Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2010, 20:03
AndriesGoesLife
Avatar van AndriesGoesLife
AndriesGoesLife is offline
Wel meisjes/jongens waar letten jullie het meeste op? Of beter gezegd, wat telt voor jullie het MEESTE?
Niet beide zeggen,
echt wat voor jou het belangrijkste is

Uiterlijk is belangrijk voor mij maar innerlijk geeft voor mij toch altijd de doorslag.

Voor jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2010, 20:13
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Hadden we hier niet al een soortgelijk topic over? Ik heb een soort van déja vu gevoel op dit moment..

Anyways, uiterlijk is in eerste instantie wel belangrijk, maar zodra ik het innerlijk leer kennen is het uiterlijk voor mij onbelangrijk. Alleen hygiënisch gezien ben ik wel een zeikerd
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 20:16
AndriesGoesLife
Avatar van AndriesGoesLife
AndriesGoesLife is offline
Citaat:
Hadden we hier niet al een soortgelijk topic over? Ik heb een soort van déja vu gevoel op dit moment..

Anyways, uiterlijk is in eerste instantie wel belangrijk, maar zodra ik het innerlijk leer kennen is het uiterlijk voor mij onbelangrijk. Alleen hygiënisch gezien ben ik wel een zeikerd
Mmm,
je kan gelijk hebben over een soortgelijk topic, maar denk dat dat in een andere richting uitging.

Hygienisch is voor mij ook weer een heel aparte catergorie,
Niet Hygienisch = afvoeren
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 20:22
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Ja hier was een topic voor. Maar eerlijk gezegd kan hier niet over oordelen. Ik hoef geen droommeisje, nee zeker niet, maar ik wil me wel aangetrokken voelen tot haar uiterlijk. Bruin of zwart haar is eigenlijk een must, kan ik ook niks aan doen. Kwa innerlijk moet 't gewoon klikken, iemand waar ik lol mee kan hebben, en vooral nutteloze grappige gesprekken mee kan voeren. En ja, er zijn meer dingen die meespelen (bijvoorbeeld woonplaats), maar goed nu dwaal ik af. Als ik ECHT moet kiezen, dan ga ik voor innerlijk, want zonder een goed innerlijk kom je nergens.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 20:32
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Innerlijk is voor mij echt het allerallerallerbelangrijkste.
Ik ga niet weer een heel betoog houden waaróm.
Maar kort samengevat kom je helemaal nergens met alleen een mooi uiterlijk.
Het moet gewoon klikken.
Ik val ook eigenlijk nooit op typisch knappe mensen, omdat dit meestal van die vreselijke verwaande kwasten zijn.
Ik val op mensen hun innerlijk. Daarvoor moet ik ze (goed) kennen.
Bij mij bestaat 'liefde op het eerste gezicht' dan ook niet.
Nooit, echt nóóit zal ik op iemand verliefd kunnen worden waarvan ik het innerlijk niet goed ken, al is het de schoonheidskoning(in) van de eeuw.
Om deze reden ben ik verliefd geweest op dik en dun, lang en kort, bruine ogen en blauwe ogen, blond- en bruinharig, knap of niet knap.
Het gaat om die ene chemie. Die klik.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 20:33
AndriesGoesLife
Avatar van AndriesGoesLife
AndriesGoesLife is offline
Citaat:
Innerlijk is voor mij echt het allerallerallerbelangrijkste.
Ik ga niet weer een heel betoog houden waaróm.
Maar kort samengevat kom je helemaal nergens met alleen een mooi uiterlijk.
Het moet gewoon klikken.
Ik val ook eigenlijk nooit op typisch knappe mensen, omdat dit meestal van die vreselijke verwaande kwasten zijn.
Ik val op mensen hun innerlijk. Daarvoor moet ik ze (goed) kennen.
Bij mij bestaat 'liefde op het eerste gezicht' dan ook niet.
Nooit, echt nóóit zal ik op iemand verliefd kunnen worden waarvan ik het innerlijk niet goed ken, al is het de schoonheidskoning(in) van de eeuw.
Om deze reden ben ik verliefd geweest op dik en dun, lang en kort, bruine ogen en blauwe ogen, blond- en bruinharig, knap of niet knap.
Het gaat om die ene chemie. Die klik.
Ja,
het valt me toevallig op dat praktisch al die meisjes/jongens die wat mooiér zijn dan de rest, tegenwoordig echt denken dat ze alles zijn
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 21:11
blubfish
blubfish is offline
Bij mij maaktnhet niet uit. Mijn vriendje is knap en lief
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 21:39
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Ja,
het valt me toevallig op dat praktisch al die meisjes/jongens die wat mooiér zijn dan de rest, tegenwoordig echt denken dat ze alles zijn
Dat is wel erg onterecht generaliseren hoor.

