Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2009, 20:00
Verwijderd
Ik heb er al 19, dus nog zes nodig.. het gaat hier dus om wanneer een vrouw (meisje kan ook) schepijs eten. Dat kan zijn in een bakje of op een hoorntje, als het maar geen waterijs of iets dergelijks is.
Als iemand iets te binnen schiet, hoor ik het graag
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2009, 20:07
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
In the Sweetest Thing, eet Cameron Diaz ijs in bed in een hotel. (in haar droom dan)

Edit:
Spoiler
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 05-03-2009, 20:07
Verwijderd
Misschien kun je ook een overzicht posten van de films die je al hebt?!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2009, 20:29
Verwijderd
Dankje Calyx.


Dit is mijn lijst tot nu toe:

1. The hot chick (2002)
De populaire Jessica (Rachel McAdams) haalt in een winkelcentrum ijsjes voor haar en haar vriendinnen. Ze eet het ijs heel verleidelijk voor de neus van de verkoper, waardoor ze alles gratis mee mag nemen.

2. Sex and the city (seizoen 6, aflevering 6 "The Ick Factor")
Harry (Evan Handler) en Charlotte (Kristin Davis) lopen op straat en ondertussen eet Charlotte uit een bakje met ijs.

3. Romeo must die (2000)
Trish (Aaliyah) eet een ijsje terwijl ze toekijkt hoe Han Sing (Jet Li) rugby speelt op het grasveldje.

4. Sweet November
Sarah (Charlize Theron) en Nelson (Keanu Reeves) wandelen samen op straat na een dagje buiten. Zij eet een ijshoorntje, terwijl hij van een waterijsje eet.

5. Rumble in the bronx
Jackie Chan loopt in het park met een meisje uit z'n flat en haar broertje. Ze eten daarna met z'n allen een ijsje bij de ijscokar.

6. Hancock
Op het einde van de film loopt Charlize met haar zoon en echtgenoot over de kermis. Zij eet van een ijsje.

7. Cruel Intentions
Kathryn vertelt over hoe haar ex haar heeft gedumpt voor de onschuldige Cecile. De camera flitst even naar een beeld van Cecile: ze is in een pretpark en zwaait samen met een verklede cactus. Cecile neemt een lik van haar ijsje en het bolletje valt op de grond.

8. Jurassic Park
Laura Dern zoekt al heel lange tijd haar man en de twee kinderen die ze kwijt is. Ze komt in het restaurant John Hammond tegen die ijs zit te eten. Zij gaat naast hem zitten en eet wat lepels ijs mee.

9. Gilmore girls (seizoen 5, aflevering 5 "Jews and Chinese Food")
Het is ijskoud weer, maar na een diner op Rory's school Yale, besluiten Lorelai en Rory schepijs te eten. Ze krijgen gelijk spijt van hun keuze, gezien de temperatuur.

10. The Princess Diaries
Vlak voordat ze haar ijsje tegen de vervelende cheerleader gooit, neemt Mia nog een likje er van.

11. The Perfect Man
Wanneer Holly voor het eerst Ben ontmoet, is ze met Ben's nichtje een kommetje met ijs aan het eten.

12. Hitch
Een koppel op rolschaatsen haalt ijsjes bij een ijscokar.

13. Will & Grace (seizoen 4, aflevering 18 "Something borrowed, someone's due")
Ellen zit op de bank een ijs te eten, nadat zij en Rob klaar zijn met het inrichten van hun apartement.

14. Reclame je bent een rund als je met vuurwerk stunt
Een meisje zit op een bank een ijsje te eten en het hele tafereel wordt in slowmotion gefilmd.

15. Buffy the vampire slayer (seizoen 1, aflevering 8 "I Will Remember You")
Buffy en Angel liggen samen in bed en ze eten uit een bak chocoladeijs.

16. Ugly Betty (seizoen 2, aflevering 10 "Bananas for Betty")
Betty wilt iets nieuws proberen met haar vriendje en eet bolletjes ijs van zijn buik af. Dit mislukt echter, wanneer hij klaagt dat zijn navel bevriest en zij per ongeluk hete chocoladesaus over hem heen gooit.

17. Desperate Housewives (seizoen 3, aflevering 11 "No fits, no fights, no feuds")
Lynette zit met haar kinderen in een café. Kayla eet een ijsje en ze wordt opstandig, wanneer Lynette zegt dat ze naar huis moeten gaan.

18. Gossip Girl (seizoen 2, aflevering 14)
Jenny en Eric zitten in een ijssalon ijs te eten en voor hun zit een tafeltje met drie meisjes van hun school, die ook ijs aan het eten zijn. Jenny merkt op dat ze erg gemeen doen tegen Nelly en zegt er wat van.

19. Gilmore Girls (seizoen 2, aflevering 19)
Rory en Jess zitten in een auto. Nadat ze klaar zijn met huiswerk maken, wilde Jess ijsjes gaan halen. Terwijl ze in de auto rijden, eet Rory wat van haar hoorntje en ondertussen probeerde ze ook niet te verongelukken, omdat Jess het stuur zo af en toe los laat.

