Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2004, 14:47
Stepsje
Avatar van Stepsje
Stepsje is offline
Ik heb samen met mijn vriend (die 4,5 jaar ouder is) een huis gekocht en als t goed is krijgen we begin januari de sleutel.

Ik hoor van een aantal mensen om mij heen, je bent gek dat je nu al een huis koopt en al gaat samenwonen.

Ik woon nu nog bij mijn ouders en mijn vriend woont in een studentenhuis (hij is nu net afgestudeerd en heeft een vaste baan).
We hebben nu bijna 8 maand een relatie.

Ik ben wel benieuwd naar jullie mening hierover. Vinden jullie dit ook te snel en zou je dit zelf misschien doen? Zijn er meer mensen die al 'jong' een huis hebben gekocht.

(Niet dat ik me om laat praten, ik ben er hartstikke gelukkig mee )
__________________
All we have to decide is what to do with te time that is given us!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2004, 14:50
Verwijderd
hee, lang niet gesproken

Ik vind het geen slecht idee. Een huis kun je in theorie altijd weer verkopen (oke, makkelijk is het niet, maar het kan), en samenwonen lijkt mij ook heel gezellig en onder de goede omstandigheden ook erg praktisch .
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 14:50
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ik vind inderdaad dat je nog best jong bent en dat jullie ook nog best kort samen zijn voor een beslissing als deze.
maar als jullie gelukkig zijn vind ik het
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 14:52
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
waarom niet?Als je denkt dat het werkt, jullie samen.
Dat huis kan je idd in het uiterste geval altijd nog verkopen weer...succes en veel plezier.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 15:08
Verwijderd
Ik zou het niet doen, ik zou in ieder geval wachten tot we allebei een vaste baan hebben.

8 maanden is toch al niet zo heel erg lang. Samenwonen is oke, maar huur dan voorlopig iets (je hebt nog nooit echt lang 24/7 bij elkaar op de lip gezeten)...

Ik zou het zelf niet doen, maar als jij er gelukkig mee bent.... waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 15:10
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik zou eerder iets huren dan iets kopen, maar het kan best goed gaan.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 15:11
Verwijderd
Waarom niet?
Als je iig maar wel zeker zorgt dat je op de akte staat, voor eventuele probleempjes later
Of jezelf ingeschreven laten bij woonorganisatie.

Of je nu huurt of koopt, tegenwoordig betaal je net zoveel huur als dat je ongeveer aan hypotheek betaald. Dus.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 15:13
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Onroerend goed is een van de beste en veiligste investeringen die je kunt doen. Als je het goed speelt qua contractuele rechten&plichten en voorlopig de aflossing van de hypotheek voor zijn rekening laat komen zou je als het niet meer werkt over een tijdje er een aardig bedrag aan over kunnen houden.

Ik vind het een juiste keuze van je.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 15:17
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik hoorde laatst dat een meisje dat ik ken, en die maar een paar dagen ouder dan mij is, samen ging wonen met haar vriend in eenzelfde gezinswoning waar ik zelf in woon. Toen dacht ik wel even van:
Ik zou het zelf niet doen, maar als anderen die (grote) stap wel nemen vind ik het natuurlijk prima. Succes en veel plezier

Edit: Wat vinden je ouders er eigenlijk van?
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 15:23
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik vind het niet gek.

Ik vind het idioot.

Met de nadruk op 'ik vind'. Ik ga hier dus ook niet over discussiëren.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 15:27
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
hey dit komt me bekend voor.

Ik ben zelf ook 19 en ga nu bijna een jaar met mijn vriend.

We wonen echter vanaf het begin al samen (dus dat zijn geen problemen) hij heeft op het moment een huurhuis.

Wij hebben zo goed als zeker ook een huis gekocht. (nieuwbouw)

Heb zelf nog geen rare dingen erover gehoord iedereen in mijn omgeving vind het echt super tof omdat ze weten dat het gewoon goed zit tussen ons. Me ouders vinden het ook niet gek omdat ook zij het wetten.

