Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2010, 12:54
Nielssiee
Nielssiee is offline
Hee allemaal,

Ik ga op vakantie naar Spanje met het vliegtuig samen met vrienden, daar hoort natuurlijk een waterpijp bij. Ik heb beetje zitten googlen en volgens mij mag je wel een waterpijp meenemen en ook de tabak, maar mag je ook de kooltjes meenemen aangezien het ontvlambaar is,

weet iemand dat?
Advertentie
Oud 30-06-2010, 12:58
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Dit kan je doen op drugs en alcohol
__________________
It's a minor!
Oud 30-06-2010, 13:20
Verwijderd
Wel in je koffer, niet in je handbaggage lijkt mij. Zo'n tablet of kooltjes bevatten geen stoffen die zijn opgenomen in de opiumwet dus ik denk dat het mag.
Oud 30-06-2010, 13:23
Verwijderd
Zijn dat heel speciale kooltjes? Zo nee, kun je dan niet gewoon in Spanje een zak barbecuekooltjes halen? *noob*
Oud 30-06-2010, 13:23
Verwijderd
En in Spanje kan je geen kooltjes kopen?

oh, Sarah was me voor.
Oud 30-06-2010, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Zijn dat heel speciale kooltjes? Zo nee, kun je dan niet gewoon in Spanje een zak barbecuekooltjes halen? *noob*
dat lijkt me niet zo'n goed idee!
Oud 30-06-2010, 13:36
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
barbecue kooltjes gaan toch best goed? Als je ze niet mee mag nemen zou ik dat gewoon doen.
Oud 30-06-2010, 13:37
Verwijderd
Hm maar die kooltjes gebruik je gewoon om de tabak langzaam te verbranden toch? Ik heb op een website van een smartshop gekeken en daar zeggen ze bij elk soort kooltje 'dit is geschikt want het is 100% natuurlijk'. Volgens mij worden houtskooltjes gewoon gemaakt van hout, dat is dus ook 100% natuurlijk. Wat is dan nog het verschil?
Oud 30-06-2010, 13:41
Verwijderd
Maakt blijkbaar weinig uit idd.
Oud 30-06-2010, 13:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zou het gewoon doen hoor, wat ga je met kooltjes doen echt ik neem aan dat ze op Schiphol/Spaanse vliegveld (áls ze je gaan controleren) niet debiel zijn en echt wel weten dat dat niet voor een BBQ/bosbrand is.

En als je he tniet aandurft, ze zullen in Spanje ook heus wel waterpijp roken (zo dicht bij Marokko en veel toeristen enzo)
Google anders gewoon even of je dat soort dingen mag meenemen (dus Google: Wat mag mee naar Spanje oid)
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-06-2010, 13:44
Verwijderd
Dat ook nog eens, ja. Waterpijp is toch helemaal niet illegaal? Dus misschien hebben ze daar ook wel waterpijpkooltjes.
Oud 30-06-2010, 13:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Waterpijp is helemaal niet illegaal, tenzij je er wiet in gaat gooien. Denk niet dat ze dat ontzettend leuk vinden in Spanje

Maar als het gewoon als pakketje bij elkaar in je koffer doet (dus waterpijp + kooltjes + tabak), zullen ze echt niet huilen dat het niet mag. Ze zullen hooguit kijken of je wiet bij je hebt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-06-2010, 13:48
Verwijderd
Kooltjes zijn ook helemaal niet zo licht ontvlambaar. Je mag toch ook een krant meenemen, dat brandt veel beter wat kan een terrorist nou met kooltjes doen in een vliegtuig, de piloot langzaam doodgloeien?
Oud 30-06-2010, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Waterpijp is helemaal niet illegaal, tenzij je er wiet in gaat gooien. Denk niet dat ze dat ontzettend leuk vinden in Spanje
Je wordt in Spanje echt niet vervolgd voor blowen, hoor.
Oud 30-06-2010, 14:19
Verwijderd
Gewoon waterpijp, en kooltjes mag je wel meenemen hoor
En in spanje kun je zelf ook kooltjes kopen.
Oud 30-06-2010, 14:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Kooltjes zijn ook helemaal niet zo licht ontvlambaar. Je mag toch ook een krant meenemen, dat brandt veel beter wat kan een terrorist nou met kooltjes doen in een vliegtuig, de piloot langzaam doodgloeien?

Citaat:
Je wordt in Spanje echt niet vervolgd voor blowen, hoor.
Nee, dat denk ik ook niet, maar of ze er nou enorm blij mee zullen zijn
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-06-2010, 14:58
Nielssiee
Nielssiee is offline
Jaa, wat jullie allemaal zeggen begrijp ik wel en ik weet ook wel dat je bbq kolen kan gebruiken, maar echte kooltjes die gemaakt zijn voor waterpijp vind ik nog altijd beter.

