Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2006, 14:04
Verwijderd
Plaats hier al die leuke, maffe en opmerkelijke sportberichten die niet in één van de andere centrale topics thuishoren. Dat mg dus over voetbal gaan, maar ook over hockey, curling, darten, formule 1, kleiduivenschieten, handbal, waterpolo, polo, cricket, croquet, honkbal, basketbal, roeien, tennis, dammen, schaken, hardlopen, zachtlopen, hoogspringen, diepzeeduiken, snelwandelen, korfbal, verspringen, verspugen, vergooien, wielrennen, bowlen, kegelen, jeu de boules, karten en natuurlijk al die andere sporten die ik nog vergeten ben.

Veel postplezier en houd het netjes. Anders krijg je billenkoek van Tofke_h en Mitros. En ik kan je vertellen, daar ben je niet blij mee!

© Gimme more Beer

Vorige topic:

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1345751
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2006, 14:11
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ertur: om even terug te komen op het vorige topic: ik ben het wel met je eens, maar veel die-hard supporters ontberen relativeringsvermogen als het op dit soort issues aankomt, dus het verbaast me niet zo.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 21:28
havana
Avatar van havana
havana is offline
Van Bommel bedankt voor oranje

wel te begrijpen maar toch zonde voor het nederlandse voetbal. Marco mag weg van mij..
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 23:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Inderdaad, exit Marco. Helaas komt Nederland er nu pas achter
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 00:04
squat
squat is offline
Beetje overdreven.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 00:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Waarom overdreven? Na twee jaar belachelijk slecht voetbal wordt het wel eens tijd dat Marco's krediet op raakt. Gelukkig lijkt dat nu gebeurd te zijn.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 00:12
Verwijderd
Marco weg en van Bommel + van Nistelrooij terug, lijkt me redelijk.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 08:58
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 02-10-2006 @ 01:12 :
Marco weg en van Bommel + van Nistelrooij terug, lijkt me redelijk.
Seedorf mag van mij ook best terug, net als Davids (maar die is volgens mij geblesseerd ofzo )
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 09:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
WolterB schreef op 02-10-2006 @ 09:58 :
Seedorf mag van mij ook best terug, net als Davids (maar die is volgens mij geblesseerd ofzo )
Mee eens. Vooral Davids.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 10:59
zztfg
zztfg is offline
En dan met Kluivert en Maakaay weer in de spits.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 11:43
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ik vind het zeer terecht van van bommel.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 15:26
Verwijderd
Citaat:
valverde schreef op 02-10-2006 @ 11:59 :
En dan met Kluivert en Maakaay weer in de spits.
En Hooijdonk op de bank.

Ik ben helemaal voor, incl. Seedorf en Davids!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 16:05
Verwijderd
Prachtig doelpunt van Van Persie afgelopen weekend, voor wie hem nog neit gezien had:

http://www.youtube.com/watch?v=kPNN_XvZ_78
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 16:30
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Nog niet gezien. Schitterend.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 20:41
squat
squat is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-10-2006 @ 01:08 :
Waarom overdreven? Na twee jaar belachelijk slecht voetbal wordt het wel eens tijd dat Marco's krediet op raakt. Gelukkig lijkt dat nu gebeurd te zijn.
Belachelijk slecht voetbal met Van Nistelrooy en Van Bommel ja. Gelukkig zijn die twee nu weg.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 20:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
squat schreef op 02-10-2006 @ 21:41 :
Belachelijk slecht voetbal met Van Nistelrooy en Van Bommel ja. Gelukkig zijn die twee nu weg.
:')
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 21:47
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Trainer Sion houdt het in de rust voor gezien

Trainers kunnen de spelers met flinke bewoordingen onder uit de zak geven. Of ze laten de teleurstellende acteurs alleen achter in de kleedkamer om over de zonden na te denken. Nestor Clausen ging bij FC Sion een stapje verder.
Clausen zocht met de spelers de kleedkamer op na een weinig succesvolle eerste helft. In het bekerduel met tweedeklasser Chaux-de-Fonds keek FC Sion tegen een 1-0 achterstand aan. De mededeling van de Argentijnse coach was verrassend: 'Ik stap op.'

'De periode-Clausen is voorbij', bevestigde voorzitter Christian Constantin de breuk. 'Ik hoorde het op hetzelfde moment als de spelers, in de rust. Ik heb zoiets nog nooit gezien of meegemaakt.'