Dus als het voor jou goed voelt zie ik geen problemen.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 15:46
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nee, ik vind er niks op tegen! het lijkt me juist leuk! als jullie het maar leuk hebben in dat huisje, is er verder toch niks aan de hand?
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 15:48
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
daar ben ik het wel een beetje mee eens.

me vriend en ik wonen al ruim 11 maanden zonder problemen samen. dus waarom zou het niet goed gaan als we een koophuis hebben.

kom je uit het huis van je ouders zo boem in een huis terecht en werkt het niet dan zit je toch met een huis.
Hebben jullie samen een hypotheek of staat de hypotheek volledig op zijn naam?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 15:50
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
haha ik zie het
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 15:52
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 02-12-2004 @ 16:10 :
Ik zou eerder iets huren dan iets kopen, maar het kan best goed gaan.
Huren is het domste wat er is....
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 15:55
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 02-12-2004 @ 16:52 :
Huren is het domste wat er is....
over het algemeen wel ja. maar als je nog geen ervaring hebt met samenwonen is het anders. kijk stel hij heeft alleen de hypotheek genomen en het gaat goed dan is het simpel dan vertrekt zij gewoon. hebben ze samen een hypotheek en gaat het fout ja dan zit je met een huis wat je niet in je eentje kan betalen.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 15:58
tweeophetgras
tweeophetgras is offline
als je koopt verplicht je jezelf in feite om bij elkaar te blijven. zo zie ik het en daarom zou ik 't niet doen, maar ik ben dan ook iemand die z'n vestand teveel gebruikt.
__________________
wist jij dat? ik ook.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 16:02
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ik vind 19 wel erg jong, en 8 maanden wel erg kort, en een huis kopen wel erg ver gaan. huur dan eerst wat of zo.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-12-2004, 16:30
Verwijderd
ja, nou eigenlijk vind ik het ook nog wat jong. het is meteen zo definitief. natuurlijk is het weer te verkopen, maar ja. persoonlijk zou ik nog even gewacht hebben. maar als jij je er goed bij voelt, dan wens ik je alle geluk toe!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 16:45
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 02-12-2004 @ 16:55 :
over het algemeen wel ja. maar als je nog geen ervaring hebt met samenwonen is het anders. kijk stel hij heeft alleen de hypotheek genomen en het gaat goed dan is het simpel dan vertrekt zij gewoon. hebben ze samen een hypotheek en gaat het fout ja dan zit je met een huis wat je niet in je eentje kan betalen.
Dan moet je nog niet samen gaan wonen. Nu vergooi je je geld gewoon....huren = weg gooien van geld. (een huis huren heb ik het dan over)
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 02-12-2004 @ 16:52 :
Huren is het domste wat er is....

Ligt helemaal aan de situatie. Huren kan juist behoorlijk slim zijn
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 16:51
Verwijderd
Persoonlijk zou ik het niet zo snel doen, maar het kan best.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 17:01
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jullie kunnen gewoon een huis kopen terwijl jij geen vsate baan hebt? ik dacht dat er 2 een vaste baan moesten hebben dan maar dat zalik wel mis hebbe
mara goed 8mn is niet zo lang maar ik heb ook pas 4mnd een virend en hebben al wel emer plannen dan samenwonen dus ik snap jullie wel

leuk voor jullie!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 17:03
Verwijderd
Ja, echt een supergoed plan. Stap even lekker met je vriend sinds acht maanden die zelf dus ook nog maar 23 is in een hypotheek die waarschijnlijk voor 15 à 20 jaar op je blijft drukken.

Dus, aangezien je om een mening vraagt en niet om enig concreet advies, kan ik je melden dat ik het triest vind. Echt heel handig als het na nog eens acht maanden ineens uit gaat. Dan kun je met recht zeggen dat je 'bij elkaar blijft voor de hypotheek'.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 17:05
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik zou niet gaan samenwonen zonder eerst op mezelf gewoond te hebben.
Ik zou niet gaan samenwonen als ik pas 8 maanden een relatie heb.
Ik zou geen huis kopen als ik nog geen vaste baan had en met iemand waar ik pas 8 maanden een relatie mee had en ik verder nog nooit op mezelf had gewoond.

