Oud 04-05-2002, 17:58
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hoi mensen,

hier ben ik weer eens, ik wil even weten wat jullie hiervan denken...

Stel:

Je vriend/vriendin gaat met zn vrienden (stuk of 10, het aantal staat nog niet helemaal vast) op vakantie.. Hij heeft het er al maanden over en heeft er ook veel zin in.

Je gaat zelf ook al met je vrienden op vakantie.. dus om een vakantie zit je niet verlegen.

Je bent wel erg verliefd op hem, en door de afstand zie je hem niet zo vaak...

Nu vraagt hij of je mee gaat met zijn vrienden.. dat lijkt hem wel erg gezellig, en wil gewoon graag bij je zijn. Je zou opzich wel heel graag met hem op vakantie willen.. (als we dit overleven, dan overleven we de rest van ons leven ), maar zijn vrienden ken je amper.. je weet niet wat voor figuren het zijn, en kent ze alleen van verhalen...

Zou je met hem en zijn vrienden meegaan?? In eerste instantie heb ik Nee gezegd, omdat ik het iets voor hem en zijn vrienden vond.. Maar hij blijft zeuren..

Is het wel verstandig om met 9 onbekende andere mensen op vakantie te gaan?? Als ik daar eenmaal ben, dan zit ik toch een week aan die mensen vast..

Aan de andere kant lijkt het me natuurlijk helemaal geweldig

Iemand ervaring ofzow??

Kus
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2002, 18:02
Deugenietje
Avatar van Deugenietje
Deugenietje is offline
Geen ervaring mee, maar 'k zou het ook wel vervelend vinden met 9 onbekende mensen op reis gaan. Goh, wat een moeilijke situatie !
__________________
Zalt gaan ja ?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 21:30
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
lijkt me wél leuk! Ik vind het sowieso een eer, dattie jou mee wil hebben, als hij met z'n vrienden op vakantie gaat. (vinden die vrienden dat eigenlijk wel leuk?) Ik zou ut gewoon doen.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 22:11
Verwijderd
Het zou natuurlijk heel leuk zijn, maar...

1: Je zit inderdaad met 9 andere mensen die je niet kent en waarvan je geen idee hebt of ze uberhaupt wel aardig zijn.
2: Je gaat toch zelf ook al op vakantie dus zoals je zelf al zei, om vakantie zit je niet verlegen.

Ik zelf zou het denk ik niet doen omdat ik geen zin heb om de hele dag alleen met mn vriend te zitten (hij is immers de enige die ik dan zou kennen) terwijl hij ook wel met zn vrienden wil. Ik zou eerder gewoon een weekendje ergens heen met zn 2en boeken ipv al zijn vrienden drbij (dat is echt heel vet, heb ik ook gedaan, weekendje Parijs, geweldig!).
En als je het toch doet zou ik wel proberen om een beetje van te voren in contact te komen met die vrienden van hem zodat je al een beetje weet wie het zijn en dat je niet ineens vet verbaasd bent als je daar op de camping staat om al die nieuwe mensen...

Veel succes en veel plezier met wat je ook gaat doen! XXX
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 11:14
lennuzz
Avatar van lennuzz
lennuzz is offline
ga dan met een grotere groep, met bijvoorbeeld nog een paar van je eigen vrienden erbij? als de vrienden van je vriend je dan niet bevallen heb je altijd nog je eigen vrienden om de vakantie mee door te brengen. bevallen ze je wel, heb je een heeeele grote groep om lol mee te hebben! suc6 anyway
__________________
Talk that kinky shit up in my ear, buy me pink pretty underwear!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 11:29
love is life
love is life is offline
wel ik zou er voor gaan maar dat komt misschien ook omdat ik een heel sociaal type bennee echt ga er gewoon heen niet elke jongen vraagt aan zijn lief om met hem mee op vakantie te gaan...
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 11:31
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Kan je niet proberen te regelen om die vrienden van hem wat beter te leren kennen? Dan kan je zelf je mening vormen en daarna beslissen om mee te gaan..

Hoelang is die vakantie eigenlijk?
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 12:35
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hoi mensen,

We zouden dan een week gaan, en als ik mee zou gaan, dan ga ik iig eerst al zijn vrienden ontmoeten, zodat ik niet voor verrassingen kom te staan.

Mijn eigen vrienden gaan niet mee, omdat die mensen helemaal geen enkel contact met elkaar hebben.

Zijn vrienden vinden het geloof ik geen enkel probleem. Ik heb ook gezegd dat als 1 het niet goed vind, dan gaat het hele feest gewoon niet door...

En het is idd best een eer om mee te mogen

Hmm, ik weet nog niet wat ik doe...

Kus
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 14:31
Piccola
Piccola is offline
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou zeeeker meegaan! Je leert die vrienden vantevoren al kennen dus das al mooi en het is inderdaad ontzettend lief dat hij zo graag wil dat je meegaat! En als die vrienden het ook geen probleem vinden...?! Ik zou als ik jou was lekker met hem meegaan!! Maar wat vinden jouw vrienden hiervan? Stel dat je ja zegt, hoe reageren zij, omdat je eerst met hun mee zou gaan! Zullen ze dat erg vinden of geen probleem?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 14:35
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou zeeeker meegaan! Je leert die vrienden vantevoren al kennen dus das al mooi en het is inderdaad ontzettend lief dat hij zo graag wil dat je meegaat! En als die vrienden het ook geen probleem vinden...?! Ik zou als ik jou was lekker met hem meegaan!! Maar wat vinden jouw vrienden hiervan? Stel dat je ja zegt, hoe reageren zij, omdat je eerst met hun mee zou gaan! Zullen ze dat erg vinden of geen probleem?
Dit zouden het echt niet tof vinden.. Maar ik ga ook gewoon met hen mee... Het valt alleen in de vakantie met mn ouders, maar daar was ik toch al over aan het twijfelen...

Mijn vrienden vinden het dus ook geen probleem, en zelfs mn ouders niet Had ik ook nooit van ze verwacht

Kus
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 14:49
kimmieeee
kimmieeee is offline
ik zou het zeker doen
ga je toch gewoon 2 keer op vakantie!!
en die vrienden leer je zo kennen!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Op vakantie met je lief
TOMMYHILFIGERRR
30 22-04-2012 16:00
Liefde & Relatie Op vakantie met je ex
gurl19
59 12-03-2007 10:36
Liefde & Relatie op vakantie met je vriend(in)
Lente
49 15-06-2005 19:57
Liefde & Relatie op vakantie met vriend
Verwijderd
24 12-01-2004 19:53
Liefde & Relatie op vakantie met je vrien(in)
steentje
8 28-10-2002 20:06
Liefde & Relatie wat doe jij met je vriend(in)?
sientjuh
5 07-07-2002 23:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38.