Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2003, 11:38
Verwijderd
Grimmetje.. razenderoeland had die opmerking al gemaakt.... sarah wordt toegejuigd.... hmmmzzzzzz

ach ja.. blijkbaar bekender

En het zou mij meer om de liefde zijn die erin meespeelt.. niet het "hup erin en eruit erin en eruit"
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 11:44
Verwijderd
Het was zo'n inkoppertje dat het leek alsof hij het erom deed.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 12:02
poesiefox
poesiefox is offline
Wat verstaat hier iedereen eigenlijk over maagd en de eerste keer?

Afdeling groen als gras, of alles al gedaan behalve erin?

Wat mij betreft is een maagd nog groen, en is alles doen behalve penetratie gewoon sex hebben, en dan ben je dus geen maagd meer, in ieder geval emotioneel gezien.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 12:19
Grimmetje
Grimmetje is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 20-08-2003 @ 12:38:
Grimmetje.. razenderoeland had die opmerking al gemaakt.... sarah wordt toegejuigd.... hmmmzzzzzz

ach ja.. blijkbaar bekender

En het zou mij meer om de liefde zijn die erin meespeelt.. niet het "hup erin en eruit erin en eruit"
GO RAZENDEROELAND GO RAZENDEROELAND GO RAZENDEROELAND!!!!! w00000000000t zo beter?

p.s. maar dat klinkt niet joh
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 14:54
Zweefvliegtuig
Zweefvliegtuig is offline
Ik ben 19 en ook nog maagd. Ik heb intussen ruim een half jaar een vriend. In het begin durfde ik helemaal niks bij hem te doen, nu gaat het al een stuk beter, al 'wil' ik nog steeds niet alles bij/met hem doen. We hebben het er soms over, en dan blijkt wel dat hij intussen wel meer zou willen dan ik, maar hij zegt -heel lief, en terecht trouwens ook- dat hij het niet erg vind en zal wachten tot ik er ook klaar voor ben, en niet omdat hij het zo graag wil. Ik ben daarom ook niet zo bang dat hij me zomaar zal dumpen nadat we sex gehad hebben...
Hoe ik mijn ontmaagding verwacht? Ik denk wel dat ik zenuwachtig ben op het moment zelf, gewoon, omdat het toch weer iets nieuws is. Misschien doet het zeer, dat zien we dan wel weer, kun je van te voren toch niks aan doen. We zijn elkaars lichaam nu goed aan het verkennen, en alles wat we nu doen voelt ontzettend fijn, dus ik verwacht en hoop eigenlijk dat 'de rest' ook zo gaat zijn...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 16:06
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Another Way schreef op 19-08-2003 @ 23:04:
Ach wat boeit het, ik kan het toch niet meer terrug draaien.
Ons niet zoveel, jou wat meer zo te horen. Als ik in jouw schoenen had gestaan had ik al die klasgenoten lekker uitgelachen dat zij zo zielig zijn om de sex alleen maar voor de sex te doen en later als ze groot zijn lekker een eenzaam bestaan te hebben omdat ze nooit geleerd hebben om het met een meisje te doen omdat ze van haar houden, terwijl ik heerlijk op mijn oude dagje met de meid van mijn dromen in bed lig, alleen omdat ik iets langer gewacht heb.

Maar ja, als jij hen graag achterna wil moet je dat vooral doen. Vind het wel zielug dat jij je door je klasgenoten zo dramatisch laat beinvloeden. Dat je maagd bent vind ik helemaal niet zielig, maar dat jij geen maagd meer wilt zijn om DIE reden, ja, dat vind ik zielig.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 16:08
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Marv schreef op 20-08-2003 @ 11:03:
Laat ik 't je dan zo zeggen:
Ik heb 3 meisjes ontmaagd in mijn leven... en nee, niemand vond 't boeiend... lichaamlijk totaal al niet en geestelijk ook maar een beetje.
Ze hadden er allemaal meer van verwacht, maar als je ze gaat vragen wat dan, dan weten ze dat eigenlijk niet.
Raar, ik en al mijn niet-maagdelijke vriendinnen vonden het toch echt zeer boeiend en hadden minder verwacht... (pijn, problemen etc etc...)

