Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2006, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 03-04-2006 @ 19:42 :
Nee, stel je voor. Vooral geen steun uitspreken aan de mensen die deze geweldige game voor jou hebben gemaakt. Welnee, want zulke games maken ze sowieso wel, óók al betaalt er niemand voor.
Ze verdienen heus wel bakken met geld aan dat spel hoor.
Advertentie
Oud 03-04-2006, 18:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Bossen schreef op 03-04-2006 @ 19:37 :
Eh moraalridder, om 50 euro uit te gaan geven voor een doosje gaat ver hoor.
Als je een CD of een game goed vindt en je koopt hem niet, ben je ronduit asociaal en egoïstisch bezig.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-04-2006, 18:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Bossen schreef op 03-04-2006 @ 19:48 :
Ze verdienen heus wel bakken met geld aan dat spel hoor.
Niet als jij hem niet koopt. En daarnaast, de game-markt is compleet ingestort door mensen als jij.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-04-2006, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-04-2006 @ 19:48 :
Als je een CD of een game goed vindt en je koopt hem niet, ben je ronduit asociaal en egoïstisch bezig.
Als je het spel hebt, maar niet orgineel en daarom ga je er nog 50 euro aan uit geven vind ik je ofwel rijk, of vreemd.
Oud 03-04-2006, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-04-2006 @ 19:49 :
Niet als jij hem niet koopt. En daarnaast, de game-markt is compleet ingestort door mensen als jij.
'Door mensen als mij'?! Je moest eens weten hoeveel orginele games ik hier heb liggen, die mensen hebben flink geld aan mij verdient hoor.
Oud 03-04-2006, 18:51
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Bossen schreef op 03-04-2006 @ 19:49 :
Als je het spel hebt, maar niet orgineel en daarom ga je er nog 50 euro aan uit geven vind ik je ofwel rijk, of vreemd.
Het mag duidelijk zijn dat je er niks van snapt.
Je snapt blijkbaar niet hoe duur de ontwikkeling van een game is. Daarnaast is het ook wel handig als er brood op de plank komt, denk je niet?

Eigenlijk is het niet verwonderlijk, gezien je leeftijd.
Oud 03-04-2006, 18:51
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Bossen schreef op 03-04-2006 @ 19:50 :
'Door mensen als mij'?! Je moest eens weten hoeveel orginele games ik hier heb liggen, die mensen hebben flink geld aan mij verdient hoor.
Nou ja, dan "door mensen met dezelfde opvattingen als jij". Prima dat je spellen koopt hoor, dat hoort ook zo. Ik vind copyright schenden weldegelijk gelijk staan aan stelen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-04-2006, 18:52
Verwijderd
Ik ben het met Levitating Nun eens. Behalve met het leeftijd gedoe.
Oud 03-04-2006, 18:53
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Lollokaust schreef op 03-04-2006 @ 19:52 :
Ik ben het met Levitating Nun eens. Behalve met het leeftijd gedoe.
Maar dat geldt ook niet voor iedereen
Oud 03-04-2006, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 03-04-2006 @ 19:51 :
Het mag duidelijk zijn dat je er niks van snapt.
Je snapt blijkbaar niet hoe duur de ontwikkeling een game is. Daarnaast is het ook wel handig als er brood op de plank komt, denk je niet?

Eigenlijk is het niet verwonderlijk, gezien je leeftijd.


Er is hier laatst een hele discussie geweest over downloaden, en ik ben daar keihard tegen de mensen ingegaan die alleen maar spellen downloaden, omdat dat indd de gamesindustrie verneukt. Maar zo nu en dan een spelletje downloaden vind ik niets mis mee, mits je ook games koopt.

En ohja, je moet niet aankomen van je snapt er niets van, en dat leeftijd gezeik, want dat is gewoon grote bullshit en laat wel zien hoe kortzichtig jij bent.
Oud 03-04-2006, 19:00
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 03-04-2006 @ 19:51 :
Daarnaast is het ook wel handig als er brood op de plank komt, denk je niet?

