Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2011, 10:11
Verwijderd
Omdat ik per ongeluk die andere vol heb gemaakt.

OT: Slecht slapen en dan ook nog wakker gebeld worden!
Advertentie
Oud 22-07-2011, 10:39
Verwijderd
Slecht slapen +1. >.>
Ik was van plan om rond 8 uur vanochtend op te staan, en dan lag ik vannacht echt tot een uur of 2 / half 3 wakker..Zodat ik alsnog m'n nest niet uit kon rond de geplande tijd. *grom* Maar ik had dan weer wel een smsje van de meneer met wie ik naar de Tilburgse Kermis ga. ^^ It brightened up my day.

+ Een donkere lucht..Dat is sowieso iets om minder vrolijk van te worden.
Oud 22-07-2011, 11:05
Verwijderd
Mensen die bij msn beschikbaar staan, maar er niet zijn . Vooral als je dan later vraagt, en dat ze dan zeggen: 'Ja, ik ging even snel mijn e-mail checken.' Check je e-mail dan sneller dan een uur, of zeg gewoon even wat terug . Bijvoorbeeld dat je alleen even je e-mail gaat bekijken.
Oud 22-07-2011, 17:20
Verwijderd
Dat ik 1000 euro belasting moet betalen... En ik nog wel verwachten dat ik zou terugkrijgen ;p
Oud 22-07-2011, 21:29
Verwijderd
Ik win met slecht slapen, want ik sliep vannacht helemaal niet! Ik vond het overigens niet zo erg, want ik ergerde me er niet aan en voelde me wel ontspannen. Heb heerlijk wat hoofdstukken in mijn boek kunnen lezen, mijn kamer kunnen opruimen en poetsen, uitgebreid kunnen douchen en leuke muziekjes kunnen luisteren. Vandaag overdag had ik meer energie dan ik ooit na een nacht wel-slapen heb gehad. Apart!
Oud 23-07-2011, 08:17
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Quis schreef:
Een theatervoorstelling waar werkelijk alles mis aan was. Triest, zonde van mijn geld, zonde van mijn tijd, zonde van de subsidies en middelen, wanstaltig, humorloos, voorspelbaar, te lang, pretentieus, in een godverdomde uithoek van Almere, slecht geacteerd, slecht gezongen, met een slechte tekst, slecht fysiek spel en dubieuze 'special effects.' Tot zover mijn recensie. Het gaat om Silo8, Absinthe naamzoek.
Die voorstelling zag ik laatst ook, maar ik vond de special effects juist wel gaaf, voor een openluchtvoorstelling. Ik ben niet veel theater gewend, maar volgens mij kan het allemaal nog veel slechter.
Oud 24-07-2011, 07:22
Verwijderd
En alweer slecht slapen! Ik ben nu maar uit bed gegaan, pfft.
Oud 24-07-2011, 09:27
Verwijderd
Studielink!
Oud 24-07-2011, 10:09
Verwijderd
Inpakken voor vakantie.
Moeder: "Kinderen! Kom naar boven - jullie moeten allemaal een muts en handschoenen pakken!"

Neeeeheeee.
Oud 24-07-2011, 10:10
Verwijderd
Ik zie als een berg op tegen het schrijven van mijn scriptie.
Oud 27-07-2011, 17:11
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Lekker aan het animeren zijn en dan crasht je software, en dan bedenk je je dat je een uur geleden voor het laatst hebt gesaved ;|
Oud 28-07-2011, 15:05
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Lekker aan het animeren zijn en dan crasht je software, en dan bedenk je je dat je een uur geleden voor het laatst hebt gesaved ;|
Herkenbare frustratie. Vooral het idee dat je weer opnieuw moet beginnen.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 28-07-2011, 16:16
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kan niet waarderen dat het altijd 3 dagen duurt voordat mijn kleren droog zijn als ik ze heb gewassen, dus nu moet ik met een natte broek naar m'n werk. Ugh.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-07-2011, 16:31
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat het hier opeens onweert
Oud 28-07-2011, 17:00
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Ik kan niet waarderen dat het altijd 3 dagen duurt voordat mijn kleren droog zijn als ik ze heb gewassen, dus nu moet ik met een natte broek naar m'n werk. Ugh.
Tip: probeer het eens met een föhn. Als ik snel een kledingstuk nodig heb dat nog enigszins vochtig is, föhn ik het altijd en binnen ongeveer een kwartier is het droog genoeg om te kunnen dragen.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 28-07-2011, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Ik kan niet waarderen dat het altijd 3 dagen duurt voordat mijn kleren droog zijn als ik ze heb gewassen, dus nu moet ik met een natte broek naar m'n werk. Ugh.
Waar hang je ze op dan? Want mijn kleren zijn meestal binnen, wat zal het zijn, 12 uur wel droog broeken wat langer.
Oud 28-07-2011, 17:36
Verwijderd
Ik kan het niet zo waarderen dat de beugel van mijn BH inééns kut zit te doen en in mijn zij prikt.