Het is al gezegd, maar daar ben ik het dan mee eens.
Zelf heb ik daarbij ook nog 3 jongens ontmaagd, nou, die vonden het zeer zeker niet niet-interessant...
Dus of jij doet iets niet goed, of die meiden hadden een steekje los.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 16:53
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
ik vond 't inderdaad ook zeer boeiend

ik ga me niet meer bemoeien met die hele discussie rond another way.. hij wil het toch niet begrijpen of hij is gewoon "nep".

en kaiba moet stoppen met die nutteloze opmerkingen die hij maakt naar mathfreak..
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 17:08
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 20-08-2003 @ 12:38:
Grimmetje.. razenderoeland had die opmerking al gemaakt.... sarah wordt toegejuigd.... hmmmzzzzzz

ach ja.. blijkbaar bekender

En het zou mij meer om de liefde zijn die erin meespeelt.. niet het "hup erin en eruit erin en eruit"
Sarah verdient de eer, zei bracht het iets subtieler

( en het was inderdaad een inkoppertje )
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 17:18
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Kaiba schreef op 19-08-2003 @ 21:20:
Ik ben er inderdaad trots op om aan iedereen te melden dat jij een vieze ouwe bent die naar de hoeren gaat.
Waarom zou iemand die prostituées bezoekt per definitie een vieze oude man moeten zijn? Heb jij toevallig wel eens gekeken wat voor mannen er naar een prostituée gaan? Zo nee, dan moet je geen voorbarige conclusies trekken.

Citaat:
Kaiba schreef op 19-08-2003 @ 21:20:
En die redenering van het is tenminste beter dan iemand verkrachten of aanranden slaat al helemaal nergens op. Je kunt ook makkelijk in contact komen met mensen (vrouwen) die dezelfde handicap als jou hebben. maar naar de hoeren gaan is altijd zielig en triest. Hoeren zijn altijd goor en afgelikt figuurlijk dan en soms ook wel letterlijk
Het is in ieder geval duidelijk dat je geen flauw idee hebt wat mijn handicap precies inhoudt. Ik heb een stoornis in het autistische spectrum, bekend als het syndroom van Asperger. Een dergelijke stoornis wordt een pervasieve ontwikkelingsstoornis genoemd omdat het een stoornis is die diep in iemands functioneren doordringt, en het moeilijk contact maken met anderen is daar helaas een kenmerk van. Misschien vind jij het zielig en triest om een prostituée te bezoeken, maar ik durf te wedden dat je daar zelf niet eens het lef voor zou hebben. Ik heb dat wel, en als jij daar moeite mee hebt is dat verder jouw probleem, en niet het mijne.
Ik kan je verder uit eigen ervaring verzekeren dat prostituées allesbehalve goor en afgelikt zijn, en dat zij mij in ieder geval met respect behandelen, iets wat ik van jou in ieder geval niet kan zeggen.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 17:39
Kaiba
Avatar van Kaiba
Kaiba is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 20-08-2003 @ 18:18:
Waarom zou iemand die prostituées bezoekt per definitie een vieze oude man moeten zijn? Heb jij toevallig wel eens gekeken wat voor mannen er naar een prostituée gaan? Zo nee, dan moet je geen voorbarige conclusies trekken.