Maar dat ben ik.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2004, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 02-12-2004 @ 18:05 :
Maar dat ben ik.
Ze meldt expliciet dat ze benieuwd is naar onze mening, dus we mogen haar flamen. En lachen als het na een maand uit is.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 17:08
Billy_bob
Billy_bob is offline
Vind het een heel leuk plan, waarom niet...! Het lijkt me juist leuker dan huren! Het is dan echt van jezelf, of natuurlijk van elkaar. Vind het erg gaaf, hoop dat het helemaal goed komt..
Ik zelf zou het niet doen dan, maarja je vriend is natuurlijk ook een stuk ouder, dus die is er aan toe laten we maar zeggen !
Veel succes
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Billy_bob schreef op 02-12-2004 @ 18:08 :
maarja je vriend is natuurlijk ook een stuk ouder, dus die is er aan toe laten we maar zeggen !
Veel succes
Flikker op gek, het leven begint zo ongeveer pas als je een goed betalende baan hebt na je studie en je kunt in de kroeg een beetje pimpen met veel geld op zak
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 17:10
Gammaray
Avatar van Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Alex schreef op 02-12-2004 @ 16:08 :
Ik zou het niet doen, ik zou in ieder geval wachten tot we allebei een vaste baan hebben.

8 maanden is toch al niet zo heel erg lang. Samenwonen is oke, maar huur dan voorlopig iets (je hebt nog nooit echt lang 24/7 bij elkaar op de lip gezeten)...

Ik zou het zelf niet doen, maar als jij er gelukkig mee bent.... waarom niet?
__________________
Spelfouten inbegrepen
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 17:11
Madfet
Avatar van Madfet
Madfet is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 02-12-2004 @ 16:23 :
Ik vind het niet gek.

Ik vind het idioot.

Met de nadruk op 'ik vind'. Ik ga hier dus ook niet over discussiëren.
D'r moet wel een reden zijn om dat te 'vinden'.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 17:11
elledc
elledc is offline
Ga ervoor, is een leuke kans, had ik deze kans maar dan was ik dolgelukkig
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 17:18
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Alex schreef op 02-12-2004 @ 17:46 :
Ligt helemaal aan de situatie. Huren kan juist behoorlijk slim zijn
Nee.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 17:25
Kabouter
Kabouter is offline
Hai,

Ik zou het nooit doen. Maar ik ben dan ook redelijk van: vrijheid blijheid.

In ieder geval veel geluk!
__________________
Smile and the world smiles with you!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 17:29
elledc
elledc is offline
Maareuhm kan jij dat dan zomaar betalen of betaalt je vriend dat

Ik ben ook aan het uitkijken, wel niet om te kopen maar om te huren, maar het is zooo duur.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 17:34
KiimmiieJ
Avatar van KiimmiieJ
KiimmiieJ is offline
Als je de kans ervoor krijgt waarom niet? Zou ik ook doen.. en als het echt je droomhuis is.. nou dan ben je lkkr vroeg klaar met je hypotheek toch
__________________
Love & Peace \m/
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 18:36
juno
Avatar van juno
juno is offline
Verkopen kan natuurlijk altijd nog, maar de eerste tijd weegt de waardestijging door tijdsverloop nog niet op tegen de extra financiering die je hebt moeten afsluiten voor de kosten koper, dus dan maak je flink verlies als jullie uit elkaar gaan en in je eentje de hypotheek niet meer op kunt brengen.

En wat voor huis kun je kopen met het inkomen wat je op je negentiende/vierentwintigste hebt: een poppenhuis? Wij woonden toen op een zolder ergens.

En guess what: die tijd had ik echt niet willen missen. De tijd dat we nog niets hoefden, en alles konden. We hadden gewoon alleen maar geen geld, maar een vrijheid dat we hadden!

Het is precies die vrijheid die jij nooit zult kennen, de vrijheid van ongebonden zijn en geen verplichtingen hebben, de vrijheid om alles te proberen en maar wat aan te blunderen zonder dramatische gevolgen.

Daarom vind ik het niet zo heel erg verstandig.

Laatst gewijzigd op 03-12-2004 om 11:26.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-12-2004, 18:41
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 02-12-2004 @ 16:52 :
Huren is het domste wat er is....
ja ga dan kraken
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 02-12-2004 @ 18:18 :
Nee.

