Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2003, 21:19
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Ik moet eerst nog mijn ouders overtuigen, maar daarom is het wel goed als ik er een beetje wat van af weet.

Ik zou heel graag een Jack russel willen. Alleen ik heb ook even de zoek functie gebruikt en toen las ik ook een paar berichtjes dat Jack russel eigenlijk hele irritante beesten zijn

Maar goed......ik zou gewoon wat algemene informatie willen, over wat je MOET weten voordat je een hondje gaat kopen.
Hoe vaak moet je een hond uitlaten enzo, kan je ze gewoon zomaar alleen laten, is het erg moeilijk om een hondje op te voeden.
En waar kan je het beste een hondje kopen. Want ik zou best een uit het asiel willen nemen omdat ik het zo zielig vind dat die beesten daar moeten zitten. Maar aan de andere kant heb ik zo'n vooroordeel over asielen dat daar een beetje verwaarloosde dieren zitten

Ik zal ook maar is in de bieb wat boeken gaan lezen ofzo
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2003, 08:27
elledc
elledc is offline
Je moet geluk hebben denk ik, in het asiel kunnen de dieren even gezond zijn als dieren uit de kwekerij of andere.
Een hond hebben vraagt natuurlijk een grote verantwoordelijkheid, het eist ook wat van je vrijheid op als je bijvoorbeeld geen tuin hebt is het nodig dat het dier 2 of 3 keer naar buiten gaat voor zijn behoefte. Natuurlijk is daar geen handleiding voor dus je ziet zelf ook hoe je hond is, hoe je hem wilt opvoeden, met discipline of niet. Een hond kan je natuurlijk alleen laten. En een Jack russel is niet zo groot dus dat is ook niet zo'n probleem.
Ik heb een redelijk grote hond, ik ga er 4 x per dag mee naar buiten, hij is nog vrij jong dus anders plast hij de hele garage vol. Ik geef hem 2-3 x eten per dag en het is leuk een hond op te voeden want een hond geraakt gehecht aan je en is zeer trouw. Als je houdt van honden en je zeker weet dat je tijd voor hem hebt, dan moet je er zeker voor gaan!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 15:07
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef:
Je moet geluk hebben denk ik, in het asiel kunnen de dieren even gezond zijn als dieren uit de kwekerij of andere.
Ik dacht dat alleen planten uit een kwekerij kwamen...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 16:42
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
het uitlaten vinden mijn ouders geloof ik het grootste probleem. Welke tijden moet een hond uitgelaten worden. Is toch iets van s'ochtends vroeg om 7 of 8 uur denk ik dan.
En dan tussen de middag weer rond 12 tot 1 uur (zouden mijn zusjes mooi kunnen doen)
En dan s'avonds voor het eten ofzo nog even en dan misschien elf uur nog een keer voor het slapen gaan.

HEb ik het zo een beetje goed bedacht?



Zo'n hond MOET toch gewoon uitgelaten worden??? Hoe gaat dat als je een weekje weg bent. Heeft ie dan iets in huis waar ie zijn behoefte kan doen, of moet je je buren vragen om de hond uit te laten? En als je idd iemand moet vragen om uit te laten, doe je dat dan ook al, als je alleen een dagje weg bent?

Sorry voor alle vragen maar vanwege mijn ouders moet ik het wel weten
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 17:00
SuperS
SuperS is offline
inderdaad koop zeker geen jack russle..... die zijn zooo fel we hebbe er zelf 1 en die is vals, maargoed

neem 'n labrador ofzo
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 19:38
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
of een maltezer leeuwtje!!
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 19:45
Verwijderd
neem een "vullisbakkie".

midner last van ziektes die rashodnen wel hebben.

mechelse herders zijn slim.
dat is koel.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 21:35
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
SuperS schreef:
inderdaad koop zeker geen jack russle..... die zijn zooo fel we hebbe er zelf 1 en die is vals, maargoed

neem 'n labrador ofzo
JE gaat me niet vertellen dat een Jack russel automatisch heel vals is. Dat ligt er ook maar net aan hoe je ze opvoed volgens mij
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 22:05
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
Zo'n hond MOET toch gewoon uitgelaten worden???
Ja, tenzij je het fijn vind als 'ie gewoon is huis kakt. Hij heeft ook absoluut beweging nodig, anders breekt 'ie het huis af van verveling en frustratie.