Het is in ieder geval duidelijk dat je geen flauw idee hebt wat mijn handicap precies inhoudt. Ik heb een stoornis in het autistische spectrum, bekend als het syndroom van Asperger. Een dergelijke stoornis wordt een pervasieve ontwikkelingsstoornis genoemd omdat het een stoornis is die diep in iemands functioneren doordringt, en het moeilijk contact maken met anderen is daar helaas een kenmerk van. Misschien vind jij het zielig en triest om een prostituée te bezoeken, maar ik durf te wedden dat je daar zelf niet eens het lef voor zou hebben. Ik heb dat wel, en als jij daar moeite mee hebt is dat verder jouw probleem, en niet het mijne.
Ik kan je verder uit eigen ervaring verzekeren dat prostituées allesbehalve goor en afgelikt zijn, en dat zij mij in ieder geval met respect behandelen, iets wat ik van jou in ieder geval niet kan zeggen.
Waarom behandelen ze jou met respect? Voor de poen natuurlijk!
Als die hoer niet lief tegen je is dan peer jij hem en dan krijgt zei geen poen! DUH!!!! En ik blijf er bij dat er vooral ouwe ventjes naar de hoeren gaan die niemand anders kunnen krijgen. Jij zou ook in contact kunnen komen met vrouwen die dezelfde handicap hebben als jou. Maar nee hoor jij neemt lekker de makkelijkste weg en gaat lekker naar de hoeren toe. pretty pathetic.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 17:41
Kaiba
Avatar van Kaiba
Kaiba is offline
Oja en mathfreak over dat je zegt dat ik het lef niet heb om zelf naar de hoeren te gaan is onzin. Ik zou het lef wel hebben maar mezelf alleen niet zo verlagen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 17:51
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Ik ben het 100% met Kaiba eens
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 17:56
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Kaiba schreef op 20-08-2003 @ 18:39:
Waarom behandelen ze jou met respect? Voor de poen natuurlijk!
Als die hoer niet lief tegen je is dan peer jij hem en dan krijgt zei geen poen! DUH!!!!
Hoofdzaak is in ieder geval dat ze mij wel met respect behandelen en jij niet.

Citaat:
Kaiba schreef op 20-08-2003 @ 18:39:
En ik blijf er bij dat er vooral ouwe ventjes naar de hoeren gaan die niemand anders kunnen krijgen.
Dan kan ik je alleen maar aanraden om te kijken wat voor mannen er naar een prostituée gaan om jezelf van het tegendeel te overtuigen.

Citaat:
Kaiba schreef op 20-08-2003 @ 18:39:
Jij zou ook in contact kunnen komen met vrouwen die dezelfde handicap hebben als jou. Maar nee hoor jij neemt lekker de makkelijkste weg en gaat lekker naar de hoeren toe. pretty pathetic.
Je weet wat mijn handicap betreft totaal niet waar je over praat, en blijkbaar interesseert het je ook niet om je er nader in te verdiepen. Ik vind het wat dat betreft triest dat er mensen zijn zoals jij die er zo'n kortzuchtige kijk op anderen op na menen te moeten houden. Overigens is het zo dat ik me nergens toe verlaag omdat ik prostituées bezoek. Ik sta volledig achter die beslissing, en niemand brengt me daar vanaf. Als jij beweert dat je wel het lef hebt om prostituées te bezoeken, maar dat je jezelf niet wilt verlagen is dat gewoon een smoes om niet toe te hoeven geven dat je dat lef helemaal niet hebt.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 18:03
Muhfuk R.
Avatar van Muhfuk R.
Muhfuk R. is offline
Citaat:
Als jij beweert dat je wel het lef hebt om prostituées te bezoeken, maar dat je jezelf niet wilt verlagen is dat gewoon een smoes om niet toe te hoeven geven dat je dat lef helemaal niet hebt.
duzze iedere man die niet naar de hoeren gaat heeft t lef er gewoon niet voor???!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 18:06
Kaiba
Avatar van Kaiba
Kaiba is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 20-08-2003 @ 18:56:
Hoofdzaak is in ieder geval dat ze mij wel met respect behandelen en jij niet.


Dan kan ik je alleen maar aanraden om te kijken wat voor mannen er naar een prostituée gaan om jezelf van het tegendeel te overtuigen.


