Oud 31-05-2006, 13:59
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Wat voor typsiche dingetjes hebben jij en je partner tussen elkaar? Zijn er dingen die jullie altijd, bewust of onbewust, doen of zeggen?

Mijn vriend en ik hebben bijvoorbeeld heel vaak dat wij elkaar aankijken en dan allebei 'Haaj' tegen elkaar zeggen. Wat voor veel mensen in onze omgeving heel raar of irritant kan zijn als ze het een aantal keer horen Het is intussen ook iets heel kenmerkends van ons geworden, soms worden mensen er voor gewaarschuwd door vrienden van ons

We doen het ook vaak onbewust, dat is er gewoon gedurende de tijd ingeslopen. Maar ik vind het heel fijn, het is altijd even een manier van contact maken, ongeacht waar we zijn of wat we aan het doen zijn
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.

Laatst gewijzigd op 31-05-2006 om 14:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2006, 14:03
Verwijderd
We zijn blowende kluizenaars (vooral ik eigenlijk ) en we praten voornamelijk Engels met elkaar. Ik denk dat dat komt omdat ik zelden praat en heel veel engelse series kijk (zonder ondertiteling) dus het gaat eigenlijk vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:04
__
Avatar van __
__ is offline
nou wij zeggen heel vaak tegen elkaar dat we elkaar maar dik vinden. dat is denk ik wel een beetje typisch.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:13
Verwijderd
We praten vaak over poep ook wijzen we elkaar erop wanneer er een klein schattig kindje in de buurt is en dan kijken we ernaar en dan elkaar aan met zo'n blik van: 'Zullen we?" Mja, dat zijn wel de 2 leukste dingen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:20
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Scordalus schreef op 31-05-2006 @ 14:13 :
We praten vaak over poep ook wijzen we elkaar erop wanneer er een klein schattig kindje in de buurt is en dan kijken we ernaar en dan elkaar aan met zo'n blik van: 'Zullen we?" Mja, dat zijn wel de 2 leukste dingen
zullen we.. ook een kindje maken?
zullen we.. dat kindje vermoorden?

ik dacht eigenlijk als eerste aan dat tweede maar dat is vast mijn zieke geest hehe. maar je doelde op seks?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:24
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
We kunnen allebei precies hetzelfde soort stemmetje opzetten, en soms voeren we zo hele gesprekken (als we melig zijn).

Als we van elkaar wegfietsen, zwaaien we naar elkaar totdat we elkaar niet meer zien.

We zoenen niet alleen met onze mond, we doen ook zoenen zoals iglo-mensen (neusje-neusje)

Hij streelt altijd mijn rechterhand net voordat ie weggaat
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:24
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 31-05-2006 @ 14:20 :
zullen we.. ook een kindje maken?
zullen we.. dat kindje vermoorden?

ik dacht eigenlijk als eerste aan dat tweede maar dat is vast mijn zieke geest hehe. maar je doelde op seks?
Kdoelde op een kindje maken en de rest van het verhaaltje wat erbij hoort.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:24
Verwijderd
We hebben een paar woorden die afwijken van het normale woord. Maar nu kan ik ze niet bedenken

Hmm, ja, we gebruiken graag het woord 'flapje'. Als we elkaar voor de gek houden, is het of 'het was een flapje!' of 'ik hield je voor het flapje!'. Heel flauw, maar het is blijven hangen

Net zoals 'nachtvacht' voor 'pyjama'. En 'suffen' voor 'slapen', 'knuffen' voor 'seks hebben' ( ). En nog wel meer.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:25
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 31-05-2006 @ 14:24 :
(..)
We zoenen niet alleen met onze mond, we doen ook zoenen zoals iglo-mensen (neusje-neusje)
(...)
Neuzelen ftw

:edit: Oh en we spreken de s soms als een f uit, zoals: meifje, kufje, etc, etc. Komt voort uit dat ik eens een keer met mn mond vol 'boxershort' zei, maar dat kwam eruit als 'bofferfort'
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Scordalus schreef op 31-05-2006 @ 14:25 :
Neuzelen ftw
Oh, dat doen wij ook wel eens, maar dan heet het 'schnoedelen' afgeleid van het limburgse 'schnoet'
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:31
fractuur
fractuur is offline
Hmm.. eeuwig strijdonderwerp blijven Utrecht en Ajax. Geen van beide écht voetbalfans, maar het is eigenlijk een uit de hand gelopen grapje. Verder dingen als kietelen: ik kan er ab-so-luut niet tegen, en dat wordt nog wel eens als chantagemiddel gebruikt. Eigenlijk bijna elke keer als ik bij hem ben.