Laatst gewijzigd op 28-07-2011 om 17:55.
Oud 28-07-2011, 17:47
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik kan niet waarderen dat het altijd 3 dagen duurt voordat mijn kleren droog zijn als ik ze heb gewassen, dus nu moet ik met een natte broek naar m'n werk. Ugh.
3 dagen? Bij mij duurt een normaal kledingstuk ongeveer 6-8 uur en een broek 10 uur ofzo. Met ventilator erop, of bij de verwarming nog sneller.
Ads door Google
Oud 28-07-2011, 17:48
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
of bij n open raam
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-07-2011, 18:20
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
of in een wasdroger
Oud 28-07-2011, 18:54
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
of in een wasdroger
gebruik ik doorgaans alleen voor ondergoed / handdoeken / beddengoed.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-07-2011, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Ik kan het niet zo waarderen dat de beugel van mijn BH inééns kut zit te doen en in mijn zij prikt.
Had ik laatst ook en toen ging ie ook nog even zitten vervelen in de wasmachine
Oud 28-07-2011, 18:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Mensen die bij msn beschikbaar staan, maar er niet zijn . Vooral als je dan later vraagt, en dat ze dan zeggen: 'Ja, ik ging even snel mijn e-mail checken.' Check je e-mail dan sneller dan een uur, of zeg gewoon even wat terug . Bijvoorbeeld dat je alleen even je e-mail gaat bekijken.
Maar is het niet zo dat ze hun mail gingen checken en dan msn aan hebben laten staan? Lijkt mij logischer.

OT: Rugpijn
__________________
Tsja
Oud 28-07-2011, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Die voorstelling zag ik laatst ook, maar ik vond de special effects juist wel gaaf, voor een openluchtvoorstelling. Ik ben niet veel theater gewend, maar volgens mij kan het allemaal nog veel slechter.
Ik kan deze post heel slecht waarderen.
Oud 28-07-2011, 19:01
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Mensen die bij msn beschikbaar staan, maar er niet zijn . Vooral als je dan later vraagt, en dat ze dan zeggen: 'Ja, ik ging even snel mijn e-mail checken.' Check je e-mail dan sneller dan een uur, of zeg gewoon even wat terug . Bijvoorbeeld dat je alleen even je e-mail gaat bekijken.
Wat een onzin. Dat ik telefonisch bereikbaar ben wil toch niet zeggen dat ik altijd moet opnemen?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Oud 28-07-2011, 19:01
Verwijderd
Dat ik mijn favoriete drinkbeker gesloopt heb
Oud 28-07-2011, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin. Dat ik telefonisch bereikbaar ben wil toch niet zeggen dat ik altijd moet opnemen?
Eens.

Mensen op msn die gaan zeuren of drammen als je niet meteen reageert. "Hee, zeg eens wat!" "Ben je er wel?" etc. Zelfde geldt voor mensen die niet snappen dat je niet altijd je telefoon opneemt, zelfs als je gewoon werkt overdag
Oud 28-07-2011, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Had ik laatst ook en toen ging ie ook nog even zitten vervelen in de wasmachine
Het is echt om van te worden, en on top of it all heb ik geen andere bij me.
Oud 28-07-2011, 20:24
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik kan deze post heel slecht waarderen.
Alleen omdat je het er niet mee eens bent?

Nja, misschien moet ik meer theater gaan kijken om theaterstukken als Silo8 minder te kunnen waarderen?
Oud 28-07-2011, 20:26
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat een onzin. Dat ik telefonisch bereikbaar ben wil toch niet zeggen dat ik altijd moet opnemen?
Qft.
Oud 28-07-2011, 21:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Eens.

Mensen op msn die gaan zeuren of drammen als je niet meteen reageert. "Hee, zeg eens wat!" "Ben je er wel?" etc. Zelfde geldt voor mensen die niet snappen dat je niet altijd je telefoon opneemt, zelfs als je gewoon werkt overdag
Ugh, en mensen die verwachten omdat je een smartphone hebt, dat dit betekent dat je binnen een halve dag op een mailtje reageert. Of die niet snappen dat als je een inkomend gesprek wegdrukt, je wel eens met iets bezig kan zijn en het een dag kan duren voordat je kans krijgt om terug te bellen.
__________________
you're not my demographic
Oud 28-07-2011, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Alleen omdat je het er niet mee eens bent?