Je weet wat mijn handicap betreft totaal niet waar je over praat, en blijkbaar interesseert het je ook niet om je er nader in te verdiepen. Ik vind het wat dat betreft triest dat er mensen zijn zoals jij die er zo'n kortzuchtige kijk op anderen op na menen te moeten houden. Overigens is het zo dat ik me nergens toe verlaag omdat ik prostituées bezoek. Ik sta volledig achter die beslissing, en niemand brengt me daar vanaf. Als jij beweert dat je wel het lef hebt om prostituées te bezoeken, maar dat je jezelf niet wilt verlagen is dat gewoon een smoes om niet toe te hoeven geven dat je dat lef helemaal niet hebt.
Zelfs al zou ik het lef niet hebben. (wat ik dus wel heb) Dan zou ik het nog niet doen want ik heb een vriendin. Jij denk dat je overal wel een antwoord voor hebt maar dat heb je niet mathfreak. Ik denk dat je inderdaad een handicap hebt of zelfs meerdere zoals het blijven volhouden van dingen terwijl je al 30 keer bent uitgeluld maar dat moet je zelf maar weten. Het blijft een feit dat jij liever naar de hoeren gaat dan dat je met andere mensen praten of iets anders doen die dezelfde handicap hebben als jou. Jij verstopt je handicap zo en dat is zeker niet goed. Ik zou maar is bij jezelf te raadde gaan over jou denkwijze over sommige dingen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 18:07
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 20-08-2003 @ 17:06:
Ons niet zoveel, jou wat meer zo te horen. Als ik in jouw schoenen had gestaan had ik al die klasgenoten lekker uitgelachen dat zij zo zielig zijn om de sex alleen maar voor de sex te doen en later als ze groot zijn lekker een eenzaam bestaan te hebben omdat ze nooit geleerd hebben om het met een meisje te doen omdat ze van haar houden, terwijl ik heerlijk op mijn oude dagje met de meid van mijn dromen in bed lig, alleen omdat ik iets langer gewacht heb.
Het zijn populaire mensen, denk je nou echt dat die later eenzaam worden? Ik ben niet popi, en wachten is zinloos want er bestaat niemand die mij leuk kan vinden, nee ik ben diegene die later alleen zit

En als je het zo goed weet, wat moet ik dan doen? Wachten op iets dat niet komen gaat? Dus vertel me wat ik wel moet doen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 18:08
Kaiba
Avatar van Kaiba
Kaiba is offline
Citaat:
Apu schreef op 20-08-2003 @ 19:03:
duzze iedere man die niet naar de hoeren gaat heeft t lef er gewoon niet voor???!
ja wat die man allemaal verkondigd slaat gewoon totaal nergens op. Deze man kan beter gebanned of verwijderd van het forum worden hij is niet helemaal goed en ook nog is geen scholier meer!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 18:08
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Kaiba schreef op 20-08-2003 @ 19:06:
Zelfs al zou ik het lef niet hebben. (wat ik dus wel heb) Dan zou ik het nog niet doen want ik heb een vriendin. Jij denk dat je overal wel een antwoord voor hebt maar dat heb je niet mathfreak. Ik denk dat je inderdaad een handicap hebt of zelfs meerdere zoals het blijven volhouden van dingen terwijl je al 30 keer bent uitgeluld maar dat moet je zelf maar weten. Het blijft een feit dat jij liever naar de hoeren gaat dan dat je met andere mensen praten of iets anders doen die dezelfde handicap hebben als jou. Jij verstopt je handicap zo en dat is zeker niet goed. Ik zou maar is bij jezelf te raadde gaan over jou denkwijze over sommige dingen
kijk en JIJ hebt dus weer ens 200% gelijk
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 18:09
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
@Kaiba: Als jij het niet wil doen, doe het dan niet, maar bemoei je niet met het feit dat Mathfreak wél een goede reden heeft om 'naar de hoeren' te gaan. Persoonlijk zie ik niet in waarom dat als 'ranzig' of 'stom' bestempelt moet worden ?!

@Mathfreak: geef maar op, die jongen heeft het vast in zijn kop zitten!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 18:09
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Kaiba schreef op 20-08-2003 @ 19:08:
ja wat die man allemaal verkondigd slaat gewoon totaal nergens op. Deze man kan beter gebanned of verwijderd van het forum worden hij is niet helemaal goed en ook nog is geen scholier meer!
Wat doet iemand van die leeftijd nog op een scholieren forum? Pedo neiging?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 18:12
Kaiba
Avatar van Kaiba
Kaiba is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-08-2003 @ 19:09:
@Kaiba: Als jij het niet wil doen, doe het dan niet, maar bemoei je niet met het feit dat Mathfreak wél een goede reden heeft om 'naar de hoeren' te gaan. Persoonlijk zie ik niet in waarom dat als 'ranzig' of 'stom' bestempelt moet worden ?!