Ik ben geen voorstander van downloaded, maar dat argument komt iemands geloofwaardigheid niet ten goede.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 03-04-2006, 19:01
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Bossen schreef op 03-04-2006 @ 19:54 :


Er is hier laatst een hele discussie geweest over downloaden, en ik ben daar keihard tegen de mensen ingegaan die alleen maar spellen downloaden, omdat dat indd de gamesindustrie verneukt. Maar zo nu en dan een spelletje downloaden vind ik niets mis mee, mits je ook games koopt.

En ohja, je moet niet aankomen van je snapt er niets van, en dat leeftijd gezeik, want dat is gewoon grote bullshit en laat wel zien hoe kortzichtig jij bent.
Zo lang het bij af en toe blijft ben ik het er mee eens. Als ik zelf iets heel gaaf vind zal ik zeer bereid zijn het te kopen. Heb bijvoorbeeld ooit alle cds van Marilyn Manson van mijn beste vriendin geript, en ze vervolgens allemaal op Lowlands gekocht in de boudisque, ik vind het goede muziek, dus wil ik er best voor betalen (en het artwork natuurlijk ). Maar als er eens iets is dat je wilt testen, of wat je niet heel geweldig vind, moet hte een keertje kunnen. Zeker als je jong bent en gebrek hebt aan geld.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 03-04-2006, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 03-04-2006 @ 19:51 :

Je snapt blijkbaar niet hoe duur de ontwikkeling van een game is.
Nu klopt dit voor Oblivion wel, maar je hoort ook genoeg ontwikkelaars van games die zeggen dat de publishers de games veels te duur maken.
Er zijn genoeg games die de 45/60 eu waard zijn, maar er zit ook net zoveel crap tussen die voor die prijs verkocht wordt en daar stimuleert de games-industrie zelf alleen maar het downloaden mee.
Als ik bijv. Fable download en hem in 3 dagen uitspeel, dan zorgt dit er voor dat ik voortaan wel eerst down voordat ik dadelijk een miskoop doe.
Oud 03-04-2006, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Meadow schreef op 03-04-2006 @ 20:01 :
Zo lang het bij af en toe blijft ben ik het er mee eens. Als ik zelf iets heel gaaf vind zal ik zeer bereid zijn het te kopen. Heb bijvoorbeeld ooit alle cds van Marilyn Manson van mijn beste vriendin geript, en ze vervolgens allemaal op Lowlands gekocht in de boudisque, ik vind het goede muziek, dus wil ik er best voor betalen (en het artwork natuurlijk ). Maar als er eens iets is dat je wilt testen, of wat je niet heel geweldig vind, moet hte een keertje kunnen. Zeker als je jong bent en gebrek hebt aan geld.
Ik heb een gebrek aan geld, en per maand misschien 60 euro aan games uitgeven als ik nog iets over wil hebben voor andere dingen. Ik koop dan gewoon het beste, en als ik me dan verveel download ik wat minders. Daar krijg ik heus geen schuldgevoel van. En door artwork of een ander extratje bij een spel koop ik indd ook eerder een spel, bijvoorbeeld Pirates of Civ 4.

Maar als hier weer zo nodig een discussie over moet komen, dan kan beter het oude topic ge-upt worden of een nieuwe gemaakt worden.
Oud 03-04-2006, 19:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Bossen schreef op 03-04-2006 @ 20:05 :
Ik heb een gebrek aan geld, en per maand misschien 60 euro aan games uitgeven als ik nog iets over wil hebben voor andere dingen. Ik koop dan gewoon het beste, en als ik me dan verveel download ik wat minders.
Dat lijkt me ook een prima insteek
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-04-2006, 19:25
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Vooral niet leren dat als je ergens geen geld voor hebt dat je het dan niet kunt krijgen, gewoon downloaden/stelen

Jeetje weer 10 leuke cd's uit die ik graag wil hebben, ik heb maar geld voor 1... kom, ik download ze alle 10 en gebruik dat geld voor [vul zelf iets in].

Vroeger was alles beter.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 03-04-2006, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 03-04-2006 @ 20:25 :
Vooral niet leren dat als je ergens geen geld voor hebt dat je het dan niet kunt krijgen, gewoon downloaden/stelen

Jeetje weer 10 leuke cd's uit die ik graag wil hebben, ik heb maar geld voor 1... kom, ik download ze alle 10 en gebruik dat geld voor [vul zelf iets in].

