Oud 10-04-2011, 11:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja. Sowieso is het een raar vak bij ons. Onze leraar heeft een hekel aan argumentatie, geloof ik, want altijd als iemand met een theorie komt zucht hij, kijkt hij uit het raam en zegt: 'Ja. Dat is ook een mening, ja.'
Het lijkt me dan ook niet de plaats van middelbareschoolleerlingen om zelf met theorieën te komen bij Filosofie. Je gaat bij biologie toch ook geen alternatieven voor evolutie opperen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Oud 10-04-2011, 11:27
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Het lijkt me dan ook niet de plaats van middelbareschoolleerlingen om zelf met theorieën te komen bij Filosofie. Je gaat bij biologie toch ook geen alternatieven voor evolutie opperen.
qft
Oud 10-04-2011, 11:53
Verwijderd
@volkert: je hebt nu kracht en rek in de verkeerde rugspieren, omdat je ze altijd zo gebruikt, daarom is het zo vermoeiend om rechtop te staan, maar dat kun je gewoon trainen door zo lang rechtop te staan (bv tegen een muur) als je volhoudt, bv. terwijl je leest ofzo. Of anders houdingstherapie van de fysio.
Sommige mensen hebben zo'n houding doordat ze als kind al verkorte spieren hadden, anderen wennen het zichzelf aan, vaak in de puberteit, al dan niet bewust, om bv. een bepaalde uitstraling te krijgen of omdat ze niet weten hoe ze met een groeispurt om moeten gaan.
Oud 10-04-2011, 12:12
Verwijderd
oh oke, dank u wel!
Oud 10-04-2011, 12:13
Verwijderd
ik kijk naar 'iedereen is gek op jack', het is verschrikkelijk
Oud 10-04-2011, 12:19
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
He schatjes!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 10-04-2011, 12:24
Verwijderd
Citaat:
ik kijk naar 'iedereen is gek op jack', het is verschrikkelijk
Ik kon het ook niet aanzien, welgeteld één aflevering uitgezeten (ging over gehaktballetjes de hele aflevering, teh fuck) maar eh, brrr wat tenenkrommend allemaal.

En halloooooooooooooooooooo!
Oud 10-04-2011, 12:27
Verwijderd
ja waar het over gaat kunnen ze niet helpen, ze hebben gewoon de scripts van everybody loves raymond vertaald he

Waarom ze scripts hebben vertaald van een 15 jaar oude serie die al oubollig was toen hij nieuw was, weet niemand.
Oud 10-04-2011, 12:28
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik kon er best om lachen. Van die huis-, tuin- en keukenprobleempjes.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 10-04-2011, 12:28
Verwijderd
Ik vind een smartphone uitzoeken lastig. Voorheen heb ik mijn telefoons altijd uitgekozen op het aantal standby uren per gram. Ik heb verder echt geen flauw idee waar ik op zou kunnen letten.
Oud 10-04-2011, 12:37
Verwijderd
Citaat:
ja waar het over gaat kunnen ze niet helpen, ze hebben gewoon de scripts van everybody loves raymond vertaald he

Waarom ze scripts hebben vertaald van een 15 jaar oude serie die al oubollig was toen hij nieuw was, weet niemand.
Scoort die serie eigenlijk een beetje qua kijkcijfers?

Citaat:
Ik vind een smartphone uitzoeken lastig. Voorheen heb ik mijn telefoons altijd uitgekozen op het aantal standby uren per gram. Ik heb verder echt geen flauw idee waar ik op zou kunnen letten.
Platform is momenteel een belangrijk iets als je 't mij vraagt. Qua batterijverbruik zijn zo'n beetje alle smartphones hetzelfde: aan het eind van de dag moet-ie gewoon aan het infuus met een beetje allround gebruik. Dat is met Blackberry iets minder erg omdat daar vaak een nét wat krachtiger batterij in zit. Maar verwacht er geen wonderen van

Als ik je advies mag geven zou dat zijn níet voor Symbian te gaan (de meeste Nokia-telefoons gebruiken dat, maar volgens mij zijn er nu ook Nokia's die het Windows-platform faciliteren, dat zou dan nog wel iets kunnen zijn). Blackberry heeft de focus meer op de zakelijke markt liggen en dat zou je kunnen merken aan een beperkter app-aanbod.

