Oud 16-08-2003, 20:55
Verwijderd
ik ben benieuwd of er veel mensen zijn hier die op hun 17de, of ouder nog maagd zijn... ik ben 17 en heb nog geen sex gehad....ik zou het wel willen, ben heel benieuwd, maar wil het niet met zomaar iemand...want vind het best wel veel voorstellen. als je een week met een jongen hebt, je hebt sex en hij dumpt je een paar dagen later weer...denk je toch van nou wat heb ik eraan gehad...ik ben benieuwd hoe anderen erover denken....
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 20:56
Verwijderd
Ik heb zelfs niet eens ooit gezoend, ik probeer daarmee te wachten voor DE persoon.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 21:01
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik ben op mn 17e ontmaagd en ik had echt verwacht dat het ZOOO gaaf zou zijn, dat er een hele wereld voor me open zou gaan ofzo (ok, ietwat overdreven, maar bij wijze van spreken), maar ik vond er niks aan... misschien ook wel omdat ik er te hoge verwachtingen van had.
Hoewel, de 2e keer was wel super

Ik denk dat je er niet te veel van moet verwachten. Laat het gewoon op je afkomen en doe het wanneer je eraan toe bent met iemand waar je op dat moment echt gek op bent.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 21:42
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 16-08-2003 @ 21:55:
ik ben benieuwd of er veel mensen zijn hier die op hun 17de, of ouder nog maagd zijn... ik ben 17 en heb nog geen sex gehad....ik zou het wel willen, ben heel benieuwd, maar wil het niet met zomaar iemand...want vind het best wel veel voorstellen. als je een week met een jongen hebt, je hebt sex en hij dumpt je een paar dagen later weer...denk je toch van nou wat heb ik eraan gehad...ik ben benieuwd hoe anderen erover denken....
Ik snap sowieso niet dat je zo dom kan zijn om na 1 week of 1 maand al met iemand naar bed te gaan.

Ik zou het iig niet kunnen, ik ben geen maagd meer, maar als ik een andere vriend krijg bedoel ik.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 16-08-2003 @ 22:42:
... maar als ik een andere vriend krijg bedoel ik.
Voor je verjaardag ofzo?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 22:04
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
perseus schreef op 16-08-2003 @ 22:47:
Voor je verjaardag ofzo?
Voor kerst

Nee, ik bedoelde, ik heb nu een vriend, en daarmee was mijn eerste keer. Dus als dat uitgaat en ik wat met iemand anders krijg...

...Maar dat snap je zelf ook wel

boefje
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 22:17
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Ik verwacht gek te worden van de stress :/
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 22:25
Sha'Quessir
Avatar van Sha'Quessir
Sha'Quessir is offline
Citaat:
perseus schreef op 16-08-2003 @ 21:56:
Ik heb zelfs niet eens ooit gezoend, ik probeer daarmee te wachten voor DE persoon.
Ik heb DE persoon al gevonden
ik heb nu 10,5 maanden met haar, we zijn beide nog maagd, en dat blijft de eerste tijd ook wel zo qua wat ik voor haar voel, zou ik dat inmiddels wel kunnen, maar dat wil ik gewoon nog niet (en zo denkt zij er ook over).

Ik zou zelfs niet eens met iemand kunnen zoenen van wie ik niet heel veel hou, dat heeft bij ons dan ook bijna 2 maanden geduurd... (is dat een antwoord op het topic?)
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 22:53
Verwijderd
Uh, ik verwachtte, niet te veel eigenlijk, met opzet opgewacht en njah twas gewoon raak ineens, ook niet gepland ofz...
En voor mij was het dus wel a big thing, niet wat veel zeggen dat het overschat is. Alles ging natuurlijk niet perfect, maar gewoon het feit betekende voor mij veel. En wat ik opzich denk over de eerste keer is dat je niet de eerste de beste moet pakken. en dat sex is bedoeld voor twee mensen, die van elkaar houden en van plan zijn lang bij elkaar te blijven. (voorkom je ook weer het een week later gedumpt worden effect)
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 22:59
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 16-08-2003 @ 23:17:
Ik verwacht gek te worden van de stress :/
Inderdaad

