Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2006, 09:26
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Besef je wel dat Ony een van de grootste kutquests is aan de horde-kant. Ik vind het niet vreemd als mensen dat onderschat hebben.
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Advertentie
Oud 17-06-2006, 09:28
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
DKP penalties als ze niet meer als een bepaald aantal raids joinen?
beetje harsh, maar als t moet...
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 17-06-2006, 09:37
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Je moet voor jezelf bepalen; zijn wij een echt raidguild of niet? Daar bedoel ik mee: zijn we serieus genoeg om een raidschema op te zetten, genoeg mensen online te krijgen die willen raiden en daar ook werkelijk tijd in stoppen EN (erg belangrijk) zien we onszelf als een raidguild. Ik ken een aantal guilds die wel raiden maar zichzelf niet als raidguild zien en daar hebben de MC en BWL raids dus ook een relatieve lage prioriteit.

Als het antwoord ja is, dan kan je inderdaad met dkp penalty's, deadlines, etc komen. Maar dan moet je ook duidelijk aan de members maken dat het een raidguild is en dat er van hen verwacht wordt dat ze daar moeite voor doen.

Als het antwoord nee is, is het denk ik slim om ze gewoon eens een whisper te sturen. Zeggen dat er een aantal mensen graag een raid willen doen en dat het leuk zou zijn als die anderen ook komen.


Aangezien je geen officer bent, raad ik je aan niet al te veel erover te zeuren maar eerder deze punten eens aan je guildmaster voor te leggen en evt. een forumpost erover te maken. Als je zoiets in guildchat gaat overleggen, krijg je oneindig lange discussies die op het eind nergens meer over gaan.



En ja, onyxia is een kutquest.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 17-06-2006, 09:38
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
love to be an alliance gnome
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 17-06-2006, 10:26
Kwinkslag
Kwinkslag is offline
Citaat:
grl schreef op 17-06-2006 @ 10:37 :
Je moet voor jezelf bepalen; zijn wij een echt raidguild of niet? Daar bedoel ik mee: zijn we serieus genoeg om een raidschema op te zetten, genoeg mensen online te krijgen die willen raiden en daar ook werkelijk tijd in stoppen EN (erg belangrijk) zien we onszelf als een raidguild. Ik ken een aantal guilds die wel raiden maar zichzelf niet als raidguild zien en daar hebben de MC en BWL raids dus ook een relatieve lage prioriteit.
Ja, wij zijn een echte raidguild. De guild is ook opgezet om te raiden.

Citaat:
grl schreef op 17-06-2006 @ 10:37 :
Als het antwoord ja is, dan kan je inderdaad met dkp penalty's, deadlines, etc komen. Maar dan moet je ook duidelijk aan de members maken dat het een raidguild is en dat er van hen verwacht wordt dat ze daar moeite voor doen.
Je vergeet (of liever; ik ben vergeten te vermelden) dat wij op een hele oude server zitten. Mensen die binnenkomen moeten wij eigenlijk koesteren. En helemaal omdat we niet meer dan 70 members willen hebben is het dus van belang dat de attendancy hoog is.

Citaat:
grl schreef op 17-06-2006 @ 10:37 :
Aangezien je geen officer bent, raad ik je aan niet al te veel erover te zeuren maar eerder deze punten eens aan je guildmaster voor te leggen en evt. een forumpost erover te maken. Als je zoiets in guildchat gaat overleggen, krijg je oneindig lange discussies die op het eind nergens meer over gaan.
Oh, maar daar heb ik geen boodschap aan. Ik ben een gewaardeerd 'core'-member en heb mede door dat en een berg skills een dikke vinger in de pap. Overigens 'vecht' ik dit soort dingen ook nooit in de guildchat uit maar op de forums.

