Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2005, 13:14
MoHaMeDJaLaL
Avatar van MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Ik vraag me af hoe de meeste mensen het aanpakken als ze 2 s.o.'s hebben van duits en engels. Op de zelfde dag. Of dag achter dag.

Hoe kun je dan het beste voorbereiden?
__________________
HIIIGH FIVE babehhh
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2005, 13:33
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Eerst Duits doen, dan Geschiedenis, dan Engels.

Of nou ja, in plaats van Geschiedenis kun je ook iets anders gaan doen natuurlijk, maar het lijkt me in ieder geval niet handig om vlak na elkaar die twee dingen te leren, dan ga je het door elkaar halen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 14:14
MoHaMeDJaLaL
Avatar van MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Okay, had eigenlijk niet iets anders verwacht.

Vind(en) jij/ jullie ook dat er eigenlijk 2 toetsen niet op de zelfde dag mogen komen?





Ik vind dat nogal verwarrend.
__________________
HIIIGH FIVE babehhh
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 19:44
Verwijderd
Het is een kwestie van even een schakelaar omzetten en dat is voor de één moeilijker dan voor de ander. Ik verwar zelf ook nog wel eens talen, bijvoorbeeld Italiaans en Frans, vooral bij het spreken van één van beide talen. Het omschakelen is makkelijker wanneer je je erop hebt voorbereid. Je zou bijvoorbeeld voordat je je Duitse woordjes gaat leren even een niet al te moeilijke Duitse tekst kunnen lezen of voordat je je Engelse woordjes gaat leren een Engelstalig nummer kunnen beluisteren.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 19:45
Anno2007
Anno2007 is offline
als dat nie zou mogen, zou mn toetsweek dus nog langer duren nu duurtie 5 dagen (vorige toetsweek 8 toetsen, vorig jaar in de 4e 13) lijkt me niet heel handig eiglijk...

maar okee, meerdere toetsen op 1 dag zijn vervelend (zwak uitgedrukt)
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Kwieltje schreef op 10-12-2005 @ 20:45 :
als dat nie zou mogen, zou mn toetsweek dus nog langer duren nu duurtie 5 dagen (vorige toetsweek 8 toetsen, vorig jaar in de 4e 13) lijkt me niet heel handig eiglijk...

maar okee, meerdere toetsen op 1 dag zijn vervelend (zwak uitgedrukt)
Meerdere toetsen op 1 dag zijn inderdaad vervelend. Zeker als het talen zijn, of beta vakken, of geschiedenis-ak oid.. soms zelfs 3 vakken op 1 dag.

Maar ik zou beginnen met Engels omdat ik duits altijd makkelijker vind om te leren vooral duits nederlands.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.