Oud 03-06-2008, 23:54
Bart1990
Bart1990 is offline
Hallo mensen,

Ik ben een jongen van 17jaar die momenteel even tijd heeft tussen twee opleidingen! Heb geen werk op dit moment en ik ben benaderd door De gelderlander om in me eigen wijk de krant sochtends vroeg te bezorgen!

Nou zal dit tussen de 150 en 190 euro gaan verdienen per maand en ut zal ook maar voor 3/4maanden tijd zijn..

Kan iemand met ervaring over het bezorgen van een ochtend krant, hier reageren en is vertellen wat nou zoal de voor maar vooral de NA delen zijn! behalve vroeg op staan want dat is geen probleem!

Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2008, 07:27
Verwijderd
Als je ziek bent, moet je alsnog bezorgen, hoorde ik!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 08:21
Verwijderd
euhm.. je zal door weer en wind moeten bezorgen.

En je zegt wel dat vroeg opstaan geen probleem is, maar bedenk je eens dat je dat ELKE ochtend moet doen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 09:07
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik kan wel een leuker vakantiebaantje bedenken, eigenlijk. Als je vakantie hebt, wil je toch niet elke dag om 6 uur naast je bed staan en dan vervolgens de rest van de dag vrij hebben? Dan kun je het bijna nooit laat maken, 's avonds....
__________________
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 22:36
kassamiep90
kassamiep90 is offline
Ik zou zeggen, solliciteer bij een supermarkt. Verdien je meer. Je hoeft niet elke ochtend om 6 uur uit je bed. Je hebt meer vrije tijd. Je hebt collega's. dus meer sociale contacten Af en toe nog eens een dag vrij. Je kan je inderdaad gewoon ziek melden.
enz????
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 13:44
heggggje
heggggje is offline
ik heb het ook ooit gedaan, vond het zelf niet zo erg, alleen het vroege opstaan en optijd naar bed en overdag moe zijn, omdat je ritme aan de *^&**^* is vond ik wat minder, ik zou gewoon voor supermarkt gaan, kan je meer werken en dus ook meer verdienen
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 15:07
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
als je overdag kan werken, zou ik dat doen. kun je ook veel meer uren maken meer geld verdienen enz
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 15:33
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik zou het niks vinden. Vooral om het vroege opstaan natuurlijk, maar ook omdat je dan dus echt elke dag (of de zondag niet neem ik aan) moet werken. Als daar nog een leuk salaris tegenover staat oke, maar ELKE dag werken en dan maar 150 tot 190 euro per maand binnen krijgen?
Zoek dan liever iets overdag van 2 dagen per week ofzo. Dat zijn 16 uurtjes en bij een vergoeding van 4 of 5 euro per uur is dat al een stuk leuker dan dat krantenbaantje. Bovendien heb je dan ook nog lekker wat vakantie.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 13:49
tonio
tonio is offline
Citaat:
Ik wil niet spammen ofzoow
En toch doe je het!

ff ontopic: Het lijkt mij niks om 6/7 dagen per week er vroeg uit te moeten en dat dan voor 1,5 uur werk.
Je kan ook bij een supermarkt werken en er dan ook rond 7 uur moeten, om dan vervolgens een lange dag te maken. Doe dat 1 keer in de week plus nog een keer een middag/avond en je hebt evenveel uur gewerkt (of nog meer). En je hebt niet dat je 's middags heel erg moe bent (want je gaat van het een op het andere moment een ander ritme volgen) en je kan andere avonden nog leuke dingen doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Anna van het Nibud
Anna_Nibud
2 09-07-2009 19:08
Werk, Geld & Recht Bijbaan
Sgooll
3 18-11-2008 21:32
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Economie Plakboek
Hassan A.
2 15-02-2006 13:40
Vrije tijd Mountainbike advies gevraagd (aanschaf)
such a rush
9 20-08-2005 14:42
Algemene schoolzaken Algemene vraagjes?
Otis
3 10-06-2003 17:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38.