Nja, misschien moet ik meer theater gaan kijken om theaterstukken als Silo8 minder te kunnen waarderen?
Nee, niet alleen daarom. Je moet sowieso meer theaterstukken zien om er iets zinnigs over te kunnen zeggen volgens mij
Oud 28-07-2011, 21:55
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee, niet alleen daarom. Je moet sowieso meer theaterstukken zien om er iets zinnigs over te kunnen zeggen volgens mij
Oke, maar wat vond jij dan slecht aan de sfx?
Oud 28-07-2011, 23:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
3 dagen? Bij mij duurt een normaal kledingstuk ongeveer 6-8 uur en een broek 10 uur ofzo. Met ventilator erop, of bij de verwarming nog sneller.
Shirtjes duurt altijd meer dan een dag en broeken zijn na 2 dagen nog klammig. M'n wasrek staat in m'n kamer, ik heb geen ventilator en de flat waar ik woon heeft een thermostaat unit, waardoor de kachel niet werkt in de zomer.

Voor het open raam zetten kan ook niet, want ik woon op de begane grond en iedere mongool kan dan zomaar naar binnen stappen en dat vind ik eng. Zeker met mijn spastische buurman.


Citaat:
Eens.

Mensen op msn die gaan zeuren of drammen als je niet meteen reageert. "Hee, zeg eens wat!" "Ben je er wel?" etc. Zelfde geldt voor mensen die niet snappen dat je niet altijd je telefoon opneemt, zelfs als je gewoon werkt overdag
Dat is één van de redenen dat ik geen msn meer heb. Soms heb ik gewoon geen zin om te praten. Zout op. En nu heb je ook ineens dat chat gebeuren op facebook, dan beginnen er ineens mensen tegen me aan te ouwehoeren waar ik echt helemaal niks aan te melden heb. Laat me met rust stelletje zeikers.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-07-2011, 06:21
Verwijderd
Deze lui, uit de aankomende Minecraft-update. Ik kan ze niet waarderen omdat ze me gegarandeerd nachtmerries gaan bezorgen. En Minecraft spelen is al pure terror voor mijn tere zieltje, mede omdat vijandelijke mobs alleen genereren in lage lichtniveaus, dus in het donker zijn is gevaarlijk. Je moet goed verlichte schuilplaatsen bouwen en binnen wachten tot de nacht over is. Bovendien heb je creepers, die je (ook overdag) graag besluipen, zachtjes 'ssssSS' zeggen zodat je nét de tijd hebt om 'OH SHI-' te roepen, en vervolgens exploderen. Voor als het idee van 'in het donker leven dingen die je willen opeten' niet genoeg permanente paranoia opwekte En nu krijg je dus dat volk. Vooral dit is doodeng:

Citaat:
They are generally peaceful. If you look at them, they freeze, stare back at you, and become hostile. When you look away, they will run fast towards you and teleport.
They will run fast.. And teleport? ..waarheen? En dan? En dat doen ze pas als je wegkijkt? WAT WAT WAT.

Ze bewegen schijnbaar ook alleen als je er niet naar kijkt, dus je weet niet waar ze zijn, maar je mag ze niet aankijken om te zien waar ze zijn want dat vinden ze niet leuk. EEHHHH. En ze kunnen kennelijk dingen bouwen, of in ieder geval blokken optillen/verplaatsen. Wat betekent dat ze potentieel in je huis kunnen komen.

En ze zijn gebaseerd op Slender Man.