Citaat:
grl schreef op 17-06-2006 @ 10:37 :
En ja, onyxia is een kutquest.
Citaat:
<*)_>< schreef op 17-06-2006 @ 10:26 :
Besef je wel dat Ony een van de grootste kutquests is aan de horde-kant. Ik vind het niet vreemd als mensen dat onderschat hebben.
Onzin. Je kunt de hele chain in een dag of 3 klaar hebben en de runs die daarvoor nodig zijn leveren alleen maar (als je niet een èchte slacker bent) gunstige loot op, om maar te zwijgen over de rewards in de chain zèlf. Mijns insziens is het alleen maar een ramp voor mensen die vertikken in PUGs te gaan omdat ze zich daar te goed voor voelen, dat terwijl ik van mening ben dat je juist ècht leert spelen door het doen van vele PUGs.

Maar verder nog leuke dingen om te proberen om toch meer productiviteit te krijgen onder de mensen? Want dat was mijn vraag eigenlijk.
__________________
Quantus tremor est futurus // Quando judex est venturus // Cuncta stricte discussurus!
Oud 17-06-2006, 10:28
Kwinkslag
Kwinkslag is offline
Citaat:
beeble schreef op 17-06-2006 @ 10:28 :
DKP penalties als ze niet meer als een bepaald aantal raids joinen?
beetje harsh, maar als t moet...
Oude server, mensen koesteren, ergo een positieve manier gaarne.
__________________
Quantus tremor est futurus // Quando judex est venturus // Cuncta stricte discussurus!
Oud 17-06-2006, 10:42
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Kwinkslag schreef op 17-06-2006 @ 11:28 :
Oude server, mensen koesteren, ergo een positieve manier gaarne.
op een oude server is het niet zon goed idee nee, ik speel zelf op een redelijk nieuwe server (Azjol-Nerub) en daar heb je niet veel van die mensen die meteen door zoiets rare dingen gaan doen
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 17-06-2006, 12:38
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
skeleton schreef op 17-06-2006 @ 08:37 :
Sowieso een GUILD die niet RAID heb je eigenlijk geen flikker aan als je lvl 60 bent, waar wil je anders je gear vanaf halen ... =/ .
ff verbeterd

DKP systeem, uhm ipv ene ony raid attune groepjes maken
DKP straf zulke dingen
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 17-06-2006, 12:44
Kwinkslag
Kwinkslag is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 17-06-2006 @ 13:38 :
ff verbeterd

DKP systeem, uhm ipv ene ony raid attune groepjes maken
DKP straf zulke dingen
Heb je mijn post wel gelezen? De Onyxia-raid is ruim drie weken van te voren aangekondigd. Moet de guild dan ook nog eens initiatief nemen om iedereen op sleeptouw te nemen? Dat druist wel èrg tegen mijn principes in. En straffen met negatieve uitwerking laat ik liever nog even achterwege als het gaat om suggereren..
__________________
Quantus tremor est futurus // Quando judex est venturus // Cuncta stricte discussurus!
Oud 17-06-2006, 12:48
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Kwinkslag schreef op 17-06-2006 @ 11:26 :
Onzin. Je kunt de hele chain in een dag of 3 klaar hebben en de runs die daarvoor nodig zijn leveren alleen maar (als je niet een èchte slacker bent) gunstige loot op, om maar te zwijgen over de rewards in de chain zèlf. Mijns insziens is het alleen maar een ramp voor mensen die vertikken in PUGs te gaan omdat ze zich daar te goed voor voelen, dat terwijl ik van mening ben dat je juist ècht leert spelen door het doen van vele PUGs.