'Mijn enige zorg was op dat moment dat hij zijn maatregelen zou treffen voor de tweede helft', aldus Constantin. 'En dan met name de wissel van de geblesseerde Regazzoni.'

De opmerkelijke stap van Clausen mocht dan wel alom verbazing oogsten, het had ook succes. In de tweede helft draaide Sion de rollen om. Dankzij drie goals van de ingebrachte Sanel Kujic kwam de ploeg als winnaar van het veld.

Clausen (44) was nog niet lang in dienst van FC Sion. Afgelopen zomer werd de Argentijnse oud-international gehaald als opvolger van Christophe Moulin. Over zijn beweegredenen wilde hij geen commentaar geven.


Bron: www.vi.nl

Een trainer die opstapt in de rust heeft in no-time een positief effect op het elftal.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 21:48
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Transfergate: 39 transfers en acht Premiershipclubs verdacht

Lord Stevens en zijn onderzoeksteam krijgen een extra twee maanden van de Engelse voetbalbond om alle oneffenheden in de recente transfers tot op de bodem uit te zoeken. De transfers bestrijken de periode van 1 januari 2004 tot 31 januari 2006.

Lord Stevens onthulde wel dat er van de 362 onderzochte transfers er 39 verdacht zijn. Deze transfers hebben betrekking op acht Premiershipclubs. Nader onderzoek zal de komende twee maanden moeten uitwijzen of er daadwerkelijk met de transfers zijn gesjoemeld.

Overigens wordt het onderzoek door alle clubs in de Premiership gesteund.


Deel numero zoveel in dit hoofdstuk van de schandalen in het Europese voetbal.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-10-2006, 00:13
Verwijderd
O'Neill haalt weer ex-speler van Celtic

3/10/2006 18:46

Martin O'Neill heeft opnieuw een hem bekende speler aangetrokken. De Schotse coach van Aston Villa legde Chris Sutton tot aan het einde van het seizoen vast.
Sutton zat zonder club en kan daardoor ook buiten de transferperiode tekenen bij een nieuwe club. De 33-jarige spits speelde afgelopen seizoen na de winterstop nog voor Birmingham City maar werd daarna werkloos.

Na Stilian Petrov en Didier Agathe is Sutton al de derde speler waarmee O'Neill opnieuw gaat samenwerken. Het trio diende ook al onder hem bij Celtic.

Villa was op zoek naar een extra aanvaller nu Lukas Moore mogelijk dit seizoen niet meer inzetbaar is vanwege een zware schouderblessure.

---------

Tsja, misschien niet heel opmerkelijk, maar ik vind hem nu wel ver gaan... Petrov is gewoon een geweldige voetballer, Agathe zéér nuttig, maar Sutton heeft echt zijn beste tijd gehad. Weinig origineel. Ik hoop voor Villa dat hij niet te veel gaat verdienen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 09:27
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Nou ja, bij Chelsea was het niet veel, maar voor Celtic was het toch wel een uitstekende voetballer, moet ik zeggen. Hij is lang en balvast, ik zie het wel, hoor. Hij is misschien niet gehaald als doelpuntenmachine, maar kan een prima pinch-hitter zijn. Hij speelde ook bij Blackburn toen ze kampioen zijn geworden, meen ik.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 10:01
Verwijderd
Richard Witschge ook, die voetbalt ook al jaren niet meer


Dit vind ik wat spectaculairder nieuws:

Stan Collymore is ready to make a sensational return to football after claiming he is good enough to play in The Premiership.


The 35-year-old former England international has been out of the game for five-and-a-half years after leaving Real Oviedo in 2001.

Despite his prolonged absence, along with several personal problems he claims he has now overcome, Collymore insists he is in great shape and ready to make the most unlikely of comebacks.

Collymore is currently in Tenerife undergoing three weeks of intense fitness training and when he returns to England, he will set off his search for a new club in earnest.

"I`ve had physical tests and I`m confident I will come back faster, stronger and fitter than I ever was," Collymore told the Daily Mirror.

"A month from today, I guarantee I will be able to stand side by side with any striker in the country and my physique will be up there with any of them.

"This time, I`m not going to self-destruct. You are not going to see headlines about me being kicked out of a bar somewhere in the early hours rolling drunk.