Innerlijk is belangrijker.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 22:12
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Ja,
het valt me toevallig op dat praktisch al die meisjes/jongens die wat mooiér zijn dan de rest, tegenwoordig echt denken dat ze alles zijn
Nou ja, dat wil ik ook weer niet zeggen, maar het is gedeeltelijk waar.
Er zijn te veel knappe personen - met name jongens - die zichzelf erg overschatten (mede door de grote populariteit die zij hebben, wat grotendeels ook weer komt door hun uiterlijk). Ik denk dat dit een groter percentage omvat dan bij het aantal minder good looking personen. Of eigenlijk weet ik het wel zeker.
Natuurlijk zíjn er uitzonderingen.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 23:03
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Innerlijk vormt uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 05:42
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Er is hier inderdaad al een topic over geweest, hier, een jaar geleden. Dus dit topic kan prima blijven
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 06:33
AndriesGoesLife
Avatar van AndriesGoesLife
AndriesGoesLife is offline
Citaat:
Dat is wel erg onterecht generaliseren hoor.

Innerlijk is belangrijker.
Neen,
dat is gewoon een feit wat ik dagelijks rondom me zie
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 06:58
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
innerlijk ftw!!
een goed innerlijk staat op1, maar uiterlijk is een hele goede 2e
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 08:00
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Neen,
dat is gewoon een feit wat ik dagelijks rondom me zie
Dat kun je misschien bij een aantal constateren, en inderdaad meer dan bij 'normale' mensen, maar bij 'praktische alle' mooie mensen is onzin, ik ken er genoeg die gewoon normaal zijn. Ergo, onnodig generaliseren.
Ik denk dat jij je gewoon dusdanig geïntimideerd voelt door knappe mensen dat je het afdoet als arrogantie.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 08:08
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Nou dat zou ik zo niet kunnen stellen. Ik ken genoeg mensen die in mijn perceptie gewoon lelijk zijn, maar een air hebben van heb ik jou daar. Terwijl ik best wat mooie mensen ken die zichzelf 'wegstoppen'. Doordat zij zich niet zo gedragen en ook niet de juiste kleding voor die attitude aan hebben, worden zo ook niet als knap bevonden.

Wat is knap eigenlijk? Volgens mij is het veel meer gekoppeld aan een bepaalde houding en kledingstijl, dan dat je neus nou zo symetrisch op je hoofd is geplaatst.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 12:11
AndriesGoesLife
Avatar van AndriesGoesLife
AndriesGoesLife is offline
Citaat:
Dat kun je misschien bij een aantal constateren, en inderdaad meer dan bij 'normale' mensen, maar bij 'praktische alle' mooie mensen is onzin, ik ken er genoeg die gewoon normaal zijn. Ergo, onnodig generaliseren.
Ik denk dat jij je gewoon dusdanig geïntimideerd voelt door knappe mensen dat je het afdoet als arrogantie.
'Praktisch alle' is voor zover ik weet nog altijd 'niet iedereen' dus ik snap je punt niet? Je zegt gewoon wat ik zeg
Ik voel me helemaal niet 'geintimideerd' zoals jij het mooi zegt

Nogmaals,
ik zeg gewoon wat ik zie & ik ben er zeker van dat dit een feit is dat BIJNA,let op m'n 'BIJNA' alle mooiére mensen dan de rest een meerwaardigheidsgevoel hebben,
zoals eerder aangehaald door 'Sudoku' komt dit ook door hun populariteit die er dan weer is door hun uiterlijk
Tuurlijk, zijn er ook mensen die mooi zijn en hun gewoon normaal gedragen zoals de rest, want zo ken ik er ook een hoop. Maar het is en blijft toch zeker wel de minderheid hoor.