@Mathfreak: geef maar op, die jongen heeft het vast in zijn kop zitten!
Qimm het is algemeen bekend dat je een maatje (aanhanger) van mathfreak bent. het heeft echt geen nut om je maatje te helpen als je dat denkt. Sommige uitspraken van hem kloppen gewoon voor geen meter.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 18:14
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Another Way schreef op 20-08-2003 @ 19:09:
Wat doet iemand van die leeftijd nog op een scholieren forum? Pedo neiging?
ieuwwwwwww he hou op straks kan ik niet meer slapen!
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 18:30
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Kaiba schreef op 20-08-2003 @ 19:06:
Zelfs al zou ik het lef niet hebben. (wat ik dus wel heb) Dan zou ik het nog niet doen want ik heb een vriendin.
Als je een vriendin hebt is er voor jou inderdaad geen reden om een prostituée te bezoeken. Dat kon ik echter niet weten. Ik neem bij deze dan ook terug dat je er zelf het lef niet voor zou hebben.

Citaat:
Kaiba schreef op 20-08-2003 @ 19:06:
Jij denk dat je overal wel een antwoord voor hebt maar dat heb je niet mathfreak.
Ik heb ook nooit beweerd dat dat wel zo is.

Citaat:
Kaiba schreef op 20-08-2003 @ 19:06:
Ik denk dat je inderdaad een handicap hebt of zelfs meerdere zoals het blijven volhouden van dingen terwijl je al 30 keer bent uitgeluld maar dat moet je zelf maar weten. Het blijft een feit dat jij liever naar de hoeren gaat dan dat je met andere mensen praten of iets anders doen die dezelfde handicap hebben als jou. Jij verstopt je handicap zo en dat is zeker niet goed. Ik zou maar is bij jezelf te raadde gaan over jou denkwijze over sommige dingen
Ik heb maar éen handicap. Ik ben daarnaast weliswaar slechtziend, maar dat beschouw ik eerder als een bijkomstigheid dan een handicap. Het is overigens niet zo dat ik liever naar een prostituée ga dan dat ik met andere mensen contact zoek. Het is zelfs zo dat ik op 26 juli een bijeenkomst vam PAS (Personen uit het Autistische Spectrum) in 's-Hertogenbosch heb bezocht en zo met anderen met een stoornis in het autistische spectrum in contact ben gekomen, dus er is wat dat betreft absoluut geen sprake van dat ik mijn handicap zou verbergen. Ik heb er op het psychologieforum zelfs een apart topic overr geopend. Ik hoef niet bij mezelf te rade te gaan wat mijn denkwijze over bepaalde dingen betreft, aangezien noch jij of wie daar ook iets aan zou kunnen veranderen, zelfs al zouden jij of anderen dat willen.

@Another Way: Ik ben in eerste instantie op deze site gekomen op verzoek van Tampert, forumbaas op het Exacte Vakkenforum, om daar op dat forum leerlingen te ondersteunen, en heb op een gegeven moment mijn activiteiten uitgebreid met het bezoeken van dit forum en het psychologieforum om vragen van forumbezoekers op sexueel en psychologisch gebied te beantwoorden, en dat zal ik ook blijven doen, ook al ben jij het daar dan misschien niet mee eens.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 19:44
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Another Way schreef op 20-08-2003 @ 19:07:
Het zijn populaire mensen, denk je nou echt dat die later eenzaam worden? Ik ben niet popi, en wachten is zinloos want er bestaat niemand die mij leuk kan vinden, nee ik ben diegene die later alleen zit

En als je het zo goed weet, wat moet ik dan doen? Wachten op iets dat niet komen gaat? Dus vertel me wat ik wel moet doen
Had ik dat al niet 25 keer gedaan? Je een advies geven wat je zou kunnen doen wat zeer waarschijnlijk zou werken?
Lees nog maar eens even terug naar het begin van mijn posts en lees ze allemaal nog maar even een keer door.