Nog wel meer, maar die zou ik zo even niet kunnen bedenken.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:31
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Uit gebrek aan een huidig lief, de dingetjes met mijn ex dan maar:

- biologieleerkrachtje spelen, te raar om uit te leggen
- aan mekaars gezicht proberen te likken, als een hond, en het dan uitgieren
- een code (4 cijfers) voor "ik hou van jou", die werd dan geroepen over straat, in sms'jes gezet of in het zand geschreven
- voorlezen voor elkaar, hij meestal voor mij, boeken van Luk Wyns
- persoonlijke troetelnaampjes, zelf verzonnen
- als we niet bij elkaar waren en elkaar misten, dan belden we en sloten we af met "tot op ons eilandje" (--> denkbeeldig eiland waar we samen naar toe gingen in dromenland)
- kaartjes en brieven schrijven in kleur, afsluiten met "Wist-je-dat-jes"
- liedjes zingen, hij dan vooral, lekker vals, op een bekende melodie maar met zelfverzonnen, gekke tekst

Veel melige dingen eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:32
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 31-05-2006 @ 14:24 :
We hebben een paar woorden die afwijken van het normale woord. Maar nu kan ik ze niet bedenken

Hmm, ja, we gebruiken graag het woord 'flapje'. Als we elkaar voor de gek houden, is het of 'het was een flapje!' of 'ik hield je voor het flapje!'. Heel flauw, maar het is blijven hangen

Net zoals 'nachtvacht' voor 'pyjama'. En 'suffen' voor 'slapen', 'knuffen' voor 'seks hebben' ( ). En nog wel meer.
Bij ons is knuffen ook seks hebben

Schnoedelen is een leuke naam hihi

En mijn vriendje deed af en toe wel eens een ander typetje spelen, en dat heeft een naam en alles gekregen (beetje doorgeslagen ) en soms praat hij nog wel eens zo of vraag ik waar '..' is
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:34
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 31-05-2006 @ 14:31 :
Uit gebrek aan een huidig lief, de dingetjes met mijn ex dan maar:

- biologieleerkrachtje spelen, te raar om uit te leggen
- aan mekaars gezicht proberen te likken, als een hond, en het dan uitgieren
- een code (4 cijfers) voor "ik hou van jou", die werd dan geroepen over straat, in sms'jes gezet of in het zand geschreven
- voorlezen voor elkaar, hij meestal voor mij, boeken van Luk Wyns
- persoonlijke troetelnaampjes, zelf verzonnen
- als we niet bij elkaar waren en elkaar misten, dan belden we en sloten we af met "tot op ons eilandje" (--> denkbeeldig eiland waar we samen naar toe gingen in dromenland)
- kaartjes en brieven schrijven in kleur, afsluiten met "Wist-je-dat-jes"
- liedjes zingen, hij dan vooral, lekker vals, op een bekende melodie maar met zelfverzonnen, gekke tekst

Veel melige dingen eigenlijk
Aan elkaars gezicht likken doen wij ook wel eens hahaha..of op een zo vies mogelijke manier proberen te zoenen hahaha, en dan de ander proberen te overtreffen hihihi

En die liedjes zingen doet hij ook!!

En die persoonlijke troetelnaampjes hebben wij ook hihi
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:38
__
Avatar van __
__ is offline
Kapt. Roodbaard naamzoek huhu

jullie hebben allemaal van die leuke dingetjes en ik weet zeker dat wij dat ook hebben maar ik kan er even niet op komen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:50
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
__ schreef op 31-05-2006 @ 14:04 :
nou wij zeggen heel vaak tegen elkaar dat we elkaar maar dik vinden. dat is denk ik wel een beetje typisch.
Nee hoor dat doen wij ook. + dat praten over poep + iglozoenen

Seks is bij ons: baby's maken. Ook pakt hij mij graag bij mijn zij en roept hij heel hard 'VET!' Ik doe dat ook weleens bij hem maar dat telt niet want hij is veel te dun.