Maar eerst wil ik wel es 'n meisje zoenen, ik wil niet gaan lopen voor ik kan kruipen eh
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 00:00
Some
Avatar van Some
Some is offline
me eerste keer moest super worden en het werd alles behalve dat

Oefening baart kunst..... ook met sex!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 00:00
ScatMan.II
ScatMan.II is offline
*meldt zich


Enneuh, m'n echte eerste keer probeer ik niet teveel van te verwachten Zal wel stuntelig en friemelig zijn... Maar als je d'r maar niet teveel van verwacht kan het alleen maar meevallen he, ik zie het gewoon als een eventuele volgende stap naar nog meer fun

En idd, alles moet je eerst leren [helaas... Rotuitspraak nu m'n school as dinsdag weer begint ]
__________________
a PC has 2b your hobby, not an obsession
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 00:04
MacArt
Avatar van MacArt
MacArt is offline
ik ben 19, en ik heb nog niet eens een vriendinnetje (gehad) of gekust oid..
dusss
Nou zou ik dat ook niet willen met iemand van wie ik niet kanzeggen dat ik met d'r wil trouwens, kinderen krijgen en sterven in d'r armen
__________________
With all our common consciousness and all our energy, let's feel the sound of the sun and dance!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Sha'Quessir schreef op 16-08-2003 @ 23:25:
Ik heb DE persoon al gevonden
ik heb nu 10,5 maanden met haar, we zijn beide nog maagd, en dat blijft de eerste tijd ook wel zo qua wat ik voor haar voel, zou ik dat inmiddels wel kunnen, maar dat wil ik gewoon nog niet (en zo denkt zij er ook over).

Ik zou zelfs niet eens met iemand kunnen zoenen van wie ik niet heel veel hou, dat heeft bij ons dan ook bijna 2 maanden geduurd... (is dat een antwoord op het topic?)
Hmm zo iemand als jij zie ik niet vaak

Citaat:
Parallel schreef op 16-08-2003 @ 23:04:
...Maar dat snap je zelf ook wel

boefje
*RRRR*
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 01:16
Verwijderd
Citaat:
Sha'Quessir schreef op 16-08-2003 @ 23:25:
Ik heb DE persoon al gevonden
ik heb nu 10,5 maanden met haar, we zijn beide nog maagd, en dat blijft de eerste tijd ook wel zo qua wat ik voor haar voel, zou ik dat inmiddels wel kunnen, maar dat wil ik gewoon nog niet (en zo denkt zij er ook over).

Ik zou zelfs niet eens met iemand kunnen zoenen van wie ik niet heel veel hou, dat heeft bij ons dan ook bijna 2 maanden geduurd... (is dat een antwoord op het topic?)
kijk dat zie je idd niet vaak, vind het goed van je jongen
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 08:34
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
ik verwacht dat het niet gaat komen
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 10:07
Verwijderd
Mijn huidige vriendin en ik hebben het na 6 maanden gedaan Tja ik verwachtte er niets van eigenlijk, nouja alleen dat het iets moeilijker zou gaan.

Maar we deden het de eerste keer en het deed bij haar wel wat zeer maar verder ging het gewoon supergoed en toen hebben we samen gedoucht en toen zei ze, joh zullen we nog een keer? Dus toen hebben we het gelijk die avond nog eens gedaan en toen deed het bij haar ookal geen zeer meer
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 11:27
Sha'Quessir
Avatar van Sha'Quessir
Sha'Quessir is offline
Citaat:
perseus schreef op 17-08-2003 @ 01:30:
Hmm zo iemand als jij zie ik niet vaak
Citaat:
fosje schreef op 17-08-2003 @ 02:16:
kijk dat zie je idd niet vaak, vind het goed van je jongen
Hihi

En dat past weer prima bij m'n theorie dat ik altijd anders ben...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 11:42
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
I feel like my time will never come.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 11:54
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Another Way schreef op 17-08-2003 @ 09:34:
ik verwacht dat het niet gaat komen
Je kan er ook gewoon centjes voor neerleggen als je er een probleem mee hebt.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 12:27
Verwijderd
Ik heb ook nog nooit gezoed maar ik zal waarschijnlijk zoenen en liefde bedrijven met dezelfde persoon voor de eerste keer

Wat ik er van verwacht. Het liefste zou ik alles plannen met kaarsjes.. gedempt licht...muziek... crêpapier (kutwoord hoe spel je het nou? ) over de kaarsjes misschien voor een mooi rood kleurtje. Tja.. dat soort gedoe.

