Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2006, 15:23
Chill
Avatar van Chill
Chill is offline
Ik heb vanmiddag het spel gekocht en ik vind het echt te grappig! Mijn Sim is net pot geworden en is verliefd op een wijf dat net mijn tuinkabouter heeft gejat!
__________________
You silly cunt!!!! Doe de stofzuiger
Advertentie
Oud 04-04-2006, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 05-03-2006 @ 15:48 :
Ik heb je PM gestuurd.
mag ik er ook zo ééntje?
Oud 05-04-2006, 10:08
Tozalin
Tozalin is offline
ik heb het spel ook, wel heel erg gaaf!!
alleen heb ik geen DirectX 9.0 dus hij doet het thuis niet
dus doe ik hem vaak bij mn oma (staat mn paardje ook duss)
Oud 05-04-2006, 11:06
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Chill schreef op 25-03-2006 @ 16:23 :
Ik heb vanmiddag het spel gekocht en ik vind het echt te grappig! Mijn Sim is net pot geworden en is verliefd op een wijf dat net mijn tuinkabouter heeft gejat!

whahahahahahaha
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 05-04-2006, 11:13
Q
Avatar van Q
Q is offline
Ik ben nu zover dat mijn winkel aardig draait en ik nu zelfs winst maak. Er was een moment dat ik ineens 20.000 zag staan dus dat ging wel lekker. Ik heb nu 5 sterren en heb gewoon alles in die wholesale gepropt, ik snap van de rest het nut nog niet. 1 Persoon staat bij mij achter de kassa en de andere jaagt niet betalende klanten weg. Wat best wel irritant is, telkens komen er mensen terug die geen geld hebben Die moeten ze eigenlijk bannen van de winkel. Maar toch met 1 sim nog een baan gehouden voor de zekerheid, alleen het is wel werken tot je erbij neervalt (je sim dan).

Computers en TV's verkopen wel goed
Oud 05-04-2006, 12:01
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Citaat:
Q schreef op 05-04-2006 @ 12:13 :
Ik ben nu zover dat mijn winkel aardig draait en ik nu zelfs winst maak. Er was een moment dat ik ineens 20.000 zag staan dus dat ging wel lekker. Ik heb nu 5 sterren en heb gewoon alles in die wholesale gepropt, ik snap van de rest het nut nog niet. 1 Persoon staat bij mij achter de kassa en de andere jaagt niet betalende klanten weg. Wat best wel irritant is, telkens komen er mensen terug die geen geld hebben Die moeten ze eigenlijk bannen van de winkel. Maar toch met 1 sim nog een baan gehouden voor de zekerheid, alleen het is wel werken tot je erbij neervalt (je sim dan).

Computers en TV's verkopen wel goed
*oooh, is jaloers*

Ik wil GHM ook Maar het is te duur
__________________
Soija.nl
Oud 05-04-2006, 14:10
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Tozalin schreef op 05-04-2006 @ 11:08 :
ik heb het spel ook, wel heel erg gaaf!!
alleen heb ik geen DirectX 9.0 dus hij doet het thuis niet
dus doe ik hem vaak bij mn oma (staat mn paardje ook duss)
DirectX 9 kun je gewoon downloaden?

Of bedoel je dat je geen directX 9 compatible videokart hebt?
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 06-04-2006, 17:44
Q
Avatar van Q
Q is offline
Weet er trouwens iemand een site met echt bestaande huizen plus plattegronden die je een beetje na kan maken in de sims? Dat lijkt me best een leuk idee want zelf maak ik bijna alles vierkant of rechthoekig omdat het makkelijk, goedkoop en efficient is
Oud 06-04-2006, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 06-04-2006 @ 18:44 :
Weet er trouwens iemand een site met echt bestaande huizen plus plattegronden die je een beetje na kan maken in de sims? Dat lijkt me best een leuk idee want zelf maak ik bijna alles vierkant of rechthoekig omdat het makkelijk, goedkoop en efficient is
ik heb je een plattegrond gestuurd
Oud 07-04-2006, 09:43
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Q schreef op 06-04-2006 @ 18:44 :
Weet er trouwens iemand een site met echt bestaande huizen plus plattegronden die je een beetje na kan maken in de sims? Dat lijkt me best een leuk idee want zelf maak ik bijna alles vierkant of rechthoekig omdat het makkelijk, goedkoop en efficient is
He, dat probleem ken ik... Ik ben dan alleen ook nog zo erg dat ik geen trappen maak omdat ik verschillende verdiepingen te moeilijk vind als je meer dan twee sims in een huis hebt

Gevolg: gigantische huizen met één verdieping
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Oud 07-04-2006, 10:09
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 07-04-2006 @ 10:43 :
He, dat probleem ken ik... Ik ben dan alleen ook nog zo erg dat ik geen trappen maak omdat ik verschillende verdiepingen te moeilijk vind als je meer dan twee sims in een huis hebt

Gevolg: gigantische huizen met één verdieping
Dat deed ik vroeger; maar dat was omdat de performance op mijn systeem ineen zakte als ik meerdere verdiepingen had.

Maar als je eenmaal een krachtige pc hebt, dan valt dat toch wel mee? Tenminste in de sims 2 .. sims kunnen eindelijk met meerdere op een trap.
Oud 07-04-2006, 12:26
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Marcade schreef op 07-04-2006 @ 11:09 :
Dat deed ik vroeger; maar dat was omdat de performance op mijn systeem ineen zakte als ik meerdere verdiepingen had.

Maar als je eenmaal een krachtige pc hebt, dan valt dat toch wel mee? Tenminste in de sims 2 .. sims kunnen eindelijk met meerdere op een trap.
Dat wel, maar dan moet je zo opletten Omdat je maar één verdieping tegelijk in de gaten kunt houden vind ik het dan zo storend als ze uit 't zicht zijn... Wie weet wat ze dan intussen weer (niet) uitvoeren

En ik vind eigenlijk ook dat er een babyfoon zou moeten zijn om bijna dezelfde reden Of laat iedereen hier de baby bij de ouders slapen?
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Oud 07-04-2006, 13:28
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 07-04-2006 @ 13:26 :
Dat wel, maar dan moet je zo opletten Omdat je maar één verdieping tegelijk in de gaten kunt houden vind ik het dan zo storend als ze uit 't zicht zijn... Wie weet wat ze dan intussen weer (niet) uitvoeren

En ik vind eigenlijk ook dat er een babyfoon zou moeten zijn om bijna dezelfde reden Of laat iedereen hier de baby bij de ouders slapen?
Nee maar wel op dezelfde verdieping, anders worden ze telkens wakker en gaan ze naar je lopen zwaaien dat ze zo moe zijn (woehoe!) en vervolgens het kind rustig laten huilen
Oud 07-04-2006, 14:27
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Q schreef op 07-04-2006 @ 14:28 :
Nee maar wel op dezelfde verdieping, anders worden ze telkens wakker en gaan ze naar je lopen zwaaien dat ze zo moe zijn (woehoe!) en vervolgens het kind rustig laten huilen
Hopeloos irritant is dat.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 07-04-2006, 21:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik leg de kindjes altijd in een kamertje naast de ouders slaapkamer met een tussendeur dus ze staan zo binnen..
als ik 2 a 3 sims heb staat er altijd maar 1 trap maar heb nu een gezin met 5 a 7 mensen (zijn er net 2 verhuisd maar ze is zwanger en weer iemand bij) dus heb ik 3 trappen..
en ik skip maar gewoon een beetje heen en weer.. moet je maar niet zo grote familie maken

en met slapen blijf ik gewoon op de slaapkamer verdieping
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 10-04-2006, 09:13
Tozalin
Tozalin is offline
Citaat:
Meadow schreef op 05-04-2006 @ 15:10 :
DirectX 9 kun je gewoon downloaden?

Of bedoel je dat je geen directX 9 compatible videokart hebt?
ja hé nu je het zegt, geen DirectX 9.0 compatible graphics ofzo, kan de videocard best wezen
de pc is ook de nieuwste niet, maar opd ei van mn vader staat ie gewoon en als je hem op wil starten komt er niets, hij reageerd gewoon niet op het spel ofzo
Oud 19-04-2006, 22:37
orly noooo
orly noooo is offline
Oud 19-04-2006, 23:30
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Que. Le. Fuque.

Somebody explain?
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 20-04-2006, 01:16
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Meadow schreef op 20-04-2006 @ 00:30 :
Que. Le. Fuque.

Somebody explain?
Ca C'est la Rly sims.

O rly?

Ya rly.
Oud 20-04-2006, 07:43
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Citaat:
orly noooo schreef op 19-04-2006 @ 23:37 :
[afbeelding]
__________________
Addicts of communication..
Oud 20-04-2006, 12:21
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Marcade schreef op 20-04-2006 @ 02:16 :
Ca C'est la Rly sims.

O rly?

Ya rly.
Da's meer een herhaling dan een uitleg. Dit zegt mij namelijk helemaal niets.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 20-04-2006, 21:56
orly noooo
orly noooo is offline
O rly staat voor "o really?" (duh), een redelijke tijd geleden was het ingevoerd op het forum 4chan omdat daar toen een of ander raar filter bepaalde woorden en double posts in owl veranderde. Toen kwam iemand met veel vrijetijd (waarschijnelijk) op het idee van een orly uil. Deze uil is een tijdje echt in geweesd, nu wat minder maar het is nog niet helemaal weg. Hier staan een aantal uilen, vooral bij uploaded owls staan hele coole uilen. Verder zit er eigenlijk naar mijn weten geen betekenis aan.
Oud 20-04-2006, 22:48
nnnn
Avatar van nnnn
nnnn is offline
Ok
Oud 20-04-2006, 23:11
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
orly noooo schreef op 20-04-2006 @ 22:56 :
O rly staat voor "o really?" (duh), een redelijke tijd geleden was het ingevoerd op het forum 4chan omdat daar toen een of ander raar filter bepaalde woorden en double posts in owl veranderde. Toen kwam iemand met veel vrijetijd (waarschijnelijk) op het idee van een orly uil. Deze uil is een tijdje echt in geweesd, nu wat minder maar het is nog niet helemaal weg. Hier staan een aantal uilen, vooral bij uploaded owls staan hele coole uilen. Verder zit er eigenlijk naar mijn weten geen betekenis aan.
Hehehe, oh, dus het heeft ook eigenlijk bar weinig betekenis. Dank je wel .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 11-05-2006, 21:00
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
De volgende uitbreiding is bekend: The Sims 2 - Pets

Oftewel; in de volgende uitbreiding zal je weer huisdieren kunnen adopteren.
Oud 11-05-2006, 23:20
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Marcade schreef op 11-05-2006 @ 22:00 :
De volgende uitbreiding is bekend: The Sims 2 - Pets

Oftewel; in de volgende uitbreiding zal je weer huisdieren kunnen adopteren.
WIIIIIIIIIIII
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 13-05-2006, 19:09
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Ohhh ik vond Beestenboel altijd de leukste uitbreiding voor 1, nu komt 'ie ook voor 2!

Ohja Marcade, ik had je 'n PM gestuurd over GHM.. Niet ontvangen?
Oud 16-05-2006, 14:43
Verwijderd
Is het nu ook mogelijk The Sims 2 online te spelen, en zo ja hoe? Als ik zoek vind ik alleen The Sims Online, en volgens mij is dat spel nooit verkrijgbaar geweest in Nederland.
Oud 16-05-2006, 15:13
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Marcade schreef op 11-05-2006 @ 22:00 :
De volgende uitbreiding is bekend: The Sims 2 - Pets

Oftewel; in de volgende uitbreiding zal je weer huisdieren kunnen adopteren.
Marcade is er weer als eerste bij hoor, heb je ook een bron? (Ja ik ben te lui om te googlen)
Oud 16-05-2006, 15:14
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 16-05-2006 @ 15:43 :
Is het nu ook mogelijk The Sims 2 online te spelen, en zo ja hoe? Als ik zoek vind ik alleen The Sims Online, en volgens mij is dat spel nooit verkrijgbaar geweest in Nederland.
Nee het is niet mogelijk om The Sims 2 online te spelen. The Sims Online is wel mogelijk, daar heb ik beta test voor gedaan. Beetje duur en kinderachtig, plus dat het Sims 1 achtig was volgens mij. Alweer zo'n tijd geleden.
Oud 16-05-2006, 15:32
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Q schreef op 16-05-2006 @ 16:13 :
Marcade is er weer als eerste bij hoor, heb je ook een bron? (Ja ik ben te lui om te googlen)
Ja ik heb ook een bron.
Oud 05-06-2006, 15:11
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
stom spel..
mn ouders zijn dood.. hun kinderen enzo leven nog wel (de jongste is al wel dood.. aaaw (A)) en ze hadden kleinkinderen enzo..
gaan zij dood.. iedereen meteen zwaar in t rood
maar ze kregen wel een erfenis das dan wel weel
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 05-06-2006, 15:29
Verwijderd
Ik hem mezelf gemaakt, en mijn man natuurlijk
We hebben een kindje geadopteerd (jongetje), en vervolgens werd ik zwanger en kreeg ik een tweeling (jongetjes). Nu is onze geadopteerde zoon (Tyson) bijna een tiener, en zijn de twee peuters (Willem en Jozef) bijna kinderen. Inmiddels ben ik weer zwanger (Maar deze keer hebben we het wel 4 keer moeten proberen voor ik zwanger was, dus zoo vruchtbaar ben ik nu ook weer niet )

Ik cheat wel, want anders is het te moeilijk Ik heb extra geld en ik maak telkens - als het te hectisch wordt - de balkjes weer groen Maar het is leuk
Oud 06-06-2006, 13:35
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik had eerst mezelf gemaakt met een vriendin..
toen uh ik 8 kinderen en mn man 10 (grin ik verveelde me )
waarvan 1 tweeling (jongen en meisje)
die zijn allemaal goed opgegroeit.. behalve mijn jongste zoon milan die heb ik verzopen
en iedereen heeft een vriend of vriendin en hun eigen kinderen..

speel nu dan met een zoon van mij en zijn vrouw charlotte (inspi door mcleod )
die hebben een dochter (tiener) zoon (tiener) zoon (kind) en een dochter (baby)

de eerste keer hebben ze hard hun best moeten doen voor een zwangerschap
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-06-2006, 17:42
Verwijderd
Ik heb nu ook Studentenleven. Echt leuk
Mijn zoon (hihi) doet het super goed op de universiteit
Oud 19-06-2006, 21:13
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
de dochter van charlotte is het huis uit en is zojuist bevallen van 2 dochters.. lotte en isabel
ze is met een donkere man naar bed gegaan en heeft een donkere en een lichte dochter
grin
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 20-06-2006, 17:03
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
speelt hier ook iemand de sims op de psp?

en wilde nog vragen: hoe maak je vrienden met iemand, want ik moet een vriendschap opbouwen maar zij vindt mij telkens niet leuk genoeg. Ik moet hem op bouwen tot 4!
Oud 23-06-2006, 19:09
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
yeah.. weer een tweeling
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-06-2006, 13:10
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
de sims is echt gaaf
Oud 29-06-2006, 14:27
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Marcade schreef op 16-05-2006 @ 16:32 :
Ja ik heb ook een bron.
Nou wil ik hier toch wel meer van weten....
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 29-06-2006, 15:28
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 29-06-2006 @ 15:27 :
Nou wil ik hier toch wel meer van weten....
?

http://www.ng-gamer.nl/nieuws.php?id=1215&gid=1144

Er zijn ook filmpjes in de omloop waarbij je de E3 ziet en dan ook Sims 2 ziet die met beestjes spelen.
Oud 29-06-2006, 15:56
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Mijn gezin heeft 2 tweelingen . Dikke chaos.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 30-06-2006, 11:14
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Meadow schreef op 29-06-2006 @ 16:56 :
Mijn gezin heeft 2 tweelingen . Dikke chaos.
de mijne ook
op gegeven moment hadden ze 2 peuters en 2 baby's
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 30-06-2006, 11:49
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 30-06-2006 @ 12:14 :
de mijne ook
op gegeven moment hadden ze 2 peuters en 2 baby's
Oh, ik heb 2 babies en twee kinderen, dus dat valt dan weer mee. Ik laat ze pas nieuwe kinderen krijgen als de peuters bijna kinderen zijn .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 01-07-2006, 10:24
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Ik ga binnenkort ook de sims 2 kopen, als ik jarig ben geweest. Welke uitbreidingen zijn er en welke zijn de leukste?
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 01-07-2006, 11:06
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
De volgende uitbreidingen zijn er:
- Studentenleven (je krijgt er college bij en je kan je teenagers daar dus heen sturen; lopen ze college door, kunnen ze betere baantjes krijgen, etc)
- Nachtleven (kan je uitgaan en mensen versieren)
- Gaan het maken (kan je een eigen winkeltje openen en dat soort shit)

(in de toekomstige uitbreiding krijgen we iets met dieren)

Pff, ik zou als eerste studentenleven kopen; maar ik zou niet kunnen kiezen tussen 'nachtleven' of 'gaan het maken' .. ik vind ze allebei wat 'minder' dan studentenleven.
Oud 01-07-2006, 16:19
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Ik heb zelf sims 2 op ps2, dinsdag gekocht en vrijdag uitgespeeld... het is niet veel meer aan zeg ik eerlijk.

Nu wil ik sims 2 op pc uitproberen(ik WIL kinderen! ), maar die prijs , het is gewoon niet te betalen ..

hmmm.... Ik hoor van mensen dat je dat illegaal kan downloaden :3
__________________
Don't frown, you never know who is falling in love with your smile
Oud 02-07-2006, 11:18
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
sweetkrissy schreef op 01-07-2006 @ 17:19 :
Ik heb zelf sims 2 op ps2, dinsdag gekocht en vrijdag uitgespeeld... het is niet veel meer aan zeg ik eerlijk.

Nu wil ik sims 2 op pc uitproberen(ik WIL kinderen! ), maar die prijs , het is gewoon niet te betalen ..

hmmm.... Ik hoor van mensen dat je dat illegaal kan downloaden :3
Natuurlijk kan dat. Alles kan.
Maar ik koop het persoonlijk liever origineel.

Citaat:
Marcade schreef op 01-07-2006 @ 12:06 :
De volgende uitbreidingen zijn er:
- Studentenleven (je krijgt er college bij en je kan je teenagers daar dus heen sturen; lopen ze college door, kunnen ze betere baantjes krijgen, etc)
- Nachtleven (kan je uitgaan en mensen versieren)
- Gaan het maken (kan je een eigen winkeltje openen en dat soort shit)

(in de toekomstige uitbreiding krijgen we iets met dieren)

Pff, ik zou als eerste studentenleven kopen; maar ik zou niet kunnen kiezen tussen 'nachtleven' of 'gaan het maken' .. ik vind ze allebei wat 'minder' dan studentenleven.
Ok, dankjewel
Ik ga dan denk ik iig studentenleven kopen en Gaan het maken misschien ook. Eerst maar even wachten tot ik jarig ben geweest dan koop ik het van mijn verjaardagsgeld
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 02-07-2006, 15:49
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Ik heb 'gaan het maken' ook,
en ik ben in het huis begonnen van die rijke stinkerd

Heb iedereen een beetje laten liggen in het bubbelbad en lekker laten badderen in het zwembad, regelmatig eten op tafel gezet, toen heb ik een paar visagistes in dienst genomen (en stoelen neergezet). Ik liet een winkeltje maken met wat (onzin) dingen erin (boeketten, robotten e.d. die een personeelslid dan maakte)

Mijn personeel overbetaal ik zwaar sinds er eentje wegging uit zichzelf, omdat het een rotbaantje was enzo.

Ik heb 1 personeelslid die constant aan het koken is, een ander is constant aan het opruimen en de rest is visagist.

Dat mannetje zelf (waarom ben ik zijn naam toch vergeten) is inmiddels getrouwd en heeft een kindje.

En het leuke is, ik maak winst, ik heb een paal staan waarin mensen moeten betalen enzow. En mijn winkel heeft zelfs het hoogste kwaliteitsniveau behaald. Terwijl ik werkelijk waar niet veel uitspook. Ik loop een beetje met de baby te klooien

heel grappig, maar echt een goedlopende 'echte' winkel lukt me niet. Mensen kijken zelfs nooit om naar mijn robots en boeketten......terwijl ze toch door personeel zijn gemaakt met gouden beoordelingen......
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 04-07-2006, 13:43
dafzzz
dafzzz is offline
weet iemand nog andere nuttige cheats? ik heb nou de code voor geld en groene balkjes...iemand anders nog wat leuks??
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36.