Vroeger was alles beter.
http://forum.scholieren.com/showthre...n&pagenumber=1
Zet je nuttige bijdrage daar maar in.
Oud 03-04-2006, 19:37
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Bossen schreef op 03-04-2006 @ 20:33 :
http://forum.scholieren.com/showthre...n&pagenumber=1
Zet je nuttige bijdrage daar maar in.
Ik had beter verwacht van iemand met die avatar
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 03-04-2006, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 03-04-2006 @ 20:37 :
Ik had beter verwacht van iemand met die avatar
Ik wil die discussie best aangaan, maar niet in dit topic.

Dus weer ontopic: Ik heb een paar minuten gewacht in die kelder, Baurus komt niet opdagen en de pijl van de quest blijft in Kvatch staan, terwijl ik toch echt in Imperial City moet zijn.
Oud 03-04-2006, 19:41
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Bossen schreef op 03-04-2006 @ 20:39 :
Ik wil die discussie best aangaan, maar niet in dit topic.
Vroeger was alles beter geeft dan ook aan dat ik zin heb in zo'n onzinnige oneindige discussie

Maar goed, zoals je al zei, laat maar rusten en terug ontopic.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 03-04-2006, 20:11
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 03-04-2006 @ 20:00 :
Ik ben geen voorstander van downloaded, maar dat argument komt iemands geloofwaardigheid niet ten goede.
Hoezo? Is het niet waar dan? Wellicht niet direct.
Oud 03-04-2006, 20:15
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Robo schreef op 03-04-2006 @ 20:03 :
Nu klopt dit voor Oblivion wel, maar je hoort ook genoeg ontwikkelaars van games die zeggen dat de publishers de games veels te duur maken.
Er zijn genoeg games die de 45/60 eu waard zijn, maar er zit ook net zoveel crap tussen die voor die prijs verkocht wordt en daar stimuleert de games-industrie zelf alleen maar het downloaden mee.
Als ik bijv. Fable download en hem in 3 dagen uitspeel, dan zorgt dit er voor dat ik voortaan wel eerst down voordat ik dadelijk een miskoop doe.
Goed, er had moeten staan:
"Je snapt blijkbaar niet hoe duur de ontwikkeling van een game kan zijn".

O, en Bossen:
Die leeftijd-comment had op iets anders betrekking.
Oud 03-04-2006, 20:18
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
You're all way too offtopic.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 03-04-2006, 20:23
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline


Aangesloten bij de Dark Brotherhood en deze missies zijn de beste van elke Guild die ik geprobeerd heb.
Oud 03-04-2006, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 03-04-2006 @ 21:15 :
O, en Bossen:
Die leeftijd-comment had op iets anders betrekking.
Ik ben benieuwd. En ik hoop dat snapt dat jou post nergens op slaat, ik weet heel goed waar ik het over heb.
Oud 03-04-2006, 21:04
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 03-04-2006 @ 21:23 :


Aangesloten bij de Dark Brotherhood en deze missies zijn de beste van elke Guild die ik geprobeerd heb.
Ben net klaar met die Rufio dinges. Ben benieuwd
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 03-04-2006, 21:15
Verwijderd
Mijn eerste Mage Guild recomendation binnen, volgens mij wel een kleine bug maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen.
Oud 03-04-2006, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Bossen schreef op 03-04-2006 @ 20:39 :
Ik wil die discussie best aangaan, maar niet in dit topic.

Dus weer ontopic: Ik heb een paar minuten gewacht in die kelder, Baurus komt niet opdagen en de pijl van de quest blijft in Kvatch staan, terwijl ik toch echt in Imperial City moet zijn.
Ah......Kan best zijn dat Baurus in Kvatch zit. Hij huppelt een beetje rond.
Oud 04-04-2006, 05:11
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Main quest voltooid, na 85 speeluren
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 04-04-2006, 07:48
Verwijderd
Citaat:
superduck schreef op 04-04-2006 @ 00:36 :
Ah......Kan best zijn dat Baurus in Kvatch zit. Hij huppelt een beetje rond.
Ja maar dat is dus best een probleem, want dan zou ik vanaf Kvatch naar IC moeten lopen , en hij rent niet maar loopt ook echt.
Oud 04-04-2006, 08:11
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 04-04-2006 @ 06:11 :
Main quest voltooid, na 85 speeluren
Whoa.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 04-04-2006, 09:26
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Bossen schreef op 04-04-2006 @ 08:48 :
Ja maar dat is dus best een probleem, want dan zou ik vanaf Kvatch naar IC moeten lopen , en hij rent niet maar loopt ook echt.
misschien maakt het uit waar je wacht? Je bedoelt toch die sewers om deel 4 van dat boek te halen??
Ik ging iig achteraan zitten op zo'n stoel. en daar w88e ik 5 min. ofzo. ging k beetje om me heen kijken..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 04-04-2006, 10:46
Mania-92
Mania-92 is offline
Ik vandaag meteen na school naar de Winkel rennen, en ja daar lag hij voor me klaar.

