Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2010, 00:21
rainders
rainders is offline
hee ik heb een vraag je aan jullie alle dit is mijn situatie ik heb een hele goede vriendin en id ken ik al een paar jaar en ze heeft telkens weer een nieuw vriendje maar sinds een paar maanden doe ik dingen met haar terwijl ze een vriendje heeft en meestal hebbe we dan allebei wel wat op maar ze wil vaak neuken en zo en laatst de avond voor dat haar vriendje kwam was ik bij haar en toen heb ik haar gevingert en ik weet dus niet wat ik hier mee moet , moet ik nou zegge ik vindt je leuk wat dat vindt ik zeker of moet ik niks doen en gewoon met haar neuken en zo ik hoop dat jullie iets weten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2010, 07:39
Verwijderd
Oke, ik zal eens even wat leestekens toevoegen zodat je tekst leesbaar wordt. Anders krijg je namelijk geen reacties.

Citaat:
Hee, ik heb een vraagje aan jullie alle.
Dit is mijn situatie: ik heb een hele goede vriendin en die ken ik al een paar jaar. Ze heeft telkens weer een nieuw vriendje, maar sinds een paar maanden doe ik dingen met haar terwijl ze een vriendje heeft. Meestal hebben we dan allebei wel wat op, maar ze wil vaak neuken enzo. Laatst, de avond voordat haar vriendje kwam, was ik bij haar en toen heb ik haar gevingerd en ik weet dus niet wat ik hier mee moet...
Moet ik nou zeggen "ik vind je leuk", want dat vind ik zeker, of moet ik niks doen en gewoon met haar neuken enzo?
Ik hoop dat jullie iets weten.
Ik vind dat als je haar leuk vind, je dat tegen haar moet zeggen, zeker omdat ze toch met jou vreemdgaat. Laat jezelf niet zo op de tweede plaats zetten
(maar ook: wat is er zo leuk aan dit meisje, eigenlijk?)

Laatst gewijzigd op 20-07-2010 om 07:52.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2010, 07:49
Verwijderd
Je weet dat ze moreel geen bezwaren heeft tegen vreemdgaan. Dus dat zal ze bij jou ook doen. Ga ervoor
Met citaat reageren
Oud 20-07-2010, 15:21
Maxmale
Avatar van Maxmale
Maxmale is offline
Ben je een jongen of een meisje?
(Je weet maar nooit).
Met citaat reageren
Oud 20-07-2010, 23:05
rainders
rainders is offline
okee ja sorry voor de leestekens is niet me sterkste punt en ik ben een jongen .ik weet niet echt waarom ik haar leuk vindt misschien omdat ze er niet verkeert uitziet en heel lief is enz de usual dus ja
okee wat ik hieruit opmaak is dat ik er voor moet gaan, en dat had ik dus al een beetje bedacht en het mooie is ook nog dat haar moeder die jongen niet chill vindt en mij juist wel das altijd meegenomen dus bendankt voor de ttips en om ff terug te komen op Louis Armstrong ze heeft al veel vriendje sgehad en ik ben de enige waarmee ze ooit is vreemdgegaan enzo dus ja maar ik zal opletten.
thanks
Met citaat reageren
Oud 20-07-2010, 23:24
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ze lijkt er niet echt mee te zitten, dat vreemdgaan.
Sowieso niet met het vriendjes wisselen.
Wat dat betreft zou ik oppassen... of je moet het niet erg vinden. Maar je er 'n open relatie van. Kan.