Ik ben uitgepraat wat dit betreft,
Back on Topic

Laatst gewijzigd op 14-06-2010 om 12:16. Reden: Typfout
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 16:15
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
'Praktisch alle' is voor zover ik weet nog altijd 'niet iedereen' dus ik snap je punt niet? Je zegt gewoon wat ik zeg
Ik voel me helemaal niet 'geintimideerd' zoals jij het mooi zegt

Nogmaals,
ik zeg gewoon wat ik zie & ik ben er zeker van dat dit een feit is dat BIJNA,let op m'n 'BIJNA' alle mooiére mensen dan de rest een meerwaardigheidsgevoel hebben,
zoals eerder aangehaald door 'Sudoku' komt dit ook door hun populariteit die er dan weer is door hun uiterlijk
Tuurlijk, zijn er ook mensen die mooi zijn en hun gewoon normaal gedragen zoals de rest, want zo ken ik er ook een hoop. Maar het is en blijft toch zeker wel de minderheid hoor.

Ik ben uitgepraat wat dit betreft,
Back on Topic
We zeggen absoluut niet hetzelfde, want ik ben het er gewoon totaal mee niet eens dat BIJNA alle mooiére mensen een meerderwaardigheidsgevoel zouden hebben. In tegenstelling, veel mooie mensen zijn juist erg onzeker. Omgaan met succes is ook niet altijd makkelijk.

Maar ontopic, goed plan.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 16:38
Verwijderd
Ja hoezo niet allebei, het is dus wél allebei. Als zijn innerlijk me niet aan staat, hoef ik hem niet, en als zijn uiterlijk me niet aan staat, hoef ik hem ook niet. Ik wil iemand dus wel fysiek aantrekkelijk vinden, anders is een vriendschap voldoende, maar als zijn innerlijk niet matcht met het mijne, valt er ook weinig te regelen.

Maar als mijn huidige vriendje op de lange termijn óf een lelijk uiterlijk zou krijgen (omdat ie uitzakt en kaalwordt of vanwege een ongeluk ofzo), óf een lelijk innerlijk, dan is het in het laatste geval finito, maar met een lelijk uiterlijk zou ik hoogstwaarschijnlijk prima kunnen leven - vooropgesteld dat zijn innerlijk er dus niet óók door verandert, hetgeen door bijvoorbeeld een zwaar ongeluk of heftige ziekte wel zo kan zijn.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-06-2010, 17:20
AndriesGoesLife
Avatar van AndriesGoesLife
AndriesGoesLife is offline
Citaat:
Ja hoezo niet allebei, het is dus wél allebei. Als zijn innerlijk me niet aan staat, hoef ik hem niet, en als zijn uiterlijk me niet aan staat, hoef ik hem ook niet. Ik wil iemand dus wel fysiek aantrekkelijk vinden, anders is een vriendschap voldoende, maar als zijn innerlijk niet matcht met het mijne, valt er ook weinig te regelen.

Maar als mijn huidige vriendje op de lange termijn óf een lelijk uiterlijk zou krijgen (omdat ie uitzakt en kaalwordt of vanwege een ongeluk ofzo), óf een lelijk innerlijk, dan is het in het laatste geval finito, maar met een lelijk uiterlijk zou ik hoogstwaarschijnlijk prima kunnen leven - vooropgesteld dat zijn innerlijk er dus niet óók door verandert, hetgeen door bijvoorbeeld een zwaar ongeluk of heftige ziekte wel zo kan zijn.
Zoals in mijn openingstekst al gezegd, vraag ik naar hetgene wat je over de streep zou halen.

Dus niet allebij
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 17:45
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Ik zou nooit een relatie kunnen hebben met iemand die ik niet aantrekkelijk vind.. Maar ik vind dat het innerlijk iets is wat een mens écht mooi maakt, als je een mooi innerlijk hebt straal je dit ook uit.
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 17:59
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Hoe aardiger ik je vind hoe knapper ik je vind. Dus Innerlijk. Ik zie dus ook nooit mooie meisjes/jongens rondlopen die ik niet ken.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 18:01
Verwijderd
een beetje een mengelmoesje

In het begin viel ik vooral op haar uiterlijk, en ook wel wat op haar innerlijk, we hebben zelfde (vage) muzieksmaak en verder heb ik het idee dat ze de vrouwlijke kopie van me is.