Maar verder nog leuke dingen om te proberen om toch meer productiviteit te krijgen onder de mensen? Want dat was mijn vraag eigenlijk.
De alliance kan het in een paar uurtjes. En niks onzin, meningen verschillen. LBRS 5man met een pug is vrij kut om te doen ook.
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Oud 17-06-2006, 12:55
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 17-06-2006 @ 13:38 :
ff verbeterd

DKP systeem, uhm ipv ene ony raid attune groepjes maken
DKP straf zulke dingen
LoL ja toen ik dat postte was het nog vroeg .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 17-06-2006, 12:56
Kwinkslag
Kwinkslag is offline
Citaat:
<*)_>< schreef op 17-06-2006 @ 13:48 :
De alliance kan het in een paar uurtjes. En niks onzin, meningen verschillen. LBRS 5man met een pug is vrij kut om te doen ook.
Maar wat heb ik aan de Alliance-chain? Ik speel Horde. Bovendien heb je op een oude server heel weinig èchte prutsers (en àls je ze treft heb je vaak voldoende skilled players om dat op te vangen). Daar komt nog eens bij; al zou je LBRS een keer of drie moeten doen, dat is toch niet erg? Timeconsuming, vooruit, maar drops en een goede kans op de key naar UBRS liggen er ook. En er is ook nog zoiets als iets van te voren plannen op het forum in plaats van inloggen, /g spammen voor Warlords Command en daarna maar weer WSG in duiken omdat je te weinig mensen kunt krijgen.

Ik zie het heel anders; iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen keyments in al haar facetten. Jij wilt immers raiden, jij zorgt voor je spullen. Niet alleen keyments, ook buffs, potions, herbs, shards, bandages noem maar op. Ik ben dan ook van mening dat je niet van een guild mag verwachten dat iedereen ter plekke alles laat vallen waar hij/zij mee bezig is om je keyment te regelen.
__________________
Quantus tremor est futurus // Quando judex est venturus // Cuncta stricte discussurus!
Oud 17-06-2006, 17:47
Verwijderd
Speel nu op darksorrow op mn paladin best wel leuk
wil je ene keer bg gaan doen zit het vol met twinks met wapens met lifestealing,fiery,agi+15 word k echt moe van verpest het spel een beetje je hebt geen kans tegen zo'n twink.. nja ach naar lvl 20 dan maar
Oud 17-06-2006, 18:19
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
De afgelopen dagen waren heel anders dan normaal

Onze eigen raids verlopen op het moment relatief waardeloos. En vervolgens is er een pickupgroep die onyxia gewoon lamlegt. 31 man, eerste try, en er waren redelijk wat mensen met blauwe gear. Ik was er ook bij (als Azida)



Dit is onyxia vlak voordat ze neergaat.

Ik heb deze week ook vaelastraz moeten tanken als druid. Er waren te weinig warriors. De healers kunnen het alleen niet aan met mijn enorm hoge *kuch* FR van 157 raidbuffed.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 17-06-2006, 19:43
Verwijderd
Citaat:
catweazle schreef op 17-06-2006 @ 18:47 :
Speel nu op darksorrow op mn paladin best wel leuk
wil je ene keer bg gaan doen zit het vol met twinks met wapens met lifestealing,fiery,agi+15 word k echt moe van verpest het spel een beetje je hebt geen kans tegen zo'n twink.. nja ach naar lvl 20 dan maar
Doe zelf geen BG's, maar wat mij betreft hadden ze meteen al level req's op die high level enchants moeten gooien.
Oud 17-06-2006, 20:06
Kwinkslag
Kwinkslag is offline
Citaat:
catweazle schreef op 17-06-2006 @ 18:47 :
Speel nu op darksorrow op mn paladin best wel leuk
wil je ene keer bg gaan doen zit het vol met twinks met wapens met lifestealing,fiery,agi+15 word k echt moe van verpest het spel een beetje je hebt geen kans tegen zo'n twink.. nja ach naar lvl 20 dan maar
Twinks en set-teams. Dat verneukt heel het BG-aspect voor mij om eerlijk te zijn.
__________________
Quantus tremor est futurus // Quando judex est venturus // Cuncta stricte discussurus!
Oud 17-06-2006, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Kwinkslag schreef op 17-06-2006 @ 21:06 :
Twinks en set-teams. Dat verneukt heel het BG-aspect voor mij om eerlijk te zijn.
die twinks zijn echt te sterk niet leuk meer
met mn pally zal ik is een keertje in de bg een setje nemen dat alles tegen undead is
Oud 18-06-2006, 01:14
Verwijderd
Citaat:
Kwinkslag schreef op 17-06-2006 @ 21:06 :
Twinks en set-teams. Dat verneukt heel het BG-aspect voor mij om eerlijk te zijn.
Randoms verneuken het juist, team tegen team