Dat wordt nooit meer naar buiten gaan

Laatst gewijzigd op 29-07-2011 om 06:36.
Oud 29-07-2011, 06:34
Verwijderd
Eigenlijk is Minecraft gewoon een soort Amnesia: The Dark Descent, maar dan vermomd als een onschuldig spelletje waarin je kastelen kunt bouwen en taart kunt bakken en graan kunt verbouwen enzo. En dan ga je het spelen en dan blijkt van 'Ja, ja, dat is zo.. Overdag.'
Ads door Google
Oud 29-07-2011, 06:42
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Slender Man is eng.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-07-2011, 07:09
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kan trouwens niet waarderen dat mijn MP3-speler steeds zomaar, vanuit het niets, een lichtflits geeft. Dat ding ligt altijd naast me en elke keer zie ik dan ineens een flits vanuit m'n ooghoek en schrik ik me het leplazerus.
Hoe kan dit? Is hij behekst?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-07-2011, 08:16
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Stomme vodafone
Oud 29-07-2011, 08:17
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
En dat ik net te laat ben voor het weerwolfspel
Oud 29-07-2011, 09:25
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
En dan kom je er ook nog achter dat de deadline(?) om mee te doen gister was.
AAAAAAAARGHH
Oud 29-07-2011, 10:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Para, ik moest zo hard lachen om je verhaal ik herken mijn eigen paranoia als ik een spel doe
Oud 29-07-2011, 10:57
DerMarlon
Avatar van DerMarlon
DerMarlon is offline
Ik word altijd bang van hello kitty adventure island II
Oud 29-07-2011, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin. Dat ik telefonisch bereikbaar ben wil toch niet zeggen dat ik altijd moet opnemen?
Kies jij ervoor om te zeggen dat je beschikbaar bent om je telefoon op te nemen? Ik in ieder geval niet. Dus als ik mensen bel, dan weet ik helemaal niet of ze kunnen opnemen, en het boeit me geen flikker als ze niet opnemen . Mogen ze zelf weten. Alleen is de truc met msn juist dat je ZELF aangeeft dat je beschikbaar bent om een gesprek aan te gaan. En als je dan niet beschikbaar bent, vind ik dat gewoon irritant . Prima als je status afwezig is, want dan ben je dus duidelijk afwezig. Maar mensen die echt op beschikbaar staan, is toch net even wat anders. Meld je dan gewoon standaard offline aan, zodat je niet dat probleem hebt. Want dat het een keer gebeurd vind ik ook niet erg. Maar elke dag . Dan heb je toch door dat dat niet helemaal goed gaat?
Oud 29-07-2011, 11:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mensen die op afwezig staan, worden ook altijd lastig gevallen met larie als 'waarom ben jij er nooit' enzo. Iemand zei laatst dat 'Busy' beter was dan 'Away', maar ik ben niet 'Busy', godver, ik ben gewoon 'Away', het zit IN HET WOORD

Dus
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-07-2011, 11:12
Verwijderd
ja, daar doe ik dus niet aan mee hoor. Ik bedoel, als je afwezig bent ben je afwezig . Boeit mij dat dat het altijd is .
Oud 29-07-2011, 11:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Deze lui, uit de aankomende Minecraft-update. Ik kan ze niet waarderen omdat ze me gegarandeerd nachtmerries gaan bezorgen. En Minecraft spelen is al pure terror voor mijn tere zieltje, mede omdat vijandelijke mobs alleen genereren in lage lichtniveaus, dus in het donker zijn is gevaarlijk. Je moet goed verlichte schuilplaatsen bouwen en binnen wachten tot de nacht over is. Bovendien heb je creepers, die je (ook overdag) graag besluipen, zachtjes 'ssssSS' zeggen zodat je nét de tijd hebt om 'OH SHI-' te roepen, en vervolgens exploderen. Voor als het idee van 'in het donker leven dingen die je willen opeten' niet genoeg permanente paranoia opwekte En nu krijg je dus dat volk. Vooral dit is doodeng:



They will run fast.. And teleport? ..waarheen? En dan? En dat doen ze pas als je wegkijkt? WAT WAT WAT.

Ze bewegen schijnbaar ook alleen als je er niet naar kijkt, dus je weet niet waar ze zijn, maar je mag ze niet aankijken om te zien waar ze zijn want dat vinden ze niet leuk. EEHHHH. En ze kunnen kennelijk dingen bouwen, of in ieder geval blokken optillen/verplaatsen. Wat betekent dat ze potentieel in je huis kunnen komen.

En ze zijn gebaseerd op Slender Man.

Dat wordt nooit meer naar buiten gaan
oei
dingen in het donker
Oud 29-07-2011, 12:42
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Slender Man is eng.


Trollface-armpjes
Oud 29-07-2011, 14:10
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Mijn god. Een kind in mijn omgeving geboren. Zijn naam is... Casimir (ja, echt). Pf.
__________________
Tsja
Oud 29-07-2011, 14:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Casimir - is an English, French and Latin form of the Polish name Kazimierz, derived from the Slavic elements: kazić "to destroy" and mir "peace, prestige, world". It is originally a warlike name and may mean "someone who destroys opponent's prestige/glory during battle". Several Polish kings have borne this name, including Casimir III the Great and Saint Casimir, a patron saint of Poland and Lithuania. The name was imported into Western Europe via Germany, where it was borne by some royalty. Feminine forms are: Casimira, Kazimiera.

da's toch retecool!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Werk, Geld & Recht Beurstopic
Verwijderd
118 26-03-2010 19:15
Werk, Geld & Recht Leuk onderzoek! Volg je eurobiljetten in hun spoor.
Ralf
6 06-07-2004 12:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17.