Citaat:
Hoe gaat dat als je een weekje weg bent.
Of de hond gaat naar een pension, of je regelt een logeer afspraak. Een hond moet niet op die manier alleen thuis gelaten worden; zelfs niet als de buren 'm 3x per dag uitlaten. Het dier zou gek worden van eenzaamheid, hij heeft echt meer aanspraak nodig. (de meeste honden vinden een dierenpension trouwens best leuk; 't is wel goed om ze daar al jong aan te laten wennen, bv een keer een weekendje)

Citaat:
En als je idd iemand moet vragen om uit te laten, doe je dat dan ook al, als je alleen een dagje weg bent?
Als je de hele dag weg bent wel ja. Veel honden (en alle jonge honden) kunnen trouwens absoluut niet alleen thuis zijn. Die neem je mee of je regelt een oppas.

Ik denk dat je onderschat hoeveel veranderingen met een hond meekomen als je huishouden geen honden gewend is. Het hele gezin moet er echt achter staan, anders word het niets. Zoek anders eens in de bieb naar een goede hondenencyclopedie...

(dan zien je ouders ook gelijk dat je hier serieus mee bezig bent en dat je bereid bent om onderzoek e.d. te doen)

Jack Russels zijn van oudsher rattenvangers - ik vind ze erg fel en kefferig. Terriers he... Ik zou eerder voor een rustiger ras kiezen, zeker als eerste hond.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 22:11
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
JE gaat me niet vertellen dat een Jack russel automatisch heel vals is. Dat ligt er ook maar net aan hoe je ze opvoed volgens mij
Ho ho, wel lezen he...

Citaat:
SuperS schreef:
inderdaad koop zeker geen jack russle..... die zijn zooo fel we hebbe er zelf 1 en die is vals
Jackies zijn inderdaad erg fel. Ze doen het goed op boerderijen - heel populair bij paardenmensen - maar ik vind het absoluut geen stadshond.
Je buren worden gegarandeerd gek van het geblaf, en ik ken maar weinig Jackies die niet achter de katten aanzitten.

Soms worden ze vals; 't zijn dan ook enorme energieke en waakse beesten die al gauw een staatsgreep proberen... 't zijn eigenlijk enorme honden in een heel klein lijffie.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 22:14
shine-C
Avatar van shine-C
shine-C is offline
Ik heb een jack russel thuis zitten, maar volgens mij is dat gewoon een ander soort hond in vermomming. Hij is totaal niet zo'n vies kefferig, wild of mager beestje! Mjin jack russel is mooi gespierd en kan de hele dag alleen zijn en blijft net zo lang braaf in zijn mandje liggen tot je hem roept. Ik wil niet horen dat Jack Russels rot honden zijn!
Maar goed, je moet natuurlijk met iedere hond uitgaan, 3 keer per dag vind ik persoonlijk wel goed genoeg. En trouwens, honden willen ook wel eens een keer genoegen nemen met de achtertuin als het niet anders kan.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 22:18
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
ja, zie je wel. Ik dacht al......wat is dat nou weer voor een onzin. Er zullen ongetwijfeld uitzonderingen zijn maar ok.

Maar waar heb jij je hond gekocht?
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 22:20
shine-C
Avatar van shine-C
shine-C is offline
Ik heb mijn hond gekocht van een boer die een nestje had.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 22:22
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
ohhhh trouwens.....DARK ANGEL.......bedankt voor al je informatie!!!!!!

Ik zal idd is in de bieb op zoek gaan naar wat goeie boeken.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 22:36
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Als ik zeg dat ik een hond gezien heb wat een soort kruising was tussen een Huskey en een schotse herder zegt jullie dat dan wat? Enig idee wat voor hond dat zou kunnen zijn.

Ik heb zo'n hond ooit een keer in duitsland met vakantie gezien. Dat vond ik ook wel hele leuke honden.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 14:07
neeltje
neeltje is offline
Ik vind dat Jack Russels zoveel keffen en blaffen....
Wij hebben een grote jachthond, Weimaraner, blaft bijna niet en is allemansvriend
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 19:01
drumster
Avatar van drumster
drumster is offline
Hallo iedereen,

Ik krijg een hond maar ik weet niet welke hond er goed bij mij past. Weten jullie of er ergens een soort vragenlijst op internet is zodat je uit kan vinden welke hond er bij je past?
-xxx-jes
__________________
check:www.vision-undercover.tk
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 23:15
Verwijderd
Citaat:
drumster schreef:
Hallo iedereen,

Ik krijg een hond maar ik weet niet welke hond er goed bij mij past. Weten jullie of er ergens een soort vragenlijst op internet is zodat je uit kan vinden welke hond er bij je past?
-xxx-jes
Wat voor hond zou je willen?
Als je een speelse wilt die best gehoorzaam is , een Schnauzer of een Boxer
zijn IMO de gaafste honden

Wil je een mooie/speelse hond,
een herder, zijn de mooiste IMO


en verder vind ik Jack Russels HELEMAAL niks! Sorry, maar ik snap niet wat mensen in die kleine kefbeesten zien. Ze lopen onwijs fout etc Maar iig tis jou keuze. Maar Jack Russels moet je wel goed opvoeden, die raken nl snel gewend aan dingen. Dus laat ze bv 2x in je kamer komen , en hij komt er constant.