Citaat:
catweazle schreef op 17-06-2006 @ 23:26 :
die twinks zijn echt te sterk niet leuk meer
met mn pally zal ik is een keertje in de bg een setje nemen dat alles tegen undead is
Je anti undead skills werken niet voor pvp.
Oud 18-06-2006, 12:14
Kwinkslag
Kwinkslag is offline
Citaat:
Reverend schreef op 18-06-2006 @ 02:14 :
Randoms verneuken het juist, team tegen team
Dan moet Blizzard het systeem aanpassen dat een BG niet start wanneer het bijvoorbeeld 10 tegen 4 is. Misschien zelfs aparte BG's voor set-teams. En dan nog; wat is er nou leuk aan om tegen 10 man te spelen waarin 2 spelers een HoR en/of een Thunderfury dragen compleet met bijbehorende andere accessoires zoals een volledige tier-2 outfit als je in een groep zit die beduidend mindere equipment heeft èn TS moet ontberen?

Overigens is het bij ons ook nog eens zo dat Descendants of Yggdrassil alleen maar met set-teams de BG's op durft te gaan als 'onze' endgame guilds aan het raiden zijn.
__________________
Quantus tremor est futurus // Quando judex est venturus // Cuncta stricte discussurus!

Laatst gewijzigd op 18-06-2006 om 12:26.
Oud 18-06-2006, 12:41
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Ik wil mn gamecard invoeren, maar kom niet op de site buuh.
__________________
■▲■▲■▲
Oud 18-06-2006, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Kwinkslag schreef op 18-06-2006 @ 13:14 :
Dan moet Blizzard het systeem aanpassen dat een BG niet start wanneer het bijvoorbeeld 10 tegen 4 is. Misschien zelfs aparte BG's voor set-teams. En dan nog; wat is er nou leuk aan om tegen 10 man te spelen waarin 2 spelers een HoR en/of een Thunderfury dragen compleet met bijbehorende andere accessoires zoals een volledige tier-2 outfit als je in een groep zit die beduidend mindere equipment heeft èn TS moet ontberen?
Dat ligt geheel aan blizzard. Als je rank 14 wilt worden (voordat je oud bent) moet je nou eenmaal farmen. Dan pak je gewoon een keihard team en kill je alles wat je op je weg tegenkomt.

Als ze jouw systeem zouden invoeren, zou het vrijwel onmogelijk of verschrikkelijk (te?) zwaar worden om rank 14 te verkrijgen.
Oud 18-06-2006, 13:21
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Halverwege 49, zodra ik 49 ding ga ik een saltwater snapjaw van de Hinterlands tamen en die als grindpet gebruiken. Zorgen dat ik de rest van de dag in de WSG queue sta voor wat honour/rep/xp, beetje AH loeren (Beaststalker wrist voor 9G hoera \o/ ) en maar wat levellen
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 18-06-2006, 13:24
Verwijderd
Het voornaamste probleem met de BG's is niet de set-teams of twinks, gear is nu eenmaal het allerbelangrijkste in BG's. Het voornaamste probleem is het gebrek aan een free-for-all BG, die niet faction-specific is. Als je het laatste invoert, verdwijnen de queues. Nadeel is dan natuurlijk wel dat je 'lore' een beetje verneukt wordt. Maar ja, gameplay gaat dan voor, vind ik.
Oud 18-06-2006, 14:03
Kwinkslag
Kwinkslag is offline
Citaat:
Reverend schreef op 18-06-2006 @ 14:15 :
Dat ligt geheel aan blizzard. Als je rank 14 wilt worden (voordat je oud bent) moet je nou eenmaal farmen. Dan pak je gewoon een keihard team en kill je alles wat je op je weg tegenkomt.
Dus nu geef je ronduit toe dat main purpose van een set-team gewoon bruut farmen is, rather than een goede, challenging pot spelen, zoals je bij je eerdere opmerking "team versus team is cool" probeerde te verdedigen. I rest my case.
__________________
Quantus tremor est futurus // Quando judex est venturus // Cuncta stricte discussurus!
Oud 18-06-2006, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Kwinkslag schreef op 18-06-2006 @ 15:03 :
Dus nu geef je ronduit toe dat main purpose van een set-team gewoon bruut farmen is, rather than een goede, challenging pot spelen, zoals je bij je eerdere opmerking "team versus team is cool" probeerde te verdedigen. I rest my case.
Zucht.

Ik zeg dat ALS je een hoge rank wil krijgen, dat je gedwongen wordt te farmen. Ik zie niet hoe dat in verband staat met wat coole team vs. team spelen? Rank 14 zal mij een worst wezen maar als ik BG ga doen wil ik dat wel graag met een team doen die weet hoe hij samen moet spelen.


l2p etc.
Oud 18-06-2006, 18:30
Kwinkslag
Kwinkslag is offline
Citaat:
Reverend schreef op 18-06-2006 @ 15:17 :
Zucht.

Ik zeg dat ALS je een hoge rank wil krijgen, dat je gedwongen wordt te farmen. Ik zie niet hoe dat in verband staat met wat coole team vs. team spelen? Rank 14 zal mij een worst wezen maar als ik BG ga doen wil ik dat wel graag met een team doen die weet hoe hij samen moet spelen.


l2p etc.
En nu zeg je weer dat jij graag met set-teams tegen set-teams speelt voor een uitdagende match. Lijkt mij dus dat er een aparte BG mag komen voor set-teams. Jij je spannende match, de rest die niet in een raid-guild zit of occasionally PVP't ook een faire kans op een uitdagende partij. Win/win situatie, me dunkt.

Je 'l2p' is trouwens domweg onnozel. Persoonlijk ben ik voor geen enkele class bang, ongeacht of ze tier 2 hebben of niet. Behoedzaam at most voor spelers met skills. Maar het moet verdomd maf lopen wil ik finaal zoekgespeeld worden met mijn Warlock.
__________________
Quantus tremor est futurus // Quando judex est venturus // Cuncta stricte discussurus!
Oud 18-06-2006, 19:52
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Kap eens met het woorden in de mond leggen.
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Oud 18-06-2006, 20:20
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kwinkslag schreef op 17-06-2006 @ 21:06 :
Twinks en set-teams. Dat verneukt heel het BG-aspect voor mij om eerlijk te zijn.
Hoezo verneuken premade teams de BGs? Het is een teamspel.

Citaat:
Kwinkslag schreef op 18-06-2006 @ 13:14 :
Dan moet Blizzard het systeem aanpassen dat een BG niet start wanneer het bijvoorbeeld 10 tegen 4 is.
Dan moet je je eigen mensen aankijken, die WEL in de queue zitten maar op 'hide' klikken als ze de popup krijgen. Het queue systeem zorgt in princiepe voor gebalanceerde teams.

Ik zit met m'n horde alt in een WSG guild, en wij wachten ook gewoon tot de andere kant ook 10 man heeft. Nja, als ze dat snappen tenminste, je hebt altijd idioten die terwijl ze 5 man hebben keer op keer je flag proberen te pakken.
Oud 18-06-2006, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Kwinkslag schreef op 18-06-2006 @ 19:30 :
En nu zeg je weer dat jij graag met set-teams tegen set-teams speelt voor een uitdagende match. Lijkt mij dus dat er een aparte BG mag komen voor set-teams. Jij je spannende match, de rest die niet in een raid-guild zit of occasionally PVP't ook een faire kans op een uitdagende partij. Win/win situatie, me dunkt.
Juist, dus als er een team bezig is en de andere faction heeft totaal geen teams spelen moeten ze maar op een houtje bijten? Beter idee: Meer mensen gaan pvp groups maken.