Maar het zal vast wel heel spontaan ergens in het toilet gebeuren ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 12:29
Justine
Justine is offline
Ik zou maar niet te veel van verwachten, meestal valt het toch tegen. Ik kan mijn eerste keer haast niet meer herrineren, want het stelde niks voor en het was met een grootste eikel ooit.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 13:47
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 16-08-2003 @ 21:55:
ik ben benieuwd of er veel mensen zijn hier die op hun 17de, of ouder nog maagd zijn... ik ben 17 en heb nog geen sex gehad....ik zou het wel willen, ben heel benieuwd, maar wil het niet met zomaar iemand...want vind het best wel veel voorstellen. als je een week met een jongen hebt, je hebt sex en hij dumpt je een paar dagen later weer...denk je toch van nou wat heb ik eraan gehad...ik ben benieuwd hoe anderen erover denken....
Zelfde hier (alleen ik wil een meisje ).

Voor mij betekent het ook wel wat... Ik wil ook niet zomaar iemand!
En het mooiste zou zijn als zij ook nog maagd is, dan is het voor ons allebei meer dan zomaar iets.

Aan de ene kant denk ik: ik zie wel wanneer het komt, het heeft geen haast.
En aan de andere kant: ik wil het, en wel NU meteen!

Maar ik zou het alleen doen met iemand die er ook veel waarde aan hecht. Dus niet zomaar een breezerslet ofzo; ik wil het alleen als deel van een grotere relatie.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 14:23
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Je kan erg lang maagd blijven of je dat nou wil of niet. Ik heb dat met mijn vriend meegemaakt. Die was tot zijn 21e maagd. En die voelde zich er toch wel zwaar kut onder. Sterker nog, die had een minderwaardigheidscomplex van hier tot tokio en weer terug. En da's zeer vervelend. Hij heeft altijd tegen zichzelf gezegd: ik word ontmaagd door een speciaal meisje en door niemand anders.

En dat meisje kwam hij maar niet tegen. Dus het minderwaardigheidscomplex ging van kwaad tot erger. Al helemaal omdat zijn 6 jaar jongere broertje regelmatig met meisjes thuiskwam en daarbij ook al iets ervarener was dan hij.
Ik weet dat mijn vriend een keer onder het eten weg is gelopen toen zijn broertje weer een meid mee had genomen die mee bleef eten. Mijn vriend is toen weggelopen omdat het hem allemaal even te veel werd. Zijn moeder achter hem aan en die wist niet wat ze met hem aanmoest. Er was geen enkele manier om tot hem door te dringen.

Het ging van kwaad tot erger en hij werd alsmaar wanhopiger. Op een gegeven moment ging hij elk weekend uit, niet om het uitgaan zelf, maar in de hoop dat hij dat speciale meisje zou ontmoeten. En keer op keer mislukte dat weer. Uiteindelijk had hij de hoop opgegeven en kwijnde volledig weg. Totdat hij eindelijk dat speciale meisje tegen het lijf liep (letterlijk hihi). Toch werd het er eerst niet veel beter van want het meisje kwam net uit een rottige relatie en wou het even rustig aan doen, maar ze raakten goed bevriend. Pas een half jaar later sloeg de vonk echt goed over en was het meisje er ook klaar voor...

Ik kan je vertellen, het is een hele klus geweest om dat minderwaardigheidscomplex en de wanhopigheid eruit te werken... We zijn nu dik anderhalf jaar verder en het is nog steeds niet helemaal weg, maar het is een stuk beter geworden.


