Oud 14-04-2019, 14:32
Anoniem12345j
Anoniem12345j is offline
Beste lezers,

Ik ga binnenkort zwemmen met een vriend van school. Vorig jaar zijn we ook gaan zwemmen en hebben we samen omgekleed in een hokje. We hebben elkaars geslachtsdeel niet gezien want we hadden een handdoek om ons heen. Ik wil eigenlijk zijn geslachtsdeel eens zien om te vergelijken en misschien wel samen aftrekken als hij dat wil. Maar hoe kan ik dit het beste aanpakken. Hebben jullie goeie tips hoe ik dit het beste kan doen? Zonder dat andere kinderen van school dit te weten komen of door hebben dat we samen in een hokje aan het omkleden zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2019, 14:43
Anoniem12345j
Anoniem12345j is offline
Reageer zo snel mogelijk dit is aanstaande woensdag al
Met citaat reageren
Oud 14-04-2019, 14:54
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is nu online
dit hoort eerder bij seksualiteit
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2019, 14:55
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Bouw het rustig op. Dus niet gelijk ‘kom we gaan samen rukken’. Dwing hem ook nergens toe.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2019, 14:55
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
.

Laatst gewijzigd op 14-04-2019 om 14:56. Reden: .
Met citaat reageren
Oud 14-04-2019, 15:05
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Bouw het rustig op. Dus niet gelijk ‘kom we gaan samen rukken’. Dwing hem ook nergens toe.
Of doe maar niet en ga gewoon gezellig zwemmen .
Met citaat reageren
Oud 14-04-2019, 15:45
Anoniem12345j
Anoniem12345j is offline
Citaat:
dit hoort eerder bij seksualiteit
Hoe bedoelt u. Ik had er bij gezet als hij dat wilt
Met citaat reageren
Oud 14-04-2019, 16:06
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Hoe bedoelt u. Ik had er bij gezet als hij dat wilt
Omdat het hier om een seksueel getint onderwerp en niet om een medisch onderwerp gaat hoort dit niet op het forum Lichaam & Gezondheid, maar op het forum Seksualiteit. De forumazen hier zullen dit wel naar het juiste forum verplaatsen.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 14-04-2019, 19:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dat regel je niet ff snel in een kleedhokje met het zwemmen met school. Ga gewoon eens voorzichtig het gesprek aan, over masturberen. Misschien is hij daar wel heel open over en staat hij ervoor open om dat een keer samen te doen.

Seksuale handelingen doe je met instemming van alle partijen, of helemaal niet. Het gaat niet alleen om wat jij wil
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-04-2019, 19:36
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Hou oud ben je eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2019, 22:06
Ruudje20
Ruudje20 is offline
Je kunt proberen dat je zelf het eerst naakt bent, zodat hij dat ook gaat doen. Dan kun je hem hopelijk zien maar aftrekken moet je gewoon vragen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22.