Sterkte en veel plezier
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-02-2003, 23:18
Verwijderd
En verder nog even.
Het uitlaten moet vaker gebeuren dan jij zegt(/denkt) hoor. Zeker met Jack Russels.
Wij hebben zelf een Schnauzer, we laten haar 's ochtends uit (om een uur of 7-8) tussen 11-1, dan om een uuf of 4 een lange wandeling. Dan na het eten een lange wandeling, en voor we gaan slapen.

NOG meer info (oh joy ), je kan idd het beste een 'vullisbakkie' nemen trouwens. Ze hebben zo goed als geen mankementen aan hun gezondheid (de meesten iig), en ik ken geen een vullisbakkie die vals is.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 09:36
drumster
Avatar van drumster
drumster is offline
[QUOTE]Bazz schreef:
[B]Wat voor hond zou je willen?

Ik ben eigenlijk op zoek naar een hond die soms alleen thuis kan blijven, niet zo'n klein kefbeest maar ook niet al te groot. Die goed met mensen om kan gaan. En verder er natuurlijk lief uitziet. Dat was het eigenlijk wel. Weet iemand zo'n hond voor mij?
-xxx-jes
__________________
check:www.vision-undercover.tk
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 10:10
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
JE gaat me niet vertellen dat een Jack russel automatisch heel vals is. Dat ligt er ook maar net aan hoe je ze opvoed volgens mij
wat ben jij voor kameel?

ik zeg toch ook niet dat jackrussels automatisch vals zijn

sjonge jonge
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 14:16
Verwijderd
[QUOTE]drumster schreef:
[B]
Citaat:
Bazz schreef:
Wat voor hond zou je willen?

Ik ben eigenlijk op zoek naar een hond die soms alleen thuis kan blijven, niet zo'n klein kefbeest maar ook niet al te groot. Die goed met mensen om kan gaan. En verder er natuurlijk lief uitziet. Dat was het eigenlijk wel. Weet iemand zo'n hond voor mij?
-xxx-jes
een Schnauzer.
Hebben wij dus ook, die zat vroeger altijd van 08:00 - 16:00 alleen.
Ging prima, ik zal proberen een foto te vinden van 'r
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 21:14
fib
Avatar van fib
fib is offline
een hond uit het asiel

die past bij jouw leefstijl ook op lange termijn

vergeet niet dat het karakter van een dier belangrijker is dan het uitlerlijk
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 21:23
Verwijderd
Citaat:
fib schreef:
een hond uit het asiel

die past bij jouw leefstijl ook op lange termijn

vergeet niet dat het karakter van een dier belangrijker is dan het uitlerlijk
True
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 08:34
Steefjuh
Avatar van Steefjuh
Steefjuh is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
Ik moet eerst nog mijn ouders overtuigen, maar daarom is het wel goed als ik er een beetje wat van af weet.

Ik zou heel graag een Jack russel willen. Alleen ik heb ook even de zoek functie gebruikt en toen las ik ook een paar berichtjes dat Jack russel eigenlijk hele irritante beesten zijn

Maar goed......ik zou gewoon wat algemene informatie willen, over wat je MOET weten voordat je een hondje gaat kopen.
Hoe vaak moet je een hond uitlaten enzo, kan je ze gewoon zomaar alleen laten, is het erg moeilijk om een hondje op te voeden.
En waar kan je het beste een hondje kopen. Want ik zou best een uit het asiel willen nemen omdat ik het zo zielig vind dat die beesten daar moeten zitten. Maar aan de andere kant heb ik zo'n vooroordeel over asielen dat daar een beetje verwaarloosde dieren zitten

Ik zal ook maar is in de bieb wat boeken gaan lezen ofzo

Om eerlijk te zijn, mijn hele leven ( AL 15 jaar ) ben ik al met honden bezig. ik weet er best veel vanaf.

Wij hebben een ruwharige Jack Russel. Nu 1,5 jaar oud.

