Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2003, 20:07
~*~Boucheeke~*~
~*~Boucheeke~*~ is offline
sinds een maand is het uit met mn vriend , en kvonnet echt wel rot int begin! dus ik at kei weinig en dronk alleen maar water! ik ben toen op 2weken tijd 5kilo afgevalle en weeg nu nog 49! wat op zich goed is want ik was best wat dik aan het worden! maar het probleem nu is dat ik blijf afvalle! ik wil niet meer ete want ik zie in alles vet! ik eet wel graag enzo maar ik heb een afkeer van eten :-s ... ik heb ook NOOIT meer honger gevoel en als ik dat heb dan denk ik aan iets anders en slaag ik n maaltijd over! ben ik nu ziek ofwat? soms denk ik dat ik anorexia heb , maar ik kots niet! heeft het mss iets te maken dat mn vriend vroeger zei dat ik dik werd , dat ik m nu trug wil pakke met te bewijze dat ik toch WEL slank ben?? ik weet niet hoor
__________________
~*~ Moehahaha Choco Rulezzzzzzzzzzzzzzzzzz ~*~ ~*~ Me is bad to the bone ~*~ ~*~ Gertrudjeuh ~*~
Oud 30-06-2003, 20:19
Snellius
Avatar van Snellius
Snellius is offline
Als ik jou was zou ik een Nederlands woordenboek opeten, hoe dikker het boek hoe beter
Oud 30-06-2003, 20:45
Nolita
Avatar van Nolita
Nolita is offline
en dan de grammatica erbij pakken, misschien moet je je stukje herschrijven, serieus, ik kan het zo niet lezen.
__________________
GET OUT! GET OUT! GET OUT!
Oud 30-06-2003, 20:51
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Niet leesbaar? best wel.

Ik denk dat je misschien wel een soort van eetstoornis hebt. Misschien zit je er nog mee dat het uit is met je vriend. Of ben je jezelf er aan gaan wennen om weinig te eten, door dat je dat toen ff niet deed.. Ik denk dat je het even moet aanzien en als het zo blijft of erger wordt, misschien aan iemand vertellen of hulp zoeken ofzo.
__________________
■▲■▲■▲
Oud 30-06-2003, 22:06
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
~*~Boucheeke~*~ schreef op 30-06-2003 @ 21:07:
sinds een maand is het uit met mn vriend , en kvonnet echt wel rot int begin! dus ik at kei weinig en dronk alleen maar water! ik ben toen op 2weken tijd 5kilo afgevalle en weeg nu nog 49!
at je niet uit woede of verdriet of als straf ofzow of had je gewoon geen trek?

Citaat:
~*~Boucheeke~*~ schreef op 30-06-2003 @ 21:07:
soms denk ik dat ik anorexia heb , maar ik kots niet!
bij anorexia kots je niet, das bij boulimia.
Oud 01-07-2003, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Ilsje schreef op 30-06-2003 @ 23:06:
bij anorexia kots je niet, das bij boulimia.
Bij anorexia kun je je eten ook uitkotsen. Bij boulimia horen (voor zo ver ik eetbuien) en daarna kots je het dan weer uit. Bij anorexia kun je het kleine beetje dat je binnen krijgt ook uitkotsen...

Als je jezelf uithongert ed: zoek hulp, liever vandaag dan morgen!!!

Heeft vandaag de gevolgen weer van (te) dichtbij gezien...
Oud 01-07-2003, 10:56
Brown eye
Avatar van Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
Nolita schreef op 30-06-2003 @ 21:45:
en dan de grammatica erbij pakken, misschien moet je je stukje herschrijven, serieus, ik kan het zo niet lezen.
niet leesbaar....hmmm snap er alles van...maarja...ff ter zaken! ik denk dat je idd wel een eetprobleem hebt. En de reden dat je nu geen honger gevoel meer hebt is denk ik omdat je lichaam nu gewend is aan je eetstoornis...weinig eten dus...en dat het nu geen behoefte meer heeft aan een normaal eetpatroon dus jou ook niet het gevoel geeft dat je honger hebt...maar dat weet ik ook niet zeker hoor! ik denk wel dat je ff hulp moet gaan zoeken als je af blijft vallen, want op den duur kan het ernstige lichamelijke gevolgen heben! succes ermee -xxx-
__________________
No one is worthy of your tears....and the one that is, will never make you cry!!
Oud 02-07-2003, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Snellius schreef op 30-06-2003 @ 21:19:
Als ik jou was zou ik een Nederlands woordenboek opeten, hoe dikker het boek hoe beter
idd

en verder: hulp zoeken
Oud 02-07-2003, 09:08
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Het grote lijntopic
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Voor mezelf ben ik te dik
Rivka
27 26-12-2009 17:13
Lichaam & Gezondheid Afvallen
J3s
3 10-10-2005 14:48
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #24!
Mara
476 08-09-2004 17:03
Lichaam & Gezondheid Blijven afvallen?!
Giovanna
17 29-03-2004 09:15
Lichaam & Gezondheid Ik val maar niet af :(
Missy_X
29 16-10-2002 17:24
Lichaam & Gezondheid ik wil afvallen
Ssanneke
15 05-02-2002 15:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.