Ik vind het wel lullig naar haar vriendje toe, maar oké, oké. Ze zal vast niet élke random jongen willen neuken, dus wat dat betreft kun je het prima vertellen. Het líjkt me dat je niet onderdoet voor haar vriendje, als ze zich zo gedraagt. ;p
Met citaat reageren
Oud 21-07-2010, 04:20
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Snap ook niet dat je min of meer meewerkt aan haar vreemdgaan. Zoals Louis Armstrong al aangaf zal ze eventueel later met jou ook niet al te trouw zijn.
__________________
Godzijdank ben ik atheďst.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2010, 16:51
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Nouja, je bent jong en je wilt van bil. Ik snap op zich wel dat je met haar erin meegaat omdat meisjes zo'n effect op jongens kunne hebben. En de reputatie die jongens hebben zegt ook niet veel goeds over hun mogelijkheid 'nee' te zeggen tegen de mogelijkheid om met een meisje het bed in te duiken, als je puber of tiener bent gaat dat helemaal om, omdat seks en relaties en stoer zijn dan belangrijker zijn dan moreel juiste keuzes te maken.
Het is niet alleen jouw verantwoordelijkheid om te kiezen wat je moet doen in die vreemdgaan-situatie. Zij is tenslotte degene die toestaat dat jij haar vingert terwijl zij (en jij dus niet) degene zou moeten zijn die haar huidige relatie wil koesteren. Ik zou wel tegen haar zeggen dat je haar in elk geval niet wil delen. Je moet dan zelf ook sterk genoeg zijn om te zeggen dat je haar liever helemaal niet hebt als ze niet voor jou maar voor haar vriendje kiest, want dat zou ook nog kunnen. Laat haar dus kiezen maar accepteer het ook als jij niet nummer 1 bent.
Ik wil overigens niet zeggen dat jij volledig onschuldig bent, want ik blijf het not done vinden om met meisjes te gaan die al vriendjes hebben. Ik wil alleen zeggen dat dat meisje ook erg schuldig is en mocht het tot een conflict tussen jullie drieen komen, je haar niet de schuld in jouw schoenen moet laten schuiven.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 25-07-2010, 22:48
rainders
rainders is offline
ja jullie hebbe allemaal gelijk en daar heb ik over na gedacht maar ze gaat het uitmaken met haar vriendje dus dan kan het gewoon dus ik wacht het af want ze gaat op vakantie dus dan zie ik haar niet en daarna zie ik het wel weer
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 06:43
Verwijderd
ik zou niet op haar wachten. Wedden dat zij ook niet op jou wacht tijdens haar vakantie?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 09:59
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
Citaat:
Ik wil overigens niet zeggen dat jij volledig onschuldig bent, want ik blijf het not done vinden om met meisjes te gaan die al vriendjes hebben.....
En waarom is dat dan 'not done' ? Als het voor jou goed voelt, dan moet je er toch gewoon voor gaan? Anders zet je jezelf ook op de tweede plaats, voor dat vriendje van het meisje... Ook niet echt de oplossing voor een puber met een imagoprobleem (wat élke puber heeft...)!

@ Topicstarter: 'Ik vindT je leuk' moet je nooit zeggen, dan kom je heel dom over. Dat kom je zowiezo wel met je posts zonder leestekens en met veel spelfouten. Voor de rest: Succes. Maar verwacht er niet te veel van, zo'n meisje zonder principes... En trouwens, jij kunt bij háár moeder wel goed scoren, maar doet zij het ook bij jóuw moeder?
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 15:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik denk niet dat ze te vertrouwen is, als ze al niet bij haar huidige vriendje te vertrouwen is. Maar goed, liefde maakt blind, en ik hoop voor je dat ze bij jou niet vreemd gaat.

Citaat:
@ Topicstarter: 'Ik vindT je leuk' moet je nooit zeggen, dan kom je heel dom over. Dat kom je zowiezo wel met je posts zonder leestekens en met veel spelfouten.
Je zou 'zowiezo' eerst zelf kunnen letten op je spelling, voor je er andere mensen op aanspreekt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 16:10
Erato
Avatar van Erato
Erato is offline
Ik hoop dat je door hebt dat ze met hem ook all the way gaat en de kans dus groot is dat jij ligt te porren in een grot waar daarvoor ook nog een andere vent in gehangen heeft. Ik zou zeggen gatverdemme, maar goed gebruik iig condooms en ook van orale seks kan je soa's oplopen, dat is wel de risicofactor als jij niet de enige bent die haar uitwoont he
__________________
Speak softly and carry a big stick

Laatst gewijzigd op 27-07-2010 om 16:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Beďnvloeding van de media op basisschoolkinderen
Verwijderd
2 14-10-2010 17:05
Verhalen & Gedichten een stuk van mijn verhaal
one_of_the_lost
4 28-07-2005 22:26
Liefde & Relatie Raar probleem en ik sta ertussen, of ben er de oorzaak van?
Tuxs
15 12-10-2004 13:18
Liefde & Relatie verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$]
Oktober
9 21-03-2004 14:54
Lifestyle klassieker - analyse my baby
Ninnoc
211 17-09-2003 15:02
Liefde & Relatie Ik kan het echt niet meer aan... Heeft er iemand aub raad...
Tinkelfeetje
18 07-05-2003 16:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54.