Specifieker advies zou zijn een HTC Desire HD. Of dat je nog eventjes wacht op de volgende lichting telefoons van HTC als je het geduld kunt opbrengen
Oud 10-04-2011, 12:38
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Scoort die serie eigenlijk een beetje qua kijkcijfers?
1 Miljoen kijkers o.i.d.
Oud 10-04-2011, 12:39
Verwijderd
IigoJ is stom. ELR was wel leuk.
Oud 10-04-2011, 12:40
Verwijderd
Ja Theodoor heeft een HTC Desire (HD weet ik niet), en die lijkt mij prima, maar ik vind hem wat groot en het lijkt me onhandig als we allebei dezelfde telefoon hebben. Een collega van me heeft een HTC Wildfire, die past beter in een vrouwenbroekzak maar daar kunnen geloof ik wel minder apps op.
Oud 10-04-2011, 12:40
Verwijderd
Oh en ik wil wel een telefoon die ik ook als MP3-speler kan gebruiken.
Oud 10-04-2011, 12:41
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Jongens, raad me eens vakantielanden/plekken aan!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 10-04-2011, 12:42
Verwijderd
Ik let op uiterlijk telefoon + qwerty-toetsenbord. Ik vergelijk wel specificaties maar dat is bij twijfel, en dan ga ik gewoon voor wat het meest heeft.
Oud 10-04-2011, 12:42
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Jongens, raad me eens vakantielanden/plekken aan!
Wat voor soort vakantie?
Ads door Google
Oud 10-04-2011, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Jongens, raad me eens vakantielanden/plekken aan!
Wat wil je? Zon, cultuur? Europa?
Oud 10-04-2011, 12:50
Verwijderd
Citaat:
1 Miljoen kijkers o.i.d.
Sjezus, écht?

Citaat:
Ja Theodoor heeft een HTC Desire (HD weet ik niet), en die lijkt mij prima, maar ik vind hem wat groot en het lijkt me onhandig als we allebei dezelfde telefoon hebben. Een collega van me heeft een HTC Wildfire, die past beter in een vrouwenbroekzak maar daar kunnen geloof ik wel minder apps op.
Probeer 'm eens een paar dagen. Ik dacht aanvankelijk ook "kutjeplof dat is véél te groot" maar ik merk het niet eens als-ie in m'n zak zit.

Citaat:
Ik let op uiterlijk telefoon + qwerty-toetsenbord. Ik vergelijk wel specificaties maar dat is bij twijfel, en dan ga ik gewoon voor wat het meest heeft.
Specificaties zijn verneukeratief; maar de nieuwe generatie dualcore smartphones zijn wel een stuk rapper. However, in hoeverre dit de enduser experience ook daadwerkelijk ten goede komt met everyday use is nog maar de vraag.
Oud 10-04-2011, 12:51
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Wat voor soort vakantie?
Redelijk weer, ik wil cultuur en omgeving. In Europa. Hostel.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 10-04-2011, 12:55
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Redelijk weer, ik wil cultuur en omgeving. In Europa. Hostel.
Tsjechië, Hongarije?
Oud 10-04-2011, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Probeer 'm eens een paar dagen. Ik dacht aanvankelijk ook "kutjeplof dat is véél te groot" maar ik merk het niet eens als-ie in m'n zak zit.
.
Bij de meeste van mijn broeken past de Desire niet eens in mijn broekzak vrouwenbroeken gaan ervan uit dat je een tas bij je hebt.
Oud 10-04-2011, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Bij de meeste van mijn broeken past de Desire niet eens in mijn broekzak vrouwenbroeken gaan ervan uit dat je een tas bij je hebt.
Is het echt zo dramatisch ja?