deze verhouding is veranderd, ik ben steeds meer van haar innerlijk gaan houden, zeg maar dat (schaal 0-100 bij leuke meisjes/vrouwen begint de schaal bij 0, niet leuke komen er niet op) innerlijk had eerst 20 uiterlijk 35 nu heeft innerlijk een 90 ongeveer en uiterlijk een 50,

dus als je het mij vraagt, in het begin is het vooral uiterlijk en beetje innerlijk, en naarmate je verder in de relatie komt wordt het innerlijk steeds belangrijker
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 18:30
JoostB
JoostB is offline
Uiterlijk zorgt voor de aantrekking; hoe groter de aantrekking, hoe groter neiging om het innerlijk te ontdekken; is het innerlijk dan ook in orde; dan is het potentieel relatiemateriaal.
Zo werkt het toch bij mij. Ik kan me niet echt voorstellen dat een meisje/vrouw die me niet aanstaat qua uiterlijk mijn partner zou kunnen worden. Maar eveneens kan ik me ook niet voorstellen dat iemand die me niet aanstaat qua innerlijk mijn partner zou kunnen worden. Een samenspel van de 2 dus.

En ja, we kunnen stellen dat het uiterlijk het begin is, en het innerlijk je uiteindelijk over de streep trekt.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Zoals in mijn openingstekst al gezegd, vraag ik naar hetgene wat je over de streep zou halen.

Dus niet allebij
En zoals ik in mijn post al zeg, is het niet óf óf. Maar als je wilt, kan ik het wel zo draaien: er zijn best veel mannen die ik fysiek aantrekkelijk vind, maar er zijn er maar weinig die qua gedrag en persoonlijkheid echt goed bij mij zouden passen. Dus in die zin is het het innerlijk dat me over de streep trekt, maar dan ga ik er dus al wel vanuit dat zijn uiterlijk okee is. Maar ik wil dus iemand met "het mooiste innerlijk" (lees: de persoonlijkheid die het meeste klikt met die van mij) en niet per se degene met het knapste uiterlijk.

Maar het is überhaupt nooit zo zwartwit, want zoals hierboven al gezegd is komt veel van je innerlijk in je uiterlijk ook wel naar voren. Ik heb nog nooit een situatie meegemaakt waarin ik een jongen hélemaal fantastisch vond voor een relatie qua innerlijk, maar uiterlijk zo lelijk dat ik toch twijfelde. Er zijn wel situaties geweest waarbij ik iemand qua innerlijk wel aantrekkelijk vond, maar de fysiek toch niet. Dat waren nooit lelijke jongens, maar het zat 'm in hun manier van dóen, hun stemgeluid, manier van praten en bewegen, houding en zelfs kapsel. Dat is uiterlijk, maar wordt veroorzaakt door een hoop innerlijk. En andersom kan het dus best zijn dat mensen mijn vriendje niet zo woest aantrekkelijk vinden als ik hem vind, omdat zij zijn innerlijk niet kennen of domweg niet kunnen waarderen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 19:23
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Er is hier inderdaad al een topic over geweest, hier, een jaar geleden. Dus dit topic kan prima blijven
Hou jij een forumboekhouding bij ofzo
__________________
Lees dit 1 7 : De ver3tige bran2rman en Kris10, hem zeer ge9, verw8ten niet dat zijn verkr8er g1 z11moord pleegde, maar zijn suc6 4de.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2010, 05:24
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Hou jij een forumboekhouding bij ofzo
Ja, als forumbaas weet ik echt alle topics op Liefde&Relatie uit mijn hoofd
Nee hoor, de zoekfunctie doet wonderen
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 08:22
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
uiterlijk en innerlijk zijn alle 2 heel belangrijk, maar tis wel zo dat uiterlijk wel de eerste indruk van iemand is.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 10:33
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Het is een klik die maakt dat ik het verder wil proberen, maar of die klik uiterlijk is of innerlijk? Dunno. Mijn huidige vriend vond ik sowieso wel aantrekkelijk, maar toen bleek dat we ook nog die klik hadden... Wow. Dussehm, innerlijk trekt me wel over de streep, maar uiterlijk moet dan al wel oké zijn. Eigenlijk sluit ik me aan bij wat Freya zegt.