"I know I can still be among the best."

Having taken in the World Cup as a punter rather than player, Collymore hit on the idea of making a comeback after feeling there was no-one out there in Germany to really worry him.

"I went to the World Cup as a punter," he said yesterday.

"I didn't see any players that made me think 'I can't do that'. It might sound big-headed, but I still believe that I am the best.

"I don't want to do this to go back and be average and potter around for Rag Arse Rovers. I wouldn't do that.

"I wouldn't put myself through all the work I'm doing now for that. There is no reason why I can't be back to my best. Don't forget that as a footballer, I haven't got a lot of miles on the clock.

"When I retired, it wasn't because I was crumbling physically like Ian Wright or Gazza.

"I didn't quit because I had dodgy knees or bad ankles or a chronic back problem or anything like that. I'm six foot, three inches. Take my frame and put all the muscle back on and I am a big, powerful lad."

---------

Hahahahaha ik ben echt benieuwd wat dat gaat worden Welke club zou hem nou een contract geven?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 10:13
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ja, ik zag het al. Laat maar hierheen komen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 14:46
Fides
Fides is offline
Collymore wat een held, zocht Willem II niet nog een spits?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 14:48
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Hahaha, ja ik zou hem best in Nederland willen zien
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 17:53
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
KNVB komt met wet tegen hooligans

De voetbalbond KNVB werkt aan een wetsvoorstel voor de aanpak van hooligans. Het moet het zwaarder en sneller straffen van voetbalsupporters die zich misdragen mogelijk maken. Dat zegt directeur betaald voetbal Henk Kesler zaterdag in NRC Handelsblad.

De bond wil dat er een 'evenementenwet' komt. Die zou ook een meldingsplicht voor fans met een stadionverbod moeten bevatten. Volgens Kesler krijgt politiek Den Haag het wetsvoorstel in december. Hij omschrijft het als lik op stuk. De directeur: "Als je nu een golfbal het veld op gooit, moet eerst worden bekeken welk vergrijp dat precies is en verzandt het uiteindelijk bij justitie."


Bron: www.nu.nl
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2006, 19:02
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Henry en Marco Boogers geëerd

Uit een enquete gehouden op het Britse televisiekanaal Sky One is Thierry Henry gekozen tot de beste voetballer in de geschiedenis van het Premiership. Aan de enquete deden in totaal 1,6 miljoen personen mee.

De Fransman van The Gunners eindigde voor zijn landgenoot Eric Cantona (ex-Manchester United) en de Italiaan Gianfranco Zola (ex-Chelsea).

Spelers als Roy Keane (ex-Manchester United), Patrick Vieira (ex-Arsenal), Dennis Bergkamp (ex-Arsenal), Ruud van Nistelrooy (ex-Manchester United) en David Ginola (ex-Newcastle United, Tottenham Hotspur, Aston Villa en Everton) kwamen voor in de top-10.

Onder meer Marc Overmars, Nicolás Anelka, Dennis Irwin, Shay Given, Cristiano Ronaldo, Freddie Ljungberg, Marc Viduka, Harry Kewell, Robert Pires en Jurgen Klinsmann vormden de lijst tot nummer vijftig.

Ook het onderdeel ‘De slechtste buitenlander ooit in het Premiership’ had Nederlandse inbreng. Naast Sergei Rebrov, Thomas Brolin, Igor Biscan, Kleberson, Massimo Taibi en Diego Forlan kwam ook Marco Boogers voor in deze lijst. De inmiddels technisch directeur van FC Dordrecht speelde in het seizoen 1995/1996 twee duels voor West Ham United.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 20:59
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Trainer bijt in neus van speler

Christiaan de Jong van voetbalvereniging Stiens zal nog lang terugdenken aan de wedstrijd tegen SC Franeker van gisterenmiddag. De voetballer werd namelijk in zijn neus gebeten door de trainer van de tegenstander, Niels Overweg.

Het duel in de derde klasse B van het amateurvoetbal werd daarop in de rust gestaakt en De Jong deed vervolgers bij de politie aangifte tegen oud-voetbalinternational Overweg.