-Als je oud bent en je wil je huis verkopen om veel geld voor handen te hebben. Omdat de huren bij dure huizen in verhouding (met de koopprijs) extreem laag zijn is dit toch wel handig.
-Als je flexibel wil zijn qua woonplaats.
-Als je eerst wil uittesten of samenwonen iets voor jou is. (zonder gelijk met een torenhoge hypotheek opgescheept te zitten)
-enzovoort
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 19:11
Verwijderd
ik was volop bezig met een heel antwoord te typen, maar ik vond het wat langdradig worden. hier komt mijn antwoord op neer:

* samen een huis kopen als je negentien bent en geen inkomen hebt is al behoorlijk idioot, en als je dan nog maar acht maanden samen bent ben je al helemaal betoeterd.
* als ik in jouw plaats was zou ik iets huren, de eerste tijd. leren wat het is om samen te wonen, zien of het wel werkt zo. als het niet lukt staat er niet zoveel op het spel.
* ik ben stiekem wel een beetje jaloers op je, maar dan alleen om het feit dat jullie écht gaan samenwonen (ik zou zelf ook niet liever willen dan samen met m'n vriend op een appartementje of studiootje te zitten, dan in dit idiote studentenhuis waar je alles moet delen met nog vijf andere mensen, waar je je bijna alleen nog maar om ergert (doe die deuren dicht als de verwarming opstaat in de keuken, haal die haren uit de douchebak, droog die borden af als je ze afwast, zet die koffiezet af als de pot leeg is ... ))

nouja, veel succes dan maar samen...


xxx
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 19:13
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Achja, ik denk dat jij heel goed voor jezelf aan kan geven of het een goede beslissing is of niet. Als je je er goed bij voelt, dan is het toch prima?

Ikzelf zou het absoluut nog niet kunnen. Heb nu net een kamertje voor mezelf en dat vind ik prima. Moet er niet aan denken met een jongen samen te wonen... ik hecht (nog) te veel waarde aan mijn vrijheid.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 19:25
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 02-12-2004 @ 16:23 :
Ik vind het niet gek.

Ik vind het idioot.

Met de nadruk op 'ik vind'. Ik ga hier dus ook niet over discussiëren.
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 19:52
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik zou nóóit op mijn 19e een huis kopen, ik zou nóóit op mijn 19e gaan samenwonen, ik zou nóóit na acht maanden al gaan samenwonen en ik zou nóóit meteen een huis kopen wanneer ik nog niet eerder met de jongen in kwestie had samengewoond. De relatie van een goede vriendin van mij is na 3,5 jaar stukgelopen omdat het niet goed ging toen ze samenwoonden. En wat was ze blij dat ze niks gekocht hadden! Je kunt huren of kopen denk ik wel vergelijken met samenwonen of trouwen, wanneer het stukloopt is het veel lastiger met dingen regelen en is het dus ook emotioneel veel zwaarder. Je moet beide dingen dan ook niet 'zomaar' doen, naar mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 20:21
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Op zich vind ik 19 niet te jong om al een huis te kopen. Zeker niet als je vriend 4.5 jaar ouder is, en hij een vaste baan heeft. Een huis kopen is een investering voor later, en met de hoge huurprijzen en de lage hypotheekrente van dit moment maakt het qua kosten denk niet zo heel veel uit (of misschien is kopen uiteindelijk zelfs nog wel goedkoper).

Ik vind een huis kopen als je nog maar 8 maanden samen alleen wel een beetje heel erg snel. Een relatie van 8 maanden is best jong, en dan is er nog best wel een kans aanwezig dat het toch uitgaat. Als je dan samen een huis hebt gekocht, gaat dat heel veel problemen geven!

Maar goed, hopelijk blijft het allemaal goed gaan. Veel plezier in ieder geval in jullie huis!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 20:36
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Alex schreef op 02-12-2004 @ 19:57 :
(1)-Als je oud bent en je wil je huis verkopen om veel geld voor handen te hebben. Omdat de huren bij dure huizen in verhouding (met de koopprijs) extreem laag zijn is dit toch wel handig.
(2)-Als je flexibel wil zijn qua woonplaats.
(3)-Als je eerst wil uittesten of samenwonen iets voor jou is. (zonder gelijk met een torenhoge hypotheek opgescheept te zitten)
(4)-enzovoort
(1) Nee, want je stopt het geld gewoon in het huis, dus je raakt het niet kwijt. Bij huur ben je de huur gewoon kwijt.
(2) Daar ben ik het mee eens
(3) Daar ben ik het niet mee eens, omdat ik denk dat je elkaar al goed genoeg kent, als je gaat samen wonen...althans dat zou je moeten doen. Zodat je echt al weet dat je wil samen wonen. Hypotheek zit je niet aan vast (nouja dat wel, maar als je het huis verkoopt, kun je het weer aflossen daarvan).
(4) enz