Sowieso kun je dit niet zwart/wit bekijken, weinig of/of in deze.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 11:09
JustADreamer
JustADreamer is offline
Voor mij zegt uiterlijk al wel het een en ander over iemands innerlijk, een type mooiboy hoef ik niet, want óf hij is te onzeker om gewoon zijn eigen ding te doen, óf te arrogant en popiejopie. Een jongen moet in ieder geval wel op een gezond gewicht zitten, te mager en ik vind het niets, en echt overgewicht dat is ook niet mijn ding. Een sixpack hoeft nou ook weer niet per sé maar het idee dat een jongen spieren heeft, en dus fysiek mij kan beschermen vind ik wel fijn. Verder moet hij zich wel goed verzorgen, naar zweet ruiken is no-go, net zoals te vet haar, enorm veel haar op de rug etc.

Wat een ander ook al heeft gezegd: op het begin beoordeel je iemand toch meer op zijn uiterlijk (waardoor je een bepaald beeld van zijn/haar interesses krijgt) en dat verschuift voor mij, naar mate ik iemand beter leer kennen, steeds meer naar innerlijk. Hoewel innerlijk áltijd het belangrijkste is, want op het begin vorm je een beeld van iemand innerlijk door naar zijn uiterlijk te kijken. En dus stap je op bepaalde types al niet af.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 18:14
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
Ja wat zal ik hier is op antwoorden. ik vind het allebei heel belangrijke punten.

Dus ik ben lekker eigenwijs en ik zeg: BEIDE
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2010, 21:58
itsgoodtobeme
itsgoodtobeme is offline
je kijkt altijd eerst ff naar het uiterlijk. k'wee ook niet wrom
maar naarmate je diegene leert kennen gaat het innerlijk meer boeien en maakt het uiterlijk niet meer zoveel uit
Met citaat reageren
Oud 01-07-2010, 22:43
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Innerlijk.

Maar goed, dat is natuurlijk niet 100%. Ik zou nooit vallen op een oud opa'tje van 90, op een ontzettend lelijk iemand van het soort dat je amper tegenkomt zo lelijk als dat is, of meer van dat, hoe prachtig ze innerlijk ook zijn. En natuurlijk kan ik ontzettend gaan kwijlen van prachtige jongens, en die ook leuk gaan vinden, maar op het moment dat ze me innerlijk niet zo aanstaan brokkeld dat langzaam af.

Uiteindelijk heb ik qua innerlijk gewoon een hogere maatstaf dan voor uiterlijk. Iemand die ik uiterlijk niet zo vind, kan ik nog wel gaan waarderen (hé, bruine ogen zijn best mooi, en sproetjes toch wel onzettend schattig, en ach, die neus zie je amper) - ik bedoel, echt móói en prachtig en helemaal gelukt vind ik maar weinig leeftijdsgenootjes, maar in bíjna iedereen (uit mijn hoofd tel ik 4, 5 uitzonderingen, zo snel) vind ik wel iets leuks/knaps hebben en zou ik in principe heel leuk en mooi kunnen vinden. Ik kan dan wel inzien waarom iemand diegene helemaal de bom zou vinden. Terwijl er qua innerlijk véél meer mensen afvallen met wie ik het gewoon nooit zou kunnen vinden.

Maar met een uiterlijk van niks wordt het, eerlijk gezegd, ook niets. En dan bedoel ik écht niks, niks.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2010, 22:50
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Eerst wordt ik natuurlijk sneller geïnteresseerd in de mooie meisjes, maar soms zijn die zo leeg
Dus wanneer je iemand echt leert kennen dan kan die klik, vonk komen.

Dus zeg maar oppervlakkig uiterlijk
Echter innerlijk
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 15:46
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Citaat:
Nou dat zou ik zo niet kunnen stellen. Ik ken genoeg mensen die in mijn perceptie gewoon lelijk zijn, maar een air hebben van heb ik jou daar. Terwijl ik best wat mooie mensen ken die zichzelf 'wegstoppen'. Doordat zij zich niet zo gedragen en ook niet de juiste kleding voor die attitude aan hebben, worden zo ook niet als knap bevonden.