Haha, het moet niet gekker worden.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 23:13
Verwijderd
Datum: 08-10-2006 Tijd: 12:23
Vierdaagse naar Nijmegen

De Breda Loco's staan bekend om een aantal dingen onder andere om op de meest idiote manieren naar een wedstrijd te gaan. Gekker dan met 130 man naar Roosendaal kan niet? Nou op de fiets naar Heerenveen of Groningen is gekker maar dit overtreft niemand...

De Breda Locos organiseren de vierdaagse naar Nijmegen lopen (ipv de vierdaagse van Nijmegen). Je leest het goed in 4 dagen van Breda te voet naar Nijmegen. Het is een sponsortocht dus we steunen ook nog een goed doel, tevens heb je de kans om 4 dagen lang te lullen met mede NAC supporters.

Op het moment van schrijven bestaat de groep uit ongeveer 25 á 30 lopers.
---------------------------------------

Hehe, het moet niet gekker worden! fietscombi's, bootcombi's en nu een vierdaagse combi
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 00:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Wat mij betreft zijn de wandelaars welkom in de Eendracht, voor de wedstrijd
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 00:45
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik heb er trouwens een berichtje over op onze website gezet
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-10-2006 @ 01:45 :
Ik heb er trouwens een berichtje over op onze website gezet
Welke website?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-10-2006 @ 01:24 :
Wat mij betreft zijn de wandelaars welkom in de Eendracht, voor de wedstrijd
mocht je indd een locatie hebben om de nodige versnaperingen te nuttigen enzo kun je evt. contact opnemen met dozer@bredalocos.nl
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 10:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 10-10-2006 @ 09:15 :
Welke website?
http://www.forzanec.nl/
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 10:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 10-10-2006 @ 09:16 :
mocht je indd een locatie hebben om de nodige versnaperingen te nuttigen enzo kun je evt. contact opnemen met dozer@bredalocos.nl
Ik zal even rondvragen. De politie zal er niet zo blij mee zijn als ze langs Goffertzicht oid. komen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 11:34
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Paul Hunter verliest strijd tegen kanker

Paul Hunter is maandagavond op 27-jarige leeftijd overleden. De Engelse snookerspeler overleed aan de gevolgen van kanker.
Sinds vrijdag was hij in het Kirkwood Hospitaal van Huddersfield opgenomen. In maart 2005 was er maagkanker vastgesteld bij de drievoudige Masters-winnaar.

Hunter zou zaterdag 28 geworden zijn. Hij laat vrouw Lindsey en zijn in december geboren dochtertje Evie Rose na.

Paul Hunter, op 14 oktober 1978 geboren in Leeds, werd in 1995 op 16-jarige leeftijd profspeler. Zijn eerste groot toernooi won hij op zijn 19: het Welsh Open in 1998. Hij won het Welsh Open een tweede keer in 2002, het jaar dat hij ook het British Open op zijn naam bracht.

Zijn plaats in de geschiedenis veroverde hij echter in Wembley. Daar zou hij drie keer de Masters winnen en dat telkens na een geweldige strijd.

In 2001 zette hij tegen Fergal O'Brien een 3-7 achterstand om in 10-9 winst, het jaar nadien won hij met 10-9 van Mark Williams, nadat hij op een 0-5 achterstand gestaan had en in 2004 maakte Ronnie O'Sullivan kennis met de vechtlust van Hunter, die opnieuw won met 10-9. Tegen "The Rocket" maakte hij een 2-7 achterstand goed.

Zijn beste prestatie op een wereldkampioenschap leverde Hunter in 2003, toen hij in de halve finales nipt met 17-16 uitgeschakeld werd door Ken Doherty.

Ondanks zijn ziekte bleef Hunter tot voor kort snookeren. De lange blonde lokken was "de Beckham van het groene laken" door de chemotherapie kwijt en pijnloos spelen lukte niet. Vorig seizoen won hij maar één wedstrijd en tuimelde hij van de vijfde naar de 34e plaats op de wereldranking.

In juli van dit jaar keurde de internationale biljart- en snookerfederatie (WPBSA) nog een reglementswijziging goed die Hunter toe zou laten een sabatjaar te nemen, zonder zijn plaats op de wereldranglijst te verliezen. Hunter had zelf om die wijziging gevraagd "Zodat hij een jaar de tijd kon nemen om helemaal van de kanker te genezen..."
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 21:29
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
MVV zonder clubkostuum door te klein logo

MVV heeft met onmiddelijke ingang de clubkostuums weggedaan. Reden: het clublogo op de pakken was te klein. Door de belastingdienst wordt het kostuum daarom niet als bedrijfskleding gezien maar als privékleding, oftewel beloning in natura. En daarover moet belasting worden betaald.

