Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2011, 18:54
loveforfashion
loveforfashion is offline
Ken je de site fullbright center?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2011, 20:15
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Aan de bak op school en beginnen met:

http://www.cambridgeesol.org/exams/p...ish/index.html

Met het Dinglish/Dunglish van de gemiddelde scholier ga je het niet redden.
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2011, 23:34
lisexx
lisexx is offline
Hee Dante!

Ik denk dat je misschien iets te makkelijk over Harvard denkt, het is echt niet zo makkelijk om daarin te komen als je nu denkt.

Ik heb een jaar highschool gedaan in de verengide staten en ik zat daar met allerlei seniors in de klas, op mijn school zaten 300 seniors en ik kan je vertellen dat er daarvan geen een naar Harvard gaat. Er zat 1 jongen op de school die het heeft geprobeerd maar er niet in is gekomen, hij had een 4.0 GPA voor 4 jaar, hij deed speech & debate voor 4 jaar en is daarvoor 3 jaar achter elkaar naar Nationals gegaan en daar kom je niet zomaar hij speelde in Varisty Soccer (voetbal), hij zat in de honor society op school, hij had een hartstikke hoge score voor zijn SAT's. Ik weet niet of je precies weet wat dat zijn en of je ooit hebt gezien hoeveel je daar voor moet leren, maar voor amerikanen is dat al niet gemakkelijk dus voor buitenlanders al helemaal niet.
Jij bent nu blijven zitten in de 2e van het vwo en ik ben bang dat je het echt niet gaat halen. Je moet echt perfect zijn om harvard binnen te komen.
Ik wil je gewoon behoeden voor een teleurstelling, want ik denk niet dat je erin gaat komen.

Harvard of een andere Ivy league school is denk ik iets te hoog gegrepen, er zijn ook heel veel andere goede scholen in de US met een hele mooie campus en waar je ook een hele goede opleiding kan krijgen. Ik zou eens kijken of dat niet een beter idee is ?

Sorry ik wil niet gemeen doen, maar ik wil gewoon niet dat je teleurgesteld word!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 01:07
piraat013
piraat013 is offline
Geloof mij he ik sta gemiddeld een 6,9 op dit moment 4 Havo ik doe er niet heel veel voor maar ik leer wel redelijk dus ik denk echt dat je veel moet blokken als je een 8.0 gemiddeld wilt staan en al helemaal op Vwo en ik denk dat NT je vies tegen gaat vallen dus niet dingen gaan onderschatten.

No offence

Laatst gewijzigd op 19-06-2011 om 01:14.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 13:46
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Zelfs als je bijna een 10 gemiddeld staat gaat 't je tegenvallen, niet omdat je misschien niet ''slim'' genoeg bent, maar omdat je aan zoveel eisen moet voldoen. Naast school moet je ook in veel andere dingen uitblinken, you need to pop out of the crowd

Waarom geen community college? Ik zat er zelf ook aan te denken maar ik heb voor volgend jaar al mijn droomstudie gevonden @ Leiden
__________________
Haters gonn' hate
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 14:50
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Amerikaanse community colleges zijn van waardeloze kwaliteit. Wie de kans om naar een Nederlandse universiteit te gaan opgeeft om aan een community college te studeren schiet zichzelf voor de rest van zijn leven in zijn voet.

Überhaupt zijn die privescholen zwaar overrated. Hun kwaliteit in rankings komt vooral doordat ze smakken geld spenderen aan het contracteren van bekende professoren en verrichten van onderzoek.

En wat koop jij daarvoor als student? Juist ja: niets.

Als je rankings die puur onderwijs waarderen bekijkt stelt Harvard of Cambridge eigenlijk weinig voor, zeker als je bedenkt hoeveel faciliteiten die studenten hebben zodat ze zich puur aan onderwijs kunnen richten.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Zelfs als je bijna een 10 gemiddeld staat gaat 't je tegenvallen, niet omdat je misschien niet ''slim'' genoeg bent, maar omdat je aan zoveel eisen moet voldoen. Naast school moet je ook in veel andere dingen uitblinken, you need to pop out of the crowd

Waarom geen community college? Ik zat er zelf ook aan te denken maar ik heb voor volgend jaar al mijn droomstudie gevonden @ Leiden
Een community college is meer een soort MBO hè. Er is een enorm gebied tussen community college en ivy league.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 18:05
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Citaat:
Een community college is meer een soort MBO hè. Er is een enorm gebied tussen community college en ivy league.
Oh, dan heb ik even wartaal zitten uitslaan
Ik bedoelde dat hij niet per se het beste van 't beste moet willen
__________________
Haters gonn' hate
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 19:24
loveforfashion
loveforfashion is offline
Volgens mij als je aan alle eisen voldoet kom je er als nog niet binnen, ik bedoel jou niet persoonlijk, maar in het algemeen. Volgens mij weet je dit al, maar jaarlijks schrijven zoveel mensen zich in voor Harvard dus wat maakt jou anders dat zij jou wel aannemen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Essay voor Harvard
Eline_yodo
23 29-07-2013 16:30
Studeren Harvard
KiaraCollins
16 06-01-2013 10:43
Studeren harvard toelatingseisen
supersteven1
10 04-10-2012 20:02
Levensbeschouwing & Filosofie Stelling: Fossielen ondersteunen evolutie niet
Eliyahu
58 20-09-2010 19:43
Eindexamens 2006 Het GROTE LAAT JE HOREN ALS JE KLAAR BENT MET EXAMENS EN BENT GESLAAGD! *
Nick-Name
118 06-07-2006 16:19
Vrije tijd Opmerkelijke sportberichten
USPalermo
500 02-01-2005 00:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.