Maar wat ik eigenlij kin het kort wil zeggen: maagden pas op met jezelf... Je kan zo lang wachten als je wilt, maar ga niet wanhopig worden. Uiteindelijk komt het wel. Maar je moet eindeloos geduld hebben, de 1 iets meer dan de ander. Dus wees voorzichtig met wat je wilt en wanneer je het wilt. Het is echt niet zo dat ik zeg dat je elke kans moet grijpen, maar als je wilt wachten op een speciaal iemand, zorg dat je het vol kan houden zonder dit bovenstaande verhaal door te moeten maken. Want da's voor jezelf niet leuk en voor je toekomstige partner ook niet.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 17-08-2003 @ 14:47:
En het mooiste zou zijn als zij ook nog maagd is, dan is het voor ons allebei meer dan zomaar iets.
Dat vind ik dus echt een ontzettend domme opmerking. Alsof een meisje dat geen maagd meer is, geen gevoel meer in seks kan leggen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 14:43
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 17-08-2003 @ 13:27:
Ik heb ook nog nooit gezoed maar ik zal waarschijnlijk zoenen en liefde bedrijven met dezelfde persoon voor de eerste keer

Wat ik er van verwacht. Het liefste zou ik alles plannen met kaarsjes.. gedempt licht...muziek... crêpapier (kutwoord hoe spel je het nou? ) over de kaarsjes misschien voor een mooi rood kleurtje. Tja.. dat soort gedoe.

Maar het zal vast wel heel spontaan ergens in het toilet gebeuren ofzo
Kaarsjes + kreppapier, goed idee
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 14:46
Verwijderd
Citaat:
fosje schreef op 17-08-2003 @ 02:16:
kijk dat zie je idd niet vaak, vind het goed van je jongen
Mijn vriend (20) en ik waren ook beide nog maagd, en we hebben ruim 11 maanden gewacht voor we met elkaar naar bed gingen. Ik wilde er zeker van zijn dat ik echt van hield, en dat het wederzijds was. Ik heb er absoluut geen spijt van, ik was dus ook pas 17 (op drie maanden na 18).

Op zich was het niet echt pijnlijk, omdat ik er wel klaar voor was, ik voelde me prettig en de sfeer en de stemming was in orde. Dus zorg gewoon voor de juiste jongen, tijd, plaats en sfeer...

Ik was erg bang dat mijn vriend me na de sex zou dumpen (ik heb weinig vertrouwen in jongens, in mensen in het algemeen), maar hij heeft me er van overtuigd dat dit echt niet het geval was...En hij houdt tot nu toe woord! Al 1 jaar, 1 maand, 1 week en 2 dagen...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 14:51
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 17-08-2003 @ 15:23:
Je kan erg lang maagd blijven of je dat nou wil of niet. Ik heb dat met mijn vriend meegemaakt. Die was tot zijn 21e maagd. En die voelde zich er toch wel zwaar kut onder. Sterker nog, die had een minderwaardigheidscomplex van hier tot tokio en weer terug. En da's zeer vervelend. Hij heeft altijd tegen zichzelf gezegd: ik word ontmaagd door een speciaal meisje en door niemand anders.

En dat meisje kwam hij maar niet tegen. Dus het minderwaardigheidscomplex ging van kwaad tot erger. Al helemaal omdat zijn 6 jaar jongere broertje regelmatig met meisjes thuiskwam en daarbij ook al iets ervarener was dan hij.
Ik weet dat mijn vriend een keer onder het eten weg is gelopen toen zijn broertje weer een meid mee had genomen die mee bleef eten. Mijn vriend is toen weggelopen omdat het hem allemaal even te veel werd. Zijn moeder achter hem aan en die wist niet wat ze met hem aanmoest. Er was geen enkele manier om tot hem door te dringen.

Het ging van kwaad tot erger en hij werd alsmaar wanhopiger. Op een gegeven moment ging hij elk weekend uit, niet om het uitgaan zelf, maar in de hoop dat hij dat speciale meisje zou ontmoeten. En keer op keer mislukte dat weer. Uiteindelijk had hij de hoop opgegeven en kwijnde volledig weg. Totdat hij eindelijk dat speciale meisje tegen het lijf liep (letterlijk hihi). Toch werd het er eerst niet veel beter van want het meisje kwam net uit een rottige relatie en wou het even rustig aan doen, maar ze raakten goed bevriend. Pas een half jaar later sloeg de vonk echt goed over en was het meisje er ook klaar voor...

Ik kan je vertellen, het is een hele klus geweest om dat minderwaardigheidscomplex en de wanhopigheid eruit te werken... We zijn nu dik anderhalf jaar verder en het is nog steeds niet helemaal weg, maar het is een stuk beter geworden.


