Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2005, 15:08
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Baka-san schreef op 16-09-2005 @ 15:59 :
http://media.cube.ign.com...1/651334/vid_1249127.html

filmpje moet je zien man helemaal sekojw
moet je die link zien, helemaal sekojw, want die doet t niet met puntjes dr in...
__________________
Aut Caesar aut nullus
Advertentie
Oud 16-09-2005, 15:17
Baka-san
Baka-san is offline
haha sorry!

http://cube.ign.com/articles/651/651334p1.html

dit is hem, geniet ervan
Oud 16-09-2005, 15:18
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 16-09-2005 @ 16:06 :
dr gaat echt een hoop tijd zitten om zoiets te ontwikkelen. de revolution zelf moet er ook geschikt voor zijn, dat maak je niet zomaar ff na als 'add-on' voor de xbox of zo hoor.
Dat d'r een hoop ontwikkeltijd in zit, sure. Maar dat de 'revolution' er zelf ook geschikt voor moet zijn lijkt me bs. Lijkt me in het apparaat zelf uiteindelijk toch een softwarematig iets.
Oud 16-09-2005, 15:19
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Ik vond het wel raar toen ik het voor het eerst zag.
Het lijkt in 1e instantie niet zo praktisch, maar dat komt gewoon omdat je ouderwets games zo gewend bent.

Als ik nu op een PSP of GBA speel,
heb ik al gauw de neiging het scherm aan te raken om iets te selecteren.
Dan merk je hoe feilloos de DS (vaak) werkt.
Als dit effect x10 met de Rev ook bereikt wordt dan hebben we het inderdaad over een Revolutie.
En voorzie ik dat mensen die het gewend zijn moelijk terug willen.

De games-industrie bereikt eindelijk haar kubustische fase,
nu kijken we er raar tegen aan, maar over tien jaar kunnen we niet voorstellen dat het niet is geweest, en zal alles op dit soort concepten gebaseerd zijn.
Gelukkig speelt Nintendo de rol van de almachtige Picasso
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Oud 16-09-2005, 16:12
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
Tjah, wat valt er nog over te zeggen behalve dit

http://img.photobucket.com/albums/v5...edown/revo.swf
__________________
In love with my oven glove. <3
Oud 16-09-2005, 16:17
Verwijderd
Ik denk dat als ik dat ding koop (wat ik wel wil doen als je echt die oude nes/snes/n64 games kunt downloaden) dat ik die controller ver van me afstandsbediening moet hebben. Anders zap ik naar het nieuws terwijl ik Bowser een beuk wil verkopen

Wel erg gewaagd om zo ontzettend van het jarenlange concept af te stappen.
Oud 16-09-2005, 16:22
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
G-Lo schreef op 16-09-2005 @ 16:18 :
Dat d'r een hoop ontwikkeltijd in zit, sure. Maar dat de 'revolution' er zelf ook geschikt voor moet zijn lijkt me bs. Lijkt me in het apparaat zelf uiteindelijk toch een softwarematig iets.
toch wel. dr is verder nog geen tech info over, maar de data die de controller verstuurt moet door de rev ontvangen worden, en ben benieuwd hoe dat technisch precies in zn werk zit.

uiteraard kun je altijd alles namaken, maar ik denk dat dit als add-on gewoon nooit zo goed kan werken.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 16-09-2005, 17:42
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 16-09-2005 @ 17:22 :
toch wel. dr is verder nog geen tech info over, maar de data die de controller verstuurt moet door de rev ontvangen worden, en ben benieuwd hoe dat technisch precies in zn werk zit.

uiteraard kun je altijd alles namaken, maar ik denk dat dit als add-on gewoon nooit zo goed kan werken.
Als je nagaat hoe de Zapper en Nintendo Scoop werkten,
lijkt het me voor Nintendo, na al die jaren, niet bijster moeilijk om dit systeem ontwikkeld te hebben.
ik denk trouwens dat het meer software-matig is dan Hardware-, hoewel laatst genoemde wel essentieel is.

verder hebben ze een exlusieve deal met het bedrijf dat patent heeft op Tilt-technologie; Gyro-nogwat, ik weet het niet precies.

in ieder geval zal het niet zo zijn dat Sony en MS het zomaar kunnen kopieren á la analoge stick in de N64 - PSX -tijd
__________________
Estilapo coge la dretticos !!

Laatst gewijzigd op 16-09-2005 om 19:43.
Oud 16-09-2005, 18:10
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Hopelijk zien Microsoft en Sony nu ook in dat ze iets speciaals/origineels met de volgende console moeten/kunnen gaan doen
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 16-09-2005, 22:40
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Zeer origineel en gewaagd. Ik wil het eerst in de praktijk zien/zelf ervaren voordat ik met conclusies kom. Ik vind het een positieve wind door console-land. Ik hoop dat me dit straks meer kan boeien dan een touch-screen alleen...
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Oud 17-09-2005, 01:03
Baka-san
Baka-san is offline
zapper scoop werkt niet op een lcd/tft/plasma schermen, moeten ze tog gebruik maken van nieuwe technieken,
Oud 17-09-2005, 02:37
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 16-09-2005 @ 19:10 :
Hopelijk zien Microsoft en Sony nu ook in dat ze iets speciaals/origineels met de volgende console moeten/kunnen gaan doen
ik vond de mogelijkheden van de Eye Toy 2 wel zéér gelikt..nu ik er over nadenk..dat is etzelfde princiepe als bij de revolution..alleen kan je bij de eye toy ALLE voorwerpen gebruiken die je wilt..
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 17-09-2005, 02:48
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Baka-san schreef op 17-09-2005 @ 02:03 :
zapper scoop werkt niet op een lcd/tft/plasma schermen, moeten ze tog gebruik maken van nieuwe technieken,
Dus over 10 jaar kunnen we geen duckhunt meer spelen
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 17-09-2005, 08:55
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
D@mien schreef op 17-09-2005 @ 03:37 :
ik vond de mogelijkheden van de Eye Toy 2 wel zéér gelikt..nu ik er over nadenk..dat is etzelfde princiepe als bij de revolution..alleen kan je bij de eye toy ALLE voorwerpen gebruiken die je wilt..
de eye toy was dus een uitbreiding die een jaar of 4/5 na de ps2 zelf pas op de markt kwam. daarnaast kan de eyetoy geen hoeken tov het scherm en afstand tov het scherm meten. de eyetoy werkt gewoon heel simpel 'kijken waar t plaatje is', verder weet t ding weinig over welke beweging je nu maakte. is toch echt wel anders hoor.

over die patenten gesproken : nintendo heeft zelf ook patent op de 'acceleration-geval', dat ding wat meet hoe snel het ding beweegt, dus dat wordt sowieso een probleem met zoiets namaken. even afgezien van de software die al voor de ps3 en de x360 ontwikkeld is die helemaal geen rekening houdt met dit soort fratsen.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 18-09-2005, 09:58
ikbenroy
Avatar van ikbenroy
ikbenroy is offline
Het eerste wat ik deed toen ik dat filmpje zag was lachen. Niet van blijdschap of verbazing, maar van 'belachelijkheid'. Mijn eerste indruk is dat dit enorm ... vaag gaat worden. Lekker met 4 man op de bank zitten games is nu een stuk gevaarlijker. Ik ga mijn tandarts vast raadplegen wat ik moet doen als ik een controller voor m'n bek krijg en stukken tand afbreken.

Verder weet ik ook best wel dat als dit ding hier uitkomt, dat ik op de releasedag netjes in de rij sta bij de kassa met een grote doos in m'n hand waar de Revolution in zit (pre-ordered uiteraard!)

Ik denk dat het even wennen is, maar dat het uiteindelijk wel lekker zal spelen, mits er een afwisseling is in de games waardoor je niet altijd zit te zappen naar je vijand, maar ook gewoon de good old "normale" controller in je handen kunt nemen.

Zwaaien met een controller om te slaan met je zwaard? Damn, nooit meer button-bashen als je door 20 stalfos aangevallen wordt
Oud 18-09-2005, 11:54
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Als iemand jou op die manier voor je bek slaat is die persoon gewoon de grootste lomperik die er rondloopt.
Je snapt toch wel dat ze in dat filmpje zwaar zitten te overdrijven?
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 18-09-2005, 13:40
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik heb eens de voors en tegens gelezen op verschillende websites/fora en ik moet zeggen dat ik nog steeds niet enthousiast ben. Het lijkt erop dat we op de revo allemaal simpele, gemakkelijke spelletjes gaan zien die iedereen kan spelen. Dat is een behoorlijke stap terug in de tijd, wat mij betreft.

Daarom hoop ik dat spelontwikkelaren al snel zullen afstappen van die remote controller onzin en gewoon gaan ontwikkelen met de reguliere controller als uitgangspunt.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 18-09-2005, 13:44
Verwijderd
Zou het geen vet idee zijn om die remote te gebruiken als pistool, en dat er dan een hond eenden omhoog gaat jagen en jij die dood moet schieten door goed op de eend te mikken!?! Dan noemen we het Eenden Jacht , en als de technologie gevordert is, kunnen we de remote zelfs vervangen door een remote in de vorm van een geweer !
Oud 18-09-2005, 13:52
Verwijderd
wow dat filmpje was bestwel waus eigenlijk
Oud 18-09-2005, 14:03
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Bossen schreef op 18-09-2005 @ 14:44 :
Zou het geen vet idee zijn om die remote te gebruiken als pistool, en dat er dan een hond eenden omhoog gaat jagen en jij die dood moet schieten door goed op de eend te mikken!?! Dan noemen we het Eenden Jacht , en als de technologie gevordert is, kunnen we de remote zelfs vervangen door een remote in de vorm van een geweer !
beetje jammer dat je t verschil tussen een lightgun en dit (toegegeven, ik vind t wel een oerlelijk ding) niet ziet of niet wil zien.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 18-09-2005, 14:09
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 18-09-2005 @ 15:03 :
beetje jammer dat je t verschil tussen een lightgun en dit (toegegeven, ik vind t wel een oerlelijk ding) niet ziet of niet wil zien.
Beetje jammer dat je hier niet gewoon een grap kan maken, zonder daarop aangevallen te worden. Natuurlijk weet ik dat een lightgun geen snelheid of wat dan ook meet, ik reageerde alleen op Dinalfos z'n post, waarin stond dat het simpele spelletjes zouden worden, een stap terug in de tijd. En dan nog, heb ik gezegd dat die remote niet anders is dan een lightgun? Nee, wat in mijn post staat, kan zowel de lightgun als die remote. Dus niet lullen.
Oud 18-09-2005, 14:15
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Bossen schreef op 18-09-2005 @ 15:09 :
Beetje jammer dat je hier niet gewoon een grap kan maken, zonder daarop aangevallen te worden. Natuurlijk weet ik dat een lightgun geen snelheid of wat dan ook meet, ik reageerde alleen op Dinalfos z'n post, waarin stond dat het simpele spelletjes zouden worden, een stap terug in de tijd. En dan nog, heb ik gezegd dat die remote niet anders is dan een lightgun? Nee, wat in mijn post staat, kan zowel de lightgun als die remote. Dus niet lullen.
Hoe was jouw post dan een reactie op die van mij?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 18-09-2005, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 18-09-2005 @ 15:15 :
Hoe was jouw post dan een reactie op die van mij?
Nou ja, niet echt een reactie, maar je had het over spellen die simpel zijn, een stap terug in de tijd. Dan krijg straks gewoon een soort van opgepoetste duck hunt ofzo.
Oud 18-09-2005, 14:22
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Bossen schreef op 18-09-2005 @ 15:19 :
Nou ja, niet echt een reactie, maar je had het over spellen die simpel zijn, een stap terug in de tijd. Dan krijg straks gewoon een soort van opgepoetste duck hunt ofzo.
Oh dat. Nou, ik denk wel dat je dat soort eenvoudige dingetjes kunt gaan verwachten, wil men de bediening echt zo toegankelijk voor het grote publiek houden als ze zelf beweren.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 18-09-2005, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 18-09-2005 @ 15:22 :
Oh dat. Nou, ik denk wel dat je dat soort eenvoudige dingetjes kunt gaan verwachten, wil men de bediening echt zo toegankelijk voor het grote publiek houden als ze zelf beweren.
Is natuurlijk ook niets mis mee, zolang er ook nog 'gewone' spellen uitgebracht worden. Ik zou best een bundel kopen met verschillende van dat soort spelletjes en een controller, zoals bij de eye toy. Zolang het maar niet alleen maar van dat soort dingen zijn.
Oud 18-09-2005, 15:23
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Bossen schreef op 18-09-2005 @ 15:09 :
Beetje jammer dat je hier niet gewoon een grap kan maken, zonder daarop aangevallen te worden. Natuurlijk weet ik dat een lightgun geen snelheid of wat dan ook meet, ik reageerde alleen op Dinalfos z'n post, waarin stond dat het simpele spelletjes zouden worden, een stap terug in de tijd. En dan nog, heb ik gezegd dat die remote niet anders is dan een lightgun? Nee, wat in mijn post staat, kan zowel de lightgun als die remote. Dus niet lullen.
volg een cursus. 'sarcasme voor beginners' oid. misschien helpt dat om wat duidelijker te zijn met wat je nou 'grappig' moet vinden en wat niet.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 18-09-2005, 15:32
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 18-09-2005 @ 16:23 :
volg een cursus. 'sarcasme voor beginners' oid. misschien helpt dat om wat duidelijker te zijn met wat je nou 'grappig' moet vinden en wat niet.
Die kan jij net zo goed volgen, want als je nog niet door had dat die opmerking niet serieus was . Word wel duur, want als ik jou was, zou ik ook nog wat lessen in de Nederlandse taal volgen, hoofdletter gebruik word vanaf groep vier al aangeleert.
Oud 18-09-2005, 15:33
Verwijderd
De D's en de T's ook
Oud 18-09-2005, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 18-09-2005 @ 16:33 :
De D's en de T's ook
Ik ben blijven zitten, dus dat moet er nog allemaal ingestampt worden . Maar geen hoofdletters op je 21e vind ik wel erg ver gaan.
Oud 18-09-2005, 16:26
ikbenroy
Avatar van ikbenroy
ikbenroy is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 18-09-2005 @ 12:54 :
Als iemand jou op die manier voor je bek slaat is die persoon gewoon de grootste lomperik die er rondloopt.
Je snapt toch wel dat ze in dat filmpje zwaar zitten te overdrijven?
Jaja, dat snap ik natuurlijk ook wel Ik was ook niet helemaal serieus, maar al die posts die vol staan met smilies vind ik ook maar nix... maar blijkbaar wel nodig

En mensen, Don't mess with Duckhunt!
Duckhunt was/is echt supervet
(heb hem nog steeds)
Oud 18-09-2005, 16:58
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 18-09-2005 @ 16:23 :
volg een cursus. 'sarcasme voor beginners' oid. misschien helpt dat om wat duidelijker te zijn met wat je nou 'grappig' moet vinden en wat niet.

of lees H.Bergson - Het Lachen
een erg goed boek over de lach en wat al dan niet grappig kan zijn en waarom.
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Oud 18-09-2005, 17:39
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
ikbenroy schreef op 18-09-2005 @ 17:26 :
Jaja, dat snap ik natuurlijk ook wel Ik was ook niet helemaal serieus, maar al die posts die vol staan met smilies vind ik ook maar nix... maar blijkbaar wel nodig

En mensen, Don't mess with Duckhunt!
Duckhunt was/is echt supervet
(heb hem nog steeds)
Ik was ook totaal niet serieus

__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 18-09-2005, 17:45
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Bossen schreef op 18-09-2005 @ 16:32 :
Die kan jij net zo goed volgen, want als je nog niet door had dat die opmerking niet serieus was . Word wel duur, want als ik jou was, zou ik ook nog wat lessen in de Nederlandse taal volgen, hoofdletter gebruik word vanaf groep vier al aangeleert.
You funny. (Of was dit nou weer niet sarcastisch bedoelt... ?).

(Kijk, HOOFDLETTERS ! )
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 18-09-2005, 18:07
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 18-09-2005 @ 18:45 :
You funny. (Of was dit nou weer niet sarcastisch bedoelt... ?).

(Kijk, HOOFDLETTERS ! )
Inderdaad, hoofdletters! Jammer alleen van die andere groffe fout.


__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 18-09-2005, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 18-09-2005 @ 19:07 :
Inderdaad, hoofdletters! Jammer alleen van die andere groffe fout.


grove
Oud 18-09-2005, 19:40
Verwijderd
Zullen we ff kappen met het opmerken van spelfouten, was leuk maar nou is het wel weer zat hé .
Oud 18-09-2005, 19:55
Verwijderd
Mooi, gaan we naar grammatica. Volgens mij is het woord "genoeg" meer gebruikelijk dan zat in dat zinsverband

Anyhoe, het enige nut dat die nieuwe consoles hebben is om alles weer wat mooier te laten zien. Developers zijn dan bang om snel het commentaar te krijgen dat ze er niet genoeg gebruik van maken, dus doen ze het weer zo mooi mogelijk.
Oud 18-09-2005, 20:03
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Laurens schreef op 18-09-2005 @ 20:34 :
grove
I knew that
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 18-09-2005, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 18-09-2005 @ 20:55 :
Mooi, gaan we naar grammatica. Volgens mij is het woord "genoeg" meer gebruikelijk dan zat in dat zinsverband

Anyhoe, het enige nut dat die nieuwe consoles hebben is om alles weer wat mooier te laten zien. Developers zijn dan bang om snel het commentaar te krijgen dat ze er niet genoeg gebruik van maken, dus doen ze het weer zo mooi mogelijk.
, maar ik ben Brabants, zat wordt hier vaker gebruikt. Maar alle consoles voegen wel weer iets toe, de xbox word als ik het allemaal moet geloven echt de multimedia console, de PS3 word het mooist (of misschien de revolution, maar dat verwacht ik niet omdat er meer tijd naar het ontwikkelen van die controller uitgaat denk ik), en de Revolution wordt de meest vernieuwende.
Oud 18-09-2005, 20:13
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Morridin schreef op 18-09-2005 @ 20:55 :

Anyhoe, het enige nut dat die nieuwe consoles hebben is om alles weer wat mooier te laten zien. Developers zijn dan bang om snel het commentaar te krijgen dat ze er niet genoeg gebruik van maken, dus doen ze het weer zo mooi mogelijk.
Ja, dat is tegenwoordig een buitengewoon populair sentiment, zo lijkt het. Maar er is nog niemand geweest die het kon onderbouwen. De vercrappisering( )van de industrie is het gevolg geweest van constructieve, uitgekiende marketing, waardoor de mainstream appeal van games in rap tempo toenam. Developers uit de wat minder eerbare klasse(zoals EA) zagen vervolgens de kans om hier stevig op in te springen met eenvoudig te maken games die ongetwijfeld goed zullen vallen bij de gemiddelde casual gamer.

DAT is het probleem geweest, niet de toegenomen brute power van consoles.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 18-09-2005, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 18-09-2005 @ 21:13 :
Ja, dat is tegenwoordig een buitengewoon populair sentiment, zo lijkt het. Maar er is nog niemand geweest die het kon onderbouwen. De vercrappisering( )van de industrie is het gevolg geweest van constructieve, uitgekiende marketing, waardoor de mainstream appeal van games in rap tempo toenam. Developers uit de wat minder eerbare klasse(zoals EA) zagen vervolgens de kans om hier stevig op in te springen met eenvoudig te maken games die ongetwijfeld goed zullen vallen bij de gemiddelde casual gamer.

DAT is het probleem geweest, niet de toegenomen brute power van consoles.
Klopt, en daarom vind ik het toch mooi van nintendo dat ze gewoon zn ding blijven doen, en de meest orginele consoles en handhelds blijven maken.
Oud 18-09-2005, 20:47
Verwijderd
Ik merk net dat die laatste post van mij vekeerd staat. Hij was eigelijk bedoeld voor het MGS 4 topic. Daar ging het er over dat die graphics té gedetailleerd waren, maar aangezien er hier een aantal dezelfde spelers er in zitten haalde ik de 2 topics door elkaar
Oud 19-09-2005, 09:08
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
kan gebeuren morridin.

maar de xbox een multimedia-apparaat, dan denk ik toch, he da's net mn pc... bij de ps3 denk ik, hey das net een ps2 maar dan minder lelijk, en bij de revo denk ik nu al 'hey, da's nieuw'. t verschil moge duidelijk zijn.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 19-09-2005, 09:30
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 19-09-2005 @ 10:08 :
kan gebeuren morridin.

maar de xbox een multimedia-apparaat, dan denk ik toch, he da's net mn pc... bij de ps3 denk ik, hey das net een ps2 maar dan minder lelijk, en bij de revo denk ik nu al 'hey, da's nieuw'. t verschil moge duidelijk zijn.
Hey, dan denk ik toch dat dat best onzin is. Een xbox 360 is dan een wel erg goedkope PC, met een super relaxe online mode, een controller, en je sluit hem op je tv aan! De PS3 is wel een heel stuk mooier, en de controller van de revo is idd nieuw, maar of er verder nog zo veel orgineels bij komt.....
Oud 19-09-2005, 10:37
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Bossen schreef op 19-09-2005 @ 10:30 :
de revo is idd nieuw, maar of er verder nog zo veel orgineels bij komt.....
Een van de dingen waar je volgens mij dus echt nooit aan hoeft te twijfelen is dat nintendo met orginele dingen blijft komen.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 19-09-2005, 10:45
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Bossen schreef op 19-09-2005 @ 10:30 :
Een xbox 360 is dan een wel erg goedkope PC, met een super relaxe online mode, een controller, en je sluit hem op je tv aan!
ooit een windows media pc gezien ? nou dan. daarnaast, wat is dan t verschil tussen een xbox en een xbox 360, behalve de graphics ?
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 19-09-2005, 15:12
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
Bossen schreef op 19-09-2005 @ 10:30 :
Hey, dan denk ik toch dat dat best onzin is. Een xbox 360 is dan een wel erg goedkope PC, met een super relaxe online mode, een controller, en je sluit hem op je tv aan! De PS3 is wel een heel stuk mooier, en de controller van de revo is idd nieuw, maar of er verder nog zo veel orgineels bij komt.....
Gast, wat denk je van de games zelf? Je snapt toch wel dat het niet alleen de bediening is die nieuw is...
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 19-09-2005, 16:05
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 19-09-2005 @ 11:45 :
ooit een windows media pc gezien ? nou dan. daarnaast, wat is dan t verschil tussen een xbox en een xbox 360, behalve de graphics ?
Hij kan gewoon veel meer, weet niet of je die nieuwe xbox live hebt gezien, dat is echt helemaal verandert, heeeel uitgebreid. Je kunt er frontjes op zetten, ook best leuk, maar goed dat is het uiterlijk. Verder kun je er films mee huren, dus gewoon tijdelijk downloaden, je kunt de harde schijf eraf halen om bijv. bij iemand anders op je xbox live account te kunnen. Nog veel meer, maar geen zin om het allemaal op te zoeken .

@ Onorthodox: Orginele spellen maken een console nog niet orgineel. Als er geen speciale spellen voor die bediening kwam, had het toch ook geen nut om die bediening te maken?!
Oud 19-09-2005, 16:37
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Bossen schreef op 19-09-2005 @ 17:05 :

@ Onorthodox: Als er geen speciale spellen voor die bediening kwam, had het toch ook geen nut om die bediening te maken?!
Mrs obvious?

Citaat:
Hij kan gewoon veel meer, weet niet of je die nieuwe xbox live hebt gezien, dat is echt helemaal verandert, heeeel uitgebreid. Je kunt er frontjes op zetten, ook best leuk, maar goed dat is het uiterlijk. Verder kun je er films mee huren, dus gewoon tijdelijk downloaden, je kunt de harde schijf eraf halen om bijv. bij iemand anders op je xbox live account te kunnen. Nog veel meer, maar geen zin om het allemaal op te zoeken .
Het is al lang bekend dat MS voor een multimedia console ging en Ninty voor een console enkel gericht op games, om deze 2 dan volledig te gaan vergelijken is een beetje onzin, het gaat om de besturing en innovatieve mogelijkheden..
Al die nieuwe gadgets zijn heel erg leuk hoor, maar wie gaat er nou in hemelsnaam een film huren over Xbox live, die download je of je loopt even naar de plaatselijke videotheek.
Daarnaast is de HD niet meer dan een veredelde memorycard tenzij er games komen die er echt gebruik van gaan maken.
Xbox live is wel heel erg mooi, maar nintendo heeft al uitgesproken om ook met de Revo online te gaan en dat dit geheel gratis wordt, iig voor 1st party games. (ok eerlijk is eerlijk, eerst zien dan geloven).
Uiteindelijk brengen zowel de Xbox als PS3 niets nieuws, het is mooier en meer, maar of het nu een flop wordt of een hit, bij nintendo laten ze wel weer blijken dat ze daar verder kijken dan hun neus lang is.

En nu mezelf even indekken om een FW te voorkomen.

Zowel de ps3 als xbox zijn hele mooie machientjes en gaan vast helemaal geweldig worden etc etc enzovoort.
__________________
They came...from...behind!
Oud 19-09-2005, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Captain N schreef op 19-09-2005 @ 17:37 :
Mrs obvious?



Het is al lang bekend dat MS voor een multimedia console ging en Ninty voor een console enkel gericht op games, om deze 2 dan volledig te gaan vergelijken is een beetje onzin, het gaat om de besturing en innovatieve mogelijkheden..
Al die nieuwe gadgets zijn heel erg leuk hoor, maar wie gaat er nou in hemelsnaam een film huren over Xbox live, die download je of je loopt even naar de plaatselijke videotheek.
Daarnaast is de HD niet meer dan een veredelde memorycard tenzij er games komen die er echt gebruik van gaan maken.
Xbox live is wel heel erg mooi, maar nintendo heeft al uitgesproken om ook met de Revo online te gaan en dat dit geheel gratis wordt, iig voor 1st party games. (ok eerlijk is eerlijk, eerst zien dan geloven).
Uiteindelijk brengen zowel de Xbox als PS3 niets nieuws, het is mooier en meer, maar of het nu een flop wordt of een hit, bij nintendo laten ze wel weer blijken dat ze daar verder kijken dan hun neus lang is.

En nu mezelf even indekken om een FW te voorkomen.

Zowel de ps3 als xbox zijn hele mooie machientjes en gaan vast helemaal geweldig worden etc etc enzovoort.
Tuurlijk is het goed van Nintendo dat ze iets nieuws doen, maar om dan meteen die console de hemel in te prijzen, vind ik ook wat overdreven. Ook vergelijk ik de Revo niet met de 360, ik zie die twee als helemaal verschillende dingen, en ga ze waarschijnlijk allebei halen. Verder hoeft van mij die console goes multimedia machine ook niet te gaan, gamen moet hoofdzaak en niet bijzaak zijn.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Nintendo Wii IV
Maxic
500 18-04-2008 10:16
Games Nintendo Revolution/Wii III
Verwijderd
500 15-11-2007 16:50
Games Nintendo Revolution II
Verwijderd
500 02-03-2007 12:24
Games De E3
Maxic
54 29-05-2005 11:00
Games Nintendo Revolution
Verwijderd
50 21-05-2005 17:49
Games De nintendo DS [algemeen]
M-Bas
273 04-04-2005 09:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.