Volgens voorzitter Joseph Goumans ‘een aanzienlijk bedrag'. ,,De fiscus heeft ons bij een controle hierop gewezen. Nee, we gaan dat niet betalen. Dan maar geen kostuum." MVV zoekt nu een andere oplossing, zoals een groter logo.


Bron: De Limburger

Typisch wij weer.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-10-2006, 21:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Verslaggever BNN verstoort training Oranje

De training van het Nederlands elftal is dinsdag door een reporter verstoord. Hij betrad het veld van Rijnsburgse Boys, waar Oranje de training afwerkte, tijdens een partijspelletje. Hij werd ingerekend door beveilingsmensen en overgedragen aan de politie.
Volgens een medewerker van de beveiligingsploeg rond Oranje betrof het een medewerker van BNN. Dat zou goed kunnen, want de reporter liet maandag op 3FM al weten een training te willen verstoren. Toen trainde de selectie van Van Basten echter in de Amsterdam Arena en daar had de verslaggever niet op gerekend.


Bron: voetbal24.nl

Had hierover ook nog beelden gezien, tja, zoiets doe je natuurlijk niet. Verbaast me ook eigenlijk nix dat het iemand van BNN is, die doen vaker van dat soort gekke dingen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 23:11
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
zeker eentje van try before you die ofzo.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 11:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Voor degenen die het leuk vinden:

Citaat:
De Spits

''Lopen Denneboom, of wil je het seizoen hier afmaken?''
De Coach zag er vermoeid uit. Nog maar even en dan zou de Derby losbarsten. Zou het net zo zijn als in Rotterdam? Als ze zouden verliezen, zou hij dan het seizoen wel af mogen maken? Hoe moest hij de ploeg klaarstomen voor deze burenruzie?
''Mark! Achter die bal aan!''

De Spits stond voor het raam van zijn kantoortje. Hij keek naar het veld en zag de spelers langzaam over het veld draven. Ze keken naar de grond en af en toe voorzichtig naar de Coach. Op de kalender stond een rode cirkel om het getalletje tweeëntwintig. Wat zou hij graag meespelen. Nog één keer zijn naam horen scanderen door het stadion. Maar het was ijdele hoop, wist ook de Spits. Hij zag de spelers van het veld af lopen, naar de kleedkamers.

In de kleedkamer vertelde de Oude Middenvelder over zijn goal en de Wraak, maar het maakte weinig indruk. Vorig seizoen was de ploeg in eigen huis geklopt en de fans zouden de komende wedstrijd maar één uitkomst accepteren. Winst. De Goffert was al jaren een onneembare vesting voor de bovenbuurman, maar dit jaar was het misgegaan. Ze moesten winnen. Maar toch leek niet iedereen zich dat te beseffen.
''Rutger, Peter, Andrzej, Patrick. Jullie hebben al eens gescoord tegen Vitesse, als jullie fit zijn, sta je in de basis. Het publiek zal het niet vergeten zijn. Het duurt nog even, maar ik wil dat iedereen die speelt zich voor honderd procent inzet. Je kunt het je niet veroorloven om de kantjes er vanaf te lopen, want dan is het afgelopen. Nu douchen en morgen weer op tijd op de training zijn!''

''Gaat dat zo gemakkelijk, Coach?''
Het werd stil in de kleedkamer. Alle ogen waren gericht op de man in de deur. De Oude Middenvelder herkende hem. Het was de Spits.
''Er is meer nodig om de Derby te winnen dan het opstellen van een paar jongens die toevallig eens gescoord hebben. Heb je ze oude wedstrijden laten zien, Coach? Heb je ze verteld hoe belangrijk deze wedstrijd is voor de supporters? En heb je ze verteld dat deze wedstrijd niet verloren mag worden?''
''We hebben de tijd.''
''Als je dat nu zegt, heb je niet begrepen waar het deze wedstrijd om gaat. Supporters hebben niet de tijd. Op tweeëntwintig augustus duurt het nog maar twee maanden, op tweeëntwintig september nog maar één, op vijftien oktober nog maar een week en op eenentwintig oktober nog maar een dag. Op drieëntwintig oktober is het voorbij. Als er dan niet gewonnen is, is het seizoen verpest. Dan is het afgelopen met de mooie praatjes. Een verliespartij tegen Ajax uit is goed te praten, een verliespartij tegen Vitesse thuis is zelfmoord.''

