volwassenen is alcohol nog steeds slecht, net als elke trek van een sigaret
Ik vind het nogal lachwekkend dat juist jij dit zegt. Volgens mij was jij degene die aan het blowen bent op je dertiende....
Verder snap ik niet waarom je volledig offtopic gaat, daar heeft niemand om gevraagd. Als je aandacht wil voor je standpunt kun je ook gewoon een nieuw topic starten en daar gaan bekvechten. Dit is volgens mij gewoon een potje stoerdoenerij op internet. Gewoon negeren die handel.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2017, 10:57
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Citaat:
Ik vind het nogal lachwekkend dat juist jij dit zegt. Volgens mij was jij degene die aan het blowen bent op je dertiende....
Verder snap ik niet waarom je volledig offtopic gaat, daar heeft niemand om gevraagd. Als je aandacht wil voor je standpunt kun je ook gewoon een nieuw topic starten en daar gaan bekvechten. Dit is volgens mij gewoon een potje stoerdoenerij op internet. Gewoon negeren die handel.
Ik doe niet stoer en ik drink niet, ik heb mijn mening dat blowen niet slecht is en ik vind het gwn fijn en rustgevend. Ik vind het niet stoer en ga er ook niet verder op in. Ik heb geen ruzie maar ik stop met dit gesprek
Met citaat reageren
Oud 11-05-2017, 16:31
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Dat iets goed voelt maakt het nog niet goed (voor je gezondheid). Just saying.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2017, 17:06
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Weet ik, maar coke, mdma, dexamfetamine, drank, XTC, ketamine, bc-2, PCP, LSD, acid en nog veel meer drugs laten je ook goed voelen en sommige heb ik (helaas) ook geprobeerd en ik geef eerlijk toe dat die dingen slecht zijn, maar meerdere studies hebben bewezen dat wiet en paddos niet slecht of verslavend zijn. Paddos bijvoorbeeld zijn psychedelics en er zit geen verslavende stof in, alleen je kunt wel verslaafd worden omdat je het leuk vind. En wiet was verboden in veel landen omdat de moederplant van wiet, hennep, de houtindustrie zou overnemen omdat de hennep plant goedkoper is en er kan ook papier en brandstof uit gehaald worden. Daarom is het verboden, gelukkig word het in steeds meer landen en staten gedoogd of zelfs helemaal toegestaan.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2017, 17:26
Verwijderd
Er zijn weldegelijk schadelijke effecten van cannabis gedocumenteerd....

En dat gezeik over hennep is een fabel. Een zogenaamde urban legend.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2017, 17:28
Verwijderd
Kom maar eens met die onderzoeken en andere bronnen voor je claims.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2017, 19:46
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Okay, niet elk onderzoek is waar
en ik hoef niks te bewijzen aan een 15 jarig meisje
Met citaat reageren
Oud 11-05-2017, 19:47
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Welke stof zit in cannabis volgens jou die schadelijk is? Niks... alleen de verbranding is schadelijk vanwege de aanstergas en het papier dat je rookt. Maar dat gejank dat er nicotine en dat soort shit in zit is nep 100%
Met citaat reageren
Oud 11-05-2017, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Increased heart rate. Marijuana raises heart rate for up to 3 hours after smoking. This effect may increase the chance of heart attack. Older people and those with heart problems may be at higher risk.
Citaat:
Problems with child development during and after pregnancy. Marijuana use during pregnancy is linked to lower birth weight6 and increased risk of both brain and behavioral problems in babies. If a pregnant woman uses marijuana, the drug may affect certain developing parts of the fetus's brain. Resulting challenges for the child may include problems with attention,7 memory, and problem-solving.8 Some research also suggests that moderate amounts of THC are excreted into the breast milk of nursing mothers.9 With regular use, THC can reach amounts in breast milk that could affect the baby's developing brain. More research is needed. Read our Marijuana Research Report for more information about marijuana and pregnancy.
Tevens is er nog steeds geen uitsluitsel over het mogelijk veroorzaken cq triggeren van bijvoorbeeld psychoses.

