Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2012, 18:34
$Mooiboy$
Avatar van $Mooiboy$
$Mooiboy$ is offline
Hallo ik had gister (7-04-2012) sex met mijn vrindin gehad maar ze slikt geen pillen of so! we hebben het wel met een condoom gedaan maar eerst toen ik die condoom om deed was het verkeerd om ik deed alleen een klein stukje om, dus ik draaide hem om en we hadden sex en ik had hem eigelijk wel uitgehaald toen ik klaarkwam jah ik haalde hem eruit terwijl ik al een beetje klaar was gekomen, maar toen ik hem eruit deed en het was eigenlijk al beetje ver van de vagina zag ze een vlek op me bed ik weet niet 100% of het sperma was maar die condoom was niet gescheud want na die sex had ik hem getest deed ik water in en er lekte niks maar kan het zijn dat die aan die achterkant waar die rubbere dingetje zit dat die via daar naar binnen kon komen of was het toen ik die condoom af deed dat er toen wat op die bed kwam? het was kwart voor 9 toen ik ongeveer klaar was en ze ging om 10 voor half 10 naar huis me vriend kwam langs en we gingen naar een nood drogist en haalde ik een morning afterpil of te wel de noodpil en ik ik had hem aan haar gegeven wat voor kwart voor 11 uur want ze woont best een eind stukje van mij! en ze slikte die noodpil binnen 2/3 uur. maar ik weet nu niet of ze zwanger is ik ben helemaal misselijk en gestrest enz. alsjeblieft help mij kan zij zwanger zijn als het zo is dan is mijn en haar leven vorbij alsjeblieft ik smeek julli help me en geef wat advies alsjeblieft ??????
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 19:03
Verwijderd
ik weet dat je nu ongerust ben maar maak je maar geen zorgen ze heeft de morning-after pil ingenomen binnen 3 uur ze kan niet zwanger worden maar als ze toch zwanger is kan ze nog altijd een abortus krijgen anoniem
jongen.. maak je maar geen zorgen het komt goed..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 19:09
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
--> L&G.

En verder, als je de gevolgen van seks niet wilt dragen, moet je ook nog geen seks hebben.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 19:10
$Mooiboy$
Avatar van $Mooiboy$
$Mooiboy$ is offline
Dankje miss kidrauhl voor je reactie weer een beetje hoop gekregen maar weet jij wel hoe die abortus enz. anoniem werkt en hoe je die kan regelen als ze nou eenmaal zwanger is want haar cyclus is ong. 30 dagen enz. weet je en vorige keer was ze 15 maart ongesteld en nu moet ze eigenlijk oficieel 14 april weer ongesteld worden, en ze zei dat ze eigenlijk regelmatig heeft maar wat moeten wij doen? zou ik een zwangerschaptest voor haar kopen of wat en waneer kan je die doen enz. ???? en kan zij later haar menstruatie krijgen want op internet had ik gelezen dat als zij na 7 dagen nog steeds niet is ongesteld dan moet je contact opnemen met je huisart maar dan komt die moeder erachter enz, en dan moeten we het 100% uitmaken heb je een advies?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 19:14
Verwijderd
Citaat:
--> L&G.

En verder, als je de gevolgen van seks niet wilt dragen, moet je ook nog geen seks hebben.
nou ja zeg slaat nergens op hoor dat tie sex heeft begrijp ik best wel je word opgewonden van elkaar je houd van elkaar jen BOOM e hebt sex met elkaar. hij heeft toch een condoom gebruikt? dat overigens goed van hem was.


