Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2006, 16:15
Verwijderd
Guild Wars is in ieder geval een stuk minder hardcore dan WoW is.
Advertentie
Oud 06-02-2006, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Bossen schreef op 06-02-2006 @ 17:15 :
Guild Wars is in ieder geval een stuk minder hardcore dan WoW is.
Qur-Y-Ans \o/
Oud 06-02-2006, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Lollokaust schreef op 06-02-2006 @ 17:43 :
Qur-Y-Ans \o/
Uh... whut?
Oud 07-02-2006, 00:01
Verwijderd
Misschien moet ik het eens proberen. Hoe is het RPG gehalte eigenlijk? Wat ik ook belangrijk vind is het magic systeem. Is het zoals World of Warcraft dat je een aantal spells zit te spammen? Of meer dat gevoel zoals in Baldur's Gate II?

Laatst gewijzigd op 07-02-2006 om 00:08.
Oud 07-02-2006, 09:46
Verwijderd
Je kan maar 8 skills meenemen. Dus bij GW is het vooral van belang dat je als caster goed oplet wie je party-members zijn (als je bijv. niks aan healing hebt is een monk wel handig).
Verder werken combo's ook heel goed (bijv. knock-down en daarna een spel die extra damage doet op iemand die op de grond ligt) en dus zal je daar met je gelimiteerde skills op moeten letten.