Laatst gewijzigd op 11-05-2017 om 20:13.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-05-2017, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Okay, niet elk onderzoek is waar
Nou kom maar op met jouw bronnen dan.

Citaat:
en ik hoef niks te bewijzen aan een 15 jarig meisje
Nee, die kan je gewoon pakken als je zin hebt? Zie hier het effect van cannabis op de hersenen van jonge kinderen. Heb je m'n profielfoto's al bekeken? Pas op hoor, m'n kut is zichtbaar.

Oh nog eentje vergeten:
Citaat:
Compared to those who don't use marijuana, those who use heavily more often report the following:

lower life satisfaction
poorer mental health
poorer physical health
more relationship problems
Dit herken ik ook heel erg bij heel veel van de stoners in mijn omgeving. Vooral niet gemotiveerd zijn om iets te doen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2017, 20:19
Verwijderd
Kijk gelijk even op Meldpunt & Mededelingen. Ik was de jongste Forumbaas ooit in 2003 (1 jaar oud). Op Drugs & Alcohol. Jochie.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2017, 07:31
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Het ergste er even uit gehaald. Zullen we het ontopic houden....
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2017, 08:05
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Er staat 15v op je profiel vandaar.... maar goed ik zal eeen paar bronnen opzoeken. En dat over die psychoses trufferen is inderdaad iets dat kan, maar het is minder slecht dan drank en tabak, veel minder slecht. Nogmaals geloof ik. Niet blindeswegs alle onderzoeken.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2017, 08:07
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
En ik heb je pf foto's gezien pik... dus niet opscheppen dat ik echt moet uitkijken. Ik had al gezegd dat ik niet verder meeging in je bullshit maar je blijft jet maar pushen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2017, 08:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Er staat 15v op je profiel vandaar.... maar goed ik zal eeen paar bronnen opzoeken. En dat over die psychoses trufferen is inderdaad iets dat kan, maar het is minder slecht dan drank en tabak, veel minder slecht. Nogmaals geloof ik. Niet blindeswegs alle onderzoeken.
"Minder slecht" is een argument dat misschien werkt voor je eigen gemoedsrust, maar in de praktijk kan je er weinig mee. Het is nog steeds slecht.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-05-2017, 08:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
O en Bas, doe wel even bronvermelding bij je quotes (goede voorbeeld geven enzo ).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2017, 22:05
Verwijderd
Citaat:
O en Bas, doe wel even bronvermelding bij je quotes (goede voorbeeld geven enzo ).
Surgeon General's website in dit geval.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2019, 23:46
Thyani
Thyani is offline
Citaat:
Ja, op elke leeftijd. Ik snap nog steeds niet het stoere aan drank want je voelt je er niet beter door ofzo
Je voelt je er lekker chill door als je dronken bent gewoon zuipuh ik doe het ook bijna elke dag
Meisje 12j
Met citaat reageren
Oud 15-04-2019, 06:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je voelt je er lekker chill door als je dronken bent gewoon zuipuh ik doe het ook bijna elke dag
Meisje 12j
Waarom drink je zoveel? Er zijn ook genoeg andere manieren om je chill te voelen die geen blijvende schade aanrichten
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-04-2019, 07:45
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Je voelt je er lekker chill door als je dronken bent gewoon zuipuh ik doe het ook bijna elke dag
Meisje 12j
Wat denk je zelf joh.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Artikel:'Alcohol en tabak schadelijker dan wiet en XTC'
coopergirl
7 03-04-2007 16:11
Drugs & Alcohol All the pleasures of alcohol, with no downsides
Verwijderd
4 12-04-2006 17:43
Algemene schoolzaken Enquête Gebruik van tabak en alcohol onder jongeren
Foxy_oud
72 09-07-2004 18:08
Drugs & Alcohol enquete (ja weer) over Alcohol
ikbenschipper1
50 19-03-2003 23:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.