Eenmaal thuis gekomen cd erin, installeren en spelen maar. Eenmaal in die grotten onder de gevangenis aangekomen zie ik een kist staan ik loop ereen staat er links boven in het scherm:"you are over emcrubted" oid. Kan iemand mij miss vertellen hoe ik dat evt weg krijg en hoe ik weer kan lopen kan daardoor volgens mij niet meer lopen.
Oud 04-04-2006, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Mania-92 schreef op 04-04-2006 @ 11:46 :
Ik vandaag meteen na school naar de Winkel rennen, en ja daar lag hij voor me klaar.

Eenmaal thuis gekomen cd erin, installeren en spelen maar. Eenmaal in die grotten onder de gevangenis aangekomen zie ik een kist staan ik loop ereen staat er links boven in het scherm:"you are over emcrubted" oid. Kan iemand mij miss vertellen hoe ik dat evt weg krijg en hoe ik weer kan lopen kan daardoor volgens mij niet meer lopen.
Dingen weggooien :?
Oud 04-04-2006, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 03-04-2006 @ 21:23 :


Aangesloten bij de Dark Brotherhood en deze missies zijn de beste van elke Guild die ik geprobeerd heb.
Hoe kill je iemand dan? Ik krijg ze alleen maar unconscious en gezeik met de guards.
Oud 04-04-2006, 11:42
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Robo schreef op 04-04-2006 @ 12:30 :
Hoe kill je iemand dan? Ik krijg ze alleen maar unconscious en gezeik met de guards.
Dat zijn personen die vanwege quests niet gedood kunnen worden. Die hebben een icoontje met een kroontje ipv een gezichtje, als je de cursor op ze houdt.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 04-04-2006, 11:55
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Lollokaust schreef op 04-04-2006 @ 12:07 :
Dingen weggooien :?
Addendum: weggooien doe je door naar je inventory te gaan en vervolgens SHIFT+Mouse1 in te drukken op het item dat je weg wil gooien.
Oud 04-04-2006, 12:30
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Mania-92 schreef op 04-04-2006 @ 11:46 :
Ik vandaag meteen na school naar de Winkel rennen, en ja daar lag hij voor me klaar.

Eenmaal thuis gekomen cd erin, installeren en spelen maar. Eenmaal in die grotten onder de gevangenis aangekomen zie ik een kist staan ik loop ereen staat er links boven in het scherm:"you are over emcrubted" oid. Kan iemand mij miss vertellen hoe ik dat evt weg krijg en hoe ik weer kan lopen kan daardoor volgens mij niet meer lopen.
betekent dat je te veel dingen hebt, kan hij/zij niet dragen. in je inventory staat tevens zo'n veertje. dat betekent hoeveel je kan dragen.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 04-04-2006, 12:51
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
items die wél moeilijk te vinden zijn in dit spel zijn goede alchemy tools
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 04-04-2006, 12:54
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
gezeik allemaal over downloaden, toen ik 15 was had ik ook geen geld om elk spel dat ik leuk vond te kopen. Dan kocht je ook gewoon een crazy bytes cd'tje.

Nu ik gewoon werk elke dag en dus wel geld heb om spellen te kopen is het een ander verhaal.. heb oblivion dus ook gewoon gekocht, ondanks dat ik het niet eens kan spelen op me laptop !