Misschien dat je het al is het alleen al kan proberen en kijken wat voor uitwerking het heeft. Ligt het je niet, nou dan zak je toch weer lekker terug joh? Krijg je vanzelf een keer een psych over je heen die je een stoot anti-depressiva geeft om je in leven te houden want daar ben je hard naar onderweg met deze instelling. Ga dat hele verhaal hier niet nog een keer lopen kalken.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low

Laatst gewijzigd op 20-08-2003 om 19:48.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 19:47
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
@ mathfreak en Kaiba...

Anders doen jullie allebei even zielig. Man, jullie kennen elkaars mening, ga er nou niet over lopen fitten alsjeblieft...
Jullie overtuigen elkaar ook niet. En om elkaar nu persoonlijk aan te gaan lopen vallen lost niks op, brengt alleen maar een slotje op. Willen jullie dat graag? Nee? Hou dan gewoon op.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 20:15
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 20-08-2003 @ 20:44:
Had ik dat al niet 25 keer gedaan? Je een advies geven wat je zou kunnen doen wat zeer waarschijnlijk zou werken?
Lees nog maar eens even terug naar het begin van mijn posts en lees ze allemaal nog maar even een keer door.

Misschien dat je het al is het alleen al kan proberen en kijken wat voor uitwerking het heeft. Ligt het je niet, nou dan zak je toch weer lekker terug joh? Krijg je vanzelf een keer een psych over je heen die je een stoot anti-depressiva geeft om je in leven te houden want daar ben je hard naar onderweg met deze instelling. Ga dat hele verhaal hier niet nog een keer lopen kalken.
ah precies, instellig veranderen en wachten.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 16-08-2003 @ 23:17:
Ik verwacht gek te worden van de stress :/
'crator: "wel, niet, wel niet, wel, niet aaaarrrggghhhhhhh"



btw.
ik ben zelf niet "groen" meer, maar nog wel maagd, for those who care.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 20:35
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 20-08-2003 @ 21:28:
Ik doe niet zielig. Ik verdedig me alleen maar tegen zijn aanvallen.


Mij best, op voorwaarde dat hij ook ophoudt.
Verdedigen maakt alleen erger, gewoon laten denken.

En ow, wat kinderachtig...

Gewoon allebei kappen! Is niet zo moeilijk, wil je doorgaan, doe het dan maar via mail of pm of msn of ICQ van mijn part, maar niet hier!
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 20:36
Verwijderd
ja, anders gaan jullie allebei een donkere nacht bij "hubba" in de cel.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 20:55
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 20-08-2003 @ 21:35:
Verdedigen maakt alleen erger, gewoon laten denken.
Al goed, ik zal het verder laten rusten.

Citaat:
AngelLena schreef op 20-08-2003 @ 21:35:
En ow, wat kinderachtig...
Dat slaat waarschijnlijk op mijn opmerking "op voorwaarde dat hij er ook mee ophoudt". Ik heb die reply inmiddels al verwijderd, zoals je ziet. Het was niet mijn bedoeling om zo over te komen, vandaar dat ik die reply heb verwijderd en jou en anderen hierbij mijn excuses aanbied.

Citaat:
AngelLena schreef op 20-08-2003 @ 21:35:
Gewoon allebei kappen! Is niet zo moeilijk, wil je doorgaan, doe het dan maar via mail of pm of msn of ICQ van mijn part, maar niet hier!
Het was eigenlijk ook mijn bedoeling geweest om in mijn vorige reply een soortgelijk voorstel te doen, maar er ging helaas iets mis met posten. Hoe dan ook, ik ben bereikbaar via een privéberichtje of via mijn e-mailadres arno.van.asseldonj@hetnet.nl.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 21:01
Verwijderd
mooi, en nu optyfen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 06:33
Verwijderd
Another way... t klinkt hard maar als je zo praat vind ik het geen wonder dat je geen vriendin hebt... kaiba... welke meid is zo gek om iets met jou te beginnen?