Volgens mij ontkom je toch niet aan een bepaald formaat vreesch ik. En of het een wijs plan is om nu nog een Wildfire te halen, die toch alweer wat ouder is.. 't Is weliswaar netjes Android Froyo dus de software is nog zeker up to date maar hardwarematig valt-ie toch wat tegen door veel minder geheugen en minder rekenkracht.
Oud 10-04-2011, 13:01
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Tsjechië, Hongarije?
Ik zal het eens in ogenschouw nemen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Advertentie
Oud 10-04-2011, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Sjezus, écht?



Probeer 'm eens een paar dagen. Ik dacht aanvankelijk ook "kutjeplof dat is véél te groot" maar ik merk het niet eens als-ie in m'n zak zit.



Specificaties zijn verneukeratief; maar de nieuwe generatie dualcore smartphones zijn wel een stuk rapper. However, in hoeverre dit de enduser experience ook daadwerkelijk ten goede komt met everyday use is nog maar de vraag.
Mja let er alleen op bij (gelijkwaardige) twijfel.

Mijn n97 mini werkt niet meer zo proper. Heb nog 10 mndn te gaan, dus volgende keer neem ik geen nokia. ;x
Oud 10-04-2011, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Mja let er alleen op bij (gelijkwaardige) twijfel.

Mijn n97 mini werkt niet meer zo proper. Heb nog 10 mndn te gaan, dus volgende keer neem ik geen nokia. ;x
Persoonlijk zou ik nooit een Nokia kopen; Nokia heeft de smartphoneboot volledig gemist door zo lang met Symbian in de weer te blijven. Het wachten is op de WP7-smartphones van Nokia maar ik vraag me af of ze nog een degelijke comeback kunnen maken.
Oud 10-04-2011, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Ik zal het eens in ogenschouw nemen.
Oost-europa lijkt me nen strak plan.
Oud 10-04-2011, 13:11
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
ik kijk naar 'iedereen is gek op jack', het is verschrikkelijk
Dat is echt alles wat er mis is met sitcoms, die serie. Ook zo irritant dat in alle afleveringen alle vaste personages móeten zitten, ook als dat betekent dat ze heel geforceerd in het verhaal gewurmd moeten worden.

En hoe duidelijk het is dat ze een lachband gebruiken.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 10-04-2011, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Persoonlijk zou ik nooit een Nokia kopen; Nokia heeft de smartphoneboot volledig gemist door zo lang met Symbian in de weer te blijven. Het wachten is op de WP7-smartphones van Nokia maar ik vraag me af of ze nog een degelijke comeback kunnen maken.
FF wiki-en.
Oud 10-04-2011, 13:12
Verwijderd
Citaat:
En hoe duidelijk het is dat ze een lachband gebruiken.
Heeft Linda de Mol niet te kennen gegeven dat ze géén lachband gebruikten? Oh en werd dat later niet afgezwakt door "ja, maar de lachband die we gebruiken komt wél eckt van de set!!1111111"?
Oud 10-04-2011, 13:17
Verwijderd
ik snap dat sowieso niet echt, lachbandjes?
Oud 10-04-2011, 13:18
Verwijderd
eigenlijk is het zelfs een dood eng iets.
Oud 10-04-2011, 13:18
Verwijderd
Het schijnt te helpen voor in hoeverre mensen geneigd zijn tot hardop lachen terwijl ze kijken, en dan moeten ze daarna denken 'nou, ik heb zó hard gelachen, het moest wel heel grappig zijn!'.
Oud 10-04-2011, 13:19
Verwijderd


als je er op gaat letten kan je ook niets meer kijken
Oud 10-04-2011, 13:19
Verwijderd
Wat tot op zekere hoogte waarschijnlijk wel werkt, net zoals het programma kijken met een potlood tussen je tanden geklemd.
Ads door Google
Oud 10-04-2011, 13:21
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