Als je een hond bij n fokker vandaan haalt moet je goed opletten hoe hij/zij zich gedraagd, zijn karakter. Zit ie de hle tijd alleen zielig in een hoekje en ontwijkt hij mensen??? Die moet je niet nemen.
Is hij/zij de hele tijd aan schoenen aan het bijten of aan het vechten/stoeien met andere honden?? Moet je ook niet nemen.
Dat zijn namelijk de moeilijk opvoedbare.
Als je er een uit het asiel neemt moet je daar ook op letten.

Dan moet je je ook realiseren wat de kosten zijn: Je moet de hond zelf kopen. Voer, riem, hok of mand, drink-eet bakken, dierenarts, inentingen, nog meer dierenarts.
En natuurlijk hondenbelasting.
Uitlaten moet 3-4 keer per dag:
's ochtends als jij uit bed komt, jij moet toch ook naar de wc als je wakker wordt???!!!!!
'smiddags rond 1 a 2 uur. Laat hem dan ff lekker uit. Gewoon een eind wandelen.
En 's avonds na z'n eten. Dan moeten ze meestal ook poepen.
En dan nog als je zelf naar bed gaat even laten plassen. Dan kan ie de nacht weer door.
Het is het best als je een puppy 3 keer per dag voert en als ie volwassen is 2 keer: 's ochtends en 's avonds.
Dan moet je met 'm naar een puppy-cursus.
Je moet met een puppy af en toe, 1 keer per week ofzo, naar drukke plaatsen gaan. Dan is ie drukte gewend en is ie niet bang voor mensen.
Je moet hem ook goed dudelijk maken wat wel en niet mag. Niet dat ie de ene keer wel aan je schoen mag kluiven en de ander keer niet. Daar raken ze van in de war.

Suc6 en heb je nog vragen??? ik merk het dan wel...

Doeg!!
__________________
Fighting for peace is like fucking for virginity...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2003, 09:09
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
Als ik zeg dat ik een hond gezien heb wat een soort kruising was tussen een Huskey en een schotse herder zegt jullie dat dan wat? Enig idee wat voor hond dat zou kunnen zijn.

Ik heb zo'n hond ooit een keer in duitsland met vakantie gezien. Dat vond ik ook wel hele leuke honden.
nou zulke honden moeten elke dag buiten de normale uitlaattijden nog minstens 2 uur per dag worden utigelaten..; en in de zomer NOG meer...

een husky is ene koud klimaat gewend en heel veel beweging.. Ik denk niet dat jij hem dat 15 jaar lang kan geven .ja nu heb je er misschien wel de tijd voor maar jij wilt later toch ook een baan?? En jouw ouders hebben er ook de tijd niet voor. Je kan beter een kleinere hond nemen omdat je die ook beter de baas kan zijn. Zeker bij je eerste hond en zonder dat je alles al van honden af weet is dat beter. verder meotje neit alleen op uiterlijk afgaan.. Ik neem aan dat je wilt dat JIJ de hond uitlaat ipv de hond JOU

verder zullen husky's waarschijnlijk dominante honden zijn die een heel duidelijke leiding moeten hebben odmatz e anders zelf die leiding nemen..

Je kan beter beginnen met een golden retriever of labrador of gewoon een klein hondje.. Die zijn makkelijker hoewel golden retrievers en labradors elke dag een uur uitgelaten moeten worden zijn ze heel gehoorzaam en trouw en niet dominant..

Ik zou ook even nadenken waar je jezelf over 10 jaar ziet.. Vergeet neit dat die hond er over 10 jaar ook nog is.. En over 10 jaar is je leven niet hetzelfde... Je kan beter een oudere hond uti het asiel nemen (ten eerste al omdat het opvoeden van een puppy heel zwaar is) omdat je na je studie ws wil gaan werken en je dan veel midner tijd voor je hond hebt. OF je was van plan je ouders ermee op te schepen, dat willen zij vast ook niet.. En om de hond over een paar ajar nou in een asiel te doen..

Laatst gewijzigd op 08-03-2003 om 09:14.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 06:08
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Elvira schreef:
Ik zou geen hond uit het asiel kopen. Alle honden die wij hebben gehad hebben we als pup gekocht, sommige waren nog niet eens 6 weken oud. Die honden ken je ook veel beter en sneller zindelijk makken.
oudere honden ZIJN meestal al zindelijk, hoef je ze niet meer te leren dus