Ik denk dat ik het gewoon ga proberen in mijn koffer te doen. Maar ik heb zoals ik eerder zei gegoogelt en daar mag je geen bbq kolen meenemen, daarom
Oud 30-06-2010, 16:09
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Doe het gewoon in je koffer idd, mochten ze het zien, dan is het ook weer niet zo'n kapitaal om achter te laten op het vliegveld
Op welk vliegveld vertrek je? bij ryanair in eindhoven is er amper controle, als ik daar vlieg neem ik ook altijd gewoon deo en tandpasta mee.
Ads door Google
Oud 30-06-2010, 16:53
Nielssiee
Nielssiee is offline
Citaat:
Doe het gewoon in je koffer idd, mochten ze het zien, dan is het ook weer niet zo'n kapitaal om achter te laten op het vliegveld
Op welk vliegveld vertrek je? bij ryanair in eindhoven is er amper controle, als ik daar vlieg neem ik ook altijd gewoon deo en tandpasta mee.
Ik ga op schiphol, maar ik weet niet precies welk vliegmaatschappij, de naam lijkt wel een beetje op vuvuzela
Oud 30-06-2010, 16:55
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Ik ga op schiphol, maar ik weet niet precies welk vliegmaatschappij, de naam lijkt wel een beetje op vuvuzela
Alleen het is toch geen drugs fzo mij lijkt het dat je dit dan gewoon meemagnemen
__________________
It's a minor!
Oud 30-06-2010, 17:15
Nielssiee
Nielssiee is offline
Citaat:
Ik ga op schiphol, maar ik weet niet precies welk vliegmaatschappij, de naam lijkt wel een beetje op vuvuzela
Ow de vliegmaatschappij heet vueling airlines
Oud 30-06-2010, 19:48
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Dit kan je doen op drugs en alcohol
Dit topic kan hier ook prima.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 30-06-2010, 20:24
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Sarah, wat ben jij toch altijd heerlijk droog
__________________
Tsja
Oud 30-06-2010, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Kooltjes zijn ook helemaal niet zo licht ontvlambaar. Je mag toch ook een krant meenemen, dat brandt veel beter wat kan een terrorist nou met kooltjes doen in een vliegtuig, de piloot langzaam doodgloeien?
Oud 30-06-2010, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Zijn dat heel speciale kooltjes? Zo nee, kun je dan niet gewoon in Spanje een zak barbecuekooltjes halen? *noob*
Probeer dat ja

Je mag het meenemen én je kan ze daar ook kopen.
Advertentie
Oud 18-10-2010, 12:08
Sharky555
Sharky555 is offline
Kooltjes mag je zo ie zo meenemen!!

Je kan ook goede koooltjes halen bi Premium-Hookahs . ze verkopen natuurkolen en quick light kolen voor een goede prijs.. En ik heb een coupon code bij hun ontdekt waarmee je korting krijgt bij de bestelling: marktplaats123

is de site

Laatst gewijzigd op 18-10-2010 om 15:33.
Oud 18-10-2010, 12:11
Verwijderd
zo ie zo?

en je upt alleen voor reclame dus de groetjes maar weer.
Oud 18-10-2010, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Kooltjes mag je zo ie zo meenemen!!

Je kan ook goede koooltjes halen bi Premium-Hookahs . ze verkopen natuurkolen en quick light kolen voor een goede prijs.. En ik heb een coupon code bij hun ontdekt waarmee je korting krijgt bij de bestelling: marktplaats123

www.premium-hookahs.nl is de site
Rampaap, dit is een studenten/scholieren forum

Wat de neuk met je kolen?!

Boerenkool ja met rookworst maar dat zie ik er niet tussen staan!
Oud 18-10-2010, 12:32
Verwijderd
Nou alleen geupt voor reclame idd pip dus -> slotje
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Goede waterpijp
PatoLoco
23 18-07-2014 13:04
Drugs & Alcohol Is een waterpijp slecht voor je?
"Noa"
31 05-06-2013 20:46
Drugs & Alcohol Wiet in waterpijp
Mr.Mark
25 19-12-2011 19:42
Lichaam & Gezondheid Waterpijp met appeltabak
CrazY G
12 19-04-2007 16:45
Drugs & Alcohol Verschillende soorten rookspulletjes
Yab-Yum
20 12-08-2005 19:04
Drugs & Alcohol Waterpijp
interessant
49 14-05-2004 08:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47.