als je er op gaat letten kan je ook niets meer kijken
maar daarbij wéét je dat een een publiek bij is, want de stukjes op podium met publiek worden ook uitgezonden bij cabaret op tv hoor je de mensen ook lachen, dan is dat ook niet zo storend.
Wat ik echt irritant vind is bv. in Married with children of The nanny, dat er een personage op komt, en dat je dan een minuut naar gejuich en gejoel luistert voordat het personage z'n tekst uitspreekt.
Oud 10-04-2011, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Het schijnt te helpen voor in hoeverre mensen geneigd zijn tot hardop lachen terwijl ze kijken, en dan moeten ze daarna denken 'nou, ik heb zó hard gelachen, het moest wel heel grappig zijn!'.
Yeah, ik merk het van mezelf ook hoor, in gezelschap ben ik sneller geneigd te lachen om iets, vrij gek.
Oud 10-04-2011, 13:22
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
[filmpje]

als je er op gaat letten kan je ook niets meer kijken
Fry & Laurie werd gewoon live opgenomen of aan bioscooppubliek vertoond, hoor. Een lachband is best iets zeldzaams in het Verenigd Koninkrijk.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 10-04-2011, 13:24
Verwijderd
ik vind gewoon lachende mensen vervelend
Oud 10-04-2011, 13:24
Verwijderd
Citaat:
ik vind gewoon lachende mensen vervelend
Gottik hoor!
Oud 10-04-2011, 13:25
Verwijderd
en de zon ook, de zon ook ;mad;
Oud 10-04-2011, 13:25
Verwijderd
Citaat:
en de zon ook, de zon ook ;mad;
Oud 10-04-2011, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Yeah, ik merk het van mezelf ook hoor, in gezelschap ben ik sneller geneigd te lachen om iets, vrij gek.
Ik praat zelfs meer in mezelf als er mensen bij zijn!
Oud 10-04-2011, 13:27
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
eigenlijk is het zelfs een dood eng iets.
Ja, het is vaak heel vervreemdend. Zeker bij Iedereen is Gek op Jack, daar hoor je ook dat er veel harder gelachen wordt dan mogelijk is om de grappen die er gemaakt worden. En het geluid klopt ook van geen kant.

Ik zit trouwens nu de laatste aflevering te kijken, en bij de enige grappige scčne tot nu toe -waarin Linda de Mol ruzie maakt met haar moeder- hoor je geen gelach.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 10-04-2011, 13:28
Verwijderd
Theodoor kan in z'n eentje tv kijken of een boek lezen en dan echt gieren van het lachen. Maar ik lach eigenlijk bijna nooit hardop als ik alleen ben. Wel soms als ik forum, kennelijk vindt mijn hoofd me dan minder alleen
Oud 10-04-2011, 13:29
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Heeft Linda de Mol niet te kennen gegeven dat ze géén lachband gebruikten? Oh en werd dat later niet afgezwakt door "ja, maar de lachband die we gebruiken komt wél eckt van de set!!1111111"?
Nou, bij de promo van de eerste aflevering hoorde je nog geen gelach, en in de eigenlijke uitzending wel.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 10-04-2011, 13:29
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Theodoor kan in z'n eentje tv kijken of een boek lezen en dan echt gieren van het lachen. Maar ik lach eigenlijk bijna nooit hardop als ik alleen ben.
Dat kan ik ook prima. Huilen van het lachen zelfs. Misschien nog wel makkelijker dan in gezelschap.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 10-04-2011, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Theodoor kan in z'n eentje tv kijken of een boek lezen en dan echt gieren van het lachen. Maar ik lach eigenlijk bijna nooit hardop als ik alleen ben. Wel soms als ik forum, kennelijk vindt mijn hoofd me dan minder alleen
Met lezen lach ik volgens mij wel weer veel sneller dan met TV. Zal wel iets met inleven te maken hebben dat een soort van "peer pressure" met TV opheft of zo
Oud 10-04-2011, 13:31
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
De Mols personage in Gek Op Jack is vreselijk onsympathiek.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.