Oud 13-03-2009, 16:34
cntie
cntie is offline
Ik werk al bijna 2 jaar bij de Albert Heijn en moet nu voor mijn opleiding op stage naar het buitenland z'n 15 tot 20 weken. Toen ik werd aangenomen heb ik dit gemeld en er was toen geen probleem ondertussen zijn we van baas veranderd en nu verteld hij mij dat ik daarvoor wordt ontslagen; ik kan geen onbetaald verlof opnemen omdat ik geen 5 jaar in dienst ben; weet iemand hier meer over of kan iemand mij hiermee helpen? na die 15-20 weken wil ik namelijk weer gewoon werken!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2009, 02:31
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ehm.. 15 tot 20 weken? Nogal wiedes dat je dan ontslagen wordt. Sorry hoor, maar dat is zo'n 4 a 5 maanden.. kan je beter als je terug bent een ander baantje zoeken. Als je geen nul uren contract hebt moeten ze je namelijk blijven uitbetalen (het minimum van je aantal uren dat je werkt). Tenminste denk ik.

Vraag het anders eens in het alber heijn topic hier op wg&r..
Met citaat reageren
Oud 14-03-2009, 10:22
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Kan ik hier ook antwoord op geven.

Vaak word er in dat soort situaties afgesproken dat je weer kan terugkeren na je stage als ze verder wel tevreden zijn(laat dit altijd op papier zetten). Ik heb ook nog nooit over die 5 jaar regeling gehoord overigens maar goed. Je bent in dit geval gewon afhankelijk vn je leidinggevene, al eens met je teamleider (of doe je verkoop?) overlegd wat die er van vinden?

@ Lyne: Dan kan er onbetaald verlof geboekt worden dus dat is geen probleem
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2009, 21:07
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik weet dat een collega van mij ook persee uit dienst moest (ook al had ze een 0 uren contract) maar zij heeft wel af kunnen spreken terug te mogen komen. Laat dat idd op papier zetten als je dat kunt regelen!
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 14-03-2009, 22:06
Verwijderd