Verder zeggen we 'duizend' of 'duizend miljoen' in plaats van 'veel'. En ook wel een typische manier van knuffelen denk ik. Hij begroet mij meestal met zijn hoofd tegen mijn buik want mijn buik is lief ik vind het heel fijn om in zijn neus te bijten (maar hij niet)


Laatst gewijzigd op 31-05-2006 om 14:53.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:54
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Experiment schreef op 31-05-2006 @ 14:50 :
Hij begroet mij meestal met zijn hoofd tegen mijn buik want mijn buik is lief ik vind het heel fijn om in zijn neus te bijten (maar hij niet)

Hahaha, dat doet mijn vriendje bij mij ook altijd altijd even met zijn hoofd op mijn buik, en daarna een kusje erop, voelt wel lief aan vind je niet ?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 15:17
Olifantje
Olifantje is offline
Soms krijgt één van ons het ineens in zijn/haar hoofd om ineens met brede hand over de wang van de ander te gaan en dan 'Aaaaaaai' te zeggen. (zo dezelfde manier waarop kleine kindjes dat ook doen, weet niet hoe ik het anders moet uitleggen) Lijkt eigenlijk helemaal niet lief, maar 't is wel grappig.
__________________
Van een schoon tafel kunde nie ete, ma van een vuil krijgde genen honger
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-05-2006, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Experiment schreef op 31-05-2006 @ 14:50 :

Verder zeggen we 'duizend' of 'duizend miljoen' in plaats van 'veel'.
Dat deden wij ook altijd
Voor de rest hadden wij (=ik + ex) vast wel van die dingen maar die weet ik nu niet
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 15:52
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Experiment schreef op 31-05-2006 @ 14:50 :
Nee hoor dat doen wij ook. + dat praten over poep + iglozoenen

Seks is bij ons: baby's maken. Ook pakt hij mij graag bij mijn zij en roept hij heel hard 'VET!' Ik doe dat ook weleens bij hem maar dat telt niet want hij is veel te dun.

Verder zeggen we 'duizend' of 'duizend miljoen' in plaats van 'veel'. En ook wel een typische manier van knuffelen denk ik. Hij begroet mij meestal met zijn hoofd tegen mijn buik want mijn buik is lief ik vind het heel fijn om in zijn neus te bijten (maar hij niet)

haha wtf, ik merk al dat al die 'typische dingen' niet eens zo heel erg typisch zijn, iedereen doet hier dezelfde dingen blijkbaar.
dat met dat bij de zij of bij mn buik ofzo pakken ja, doet ie ook. nouja, hij zegt dan alleen geen 'vet' maar 'SPEK' of 'SPEKKIE' ofzo.
en dat duizend zeggen wij ook altijd! ik vind je duizend lief, ik hou duizend veel van je. etc. nouja, dat is dan niet ipv veel, MAAR TOCH, het lijkt erop.
én hij is ook helemaal gek van mn buik ofzo, ik snap dat ook niet zo. maar, @ groovy, dat is inderdaad wél heel lief.
gatverdamme wat voel ik me nou een verliefde puber zeg. ;x
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 15:57
Smokin'
Smokin' is offline
Dit is pure horror, alles wat hier staat. Enkel dat Engels spreken vind ik leuk.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 16:03
Verwijderd
wij zeggen overal s achter. eis in plaats van eieren, muzieks ipv muziek etc. heel irritant.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 16:05
Verwijderd
Citaat:
uuuf schreef op 31-05-2006 @ 16:03 :
wij zeggen overal s achter. eis in plaats van eieren, muzieks ipv muziek etc. heel irritant.
Zoiets doen wij soms, maar ik weet nu niet wanneer..