heyy $MooiBoy$ ga met je vriendin naar de huisarts of dergelijke dan kunnen ze je helpen.. nogmaals maak je geen zorgen en do'nt go freaking out now. i promise everything will be allright
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 19:16
$Mooiboy$
Avatar van $Mooiboy$
$Mooiboy$ is offline
Miss Kidarauhl maar dat is juist het probleem als wij naar die huiarts gaan dan komen onze ouders erachter en dat is echt geen optie! IK VOEL ME egt hopenloos
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 19:21
Verwijderd
i suggest: jullie hebben gister sex gehad right? wacht deze week eerst af dus volgende week zondag kunnen jullie een zwangerschaptest kopen als er staat dat ze niet zwanger dan is het oke is ze wel zwanger kan je een abortus krijgen als je het anoniem wilt kun je dat vertellen ga naar je huisarts vertel hem/haar dat jullie sex hebben gehad met een condoom en het is toch verkeerd gegaan vertel dat ze zwanger is en dat jullie een abortus willen anoniem de huisarts verwijst jullie dan naar een ziekenhuis en kan je vriendin een abortus krijgen anoniem
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 19:39
$Mooiboy$
Avatar van $Mooiboy$
$Mooiboy$ is offline
ow okey want iedereen zegt dat die pil werkt enz. dat alles goed komt en zij zelf zegt dat ze niet zwanger is maar toch ben ik wat onzeker. maar zij zegt dat als zij 14 april ongesteld wordt dat ze dan niet zwanger kan zij is dat waar ?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 19:40
Verwijderd
De huisarts heeft geheimhoudingsplicht.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 19:44
Verwijderd
Citaat:
ow okey want iedereen zegt dat die pil werkt enz. dat alles goed komt en zij zelf zegt dat ze niet zwanger is maar toch ben ik wat onzeker. maar zij zegt dat als zij 14 april ongesteld wordt dat ze dan niet zwanger kan zij is dat waar ?
als ze op 14 april (of eerder of later) ongesteld word is ze inderdaad niet zwanger nee de onbevruchte eicel lost zich namelijk op. als ze deze maand noch ongesteld word hoef je je geen zorgen te maken word ze niet ongesteld dan kun je d'r naar de huisarts brengen everythings is gonna be allright..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 19:45
$Mooiboy$
Avatar van $Mooiboy$
$Mooiboy$ is offline
ow maar is het niet zo dat die arts het aan de moeder van mijn vrindien vertelt want ze is nog niet 18 of so dus miss moet die moeder het weten weet je !
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 19:45
$Mooiboy$
Avatar van $Mooiboy$
$Mooiboy$ is offline
dus maar hopen dat ze op die tyd ongesteld wordt dat is mijn wens
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 19:49
Verwijderd
Citaat:
ow maar is het niet zo dat die arts het aan de moeder van mijn vrindien vertelt want ze is nog niet 18 of so dus miss moet die moeder het weten weet je !
als je het anoniem wilt dat weten alleen jij en je vriendin het (en de dokters )

ps: hoe oud zijn jullie?? jij en je vriendin?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 19:50
$Mooiboy$
Avatar van $Mooiboy$
$Mooiboy$ is offline
ik ben 16 zy 14en half das de probleem
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 19:51
Verwijderd
dan begrijp ik dat jullie je zorgen maken
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 19:51
Verwijderd
bytheway ben zelf ook 16
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 19:57
$Mooiboy$
Avatar van $Mooiboy$
$Mooiboy$ is offline
hehee mooi maar jah en die vriend van haar deed zorg en welzijn weet je maar moest stoppen omdat hy die epileptische anvallen had en hij moest daar mee stoppen en had hem net gepingt enz hy wist het al want hy is de beste vriend van mijn vriendin en die zei ook dat alles goed gaat komen dat ik me niet zorgen hoef te maken en dat ze die noodpil heel snel had ingenomen dus zij kan eigenlijk niet zwanger geraakt worden
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 20:03
Verwijderd
ja waarom maak je je dan zo druk over?? het komt goed jongen ik beloof het je.. als je er steeds aan denkt word je helemaal gek van you go freak to freak out doe dat maar niet
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 20:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat een paniek om niks. Je hebt een condoom gebruikt en de MAP gehaald. Stel je niet zo aan. En inderdaad, als je de consequenties niet aan kan, moet je geen seks hebben.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 20:09
$Mooiboy$
Avatar van $Mooiboy$
$Mooiboy$ is offline
ik snap dat er consenquenties er aan liggen maar kom op ik ben nog jong ik praat ook niet echt zoveel thuis erover ik weet wat ik weet van mijn vrienden en wat van school als je sex hebt dan denk je er toch eigenlijk er niet aan snap me alsjeblieft het is pas 2e keer dat ik sex had gehad
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 20:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben zelf heel para om zwanger te worden, daarom gebruik ik altijd de pil en een condoom. En ja, daar denk ik wel aan als ik op het punt sta seks te hebben. Dat is juist het moment waarop je er juist aan moet denken.