Maar je kan niet een 15 jarige bashen op het feit dat hij het geld niet heeft om een spel te kopen. Ik geloof niet dat NIEMAND nog nooit een spel heeft gedownload.
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Oud 04-04-2006, 13:00
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Robo schreef op 04-04-2006 @ 12:30 :
Hoe kill je iemand dan? Ik krijg ze alleen maar unconscious en gezeik met de guards.
Als je de Arena Guild af heb gerond, moet het sowieso wel lukken. Ik wil niet teveel spoilen
Oud 04-04-2006, 14:15
Mania-92
Mania-92 is offline
Hoe zie ik hoeveel FPS ik heb?
Oud 04-04-2006, 14:43
Verwijderd
www.fraps.com
Oud 04-04-2006, 14:52
Verwijderd
wat screens voor de lol:


die roze shit is van me detect gloves was ik ff vergeten uit te doen









me waterwalk amulet, ik blijf em dope vinden
Oud 04-04-2006, 15:26
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Vraagje, ik zit nu bij de dark brotherhood en ik heb net de opdracht gekregen zo'n rijke stinkerd in bruma te doden door zo'n elandhoofd op z'n hoofd te gooien. Die lijfwacht Gromm mag dus niet dood.
Alleen, zodra ik die kerel dood heb blijft die gromm bij dat lijk staan, hij gaat maar niet weg! En omdat het lijk voor de deur ligt is dit niet erg handig, weet iemand hoe ik weg kan komen zonder dat Gromm me achterna komt?
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 04-04-2006, 15:46
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 04-04-2006 @ 16:26 :
Vraagje, ik zit nu bij de dark brotherhood en ik heb net de opdracht gekregen zo'n rijke stinkerd in bruma te doden door zo'n elandhoofd op z'n hoofd te gooien. Die lijfwacht Gromm mag dus niet dood.
Alleen, zodra ik die kerel dood heb blijft die gromm bij dat lijk staan, hij gaat maar niet weg! En omdat het lijk voor de deur ligt is dit niet erg handig, weet iemand hoe ik weg kan komen zonder dat Gromm me achterna komt?
Sneaken via de Kelder al geprobeerd? Of is je sneak skill te gaar?
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 04-04-2006, 15:53
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 04-04-2006 @ 16:46 :
Sneaken via de Kelder al geprobeerd? Of is je sneak skill te gaar?
kun je via de kelder naar buiten dan?
Ik ga eens even kijken, mijn sneak skill is redelijk goed namelijk
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 04-04-2006, 15:55
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Bossen schreef op 03-04-2006 @ 18:31 :
waarom wil je dat doen als je 'm al gedowned hebt?!
Omdat ik er geen problemen mee heb geld uit te geven aan goeie spellen, maar wel graag wil weten of ze een beetje draaien. Goed voorbeeld is CoD2, ik ben er achter gekomen dat het maar goed is dat ik daar geen geld aan verspild heb. Als ik een spel download speel ik 't voor een avondje. Vind ik 't dan nog leuk, dan koop ik 't. Zo niet: delete.

Citaat:
Bossen schreef op 03-04-2006 @ 19:37 :
Eh moraalridder, om 50 euro uit te gaan geven voor een doosje gaat ver hoor.
Helaas moet ik kennelijk naast voor jouw kinderbijslag ook nog eens opdraaien voor de kosten van jouw entertainment.
Oud 04-04-2006, 16:02
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-04-2006 @ 16:55 :
Omdat ik er geen problemen mee heb geld uit te geven aan goeie spellen, maar wel graag wil weten of ze een beetje draaien. Goed voorbeeld is CoD2, ik ben er achter gekomen dat het maar goed is dat ik daar geen geld aan verspild heb. Als ik een spel download speel ik 't voor een avondje. Vind ik 't dan nog leuk, dan koop ik 't. Zo niet: delete.
Zo doe ik het ook vaak, ik heb oblivion nu als kopietje van mijn broer, maar ik denk dat -zodra ik het geld heb- het spel ook origineel ga kopen

Ik vind het ook gewoon leuker, een origineel spel i.p.v. een rijtje met kopieën.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 04-04-2006, 16:03
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 04-04-2006 @ 16:46 :
Sneaken via de Kelder al geprobeerd? Of is je sneak skill te gaar?
Gelukt dank je!
Ik had die deur in de kelder helemaal gemist
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.