20. Magnum reclame Eva Longoria
Met citaat reageren
Oud 05-03-2009, 20:35
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
http://www.imdb.com/keyword/ice-cream/

misschien kan je daar tussen zoeken
Met citaat reageren
Oud 05-03-2009, 20:40
Verwijderd
Ja, ben ik al vaak op geweest, maar dat is zo moeilijk zoeken aangezien ik alleen maar filmtitels krijg. Ik moet die scènes ook daadwerkelijk kunnen omschrijven en ook kunnen zeggen wie het ijs eet.. dat gaat zo een beetje moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2009, 20:40
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Danny The Dog/Unleashed:
Victoria gaat met Danny wandelen en eten samen een ijsje.
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Met citaat reageren
Oud 05-03-2009, 20:43
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Heb even gezocht op Lostpedia.

season 3 episode 16
"The day before the crash of Oceanic Flight 815, Juliet eats ice cream while in bed with Goodwin. She states that the next day will mark her third year on the Island."
Met citaat reageren
Oud 05-03-2009, 21:06
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Ook ice cream op The Internet Script DataBase:

http://www.google.nl/search?hl=nl&sa...G=Zoeken&meta=
Met citaat reageren
Oud 05-03-2009, 21:06
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Spoiler


Sex and the City
http://www.hbo.com/city/episode/season6/episode88.shtml
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 05-03-2009, 22:30
Verwijderd
What's eating Gilbert Grape.
Daar gaan Gilbert en Becky (Johnny Depp en Juliette Lewis) een ijsje eten en dan ruilen ze van ijsje.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2009, 23:43
Verwijderd
Bart got a room:
http://www.traileraddict.com/trailer...a-room/trailer
vanaf 1:17
Met citaat reageren
Oud 05-03-2009, 23:46
Verwijderd
Little Miss Sunshine:
In de scene in een wegrestaurant
Met citaat reageren
Oud 06-03-2009, 12:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Beverly Hills, seizoen 1 ep 13 ('Slumber Party'): Kelly, Donna, Brenda en Andrea hebben een slaapfeestje en eten ijs op de bank terwijl ze kletsen over jongens enzo.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 06-03-2009, 16:33
Verwijderd
Ik kan je verder niet helpen, maar ik ben wel heel nieuwsgierig. Op dit forum staan best vaak zulke vragen, is dat voor een of andere opleiding? En wat is dan het nut van zo'n opdracht?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2009, 16:39
light fighter
light fighter is offline
In diverse afleveringen van Friends word schepijs gegeten ook door de vrouwen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2009, 21:37
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
One Tree Hill - 2x08 "Truth, Bitter Truth"
Haley, Peyton en Brooke houden een sleepover. Na een flinke ruzie tussen hen drie houden ze een girltalk, waarna ze o.a. ijs eten. (Jeetje wat klinkt dit als een lelijke rotserie op deze manier )
http://www.youtube.com/watch?v=rP8LoC8F9eA (rond 8:40 min ongeveer)
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 15:50
McGrijns
Avatar van McGrijns
McGrijns is offline
In One Fine Day neemt Michelle Pfeifer die kinderen mee naar een ijssalon ofzo en eten daar een ijsje.
__________________
It pays to be a winner.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-03-2009, 16:18
Verwijderd
Ik zag laatst ergens ijs gegeten worden, maar weet niet meer waarin helaas.

"schepijs" lang niet gehoord
Met citaat reageren
Oud 08-03-2009, 14:13
Verwijderd
Bedankt allemaal voor de reacties! En @ Pebbles, het is voor Media & Cultuur, het vak Mediarepertoire in Context. De bedoeling van het vak is dat je een onopvallend motief uitkiest en dat opzoekt in mediaproducten. Uiteindelijk moet je er een verband tussen zien en een soort nieuwe betekenis aan het motief toekennen aan de hand van je lijstje met voorbeelden. Hierdoor leer je verbanden leggen tussen verschillende mediaproducten..
Met citaat reageren
Oud 08-03-2009, 14:48
Verwijderd
Heb je er al voldoende? Volgens mij wordt er in home alone-lost in new york ook aardig wat ijs besteld en gegeten door kevin
Met citaat reageren
Oud 08-03-2009, 15:09
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Ja, dat is echt een vrouw.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2009, 15:11
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Ohoh hoe kan ik het vergeten, Bridget Jones bikt natuurlijk ook heel wat ijs weg, met haar vrienden Ben en Jerry in The Edge of Reason.

Spoiler
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 08-03-2009, 22:49
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
In Friends, Episode 3.04
Rachel en Monica troosten Chandler met Ben en Jerry's, ze eten er zelf ook van mee.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 09-03-2009, 10:34
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
The Nanny zit het ook vaak in.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2009, 11:49
Verwijderd
haha oeps begrijpend lezen is ook een vak
Met citaat reageren
Oud 10-03-2009, 09:32
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Bridget Jones eet toch ook wel ergens schepijs?
(oww die is al gezegd zie ik)

ik ben trouwens voor een apart subforum voor alle schoolopdrachten van het mediacollege
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.