Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2004, 14:47
Stepsje
Avatar van Stepsje
Stepsje is offline
Ik heb samen met mijn vriend (die 4,5 jaar ouder is) een huis gekocht en als t goed is krijgen we begin januari de sleutel.

Ik hoor van een aantal mensen om mij heen, je bent gek dat je nu al een huis koopt en al gaat samenwonen.

Ik woon nu nog bij mijn ouders en mijn vriend woont in een studentenhuis (hij is nu net afgestudeerd en heeft een vaste baan).
We hebben nu bijna 8 maand een relatie.

Ik ben wel benieuwd naar jullie mening hierover. Vinden jullie dit ook te snel en zou je dit zelf misschien doen? Zijn er meer mensen die al 'jong' een huis hebben gekocht.

(Niet dat ik me om laat praten, ik ben er hartstikke gelukkig mee )
__________________
All we have to decide is what to do with te time that is given us!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2004, 14:50
Verwijderd
hee, lang niet gesproken

Ik vind het geen slecht idee. Een huis kun je in theorie altijd weer verkopen (oke, makkelijk is het niet, maar het kan), en samenwonen lijkt mij ook heel gezellig en onder de goede omstandigheden ook erg praktisch .
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 14:50
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ik vind inderdaad dat je nog best jong bent en dat jullie ook nog best kort samen zijn voor een beslissing als deze.
maar als jullie gelukkig zijn vind ik het
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 14:52
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
waarom niet?Als je denkt dat het werkt, jullie samen.
Dat huis kan je idd in het uiterste geval altijd nog verkopen weer...succes en veel plezier.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn