Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2012, 18:26
depress
depress is offline
hallo iedereen, ik heb een vraagje: wat vinden jullie het beste gaming console, PS3, XBOX, iets van NINTENDO of PC? ik zelf vind de pc de beste omdat ik het beter, handiger en een betere kwaliteit vindt en ik heb daarover een vraag:

Kan ik met deze pc betere resultaten dan alle andere consoles in gaming verwachten?
of is de videokaart niet goed genoeg (denk zelf van wel) maar ik weet het niet zeker.

BTW: ik wil met een paar vrienden ook beginnen om SUCCESVOLLE video's te maken en op youtube te uploaden over onder andere : gaming, animating, filmpjes en comedy enz.. en we hebben dus een goede pc nodig die we lang kunnen gebruiken voor gaming en video editing. en ik weet niet of deze pc hiervoor geschikt is, trouwens het is een gaming pc
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2012, 18:31
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Welke pc??
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 18:37
depress
depress is offline
Citaat:
Welke pc??

owhhh?? ik ben echt een dombo haha . effe de link posten:

http://www.computerstore.nl/product/...r-x5327-d.html
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 18:58
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Ja dat is beter dan een console
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 19:08
depress
depress is offline
Citaat:
Ja dat is beter dan een console
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 19:17
Jordyqwerty
Jordyqwerty is offline
Nintendo
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 19:38
depress
depress is offline
Citaat:
Nintendo
Ik heb een wii, GAAF ALS HET GAAT OM GEZELLIGE NINTENDO GAMES ZOALS MARIO!!
VERROT ALS HET GAAT OM REALISTISCHE GAMES ALS COD
EN VAAK ZIJN ER BIJ ZULKE GAMES OOK MINDER MOGELIJKHEDEN
(digitale discriminatie)
EN DS: SPIJT DAT IK HET HAD GEKOCHT
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 20:08
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Een NES is ook niet zo erg, maar grafisch geen wondertje.
Als je trouwens die PC koopt raad ik je aan om er een SSD in te zetten of in te laten zetten.
Daar wordt 'ie ietsje sneller van, hoewel het OS er dan wel op moet.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 20:40
depress
depress is offline
Ja je hebt gelijk. maar dat zal er later vast wel bij komen, eerst de pc en de beeldscherm daarna de extra's
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 22:12
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:
Ik heb een wii, GAAF ALS HET GAAT OM GEZELLIGE NINTENDO GAMES ZOALS MARIO!!
VERROT ALS HET GAAT OM REALISTISCHE GAMES ALS COD
CoD is niet realistisch.... en dan nog iets, CAPS LOCK IS NIET ALTIJD NODIG!
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2012, 17:14
Verwijderd
Citaat:
hallo iedereen, ik heb een vraagje: wat vinden jullie het beste gaming console, PS3, XBOX, iets van NINTENDO of PC? ik zelf vind de pc de beste omdat ik het beter, handiger en een betere kwaliteit vindt en ik heb daarover een vraag:

Kan ik met deze pc betere resultaten dan alle andere consoles in gaming verwachten?
of is de videokaart niet goed genoeg (denk zelf van wel) maar ik weet het niet zeker.

BTW: ik wil met een paar vrienden ook beginnen om SUCCESVOLLE video's te maken en op youtube te uploaden over onder andere : gaming, animating, filmpjes en comedy enz.. en we hebben dus een goede pc nodig die we lang kunnen gebruiken voor gaming en video editing. en ik weet niet of deze pc hiervoor geschikt is, trouwens het is een gaming pc
In principe kan je niet spreken van "de beste" console. Een console wordt gemaakt door de games die er op beschikbaar zijn en sommigen zijn exclusives. Dus het hangt er maar net van af welke games je graag speelt (of wilt spelen); dat is dan voor jou de beste console.

Now, when it comes to PC versus console; vroeger hadden consoles 'n heel groot voordeel ten opzichte van PC's. Het was de game er in en spelen maar, in tegenstelling tot patches, updates, bugs, und so weiter waar PC-gamers vaak mee geconfronteerd werden (Daikatana/VTM: Bloodlines zijn schoolvoorbeelden). Nu alle consoles tegenwoordig wel op intarwebs zitten hebben gamedevelopers dat ook goed in de gaten gekregen en zo zat een maat van me laatst een uurtje of 5 te wachten voor hij een game kon spelen op z'n PS3 in verband met de nodige updates en fixes. Blijft er nog een ander voordeel over; gamen met een controller en op de TV. Ook dát is de laatste tijd behoorlijk veranderd; 24" schermen zijn geen uitzondering meer en een controller voor de PC is ook al jaren verkrijgbaar.

Dus in mijn ogen zijn er maar twee goede redenen voor een console anno nu; gamen op de bank én op een (HD) TV. Als je daar niet veel waarde aan hecht is de PC een veel betere optie in verband met flexibiliteit en grafische hoogstandjes waar consoles een dikke punt aan kunnen zuigen. Uiteraard blijf je met console exclusive games als voordeel voor consoles.

Of je grafische kaart adequaat is voor je doel kan niemand zeggen als je niet even aangeeft wat voor kaart je hebt eah
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 11:18
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Als je een echt goede PC wil, moet je bereid zijn flink wat euro's te investeren.
Verder raad ik je aan om er zelf een samen te stellen.
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Als je een echt goede PC wil, moet je bereid zijn flink wat euro's te investeren.
Verder raad ik je aan om er zelf een samen te stellen.
Ik weet niet precies wat je met "flink wat" bedoelt, maar voor 6-700ish aan euro heb je een PC waar je comfortabel op kunt gamen.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 17:01
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Een pc van 6-700 blaast een console nog steeds helemaal weg, en dat is helemaal niet zo vreemd gezien de verschillen in hardware.
Wat vaak jammerlijk is, is het gebrek aan optimalisatie van ports.

Verder is capslock inderdaad irritant.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 18:12
Verwijderd
Citaat:
In principe kan je niet spreken van "de beste" console.
bitch please

Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 22:00
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
bitch please

[afbeelding]
Bitch, please...
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 22:27
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:
Bitch, please...
[afbeelding]
Bitches shut up....

__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 03:51
Verwijderd
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-02-2012, 08:22
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
De eerste was nog grappig...
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 11:40
Verwijderd
Ik vind het wel grappig dat ze allemaal dingen posten waar ze nooit echt op hebben gegamed.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 12:01
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Alhoewel ik toch wel in het bezit ben van een SNES.
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 16:02
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Ik vind het wel grappig dat ze allemaal dingen posten waar ze nooit echt op hebben gegamed.
Uh... Ik heb echt wel 'gegamed' op mijn NES hoor. Duckhunt was sowieso chill!!
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 17:29
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
En natuurlijk iedereen weer zijn standpunt verdedigen, gaan we weer verder ontopic?
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 17:53
depress
depress is offline
haha ja SNES was vroeger echt te gek. maar ik hoor zoals unlimiteduav veel mensen die me aanraden er zelf eentje te bouwen waar je ook goedkoper uit kan komen. en ik ik vindt een ps3 ook te gek maar pc vindt ik beter en ik ga een pc ook hard nodig hebben voor andere dingen waar een pc wel krachtig genoeg voor moet zijn. trouwens de pc die ik jullie heb laten zien is mij betreft een ideale pc voor mij, om video's te bewerken en om games erop te kunnen spelen. er wordt daar ook vermeldt dat het geschikt is voor extreme gaming en videobewerking live televisie opnemen enz.. + een niet al te hoog prijs voldoet aan al mijn wensen. en ik zal erop letten om geen capslock te gebruiken bij onnodige dingen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 18:01
Verwijderd
Sowieso is de PC tegenwoordig king. Vroeger konden alleen qua kwaliteit de consolegames nog best tippen aan de pc.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2012, 18:05
depress
depress is offline
Citaat:
Sowieso is de PC tegenwoordig king. Vroeger konden alleen qua kwaliteit de consolegames nog best tippen aan de pc.
jij begrijpt me!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2012, 18:14
Refill-sensei
Refill-sensei is offline
Y U NO GIVE LUV TO GAMECUBE!
ik vond metroid prime en twilight princess er best slick uitzien...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 08:00
Croque
Avatar van Croque
Croque is offline
Console gaat nooit terug beter worden dan pc, aangezien niemand een console van 1000 euro of meer gaat kopen. Wat dan weer wel goed is aan console, is dat iedereen gelijke specs heeft (behalve verbinding dan).
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 16:09
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
En wat nou als we console en pc combineren?
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 18:48
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
En wat nou als we console en pc combineren?
Dan krijg je Xbox.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 13-04-2012, 22:36
Croque
Avatar van Croque
Croque is offline
Citaat:
Dan krijg je Xbox.
Nee. Want dat is een console.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 00:28
Verwijderd
Nee, dan krijg je dus juist een PC.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 07:34
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Zijn consoles dan niet een soort van (in vergelijking met) underpowerd PC's?
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 14:50
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Zijn consoles dan niet een soort van (in vergelijking met) underpowerd PC's?
Een console, en zeker degene met harde schijf zijn per definitie "underpowered" PCs, d.w.z. het zijn computers gemaakt met een specifiek doel, ze zijn ontwikkeld om de "arcade" naar de woonkamer te brengen (dit kon toen ook al op de beschikbare pcs maar die waren vanwege het textbased opdrachten geven lastig, weinig mensen hadden ze en bovendien waren ze duur) de vroege console ontwikkelaars waren dan ook meestal televisiefabrikanten, later kwamen de arcadefabrikanten zoals sega en nog wat later kwam de boel echt in swung toen nintendo zich met de thuisgamemarkt ging bemoeien.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 14:55
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
overigens aan TS:

Die pc is wel aardig adequaat en zeker veel beter dan de beschikbare consoles op het moment, ik zou echter met name met het oog op het renderen van videos het geheugen uitbreiden tot het dubbele, ook zou ik de SATA schijf vervangen voor SSD, de videokaart is verder adequaat om voorlopig mee door te kunnen.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 22:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Zijn consoles dan niet een soort van (in vergelijking met) underpowerd PC's?
theoretisch wel, maar dat hoeft niet altijd in de praktijk zo te zijn. De componenten in een console zijn doorgaans niet zo high-end als in een (game)computer die uit hetzelfde jaar komt; maar omdat een console alleen games hoeft te kunnen draaien is er uit de aanwezige componenten vaak wel meer te halen. Maar goed, dat ligt ook aan de kwaliteit van de programmeurs van de betreffende games.

Voorbeeld: The Witcher 2 op de PC; daar heb je een stevige computer uit 2011 voor nodig wil je die game goed kunnen draaien; maar de versie op de Xbox 360 (bestaande uit componenten uit 2005) ziet er redelijk gelijkwaardig uit. Natuurlijk zijn sommige elementen wel wat afgezwakt, maar ala.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-04-2012, 14:43
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Nou, dat beantwoord mijn vraag dan.
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 21:18
jurn116
jurn116 is offline
Citaat:
owhhh?? ik ben echt een dombo haha . effe de link posten:

http://www.computerstore.nl/product/...r-x5327-d.html
heb je die al gekocht denk het wel van mijn late reactie je kunt beter een zelf samen stellen is beter en goedkoper bezoek deze site maar eens een keer http://www.alternate.nl/html/pcbuild...View.html?cn=1
kan je alles samen stellen begin met de behuizing en ga met de klok mee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht PC kopen
Einstijn
16 21-09-2015 21:43
Software & Hardware PC kopen of niet?
Nick99
16 05-10-2013 10:30
Software & Hardware [Algemeen] Nieuwe Pc kopen (offerte)
Verwijderd
48 18-02-2005 23:42
Software & Hardware [Advies] pc kopen
Bartje
22 05-06-2003 23:03
Software & Hardware pc kopen?
boer_temp
1 26-02-2002 14:57
Software & Hardware waar een pc kopen ?
BBEM
2 10-12-2001 21:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38.