Maar wat ik eigenlij kin het kort wil zeggen: maagden pas op met jezelf... Je kan zo lang wachten als je wilt, maar ga niet wanhopig worden. Uiteindelijk komt het wel. Maar je moet eindeloos geduld hebben, de 1 iets meer dan de ander. Dus wees voorzichtig met wat je wilt en wanneer je het wilt. Het is echt niet zo dat ik zeg dat je elke kans moet grijpen, maar als je wilt wachten op een speciaal iemand, zorg dat je het vol kan houden zonder dit bovenstaande verhaal door te moeten maken. Want da's voor jezelf niet leuk en voor je toekomstige partner ook niet.
Nou bij mij komt het toch nooit dat is 100% zeker
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:04
Fa Sai
Fa Sai is offline
ik vind dat ieder zoiets voor zich moet weten hoor, en wat maakt het nou uit hoe oud je bent voordat je het voor het eerst doet, het gaat erom of jij er zin in hebt en eraan toe bent, en dit moment komt nou eenmaal voor iedereen op een andere leeftijd!
Ik was zelf net 17, ik vond het niet echt boeiend (nu wel trouwens ). Vantevoren was ik natuurlijk wel nieuwsgierig, en dat is ook de reden geweest dat ik met die eerste jongen naar bed ben geweest. Er was geen sprake van liefde, maar ik koppel liefde en sex dan ook van elkaar los. Ze hebben in mijn ogen niet echt veel met elkaar temaken, maar sex met liefde is vaak wel leuker! En achteraf bevredigender. Maar ik ben absoluut niet tegen sex uit nieuwsgierigheid of geilheid ofzo. Nogmaals, dat is iets dat iedereen voor zichzelf moet uitmaken, en waar niemand iets mee te maken heeft als jij je keuze maakt. Anderen moeten zich niet bemoeien met jouw sexleven, dat gaat hun lekker nix aan toch?
En Another Way, damn, wat ben jij een zeikerd zeg! Change your attitude, and good stuff will happen to you! Ga eens met een psych praten ofzo, is geen schande, en je kan er een gelukkiger mens van worden.
__________________
negatrippen kan best lekker zijn... mai pen rai
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:08
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 17-08-2003 @ 14:47:
En het mooiste zou zijn als zij ook nog maagd is, dan is het voor ons allebei meer dan zomaar iets.
Dat lijkt me dus echt afschuwelijk lig je met zijn tweeen gewoon compleet te prutsen. Doe mij maar een vriendin met ervaring. Kan zij me tenminstte met alle liefde en tederheid inwijden.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:11
Verwijderd
Citaat:
F0_ol schreef op 17-08-2003 @ 13:27:
Ik heb ook nog nooit gezoed maar ik zal waarschijnlijk zoenen en liefde bedrijven met dezelfde persoon voor de eerste keer

Wat ik er van verwacht. Het liefste zou ik alles plannen met kaarsjes.. gedempt licht...muziek... crêpapier (kutwoord hoe spel je het nou? ) over de kaarsjes misschien voor een mooi rood kleurtje. Tja.. dat soort gedoe.

Maar het zal vast wel heel spontaan ergens in het toilet gebeuren ofzo
als jij de jongen op het fotootje bent zou je niet zeggen dat je nog nooit gezoend had...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:12
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
mij intereseerd het geen donder of ze ervaring heeft of niet, het intereseerd me ook niet of ze van me houd of ik van haar hou, dat doet er niet toe, het gaat alleen om de sex
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:16
Verwijderd
nou dan ben je na mijn mening echt slecht bezig...wat heb je nou aan sex zonder liefde...of met iemand die je echt leuk vindt..als het je alleen om die paar seconden klaarkomen gaat kun je het net zo goed met jezelf doen...ik heb medelijden met de meisjes waar jij sex mee gaat hebben die er niet zo over denken als jou!!!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:17
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Another Way schreef op 17-08-2003 @ 16:12:
het gaat alleen om de sex
Trein naar Rotterdam nemen. Vanaf daar tramlijn 1 naar metro Marconiplein. Vervolgens naar de Keileweg wandelen. Probleem makkelijk en goedkoop opgelost.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje

Laatst gewijzigd op 17-08-2003 om 15:43.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:18
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 17-08-2003 @ 16:16:
nou dan ben je na mijn mening echt slecht bezig...wat heb je nou aan sex zonder liefde...of met iemand die je echt leuk vindt..als het je alleen om die paar seconden klaarkomen gaat kun je het net zo goed met jezelf doen...ik heb medelijden met de meisjes waar jij sex mee gaat hebben die er niet zo over denken als jou!!!
Ach boeie..het gaat alleen om dat ik kan zeggen dat ik 'het gedaan heb' En nee een hoer is geen optie, dan heb je geen zelfrespect
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:18
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 17-08-2003 @ 16:17:
Trein naar Rotterdam nemen. Vanaf daar tramlijn 1 naar metro Marconplein. Vervolgens naar de Keileweg wandelen. Probleem makkelijk en goedkoop opgelost.
Ah een expert

Nee dank je
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:20
Verwijderd
nou dan vind ik je dus echt een eerste klas loser...het me er alleen om dat ik kan zeggen dat ik het gedaan heb, waar slaat dat op, net alsof je ervoor moet schamen dat je geen sex hebt gehad...ik zou me er maar voor schamen dat je sex wilt hebben alleen om te kunnen zeggen dat jij tenminste geen maagd meer bent...echt superstoer hoor...gadver wat ben jij een sukkel!!!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:22
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 17-08-2003 @ 16:17:
Trein naar Rotterdam nemen. Vanaf daar tramlijn 1 naar metro Marconplein. Vervolgens naar de Keileweg wandelen. Probleem makkelijk en goedkoop opgelost.
LOL
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:23
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 17-08-2003 @ 16:20:
nou dan vind ik je dus echt een eerste klas loser...het me er alleen om dat ik kan zeggen dat ik het gedaan heb, waar slaat dat op, net alsof je ervoor moet schamen dat je geen sex hebt gehad...ik zou me er maar voor schamen dat je sex wilt hebben alleen om te kunnen zeggen dat jij tenminste geen maagd meer bent...echt superstoer hoor...gadver wat ben jij een sukkel!!!
thanks

Ja idd, ik shaam me ervoor dat ik het nog niet gedaan heb. Als ik de kans krijg (niet dus) grijp ik hem ook. Maar stel dat ik iemand tegen kom waarvan ik wel hou, dan is het weer een ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:23
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 17-08-2003 @ 16:16:
nou dan ben je na mijn mening echt slecht bezig...wat heb je nou aan sex zonder liefde...of met iemand die je echt leuk vindt..als het je alleen om die paar seconden klaarkomen gaat kun je het net zo goed met jezelf doen...ik heb medelijden met de meisjes waar jij sex mee gaat hebben die er niet zo over denken als jou!!!
Ik denk er wel net zo over als jij...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:25
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Wat maakt het nou uit, je hoeft toch niet van iemand te houden om er sex mee te hebben
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:27
Verwijderd
nou begin je dus ernstig dom te lullen...net wou je nog alleen sex om de sex en nu is het weer een ander verhaalals je van iemand houdt...jij veranderd snel van mening...nou als je niemand kan vinden waar je sex mee kunt hebben, moet je je toch afvragen hoe dat komt...en waarom zou je niet wachten als je een vriendin hebt totdat beide er klaar voor zijn, dan is het ten eerste intenser omdat je wacht en de spanning groter is, je beleeft het met iemand waar je al een een band mee hebt en niet al na een weekje mee neukt...en het draait niet alleen om die sex!en als je zo graag sex wilt hebben moet je idd die routebeschrijving gaan volgen...heb je iig sex met iemand die het ook niet kan boeien met wie het is, alleen maar geld wil..
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:29
Verwijderd
jij vindt dat je niet van iemand moet houden om er sex mee te hebben, maar weet zeker dat er velen zijn die het daar niet mee eens zijn!!wat steld sex voor zonder gevoel??vraag dat je maar eens af....
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:32
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Wat een gezeik, ik krijg toch nooit een vriendin, dus ik kan net zo goed een random campingslet ofzo pakken, wat maakt het uit? En nee betalen doe ik niet..gaat tegen mn principes in
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:33
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-08-2003 @ 15:33:
Dat vind ik dus echt een ontzettend domme opmerking. Alsof een meisje dat geen maagd meer is, geen gevoel meer in seks kan leggen.
Inderdaad, beetje jammer (maar je weet wie het zegt )
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 16:29
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Another Way schreef op 17-08-2003 @ 16:32:
Wat een gezeik, ik krijg toch nooit een vriendin, dus ik kan net zo goed een random campingslet ofzo pakken, wat maakt het uit? En nee betalen doe ik niet..gaat tegen mn principes in
Wat het uitmaakt? Gruwelijk veel. Kijk als jij zo graag je ontmaagding eigenlijk wilt verpesten door het alleen maar te doen zodat je kan zeggen dat je het gedaan hebt, dan moet je dat vooral doen. Ik kan je wel vertellen dat je daar hoogstwaarschijnlijk wel spijt van gaat krijgen.