Wat is knap eigenlijk? Volgens mij is het veel meer gekoppeld aan een bepaalde houding en kledingstijl, dan dat je neus nou zo symetrisch op je hoofd is geplaatst.
Hier ben ik het wel mee eens. Maar ik vind zelf allebei belangrijk. Ik bedoel, ik moet wel wel aangetrokken tot hem voelen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 18:12
Henck
Avatar van Henck
Henck is offline
Uiterlijk is naar mijn mening het belangrijkst. Dit omdat iemand die niet door 'god gematst' is mij nimmer in gerief kan brengen.

MVG,
Henck
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 12:54
veer2110
Avatar van veer2110
veer2110 is offline
innerlijk vind ik het belangrijkst, maar uiterlijk mag er ook wel zijn.
maar niet elke knap persoon is arrogant. (vind ik.)
jongen die ik ken is (naar mijn mening) knap maar hij vind het allemaal wel best en besteed daar niet zo veel tijd aan. ;-)

tzal vooral een combi zijn van innerlijk en uiterlijk.. (-:
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-07-2010, 13:49
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
innerlijk vind ik het belangrijkst, maar uiterlijk mag er ook wel zijn.
maar niet elke knap persoon is arrogant. (vind ik.)
jongen die ik ken is (naar mijn mening) knap maar hij vind het allemaal wel best en besteed daar niet zo veel tijd aan. ;-)

tzal vooral een combi zijn van innerlijk en uiterlijk.. (-:
In mijn ogen heeft arrogantie inderdaad weinig met mooi zíjn te maken. Het is meer hoe geweldig mooi die mensen zich wel niet plachten te voelen. En misschien vallen die arrogante mooie mensen meer op omdat ze zo iets hebben van 'héy, hier ben ik, schouders naar achter en kin omhoog!' terwijl de heel-onzekere-mooie mensen zich verbergen achter hun haar en wijde kleren. Of zoiets.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 13:53
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
In mijn ogen heeft arrogantie inderdaad weinig met mooi zíjn te maken. Het is meer hoe geweldig mooi die mensen zich wel niet plachten te voelen. En misschien vallen die arrogante mooie mensen meer op omdat ze zo iets hebben van 'héy, hier ben ik, schouders naar achter en kin omhoog!' terwijl de heel-onzekere-mooie mensen zich verbergen achter hun haar en wijde kleren. Of zoiets.
populariteit is niet altijd mooi zijn. Gewoon de anderen wijs maken dat ze beter zijn dan anderen. Met een attitude en ego van vanjewelste kom je verder dan mooi zijn als je populair wil zijn. Daarom vind ik de populaire mensen vaak maar irritant en dikke nekken hebben.
En de 'normale mensen' innerlijk mooier.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 00:01
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Wat een uitgemolken onderwerk zeg Slotje!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2010, 09:29
Verwijderd
ik ga in eerste in stantie toch af op uiterlijk :$
aan het uiterlijk van een jongen kun je vaak toch al een beetje zien hoe hij is enzo,
als je uitgaat ga je toch ook op jongens af die er leuk uitzien?? zonder dat je weet hoe ze vanbinne zijn?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 07:28
ExpoRules
ExpoRules is offline
Citaat:
Bij mij maaktnhet niet uit. Mijn vriendje is knap en lief
mijn vriendinnetje ook, maar ik ben niet zo knap, ik weet niet echt wat ze in me ziet maar we vinden elkaar leuk dus.. wat maakt het uit?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 11:35
Kacheltje
Kacheltje is offline
Innerlijk natuurlijk!

Uiterlijk vind ik ook wel belangrijk maar veel minder als ze aan een paar eisen voldoen vind ik het goed.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 22:49
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Innerlijk.

dat straal je dan uit. en jongens/meiden voelen dat aan. dus kiezen ze meer voor de gene die er minder prettig uit ziet en minder populair is. dan iemand die knap is en zogenaamd iedereen kan krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie droomprins/prinses
Frankrijk
96 18-10-2006 07:47
Liefde & Relatie Uiterlijk of innerlijk belangrijk?
TranceGirl
69 11-01-2004 18:57
Lifestyle Innerlijk - Uiterlijk
Nijn*
32 19-10-2003 19:30
Liefde & Relatie verhouding innerlijk - uiterlijk
Blisss
49 16-11-2002 12:00
Lifestyle Eerste indruk: handen
michieldewit
34 29-10-2002 00:11
Liefde & Relatie Afknapper of juist niet?
Synonym
10 10-07-2002 22:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.