En ik vind je verstandig dat je een condoom hebt gebruikt. Maar je kunt niet elke keer dat je denkt dat er misschien een druppel sperma op/in/rond haar is gekomen, de MAP gaan halen. Het lijkt mij ook een goed idee voor haar om aan de pil te gaan.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 20:17
Verwijderd
Ik snap je volkomen ik sta achter jou en trek er tog niets van die trolls aan
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 20:21
$Mooiboy$
Avatar van $Mooiboy$
$Mooiboy$ is offline
we hadden ook over pil gepraat enz. en zij had ook met moeder gepraat dat ze die pil wilt maar die moeder denkt jah het gaat alleen maar over neuken enz. maar die pil is toch ook bedoeld dat je minder pijn hebt als je menstruatie hebt, en mijn vriendin denkt dat ze die pil pas op haar 15e mag gebruiken van haar moeder!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 20:24
$Mooiboy$
Avatar van $Mooiboy$
$Mooiboy$ is offline
maar ik weet niet is het mogenlijk dat die sperma via die rubbere kantje aan die achterkant naar binnen kon komen want ik hat het ook na die sex gecontroleerd of die condoom was gescherud maar er lekte niks maar je zag wel een vlek op het bed dus ik weet niet of er wat uitgekomen was maar ik weet het niet meer of het kon ook gewoon beetje eruit gekomen zijn toen ik die condoom uit deed !
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 20:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zij verliest ook vocht tijdens de seks hè. Als jij een condoom om had en die is niet gescheurd, is er niks aan de hand.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 20:28
$Mooiboy$
Avatar van $Mooiboy$
$Mooiboy$ is offline
oh dus is het mogenlijk dat die vlek door haar vocht want die vlek was rdenlijk groot maar ik weet niet ik twijfel of het geen spreman was
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 20:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja na de seks is er vrijwel altijd een natte plek en dat komt voornamelijk door het vocht van de vrouw.

Maar luister, zelfs al was het van jou, ze heeft de MAP genomen. Relax gewoon.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 20:47
$Mooiboy$
Avatar van $Mooiboy$
$Mooiboy$ is offline
okey dankje little phoebe voor je tijd
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 22:15
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
en nu nog even op het juiste subforum gezet.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 09-04-2012, 19:32
Sebastien
Avatar van Sebastien
Sebastien is offline
mocht het nou toch zo ver komen dat ze toch zwanger blijkt te zijn, dan kun je via een speciale procedure ervoor zorgen dat zelfs van de abortus niemand behalve jullie 2 en de contactpersoon weet.