De spelers waren stil. Ze luisterden naar de woorden van de Spits, in de ogen van sommigen was hij de Held. Ze keken naar de vluchtig rondschietende ogen van de Coach en de parels zweet op zijn voorhoofd.
''Als jij het zo goed weet, vertel me dan eens, hoe moeten we ons voorbereiden?''
De Spits sloot de deur en ging in het midden van de kleedkamer staan.
''Tweeëntwintig oktober is de dag waar het om draait. Vanaf vandaag denken jullie alleen nog maar aan die dag. Elke ochtend, wanneer je de voorbije dag wegstreept op je kalender, realiseer je je dat er nog een dag minder te gaan is. Elke dag en elke training staat in het teken van de Derby. Zorg dat je maar één ding wil; de 4 - 1 overwinning uit 2000 doen vergeten. Gebruik de energie van de supporters om de wedstrijd naar je hand te zetten en geniet van de vreugde na de wedstrijd. Zo vaak is de Derby de wedstrijd geweest waarin NEC eindelijk begon te voetballen. Laat dat ook dit jaar gebeuren! Overtuig Nijmegen van jullie kwaliteiten. De naam Hristov zal nooit meer vergeten worden, na zijn hattrick. Wie is de volgende? Jij, Brett? Of jij misschien, Christopher? Zorg dat je niets liever wilt dan scoren en winnen!''

Het was muisstil in de kleedkamer. De Oude Middenvelder probeerde te applaudiseren, maar niemand klapte mee. Tenslotte stond de Coach op.
''Okee jongens, naar de douche! Jullie beginnen te stinken!''
De spelers liepen met een grote boog om de Spits heen, die nog steeds midden in de kleedkamer stond. Niemand durfe hem aan te kijken, behalve de Oude Middenvelder, die de Spits een stevige tik op de schouders gaf. De Spits liep naar de deur en voelde een hand op zijn schouder. Het was de Zweed. In zijn handen had hij een shirt.
''Dit was jouw nummer, toch?''
De Spits keek naar het shirt. Het was inderdaad zijn nummer. Wat zou hij graag dat nummer nog éénmaal op zijn rug hebben staan. Nog éénmaal de Derby spelen. Nog éénmaal de Goffert op zijn kop zetten.
''Ja, dit was mijn nummer. Het brengt geluk.''
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 16:14
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Is De Spits Jack?

Tof verhaal trouwens
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 16:25
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
WolterB schreef op 11-10-2006 @ 17:14 :
Is De Spits Jack?

Tof verhaal trouwens
Natuurlijk is de Spits Jack

Ik heb hem geschreven als column op Forza, maar daar viel hij niet zo in de smaak, omdat ze van columnisten verwachten dat ze zo veel mogelijk ongefundeerde kritiek spuien. Ik doe daar liever niet aan mee
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 21:58
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mooi verhaal GmB, zo te zien leven jullie nu al naar de derby toe. Of ja, nu al... je leeft er al naar toe vanaf het begin van het seizoen. Dat heb ik ook, ik leef nu ook al weken naar 3 november toe...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 22:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 11-10-2006 @ 22:58 :
Mooi verhaal GmB, zo te zien leven jullie nu al naar de derby toe.
Tja, het is en blijft de wedstrijd van het seizoen, ik kom er zelfs eerder voor terug van vakantie
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 17:03
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
STILIAN PETROV ZET LAND IN REP EN ROER

Bulgarije staat in rep en roer: de 27-jarige Stilian Petrov wil niet meer voor zijn nationale ploeg spelen.

Petrov wil zich voortaan op zijn club Aston Villa concentreren. Hij verzamelde 66 A-caps en 7 goals bij Bulgarije. Sinds april 2003 was hij aanvoerder.