En we geven mijn ouders altijd 1 naam; Bobenello. En dus zeggen we ook, als mijn ouders langskomen:'Bobenello komt langs.'
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 16:15
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
-Hij likt altijd over mn gezicht.. (dat vind ik btw vreselijk)
-rare woorden voor elkaar
-wij zeggen ook altijd van elkaar dat we dik zijn
-vaak onverwachts altijd aan mekaar zitten

wel meer, maar dat weet ik ff nu niet
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 16:27
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Wat onwijs verliefderig allemaal, en wat... storend om te lezen als je vrijgezel bent
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2006, 16:30
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
we quoten vaak in dezelfde situaties family guy. met stemmetjes...
soms ook weleens tegelijk
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 16:52
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Grappig idd dat veel typische dingen toch wel bij verschillende mensen weer terugkomen

Wij kunnen trouwens allebei ook heel goed om kusjes bedelen bij de ander. En gek genoeg doen we dat heel vaak in de rij bij de kassa van de supermarkt Of we merken allebei op dat we dorst hebben en blijven dan allebei wachten tot de ander drinken gaat halen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 31-05-2006 @ 13:59 :
Mijn vriend en ik hebben bijvoorbeeld heel vaak dat wij elkaar aankijken en dan allebei 'Haaj' tegen elkaar zeggen. Wat voor veel mensen in onze omgeving heel raar of irritant kan zijn als ze het een aantal keer horen Het is intussen ook iets heel kenmerkends van ons geworden, soms worden mensen er voor gewaarschuwd door vrienden van ons
Haha, ja, dat was me al opgevallen aan jullie, ja. Dat deden de ex en ik ook, trouwens, precies zo. Naäpers
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 16:53
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 31-05-2006 @ 16:52 :
Of we merken allebei op dat we dorst hebben en blijven dan allebei wachten tot de ander drinken gaat halen
Die is bekend. En als er dan eindelijk iemand opstaat voor iets anders, "schat, neem je even wat water mee?"
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 16:55
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Morgan schreef op 31-05-2006 @ 16:53 :
Haha, ja, dat was me al opgevallen aan jullie, ja. Dat deden de ex en ik ook, trouwens, precies zo. Naäpers
Volgens mij waren wij eerder *steekt tong uit*
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 16:55
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
fractuur schreef op 31-05-2006 @ 16:53 :
Die is bekend. En als er dan eindelijk iemand opstaat voor iets anders, "schat, neem je even wat water mee?"
Ja, precies!! We worden allebei steeds beter in het timen van dat soort dingen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 17:51
Crimson
Crimson is offline
Van mijn ex:

- noemden elkaar 'gekke pop' van zo'n stom Bert & Ernie stukje, en alle varianten erop. Maar goed, op een gegeven moment zei mijn hele vriendenkring dat.
- van alles verkleinwoordjes maken. 'Ik ga slaapjes doen' 'huiswerkjes maken', naar de Mcdonalds gaan: 'macjes doen'.
- seks noemden we in 't begin 'sporten'. Laatste tijd was dat niet meer zo trouwens.
- baby's noemden we 'boelies'
- ik noemde hem Dino en hij mij Kreeftje omdat ik een keer verbrand was op vakantie

En nog veeeel meer. Is wel m'n ex, maar vind 'm nog steeds erg lief.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 18:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Tja, wat is typisch... Ik kon eerst niks bedenken, tot ik de reacties van anderen las... Toen wist ik ineens wel wat, aangezien onze typische dingen ook wel in die richting komen

Als we in gesprek zijn en de een heeft het over 'veel' (in wat voor context dan ook), dan zegt de ander 'een miljoen miljard, das pas veel!' We hebben wel meer van dat soort aanvulacties, die de meeste andere mensen niet snappen, maar meestal zijn dat tijdelijke, bijvoorbeeld doordat we een bepaalde film hebben gezien.
Eten is altijd 'hapjes doen' en we sluiten aan de telefoon altijd af met 'dada'.
Als we afscheid nemen, moéten we altijd afsluiten met een klein kusje. Zonder mini-kusje mag je niet weggaan. Ongeacht hoeveel kussen er al aan vooraf zijn gegaan.
Als ik zogenaamd boos op hem ben, en hem dan bij zijn voornaam aanspreek, gaat hij mij bij mijn achternaam noemen (omdat mijn achternaam lijkt op zijn voornaam).
Verder kan ik absoluut niet uitslapen, behalve als ik tegen hem aan mag slapen, dan lukt dat prima. Maar of dat nou iets typisch van 'ons' is, weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 18:36
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik hoop dat wij nooit zo diep zinken
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 31-05-2006 @ 14:24 :
'knuffen' voor 'seks hebben' ( ).
Wij zeggen altijd 'batsen'