Jullie 2 .... belachelijk de jeugd van tegenwoordig.....
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 06:38
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 21-08-2003 @ 07:33:
Another way... t klinkt hard maar als je zo praat vind ik het geen wonder dat je geen vriendin hebt... kaiba... welke meid is zo gek om iets met jou te beginnen?

irl ben ik NIET zo als op dit forum

En de jeugd van tegenwoordig, wat lul je nou, je bent joneger als mij
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 08:47
Megadeth
Avatar van Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
Another Way schreef op 21-08-2003 @ 07:38:
irl ben ik NIET zo als op dit forum

En de jeugd van tegenwoordig, wat lul je nou, je bent joneger als mij
Jonger qua leeftijd, qua niveau waarop hij post zou je zeggen dat _hij_ ouder is..

Je komt vanzelf wel eens iemand tegen zoals hier all 100 keer gezegd is maar als je met zo'n hoofd van niemand vind me leuk, ik kan nooit iemand krijgen uitgaat dan ziet niemand je staan.. aangezien je dat dan uitstraalt.. logisch? vind ik wel..
__________________
What you put me through, fucking wooptiedoo.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 12:01
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 21-08-2003 @ 09:47:
Jonger qua leeftijd, qua niveau waarop hij post zou je zeggen dat _hij_ ouder is..

Je komt vanzelf wel eens iemand tegen zoals hier all 100 keer gezegd is maar als je met zo'n hoofd van niemand vind me leuk, ik kan nooit iemand krijgen uitgaat dan ziet niemand je staan.. aangezien je dat dan uitstraalt.. logisch? vind ik wel..
amen
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 12:31
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Kaiba schreef op 20-08-2003 @ 18:12:
Qimm het is algemeen bekend dat je een maatje (aanhanger) van mathfreak bent. het heeft echt geen nut om je maatje te helpen als je dat denkt. Sommige uitspraken van hem kloppen gewoon voor geen meter.
*knippert een paar keer* maatje(/aanhanger)? Hoe kom je daar nou bij?
Ik vind gewoon dat jullie zielig doen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Megadeth schreef op 21-08-2003 @ 09:47:
Jonger qua leeftijd, qua niveau waarop hij post zou je zeggen dat _hij_ ouder is..

Je komt vanzelf wel eens iemand tegen zoals hier all 100 keer gezegd is maar als je met zo'n hoofd van niemand vind me leuk, ik kan nooit iemand krijgen uitgaat dan ziet niemand je staan.. aangezien je dat dan uitstraalt.. logisch? vind ik wel..
Correctie... die post was ongelooflijk kinderachtig... ik rekende another way op iets af.... dat was belachelijk en achterbaks... mijn excuses......

en another way... beschrijf eens hoe je in het echt bent.... zoek ook eens diep in je hart wat je nou echt wil... misschien kunnen we je dan helpen... met een nep identiteit kunnen wij niets....

nogmaals excuses voor die lage opmerking.. (ik heb 2 jaar meegemaakt hoe het is op het laagste onderuit gehaald te worden... dag na dag)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Kaiba schreef op 20-08-2003 @ 19:12:
Qimm het is algemeen bekend dat je een maatje (aanhanger) van mathfreak bent. het heeft echt geen nut om je maatje te helpen als je dat denkt. Sommige uitspraken van hem kloppen gewoon voor geen meter.
Algemeen bekend.. ja hoor.. iedereen weet dat.. mocht je ooit een woordenwisseling hebben moet je oppassen voor Qimm

Get real... I thank thee

Wanneer iemand het niet eens is met je wat voor mij vreemde ideeën en er zijn mensen die die persoon gelijk geven hoeft dat niet te betekenen dat het een maatje is. Twee personen die dezelfde mening hebben hoeven geen maatjes te zijn. Dat is stierenschijt.

Zoals ik het lees heeft Mathfreak het gewoon moeilijk (gehad) en zou het best kunnen dat Qimm soms wat met hem te doen heeft (niets als minder math.. gewoon als vriend.. het zou verkeerd over kunnen komen) maar dat betekend niet dat wanneer jij erachter komt dat wat jij hebt gezegd fout is en meerdere mensen dat al door hadden dat zij dan opeens asskissers van elkaar zijn...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 21-08-2003 @ 07:38:
irl ben ik NIET zo als op dit forum

En de jeugd van tegenwoordig, wat lul je nou, je bent joneger als mij
Het is jonger dan ik ben... maarja