Citaat:
Elvira schreef:
Bij een hond uit een asiel, vooral als ie al wat jaartjes oud is, is het lastig om die nog (goede) manieren bij te leren/ af te leren.
juist niet, het is even moeilijk of zelfs makkelijker dan een puppy.. Want een puppy word een puber en gaat maandenlang alles bij je uitproberen en die is helemaal moeilijk wat te leren.En goede manierenleer je heel makkelijk bij, gewoon vanaf het begin concequent zijn en ze hebben het zo door... Ook omdat je bij een volwassen hond meteen de hond ziet, en het karakter van een puppy vaak nog wel wat kan veranderen en in de pupertijd helemaal veranderd.. Veel mensen doen hun hond in de pubertijd weg omdat ze het niet aankunnen. En volgens mij dnek jij dat er alleen maar slechte honden in het asiel zitten.. Dat ze allemaal zijn weggedaan omdat ze mensen aanvielen ofzo.. Dat is echt neit zo. Wat dacht je van de mensen die er neit meer voor konden zorgen, of van de hondne van wie de eigenaren zijn overleden... Of honden die gewoon niet met kleine kinderen op kunnen schieten.. die honden zijn ook goed..

Ik hbe mijn hond uit het asiel, 3 jaar oud.. Ze had alle trainingen al gehad, perfect opgevoed.. Ze was weggedaan omdat ze het bezoek soms aanviel... en daarmee was ze begonnen na 4 verhuizingen in anderhalf jaar.., Heel veel trainingen en wedstrijden en een druk gezin met 5 kinderen waarvan de jongste pas iets van 4/5 was en de oudste 9.. Die allemaal veel bezoek kregen.. En die kindjes weten nog neit goed hoe ze met honden op moeten gaan, en gaan de hond likken enzo.. Tja en dan valt ie aan... Als het bezoek de hond een beete met rust laat is er echt niks aan de hand..

Citaat:
Elvira schreef:
Anywayz zo'n Jack russeltjes zijn toch vet irritant, brrrr. Kijk als je een hond koopt, koop dan een Duitse herder ofzo Of een Dogo Argentino/ Canario. Die honden zijn echt goed, als je ze ook goede manieren leert. Je moet ze wel minimaal 4x per dag echt eventjes goed uitlaten. En als je tijd hebt ken je met ze naar trainingen gaan, echt tof. Ik snap ook niet echt het nut in van die kleine hondjes, wtf heb je daaraan. Die schrikken echt geen mensen af. Als je een Dogo neemt in je huis, dan hoef je echt niet bang te zijn dat mensen eraan denken om bij je in te breken.
dat niet nee, maar je meot er wel bang voor zijn dat die hond de baas over jou gaat spelen.. Er zijn veel mensen, zeker bij hun eerste hond die neit goed weten hoe ze ermee om moeten gaan. Steeds toegeven als de hond ergens om vraagt, en zo de macht over de hond verliezen...Alleen bij een klein hondje kan je die macht makkelijker terugwinnen/houden dan bij zo n grote hond.

kleine hondjes kunnen gezellig bij je op schoot, zijn tja.. kleiner,kunnne makkelijker ergens mee naar toe. Hoeven minder uitgelaten te worden. Zijn zwakker en zo kan je beter de baas over ze blijven..

Je hebt ook rustige jack russels.. Maar een hond word wat jij van hem maakt, als jij hem elke dag 3 uur uitlaat en heel veel met hem speelt word hij druk ja, maar als je hem vaak alleen laat wrd hij rustiger..

Laatst gewijzigd op 10-03-2003 om 08:51.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:51
Steefjuh
Avatar van Steefjuh
Steefjuh is offline
Jack Russels zijn niet per definitie druk hoor!!

Ik heb er ook 1 en die doet niet anders dan slapen als je hem zn gang laat gaan...

Als ie buiten komt, komt hij eigenlijk pas tot leven maar vaak is het zo dat de GLADHARIGE jack russels veel en veel drukker zijn dan de RUWHARIGE.

raad eens welke wij hebben...
__________________
Fighting for peace is like fucking for virginity...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 17:23
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
dit is wat mn 3 maanden oude puppie zegt... geen jack russel terrier maar schotse terrier...

.l/c xl,,clcvxlofdofe

ik weet niet wat ze zei... maar goed... ze zit hier de hele tijd op het toetsenbord te lopen en nu ik typ kijkt ze de hele tijd omhoog...
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 18:41
Edithjuh
Avatar van Edithjuh
Edithjuh is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 05-02-2003 @ 09:27:
Je moet geluk hebben denk ik, in het asiel kunnen de dieren even gezond zijn als dieren uit de kwekerij of andere.
In een kwekerij worden plantjes gekweekt. Met beesten heet dat een fokkerij.
Sorrry, maar wilde ik ff zeggen
__________________
I wanna get close to you...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten UITSLAG gedichtenwedstrijd
Verwijderd
23 09-10-2011 21:14
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27.