En we hebben de neiging om vaak allebei tegelijk hetzelfde te zeggen. Vooral als het een poos stil is geweest. Of als we het hebben over bijv. wat we vanavond willen eten, en dan plots gaat het over voetbal, doordat we er allebei een opmerking over maakten.

Als we bij elkaar zijn geweest, en de een gaat weg, dan wil er nog wel eens een smsje volgen, met dat het leuk was, en dat soort geslijm (). De laatste tijd stuur ik die niet meteen, maar pas als ik weer thuis ben / in de trein zit. En op de een of andere manier smst hij ook steeds precies op dat moment.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 18:49
melkpakje
Avatar van melkpakje
melkpakje is offline
ik weet nu al dat dit topic me nog es heel misselijk gaat maken
__________________
that's right Ima get medieval on your ass
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-05-2006, 19:02
Verwijderd
Citaat:
melkpakje schreef op 31-05-2006 @ 18:49 :
ik weet nu al dat dit topic me nog es heel misselijk gaat maken
Jaloers?
Sommige dingen klinken inderdaad heel klef en kinderachtig, maar als je ze zelf zegt of doet, is dat heel anders. Daarnaast zijn veel dingen waarschijnlijk ontstaan uit iets anders, en langzaam geworden wat ze nu zijn, als je dat zelf niet hebt meegemaakt, maar alleen het eindresultaat hoort, is dat heel onbegrijpelijk en stom.

'k Vind alles eigenlijk vooral heel lief
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 31-05-2006 @ 17:51 :
Van mijn ex:

- van alles verkleinwoordjes maken. 'Ik ga slaapjes doen' 'huiswerkjes maken', naar de Mcdonalds gaan: 'macjes doen'.

En nog veeeel meer. Is wel m'n ex, maar vind 'm nog steeds erg lief.

Dit is dan wel weer heel erg. Als je 't mij vraagt.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 20:02
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Mala schreef op 31-05-2006 @ 19:59 :
Dit is dan wel weer heel erg. Als je 't mij vraagt.
Vind ik ook, als ik 't zo lees. Maar in 't echt klinkt het gewoon lief als hij het zegt.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 20:09
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Citaat:
Crimson schreef op 31-05-2006 @ 20:02 :
Vind ik ook, als ik 't zo lees. Maar in 't echt klinkt het gewoon lief als hij het zegt.
Ik weet vrij zeker dat ik het ook in het echt afstotelijk zou vinden.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Envy schreef op 31-05-2006 @ 20:09 :
Ik weet vrij zeker dat ik het ook in het echt afstotelijk zou vinden.
Gelukkig is het niet jouw vriend dan he.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 20:36
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Ohja, wij geven elkaar ook heel vaak kusjes in onze slaap. En we beginnen soms zomaar kreungeluidjes te maken...

Maar verder zijn we heel normaal hoor
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 21:13
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 31-05-2006 @ 20:27 :
Gelukkig is het niet jouw vriend dan he.
En ook niet de mijne, want het is m'n ex.

Maargoed, inderdaad, who cares. En buiten dat, ik denk ook dat ik van ieder ander 'stel' raar zou vinden.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 21:29
Experiment
Experiment is offline
Pff wel veel dezelfde dingen inderdaad En als ik geen vriend zou hebben, zou ik het ook vreselijk vinden. Maar nu is het gewoon leuk.

@ ___: Ja met dat duizend, wij gebruiken het in de plaats van getallen (dus als ik vraag 'hoeveel mensen waren er op dat feest' zegt hij 'duizend miljoen') maar inderdaad ook: ik vind jou duizend lief, etc.