Maar of je dit echt geheim wil houden moet je zelf weten. het kan een grote impact hebben op jullie relatie en de psychische gesteldheid van de vrouw in kwestie.
__________________
always give 100%, unless you are donating blood.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2012, 19:49
Verwijderd
wat is een MAP??
Met citaat reageren
Oud 09-04-2012, 19:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Morning After Pil
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 11-04-2012, 11:05
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als ik het goed snap heb je dus het condoom een stukje over je piemel gedaan, merkte dat ie niet goed zat en toen omgedraaid?Dat moet je dus niet meer doen! Een hoop jongens zijn dan al zo opgewonden dat als ze het condoom omdoen al een beetje gaan lekken. Als je het condoom dan omdraait kan er al sperma of voorvocht aan zitten! Dus als dat weer gebeurt weggooien en een nieuwe pakken! En die vlek op het laken kan van je vriendin zijn of er is wat uit je pik of het condoom gelekt toen je hem afdeed. Dat je vriendin zwanger is denk ik niet omdat je de MAP hebt gehaald en ze 3 weken geleden ongesteld was. Waar je wel eens over na moet denken is dat jij 16 bent en je vriendin 14. Daar zou je problemen mee kunnen krijgen want iemand van 16 mag alleen sex hebben met iemand van 16 of ouder. Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 18:20
Mimuna
Avatar van Mimuna
Mimuna is offline
De condoom was niet gescheurd maar er was wel een vlek op het bed en je dacht dat het sperma was?
Het kan evengoed wat vocht van haar zijn, een soort van natuurlijk glijmiddel dat haar lichaam produceert wanneer ze opgewonden is. Dat kan doorzichtig zijn maar ook een beetje wit. Sommige meisjes produceren meer slijm dan anderen en dan ziet het er soms erg wit uit, dan lijkt het zelf een beetje op sperma. In ieder geval: als je weet dat het condoom niet gescheurt is dan moet je je helemaal geen zorgen maken.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Als ik het goed snap heb je dus het condoom een stukje over je piemel gedaan, merkte dat ie niet goed zat en toen omgedraaid?Dat moet je dus niet meer doen! Een hoop jongens zijn dan al zo opgewonden dat als ze het condoom omdoen al een beetje gaan lekken. Als je het condoom dan omdraait kan er al sperma of voorvocht aan zitten! Dus als dat weer gebeurt weggooien en een nieuwe pakken! En die vlek op het laken kan van je vriendin zijn of er is wat uit je pik of het condoom gelekt toen je hem afdeed. Dat je vriendin zwanger is denk ik niet omdat je de MAP hebt gehaald en ze 3 weken geleden ongesteld was. Waar je wel eens over na moet denken is dat jij 16 bent en je vriendin 14. Daar zou je problemen mee kunnen krijgen want iemand van 16 mag alleen sex hebben met iemand van 16 of ouder. Sterkte.
Iemand van 16 mag best seks hebben met iemand van 14 hoor.

En verder @TS; niet zo stressen! De kans dat ze zwanger is, is echt belachelijk klein; allereerst moet er dan al zaad van jou in haar zijn gekomen en vervolgens moet die MAP ook nog eens niet gewerkt hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2012, 19:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
--> L&G.

En verder, als je de gevolgen van seks niet wilt dragen, moet je ook nog geen seks hebben.
Ga jij pas seks hebben als je een kinderwens hebt?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2012, 21:03
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Volgens mij staat dat er niet, fizzle.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Ga jij pas seks hebben als je een kinderwens hebt?
Nouja, als je een condoom gebruikt EN een morning-after pil en dan alsnog een hele week aan het stressen bent of je vriendin heel misschien magisch toch zwanger zou zijn, zoals deze jongen, dan heb ik niet het idee dat je er helemaal aan toe bent .
Je moet toch op z'n minst snappen hoe het werkt, snappen hoe voorbehoedsmiddelen werken en dan ofwel accepteren dat er altijd een piepkleine kans op zwangerschap is, ofwel altijd dubbele anticonceptie (dus pil&condoom bijvoorbeeld, niet twee condooms, dat werkt niet) gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 16:11
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Iemand van 16 mag best seks hebben met iemand van 14 hoor.

En verder @TS; niet zo stressen! De kans dat ze zwanger is, is echt belachelijk klein; allereerst moet er dan al zaad van jou in haar zijn gekomen en vervolgens moet die MAP ook nog eens niet gewerkt hebben.
Andijvie, ik wil niet eigenwijs doen maar je slaat de plank hier mis. Seksuele handelingen tussen iemand van 16 en iemand die jonger zijn wel degelijk strafbaar. Kij het maar eens na op Wikipedia. Als de ouders van dit meisje er achter komen zou hij er echt problemen mee kunnen krijgen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 16:17
Verwijderd
hey $mooiboy$ en is je vriendin ongesteld geworden?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Toch niet zwanger ofzo?
Cucumber.
17 23-06-2011 19:39
Liefde & Relatie Verliefd.. maar twijfels
Onlyme.
4 20-09-2010 21:23
De Kantine De kunstmatige insaaiminatiekliniek van Dr. van Holland - #545
Verwijderd
35 07-03-2009 10:41
Verhalen & Gedichten Vervolgverhaal: Moordzaken
Vlooienband
14 31-01-2003 20:15
Verhalen & Gedichten geen titel yet.
skatergirl15
6 23-12-2002 14:09
ARTistiek Verhaal - Joey en ik
U-NiQ
7 30-08-2001 17:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47.