Laatst gewijzigd op 02-12-2004 om 20:38.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 20:40
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Het feit dat je 19 ben vind ik eigenlijk vrij irrelevant. Er zijn denk ik zat mensen die dan al helemaal voor zichzelf kunnen zorgen en dus ook best een huis zouden kunnen kopen of gaan samenwonen. Alleen de volgende dingen lijken mij goede redenen om het niet te doen:

Je weet nog niet eens wat het is om op eigen benen te staan, want je woont nog bij je ouders.
Je hebt nog geen vaste baan, maar er moeten wel dingen betaald gaan worden: Jij bent dus voor het geld afhankelijk van hem.
Jullie hebben pas 8 maanden, dus zeer waarschijnlijk ook geen ervaring met het 'samenwonen' an sich. Hoogstens een weekje op vakantie, wat dus wil zeggen: exclusief huishouden, als dagelijkse strijk en wasbeurten, boodschappen, stofzuigen etc etc. Verder zonder werk- en of studielasten inclusief de stress die dit met zich meebrengt. Beter gezegd, nog geen ervaring met de eventuele vervelende kanten van het samenzijn.
Dus wat garandeert er dat deze relatie stand gaat houden wanneer het er echt op aan komt? Volgens mij heel erg weinig.

Het lijkt mij daarom uiterst onverstandig, hoe gek je ook op elkaar bent. Probeer het eerst maar eens op jezelf, totdat je je eigen bestaansmiddelen hebt. Daarna is er nog tijd zat om heel lang bij elkaar te wonen.

Maar goed, aangezien jij je niet om ging laten praten wens ik je veel plezier, sterkte, succes en geluk toe met jullie huisje
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 21:40
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Madfet schreef op 02-12-2004 @ 18:11 :
D'r moet wel een reden zijn om dat te 'vinden'.
Nou vooruit, zal ik toch effe antwoorden: zie de reactie van Nare Man.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 21:41
Verwijderd
Op je 19de een huis kopen, mja op zich moet dat gewoon kunnen, maar ik zou nooit na 8 maanden al kunnen besluiten dat ik een huis met die persoon wil kopen... Kopen is wel erg permanent (ja, je kan het natuurlijk weer verkopen, maar 't voelt gewoon heel permanent). Maar goed, kopen heeft zo ook z'n voordelen. Mijn ouders hebben een huis gekocht en betalen per maand minder (voor een húis dus) dan mijn vriend en ik aan huur (voor een appartement). Dus de keuze om te kopen snap ik wel.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 22:14
waves
Avatar van waves
waves is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 02-12-2004 @ 15:50 :
ik vind inderdaad dat je nog best jong bent en dat jullie ook nog best kort samen zijn voor een beslissing als deze.
maar als jullie gelukkig zijn vind ik het
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 00:51
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 02-12-2004 @ 15:50 :
ik vind inderdaad dat je nog best jong bent en dat jullie ook nog best kort samen zijn voor een beslissing als deze.
maar als jullie gelukkig zijn vind ik het
Ja, dat is nou een sociaal verantwoord antwoord...

Maar goed, het is een beslissing die waarschijnlijk alleen op emotie is gebaseerd.
Ik vrees dat een persoon als dit een enigzins doorgeslagen utopisch beeld heeft van relaties...

Ik moet bekennen het is niet iets wat ik normaal zou vragen, maar wtf vinden je ouders ervan?
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 11:11
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 02-12-2004 @ 17:45 :
Dan moet je nog niet samen gaan wonen. Nu vergooi je je geld gewoon....huren = weg gooien van geld. (een huis huren heb ik het dan over)
waarom denk je dat we gaan kopen? hij had dit huis al voordat ik wat met hem kreeg hoor.

Ik denk niet dat jij het recht hebt om te zeggen of iemand zijn geld vergooit of niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Heere Jesaais Christus in de hemelen #1703
Verwijderd
500 26-08-2012 15:05
De Kantine Ben jij meer of minder volwassen dan je leeftijdsgenoten?
Verwijderd
81 28-07-2010 09:45
De Kantine Twee saai # 1007
Verwijderd
500 15-06-2010 15:39
Liefde & Relatie grootste afknapper ooit!
cenerentola
140 26-11-2008 08:50
Werk, Geld & Recht Wie doet het ook, op kamers op zn 18e?
Janicha
50 08-12-2003 13:28
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Betoog
Verwijderd
52 19-11-2003 19:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54.