Groovy: ja het is wel erg lief, maar soms schaam ik me wel een beetje Komt hij me ergens vandaag ophalen, feest oid, sta ik daar met het hoofd van mijn vriend tegen mijn buik aan

Tsja, er zijn nog zoveel dingen verder... maarja echt typisch zijn die waarschijnlijk ook niet
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 31-05-2006 @ 16:55 :
Ja, precies!! We worden allebei steeds beter in het timen van dat soort dingen
Bij ons gaat het altijd zo: (van mijn kant dan)

Ik: "schat, heb je dorst?"
Hij: "ja nogal"
Ik: "mooi, als je dan toch loopt, neem dan voor mij maar een glaasje water mee"

Meestal gaat ie het dan nog halen ook
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 23:05
Verwijderd
Citaat:
ik ben T@M@R@ schreef op 31-05-2006 @ 22:13 :
Bij ons gaat het altijd zo: (van mijn kant dan)

Ik: "schat, heb je dorst?"
Hij: "ja nogal"
Ik: "mooi, als je dan toch loopt, neem dan voor mij maar een glaasje water mee"

Meestal gaat ie het dan nog halen ook


Ik heb weer wat ontdekt; we zijn altijd vergelijkingen met dieren aan het maken. Over elkaar dus. Ik noemde hem net nog een koe (maar wel lief bedoeld hoor), ik was pas nog een konijn (en toen ineens een bunny ) en zo nog véél meer dieren.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 23:37
Verwijderd
We hebben een stom spelletje waarbij het de bedoeling is om de ander een kusje te geven zonder een kusje terug te krijgen , en dus tegelijkertijd om te zorgen dat als je een kusje krijgt, dat je er meteen één geeft. Hij is er beter in dan ik . We streven er naar om dit niet in het bijzijn van anderen te doen, maar soms gebeurt dat toch .

Met dat drinken doen wij idd ook.

Verder kan ik zo gauw niets bedenken maar er zijn nog wel meer dingen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 00:59
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
pffff, ik dacht dat ''wij'' apart waren.Maar alles is hier al zowat voorbijgekomen,kan nu echt nix bedenken wat speciaal alleen bij ons 2 en is.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 01:12
Verwijderd
Hij heeft heel vaak de neiging op mij te roepen voor de grap.
hij: schaaaaat??!!
ik: ja?
hij: nee laat maar/ nee niets/ te laat..

Heel vaak zeggen we ook in plaats van ik vind je lief, ik vind je stom/ ik mag jou niet..

Als we in het bijzijn van andere zijn zeggen we heel vaak
bleeh ipv ik hou van je of ik vind je lief
(omdat we dat klef vinden klinken om dat heel de tijd te zeggen)

We proberen altijd een natte vinger in elkaars oor te steken als we met het openbaar vervoer reizen..

Als we moe zijn, of smorgens spreken we altijd duits met elkaar (omdat dat onze moedertaal is)

Hij moet mij altijd een smsje sturen als hij veilig thuis is gekomen.. zelfs als hij smorgens bij mij vertrekt.

De tourist uit te hangen.
Bijv: plies tell us wer is moeseum? terwijl het naast ons staat..

op zebrapaden huppelen en zwaaien naar mensen die bij de verkeerslichten wachten..

oke dat was het wel
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 07:16
Verwijderd
Ik merkte laatst dat we echt in ons eigen wereldje kunnen zitten. We waren met een grote groep in Lissabon en reden met een klein busje overal naar toe. We liepen dan met de groep ergens rond (zo'n 12 man inclusief ons) en dan konden we echt helemaal achteraan lopen zo nu en dan en een beetje lanterfanten en elkaar de hele tijd in de kont knijpen enzo. Dan waren we echt even helemaal buiten alles.

Niet dat we nou die hele week hebben lopen autisten daar, we waren ook vaak genoeg wel in de groep hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie zou je een relatie beginnen met...
Shitonya
360 06-10-2005 22:42
Seksualiteit SM/Bondage
Raven
76 27-06-2004 19:16
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen schrijven van een artikel
Verwijderd
7 04-10-2003 19:15
Beleidszaken ondemocratische benadering
de abt van sion
217 19-07-2003 12:03
Liefde & Relatie "De Relatie Keuring"
Phileine
45 09-07-2003 21:23
Psychologie Lelijke mensen!
king112
267 17-04-2003 20:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44.