Het RPG gehalte is wel leuk alleen gaat na een tijdje wel vervelen. Ik heb me er sowieso wel 6 maanden mee vermaakt en als je het nu zou kopen heb je eind Q2 toch de expansion erbij.
Oud 07-02-2006, 12:40
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Ik heb al heel lang dezelfde skills op mn bar staan. Af en toe vervang ik er 1 door een nieuwe betere.
Komt misschien omdat ik nog niet zo veel skills geunlockt heb (ben pas in kryta)...
Ik heb dr laatst wel 2 fucking goeie bij gekregen: power spike (interrupt foe spell en geeft 61 damage ) en well of blood (14 seconden krijgt iedereen die in een bepaalde cirkel staat +4 health regen)...
Nouja, dat wou ik gewoon even kwijt
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Oud 07-02-2006, 15:09
Verwijderd
Ik heb nu ook een build die ik al een tijdje heb, mijn sterkste spells daarvan doen 101 fire dmg en dat zijn er 3, verder nog een om te healen, een spell die niet hoef te laden, een spell die iemand in de fik zet, 2 nuke spells ennuh... nog een.
Oud 07-02-2006, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Bossen schreef op 07-02-2006 @ 16:09 :
Ik heb nu ook een build die ik al een tijdje heb, mijn sterkste spells daarvan doen 101 fire dmg en dat zijn er 3, verder nog een om te healen, een spell die niet hoef te laden, een spell die iemand in de fik zet, 2 nuke spells ennuh... nog een.
Je kan toch kiezen tussen Fire Earth Wind en Water magic ofzo?
Oud 07-02-2006, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 07-02-2006 @ 16:31 :
Je kan toch kiezen tussen Fire Earth Wind en Water magic ofzo?
Ja, ik ben Fire (pyromancer), maar je kunt ook een mengeling van 2 (of meer) soorten magic gebruiken. Het is geen keuze waaraan je vast zit, je kunt tijdens het spelen gewoon skill points bij bijvoorbeeld water weghalen om die er bij earth bij te kwakken.
Oud 07-02-2006, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 07-02-2006 @ 16:31 :
Je kan toch kiezen tussen Fire Earth Air en Water magic ofzo?
Oud 07-02-2006, 17:35
Pyromaniac
Pyromaniac is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 07-02-2006 @ 13:40 :
Ik heb al heel lang dezelfde skills op mn bar staan. Af en toe vervang ik er 1 door een nieuwe betere.
Komt misschien omdat ik nog niet zo veel skills geunlockt heb (ben pas in kryta)...
Ik heb dr laatst wel 2 fucking goeie bij gekregen: power spike (interrupt foe spell en geeft 61 damage ) en well of blood (14 seconden krijgt iedereen die in een bepaalde cirkel staat +4 health regen)...
Nouja, dat wou ik gewoon even kwijt
Mesmer Necro. Echte damage ^-^
Ik ben zelf ook mesmer, maar hij is wel irritant met PvE, damage is minder maar daarbij is veel energy damage. Maar energy damage heb je niet al te veel aan bij devourers =/
Oud 07-02-2006, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Bossen schreef op 06-02-2006 @ 17:46 :
Uh... whut?
Koreans zijn hardcore.
Oud 07-02-2006, 18:12
Project 50
Project 50 is offline
Nog Taiwanesen op WoW? Die vond ik altijd de shit. Ho Si La ~ Cow la~
Oud 08-02-2006, 10:51
Verwijderd
Nog één dingetje, is het vooral in teams werken? Of kan er ook een boel solo gedaan worden? Want nu bedenk ik me net, als er veel in teams moet worden gespeeld, zijn er nog wel spelers op dat level die die quests doen enzo aangezien het spel al een tijd uit is.
Oud 08-02-2006, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 08-02-2006 @ 11:51 :
Nog één dingetje, is het vooral in teams werken? Of kan er ook een boel solo gedaan worden? Want nu bedenk ik me net, als er veel in teams moet worden gespeeld, zijn er nog wel spelers op dat level die die quests doen enzo aangezien het spel al een tijd uit is.
Je kan henchmen ''inhuren'' (het is gratis, ze zijn op een correct level voor die area). Meningen verschillen over de skills van henchies, maar ze zijn -tot op zekere hoogte- goed genoeg om mee samen te spelen.
Er zijn nog wel spelers, ja.
Oud 08-02-2006, 15:30
robbzooi
Avatar van robbzooi
robbzooi is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 08-02-2006 @ 11:51 :
Nog één dingetje, is het vooral in teams werken? Of kan er ook een boel solo gedaan worden? Want nu bedenk ik me net, als er veel in teams moet worden gespeeld, zijn er nog wel spelers op dat level die die quests doen enzo aangezien het spel al een tijd uit is.
Er zijn altijd wel mensen van het juiste lvl in de buurt, en anders loopt er ook nog wel eens een verveelde lvl 20 rond die je wilt helpen..
__________________
Annemarie is het allerlievst en zij mag mij ook wel. :-)
Oud 08-02-2006, 15:42
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
robbzooi schreef op 08-02-2006 @ 16:30 :
Er zijn altijd wel mensen van het juiste lvl in de buurt, en anders loopt er ook nog wel eens een verveelde lvl 20 rond die je wilt helpen..
's Avonds is het best makkelijk om een team samen te stellen, maar overdag is het niet te doen meestal.
En als je pech hebt, zit je in een kutteam die maar wat doen en niet bij elkaar blijven en niet naar de leider luisteren, maar dat heb ik nog maar 2 keer meegemaakt...
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Oud 08-02-2006, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Nijpjes schreef op 08-02-2006 @ 16:42 :
's Avonds is het best makkelijk om een team samen te stellen, maar overdag is het niet te doen meestal.
En als je pech hebt, zit je in een kutteam die maar wat doen en niet bij elkaar blijven en niet naar de leider luisteren, maar dat heb ik nog maar 2 keer meegemaakt...
Ik heb juist bij de eerdere missie's nooit problemen gehad een goed team te krijgen, de moeilijkere missie's (vooral dessert missies) had ik daar wel ooit problemen mee. Maar trouwens nooit langer dan 10 minuten moeten wachten. Dus voor mr. futurama: Je hoeft je echt geen zorgen te maken over te weinig spelers, en vooral in het begin van het spel niet, omdat de meeste spelers die al een lvl 20 mannetje hebben nog een keer gaan spelen met een ander type char.
Oud 09-02-2006, 20:59
robbzooi
Avatar van robbzooi
robbzooi is offline
Mocht het dan nog niet lukken, geef eens een gil. Meestal speel ik met 'daina martos'. lvl 20 w/mo.

Wacht is, je moet het spel nog kopen he?
__________________
Annemarie is het allerlievst en zij mag mij ook wel. :-)
Oud 10-02-2006, 11:03
Verwijderd
De gameplay lijkt me nogal saai eigenlijk, zoals bij World of Warcraft maar dan met minder spells. (Ik heb het nu voornamelijk over caster omdat ik die graag speel.) Misschien dat rangers wat vetter zijn ofzo. =/

Mwa ik ben nog wel ff zoet met Black & White 2.
Oud 10-02-2006, 11:27
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 10-02-2006 @ 12:03 :


Mwa ik ben nog wel ff zoet met Black & White 2.
Als we het nu toch over saaie gameplay hebben.....

Gister GW weer eens geinstalled omdat mn WoW account was verlopen, ik dacht ik probeer het weer eens zodat ik mss geen 12 pleuro deze maand hoef uit te geven..maar helaas, het kan me gewoon nauwelijks boeien, het mist vooral sfeer denk ik, alles voelt zo standaard aan.
__________________
They came...from...behind!
Oud 10-02-2006, 13:30
Project 50
Project 50 is offline
Iemand anders ook problemen sinds de patch van vandaag? M'n GW crasht echt op idiote momenten en dan razend snel....
Oud 10-02-2006, 14:59
robbzooi
Avatar van robbzooi
robbzooi is offline
Hmm, nee geen problemen.
Voor de ts, ik kan je eventueel inviten voor de upcoming event. Dan zie je denk ik wel wat het spel inhoud etc, moet ik wel ff je mail adres.
__________________
Annemarie is het allerlievst en zij mag mij ook wel. :-)
Oud 10-02-2006, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 10-02-2006 @ 12:03 :
De gameplay lijkt me nogal saai eigenlijk, zoals bij World of Warcraft maar dan met minder spells. (Ik heb het nu voornamelijk over caster omdat ik die graag speel.) Misschien dat rangers wat vetter zijn ofzo. =/

Mwa ik ben nog wel ff zoet met Black & White 2.
Het is wel minder uitgebreid ja, maar toch erg verslavend. Heb nog nooit een spel zolang achter elkaar gespeeld. (Oke, 6 weken is misschien niet zoveel maar ik ben een spel na een week oid meestal al zat.)
Oud 10-02-2006, 16:25
Verwijderd
Ik heb het 500 uur gespeeld ofzo.
Oud 10-02-2006, 19:25
Verwijderd
Trouwens, ik kan maar nergens echte forums vinden dat de spelers. Of is dat niet zoals met World of Warcraft? Ik kon ook nauwelijks filmpjes vinden van het spel. Alleen maar wat lame trailers die er zoiezo altijd mooi uitzien.

Ook lastig: er komt bijna een expansion voor GW uit. Dat betekend niet dat ik het gelijk erbij hoef te kopen, nee. Maar het betekend wel dat veel spelers het wél kopen en dus voor mij weinig mede-spelers meer zullen zijn.

Laatst gewijzigd op 10-02-2006 om 19:37.
Oud 10-02-2006, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 10-02-2006 @ 20:25 :
Trouwens, ik kan maar nergens echte forums vinden dat de spelers. Of is dat niet zoals met World of Warcraft? Ik kon ook nauwelijks filmpjes vinden van het spel. Alleen maar wat lame trailers die er zoiezo altijd mooi uitzien.
Echte guild wars forums? Zijn er genoeg, maar denk niet dat ik er een mag noemen. *kuch*http://www.gw-nl.net/modules/news/ *kuch*
Oud 10-02-2006, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 10-02-2006 @ 20:25 :
Ook lastig: er komt bijna een expansion voor GW uit. Dat betekend niet dat ik het gelijk erbij hoef te kopen, nee. Maar het betekend wel dat veel spelers het wél kopen en dus voor mij weinig mede-spelers meer zullen zijn.
En ik denk toch dat mede spelers vinden echt geen probleem kan vormen.
Oud 10-02-2006, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 10-02-2006 @ 20:25 :
Trouwens, ik kan maar nergens echte forums vinden dat de spelers. Of is dat niet zoals met World of Warcraft? Ik kon ook nauwelijks filmpjes vinden van het spel. Alleen maar wat lame trailers die er zoiezo altijd mooi uitzien.

Ook lastig: er komt bijna een expansion voor GW uit. Dat betekend niet dat ik het gelijk erbij hoef te kopen, nee. Maar het betekend wel dat veel spelers het wél kopen en dus voor mij weinig mede-spelers meer zullen zijn.
Home > Community > Fansites

In addition to this official site, the Guild Wars community is supported by fan-operated forums and news sites. You may wish to visit one to discuss the newest developments in Guild Wars with other fans, or to catch up on the latest game news.

Sites of Interest listed by language:
English
The Guild Hall: News, Forums and Chat [Elite Fansite]
Guild Wars Guru: News and Forums [Elite Fansite]
GWOnline.net: News, Forums and Chat [Elite Fansite]
Photics.com: News, Comic, Wiki, and monthly Webzine [Elite Fansite]
Crossing Tyria: New, Forums, Chat [Official Fansite]
Knights Templar: News and Forums [Official Fansite]
RPG Stars: News, Forums and Chat [Official Fansite]
Vault - Guild Wars: News and Forums [Official Fansite]
ANZ Guild Wars Community: News and Forums
Gamers411.net: News, Forums and Chat
Guild Wars Arena: News, Forums and Databases
Guild Wars Coldfront: News and Forums
Guild Wars Europe: News, Forums and Image Hosting
Guild Wars Knowlege Base: News, Forums and Chat
Guild Wiki: Guild Wars Encyclopedia, News and Forums
Legendary Wars: News and Forums
Mesmerize: News and Forums
Guild Wars OGaming: News, Forums and Chat
The Outfitter: News and Forums
Guild Wars Rage: News and Forums
Stratics - Guild Wars: News, Forums and Chat
Warcry - Guild Wars: News, Forums and Chat
Bulgarian
Guild Wars Bulgaria: News, Forums and Chat
Chinese Simplified
Guild Wars Zhong Guo: News, Forums, Chats and Guild Hosting
Chinese Traditional
Guild Wars Tale: News and Forums
MyORC: Forums
Czech
GuildWars CzSk: News, Forums and Journals
Danish
Guild Wars Denmark: News and Forums
Dutch
De Guild Wars site van Nederland: News and Forums
French
France Guild Wars: News, Forums and Chat [Elite Fansite]
Guild Wars MMORPGS: News and Forums [Official Fansite]
Mondes Persistants - Guild Wars: News, Forums and Chat [Official Fansite]
Jeux Online - Guild Wars: News and Forums
German
Wartower.de: News and Forums [Elite Fansite]
Guild Wars Info: News, Forums, Chat and Online Character Builder [Official Fansite]
Der Geheime Aussenposten: News, Forums and Chat
Hungarian
Guild Wars Hungarian Arena: News, Forums and Guild Hosting
Italian
The Italian Lair: News and Forums [Official Fansite]
MMORPG Italia: News and Forums
Japanese
Guild of White: News and Forums
Korean
GuildwarMaster: News and Forums
Norwegian
Guild Wars Norge: News and Forums
Polish
Guild Wars Poland: News, Forums, Hosting
Russian
SoTZone.ru: Forums
Swedish
Guild Wars Norden: News and Forums
Slovenian
Guild Wars Slovenija: News, Forums and Chat [Official Fansite]
Spanish
Guild Wars Hispano: News, Forums and Chat [Official Fansite]
Guild Wars Latino: News, Forums and Guild Hosting


http://www.guildwars.com/community/fansites/
Oud 11-02-2006, 00:24
Verwijderd
Ja, hallo, ik ben geen noob. Dat zijn fan-website. Dat betekend geen poep. Ik bedoelde meer zoals WoW het heeft geregeld:

http://forums-en.wow-europe.com/

Zo dus. En uiteraard ben ik nu tegen de conclusie aangelopen dat er geen zijn zoals WoW.
Oud 11-02-2006, 02:28
Naz
Naz is offline
Ja, GuildWars is geen WoW, suprise suprise.

GuildWars heeft geen eigen forums, alleen fan-forums. Maar dat betekend niet dat er geen staff is van Arenanet op de fora, de PR van GW komt gewoon op de fora om te lezen wat er speelt, luisterd naar suggesties, en reageerd er ook op - niet altijd, maar ze zijn wel actief binnen de community.

De belangrijkste fora's zijn http://www.guildwarsguru.com , http://www.gwonline.net en http://www.guild-hall.net van deze drie fora weet ik dat er regelmatig staff van arenanet komt kijken.

Filmpjes - voor zover ik weet is er maar 1 pre-rendered filmpje, zelfs de cutscenes ingame zijn op dezelfde engine als waar de game oploopt - mooier ziet het er niet uit.

Nu. tijd voor belangrijk spul

nieuwe helm+nieuw zwaardje

__________________
So I cry, I pray and I beg

Laatst gewijzigd op 11-02-2006 om 02:30.
Oud 11-02-2006, 10:40
robbzooi
Avatar van robbzooi
robbzooi is offline
Jaj, screenshots!
__________________
Annemarie is het allerlievst en zij mag mij ook wel. :-)
Oud 11-02-2006, 10:47
Verwijderd
Citaat:
robbzooi schreef op 11-02-2006 @ 11:40 :
Jaj, screenshots!
[afbeelding]


Vet armor man, die had ik nog nooit gezien!
Oud 11-02-2006, 10:57
robbzooi
Avatar van robbzooi
robbzooi is offline
Gekocht in droknars forge.

Knight's armor zal ff de details opzoeken.
__________________
Annemarie is het allerlievst en zij mag mij ook wel. :-)
Oud 11-02-2006, 11:08
robbzooi
Avatar van robbzooi
robbzooi is offline


behold..
__________________
Annemarie is het allerlievst en zij mag mij ook wel. :-)
Oud 11-02-2006, 11:09
robbzooi
Avatar van robbzooi
robbzooi is offline
Op de helm zit trouwens nog een rune of superior vigor. (+50 hp)
Op de rest van m'n gear wil ik runes of major absorption, maar die zijn 85k p/st.
__________________
Annemarie is het allerlievst en zij mag mij ook wel. :-)
Oud 11-02-2006, 11:12
Verwijderd
Citaat:
robbzooi schreef op 11-02-2006 @ 12:09 :
Op de helm zit trouwens nog een rune of superior vigor. (+50 hp)
Op de rest van m'n gear wil ik runes of major absorption, maar die zijn 85k p/st.
Sinds wanneer zijn major's 85K? Oo
Oud 11-02-2006, 11:14
robbzooi
Avatar van robbzooi
robbzooi is offline
superior's bedoelde ik, maar die krengen zijn iig gruwelijk duur..

edit:
__________________
Annemarie is het allerlievst en zij mag mij ook wel. :-)

Laatst gewijzigd op 11-02-2006 om 11:20.
Oud 11-02-2006, 11:45
Verwijderd
Hehe ok.

Weet iemand of je ook een Superior Rune kan krijgen met de limited edition?
Oud 11-02-2006, 11:46
robbzooi
Avatar van robbzooi
robbzooi is offline
Beats me..
__________________
Annemarie is het allerlievst en zij mag mij ook wel. :-)
Oud 11-02-2006, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Naz schreef op 11-02-2006 @ 03:28 :
Ja, GuildWars is geen WoW, suprise suprise.


Citaat:
...de PR van GW komt gewoon op de fora... en reageerd er ook op - niet altijd
Heh, inderdaad. Blijkbaar is WoW geen GW.

Mare, ik zal nog eens wat rondneuzen. Opzich lijkt het me wel een leuk spel.

Eén ding nog. Is het spel alleen te spelen in een team? Of is er ook solo matriaal. Zoals PvP of weet ik veel wat.

Laatst gewijzigd op 11-02-2006 om 15:39.
Oud 11-02-2006, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 11-02-2006 @ 15:58 :
Heh, inderdaad. Blijkbaar is WoW geen GW.

Mare, ik zal nog eens wat rondneuzen. Opzich lijkt het me wel een leuk spel.

Eén ding nog. Is het spel alleen te spelen in een team? Of is er ook solo matriaal. Zoals PvP of weet ik veel wat.
Je kan ook in random teams. ;(
Oud 11-02-2006, 16:45
Naz
Naz is offline
Citaat:
Bossen schreef op 11-02-2006 @ 11:47 :


Vet armor man, die had ik nog nooit gezien!
is gewoon een knights ><

die van mij is overigens

FoW Helm
15k Gladiators -armor/gloves/leggings/shoes
Victos Blade
Crimson Carapace Shield

Allemaal zwart gedyed

Overigens - runes don't stack, runes of superior absorption stacken ook niet. Je hebt er maar één nodig.
__________________
So I cry, I pray and I beg
Oud 11-02-2006, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Naz schreef op 11-02-2006 @ 17:45 :
is gewoon een knights ><

die van mij is overigens

FoW Helm
15k Gladiators -armor/gloves/leggings/shoes
Victos Blade
Crimson Carapace Shield

Allemaal zwart gedyed

Overigens - runes don't stack, runes of superior absorption stacken ook niet. Je hebt er maar één nodig.
ohja ik heb en zelf geen warrior en zie vrij weinig vrouwelijke warriors.
Oud 11-02-2006, 17:01
Naz
Naz is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 11-02-2006 @ 15:58 :
Eén ding nog. Is het spel alleen te spelen in een team? Of is er ook solo matriaal. Zoals PvP of weet ik veel wat.
In het begin ben je alleen. Maar dat is zegmaar de tutorial area.

Daarna kom je in gebieden waar je samen met een groep moet vechten, dit kan alleen met computer gestuurde "henchman" of je kan dit doen met echte mensen;

PvP is 4 tegen 4 of 8v8 (8v8v8v8) 1v1 PvP is er nog niet maar er zijn geluiden dat dat wel gaat komen, maar dat is puur om te oefenen.

Daarnaast kan je nog farmen, beetje zoals het grinden in WoW, en dat doe je meestal solo. Maar dat is nogal boring.
__________________
So I cry, I pray and I beg
Oud 11-02-2006, 17:10
robbzooi
Avatar van robbzooi
robbzooi is offline
Citaat:
Naz schreef op 11-02-2006 @ 17:45 :
is gewoon een knights ><


Overigens - runes don't stack, runes of superior absorption stacken ook niet. Je hebt er maar één nodig.
Dat is kut..
__________________
Annemarie is het allerlievst en zij mag mij ook wel. :-)
Oud 11-02-2006, 17:50
Naz
Naz is offline
Mwah valt mee, die ene superior rune of absorption werkt ook meteen voor de rest van je armor.

Dat geldt trouwens ook voor knights armor, 1 armor piece van knights en je hebt de armor reduction meteen voor de rest van je armor.
__________________
So I cry, I pray and I beg
Oud 11-02-2006, 19:59
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
superior absorption stackt volges mij...
en de beste warrior armor bestaat uit de 2 armor-types die damage reducen...(ascalon en gladiator denk ik..)
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 11-02-2006, 20:39
Naz
Naz is offline
^^^ waar haal je die informatie vandaan?

Voor zover ik weet klopt het beide niet.
__________________
So I cry, I pray and I beg
Oud 11-02-2006, 20:49
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
sinds een update of wat geleden staat er achter runes dat ze niet stacken, maar achter absorption staat dat niet...dus ga ik er vanuit dat et stackt.
Er zijn 2 armor types voor de warrior waarbij staat 'reduces damage from attacks', voor dit om te werken heb je maar 1 onderdeel van die armor nodig (meer delen reduced niet meer dan 1 deel).
Er is gebleken dat de combinatie van de 2 verschillen de 'reducende' armortypes wél stackt.

Of de runes wel of niet stacken weet ik niet 100% zeker, maar dat van die armor wel..
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Guild wars ?
Boeitjouwwat
11 10-11-2012 11:22
Games [PC] Guildwars 2
Sherlock
121 25-08-2012 15:51
De Kantine De WWWWW: De Wij Willen Woestaansaaielijke Wezens-Wijven #926
Verwijderd
500 24-03-2010 09:47
De Kantine Saaie biertjes drinken in Kandinsky #922
Verwijderd
500 20-03-2010 21:17
Games Guild Wars #3
Verwijderd
311 26-07-2008 23:14
Games Welk spel speel jij momenteel / welk spel heb jij als laatst uitgespeeld?
Menahem
479 19-10-2007 15:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37.