Maar mensen, dit is dus een precies voorbeeld van wat ik bedoelde met mijn verhaal, iemand die al zo ver heen is dat ie uit wanhoop alles pakt wat ie pakken kan en de moed opgeeft om ooit nog een leuk meisje tegen te komen. En met die instelling, kom je haar ook niet tegen. Toon wat lef en durf, knoop gesprekken aan, je komt haar vanzelf tegen. Misschien niet direct, maar geef het tijd. Maar als je de moed al opgegeven hebt, ja, dan is die kans inderdaad zeer klein.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 16:31
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
Citaat:
Another Way schreef op 17-08-2003 @ 16:32:
Wat een gezeik, ik krijg toch nooit een vriendin, dus ik kan net zo goed een random campingslet ofzo pakken, wat maakt het uit? En nee betalen doe ik niet..gaat tegen mn principes in
Mag ik je erop wijzen dat je pas 17 bent? Je hebt nog tijd zat, je zit gewoon te zeiken. Lees het verhaal van AngelLena nog maar eens door..
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 16:32
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 17-08-2003 @ 17:29:
Wat het uitmaakt? Gruwelijk veel. Kijk als jij zo graag je ontmaagding eigenlijk wilt verpesten door het alleen maar te doen zodat je kan zeggen dat je het gedaan hebt, dan moet je dat vooral doen. Ik kan je wel vertellen dat je daar hoogstwaarschijnlijk wel spijt van gaat krijgen.
Spijt zal ik er niet van krijgen

Citaat:
AngelLena schreef op 17-08-2003 @ 17:29:
Maar mensen, dit is dus een precies voorbeeld van wat ik bedoelde met mijn verhaal, iemand die al zo ver heen is dat ie uit wanhoop alles pakt wat ie pakken kan en de moed opgeeft om ooit nog een leuk meisje tegen te komen. En met die instelling, kom je haar ook niet tegen. Toon wat lef en durf, knoop gesprekken aan, je komt haar vanzelf tegen. Misschien niet direct, maar geef het tijd. Maar als je de moed al opgegeven hebt, ja, dan is die kans inderdaad zeer klein.
De hoop heb ik jaren geleden al op gegeven, zoals velen zeggen, ik vind nooit iemand

Citaat:
snarl schreef op 17-08-2003 @ 17:31:
Mag ik je erop wijzen dat je pas 17 bent? Je hebt nog tijd zat, je zit gewoon te zeiken. Lees het verhaal van AngelLena nog maar eens door..
lees jij de post van desecrator maar een door


Maar laten we ON topic blijven

Laatst gewijzigd op 17-08-2003 om 16:34.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 16:36
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Another Way schreef op 17-08-2003 @ 17:32:
Spijt zal ik er niet van krijgen

*dat zullen we zien*


De hoop heb ik jaren geleden al op gegeven, zoals velen zeggen, ik vind nooit iemand

*met die instelling niet nee. Lighten up, only then will love come*


__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 16:39
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 17-08-2003 @ 17:36:
geloof je het zelf....

Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 14:43
Levensbeschouwing & Filosofie Wat vinden christenen en joden van de profeet Mohammed? En wat vinden joden van jezus
Donny must die
117 24-01-2005 21:50
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 16:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44.