Het was niet letterlijk bedoeld.. ik kan die leeftijden naast de namen ook wel lezen
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 15:18
sail fan
sail fan is offline
Citaat:
fosje schreef op 17-08-2003 @ 02:16:
kijk dat zie je idd niet vaak, vind het goed van je jongen
ik oook!!!! *zwaait met handen in de lucht*
__________________
Geniet nooit met mate!!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 15:20
Verwijderd
Citaat:
sail fan schreef op 21-08-2003 @ 16:18:
ik oook!!!! *zwaait met handen in de lucht*
zitten hier midden in een gesprek... dan opent iemand een topic... reageert op een positieve reactie op iemand anders zonder de rest te lezen en vraagt dan om dezelfde reactie....

*zucht* word gewoon niet blij van school...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:02
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Hallo, ik ken mathfreak nauwelijks! Ik post bijna nooit op de zelfde subfora! Waar haal je het vandaan?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 21-08-2003 @ 17:02:
Hallo, ik ken mathfreak nauwelijks! Ik post bijna nooit op de zelfde subfora! Waar haal je het vandaan?
je hebt een monster in je ava.

en hou nou maar gewoon op, want dit loopt weer uit op een "wellus, nietus, wellus, nietus, WELLUS, NIETNIETNIET!-gesprek"
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 17:25
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Havock schreef op 21-08-2003 @ 17:19:
je hebt een monster in je ava.
Offtopic: das geen monster! Hoe durf je Rupert Skwiek Skwiek Opblaas Krokodil zo te beledigen




Laat ik es wat ontopics zeggen Ben dan geen maagd meer, maar ik had er eigenlijk niet echt een verwachting van. het leek me allemaal niet zo'n heel boeiend gebeuren, maar op de een of andere manier wou ik het wel doen met een 'speciaal' iemand. En dat is gelukt. Ik ben succesvol en op een geweldige manier ontmaagd op 19-jarige leeftijd, wederzijdse liefde
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 17:56
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Another Way schreef op 21-08-2003 @ 07:38:
irl ben ik NIET zo als op dit forum
Hoe ben je dan wel in werkelijkheid als ik vragen mag? Zoals ik het hier lees ben je behoorlijk onzeker van jezelf, maar is dat in werkelijkheid ook zo, en zo ja, wat is daar dan de oorzaak van?
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 18:01
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 21-08-2003 @ 18:56:
Hoe ben je dan wel in werkelijkheid als ik vragen mag? Zoals ik het hier lees ben je behoorlijk onzeker van jezelf, maar is dat in werkelijkheid ook zo, en zo ja, wat is daar dan de oorzaak van?
leer lezen
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 18:40
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Another Way schreef op 21-08-2003 @ 19:01:
leer lezen
Wie zegt dat ik dat nooit geleerd heb? Ik stel je een normale vraag, maar blijkbaar vind jij het te veel moeite om daar fatsoenlijk antwoord op te geven. Hoe dan ook, ik blijf bij mijn advies aan jou om eventueel met hulp van anderen een positief beeld van jezelf te krijgen.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 18:43
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 21-08-2003 @ 19:40:
Wie zegt dat ik dat nooit geleerd heb? Ik stel je een normale vraag, maar blijkbaar vind jij het te veel moeite om daar fatsoenlijk antwoord op te geven. Hoe dan ook, ik blijf bij mijn advies aan jou om eventueel met hulp van anderen een positief beeld van jezelf te krijgen.
Jij steld een vraag, waarvan het antwoord een paar post naar boven staat

Hulp is voor watjes, echte mannen hoeven geen hulp
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 21-08-2003 @ 19:43:
Jij steld een vraag, waarvan het antwoord een paar post naar boven staat

Hulp is voor watjes, echte mannen hoeven geen hulp
Doe dan niet zo wanhopig. Indirect probeer je met je posts wél een oplossing te vinden voor je probleem, wat je alleen niet toe durft te geven. Sterker nog, onze mogelijke oplossingen sla je allemaal af...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 14:43
Levensbeschouwing & Filosofie Wat vinden christenen en joden van de profeet Mohammed? En wat vinden joden van jezus
Donny must die
117 24-01-2005 21:50
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 16:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38.