Bondscoach Hristo Stoitsjkov reageert geschokt: "Ik heb geen idee waarom hij zou willen stoppen. Ik hoop dat hij er nog eens over nadenkt en zich bedenkt. Hij is een heel belangrijke speler." Spits Dimitar Berbatov: "We waren heel verrast en hebben tot laat geprobeerd hem op andere ideeën te brengen."
Bron: TT-één

Wel verrassend dat hij nu wil stoppen, aangezien zijn land goed meedoet in de kwalifcatiepoule
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 17:10
Fides
Fides is offline
Het overlijden van die Yankees pitcher bij dat vliegtuig ongeluk is ook opmerkelijk te noemen.



NEW YORK (CNN) -- The world of baseball has been stunned by the tragic death of New York Yankees pitcher Cory Lidle who was killed when his light aircraft crashed into an apartment block in Manhattan on Wednesday.

"All of baseball is shocked and terribly saddened by the sudden and tragic passing of Cory Lidle," said MLB commissioner Bud Selig.

Yankees owner George Steinbrenner said the accident was a "terrible and shocking tragedy," while teammate Jason Giambi was "devastated" by the news.

Lidle, 34, was piloting the four-seat plane when it ploughed into a 52-story building in the up-market Upper East side.

The incident, which revived memories of the 9/11 attack, sparked a major security alert with fighter planes scrambled over major American cities.

Born in Hollywood, California, Lidle appeared last Saturday as a relief pitcher in the Yankees' final game of the season when they lost an American League playoff series to the Tigers in Detroit.

He began his Major League career began with rivals the New York Mets in 1997.

Lidle was traded to the Yankees this summer from the Philadelphia Phillies. His nine-year career record was 82 wins and 72 losses. He held an 4.57 ERA and also played for Tampa Bay, Oakland, Toronto, and Cincinnati.

Lidle combined his baseball career with a well-publicized passion for flying. He earned his pilot's license and purchased the four-seat Cirrus SR 20 plane, with less than 400 hours of flight time, for $187,000.

In 1979, Yankees all-star catcher Thurman Munson died at age 32 when a plane he was piloting crashed at Akron-Canton Regional Airport in Ohio while he practiced takeoffs and landings.

But Lidle told the New York Times in an interview last month that Yankees fans should not worry he would suffer the same fate, insisting his plane was safe.

Sadly his confidence has proved mistaken, leaving the team-mates and officials to digest the news.

"This is a terrible and shocking tragedy that has stunned the entire Yankees organization," Steinbrenner said in his statement.

"I offer my deep condolences and prayers to his wife Melanie and son Christopher on their enormous loss."

"This is a terrible shock," said manager Joe Torre said. "I was with (coaches) Ron Guidry and Lee Mazzilli when I heard the news and we were just stunned. Cory's time with the Yankees was short, but he was a good teammate and a great competitor. My heart goes out to his family."

Lidle played in high school with Giambi, and they were teammates in Oakland. They were reunited this season with the Yankees.

"Right now, I am really in a state of shock, as I am sure the entire MLB family is," Giambi said in a statement.

"My thoughts are with Cory's relatives and the loved ones of the others who were injured or killed in this plane crash. I have known Cory and his wife, Melanie, for over 18 years and watched his son grow up.

"We played high school ball together and have remained close throughout our careers. We were excited to be reunited in New York this year and I am just devastated to hear this news," he said.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 17:12
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 12-10-2006 @ 18:03 :
Bron: TT-één

Wel verrassend dat hij nu wil stoppen, aangezien zijn land goed meedoet in de kwalifcatiepoule
Dat is inderdaad nogal opmerkelijk Vind hem de beste speler uit de Bulgaarse selectie, zou hen aanzienlijk verzwakken
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 09:23
Verwijderd
Omgevallen kast kost Coupet twee weken

12/10/2006 21:26

Grégory Coupet heeft een ongelukje in zijn huis moeten bekopen met een handblessure, die de keeper van Olympique Lyon twee weken aan de kant houdt.
'Een wandrek viel op zijn hand', legde clubarts Amprino uit. Zes hechtingen in zijn wijs- en ringvinger waren het pijnlijke resultaat van het huishoudelijke ongelukje. Coupet had vanwege een andere handblessure, opgelopen in de interland tegen Schotland, het kwalificatieduel met Faerøer moeten missen.

Voor Olympique Lyon is het een flinke tegenvaller. Coupet moet de derby tegen Saint-Etienne en de topper tegen Olympique Marseille missen, evenals het Champions League-treffen met Dinamo Kiev. Rémi Vercoutre vervangt hem onder de lat.


Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 17:39
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
NAC komt weg met geldstraf in FIOD-affaire

Het Openbaar Ministerie in Amsterdam ziet af van een strafzaak tegen NAC Breda in de FIOD-affaire. Er is een schikking getroffen waarbij de Brabanders een bedrag van 165.000 euro moeten betalen.

Naar aanleiding hiervan wordt de zaak tegen oud-voorzitter John Peek geseponeerd. De preses werd in mei 2001 samen met onder meer voormalig Ajax-penningmeester Arie van Os, in het kader van een onderzoek bij de Ajax en NAC, aangehouden op verdenking van belastingontduiking en valsheid in geschrifte. Peek en een aantal officials van Ajax zaten enige dagen vast.

De zaak draaide bij NAC om de transfer van Archil Arveladze in 1997. Het OM en de belastingen zijn van mening dat tekengeld is betaald zonder dat dit in de aangiften loonbelasting in de jaren 1997 en 1998 werd opgenomen. Daarnaast zou er valsheid in geschrifte zijn gepleegd bij het contract tussen NAC en Arveladze en de overeenkomst tussen Dinamo Tbilisi en NAC.

Volgens het OM had NAC zich moeten realiseren dat de transfersom uiteindelijk (geheel of gedeeltelijk) zou toekomen aan de speler. De transactie is aangeboden na afweging van verschillende belangen. Hierbij speelde de draagkracht van NAC een belangrijke rol. De fiscale procedure over de opgelegde naheffingsaanslagen van ruim 816.000 euro wordt voortgezet.


Bron: ANP / voetbal24.nl
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 14:31
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
'Van Bommel en Boulahrouz onsportief'

Het Franse voetbalblad So Foot heeft Mark van Bommel en Khalid Bouhlarouz opgenomen in een elftal van de ‘meest onsportieve voetballers’. Beide Nederlanders hebben hun verkiezing te danken hun irritante gedrag op het voetbalveld.

Volgens So Foot is Bayern München-middenvelder Van Bommel continue bezig met stoken, terwijl Chelsea-verdediger Bouhlarouz niet vies is van ruw spel. In het blad wordt ook zijn harde overtreding op de dij van Cristiano Ronaldo naar voren gehaald.

’Selectie’: Oliver Kahn (Bayern München); Khalid Boulahrouz (Chelsea), Marco Materazzi (Internazionale), Gabriel Heinze (Manchester United), Ben Thatcher (Manchester City); Cyril Rool (Olympique Nice), Thomas Gravesen (Celtic), Mark van Bommel (Bayern München), Stig Tøfting (Randers FC); Paolo Di Canio (Cisco Roma) en Wayne Rooney (Manchester United).
Ik vind het meer een hard dan een onsportief team trouwens, zou eerder jongens als Christiano Ronaldo, Robben, De Rossi, Zlatan, Figo etc.. Dit team (het bovenstaande) zou ik als coach graag hebben
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 22:36
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nederland officieel kandidaat voor WK 2018

Nederland gaat zich in januari 2007, samen met België en Luxemburg, officieel kandidaat stellen om het WK voetbal van 2018 te organiseren. Het Belgische kamerlid Alain Courtois bracht dat nieuws maandag naar buiten.

Courtois, die voormalig secretaris-generaal van de Belgische voetbalbond (KBVB) en medeorganisator van Euro 2000 is, zei dat maandag tegenover de regionale zender 'Actua TV'. ,, De kaarten liggen erg goed bij. Medekandidaat Spanje schuift Madrid naar voren als gaststad voor de Olympische Spelen van 2020. Het is onwaarschijnlijk dat het tegelijkertijd gaat meedingen naar het WK voetbal." Ook voor de vier andere belangrijke concurrenten - Duitsland, Frankrijk, Italië en Groot-Brittannië - kan Courtois gelijkwaardige initiatieven opsommen. "De kans voor de Benelux neemt daarom alleen maar toe".

In april van dit jaar startten de KNVB en KBVB een haalbaarheidsonderzoek. Het onderzoek zou aan het einde van 2006 zijn afgerond, maar volgens Courtois is dat nu al het geval. Inmiddels is Courtois ook al op bezoek geweest bij beleidsbepalers, politici en bedrijven in België. Overal wordt het plan naar zijn zeggen goed onthaald.


Bron: www.voetbal24.nl
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15.