Citaat:
Je 'l2p' is trouwens domweg onnozel. Persoonlijk ben ik voor geen enkele class bang, ongeacht of ze tier 2 hebben of niet. Behoedzaam at most voor spelers met skills. Maar het moet verdomd maf lopen wil ik finaal zoekgespeeld worden met mijn Warlock.
Oud 18-06-2006, 20:56
Kwinkslag
Kwinkslag is offline
Citaat:
Reverend schreef op 18-06-2006 @ 21:46 :
Juist, dus als er een team bezig is en de andere faction heeft totaal geen teams spelen moeten ze maar op een houtje bijten? Beter idee: Meer mensen gaan pvp groups maken.
Als jij in een set-team zit wil je toch een uitdaging? Dat vind je niet met een clubje randoms, of wel? En een PUG-set is natuurlijk wel even wat anders dan een gelouterde, goed-gegearede guild-set. Of ben je dat niet met me eens?

Voor de rest; ik weet niet wat je probleem is, maar ik vind 't wel aandoenlijk.
__________________
Quantus tremor est futurus // Quando judex est venturus // Cuncta stricte discussurus!
Oud 18-06-2006, 21:11
Kwinkslag
Kwinkslag is offline
Citaat:
Chimera schreef op 18-06-2006 @ 21:20 :
Hoezo verneuken premade teams de BGs? Het is een teamspel.
Dat vlak heb ik al meer dan genoeg bestreken, het 'waarom'.

Citaat:
Chimera schreef op 18-06-2006 @ 21:20 : Dan moet je je eigen mensen aankijken, die WEL in de queue zitten maar op 'hide' klikken als ze de popup krijgen. Het queue systeem zorgt in princiepe voor gebalanceerde teams.

Ik zit met m'n horde alt in een WSG guild, en wij wachten ook gewoon tot de andere kant ook 10 man heeft. Nja, als ze dat snappen tenminste, je hebt altijd idioten die terwijl ze 5 man hebben keer op keer je flag proberen te pakken.
Ook daar kan Blizzard wat aan doen, eikels die niet wachten. Buitendat is jouw ervaring geheel nieuw voor mij.
__________________
Quantus tremor est futurus // Quando judex est venturus // Cuncta stricte discussurus!
Oud 18-06-2006, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Kwinkslag schreef op 18-06-2006 @ 21:56 :
Als jij in een set-team zit wil je toch een uitdaging? Dat vind je niet met een clubje randoms, of wel? En een PUG-set is natuurlijk wel even wat anders dan een gelouterde, goed-gegearede guild-set. Of ben je dat niet met me eens?
Je kan toch ook een team met gasten nemen die weten hoe je moet spelen? Ik zie het probleem echt niet. Je doet nu net of je alleen kan samenspelen als je bij elkaar in de guild zit. Sowieso als ik een pvp group maak zitten daar vaak genoeg gasten uit andere guilds of zelfs mensen zonder guilds in. Zolang ze maar weten wat ze moeten doen.

Citaat:
Voor de rest; ik weet niet wat je probleem is, maar ik vind 't wel aandoenlijk.
wat een gozer xD
Oud 18-06-2006, 22:14
Kwinkslag
Kwinkslag is offline
Citaat:
Reverend schreef op 18-06-2006 @ 22:28 :
Je kan toch ook een team met gasten nemen die weten hoe je moet spelen? Ik zie het probleem echt niet. Je doet nu net of je alleen kan samenspelen als je bij elkaar in de guild zit. Sowieso als ik een pvp group maak zitten daar vaak genoeg gasten uit andere guilds of zelfs mensen zonder guilds in. Zolang ze maar weten wat ze moeten doen.
Als jij dat onder 'set-team' verstaat is het inderdaad een ander verhaal.
__________________
Quantus tremor est futurus // Quando judex est venturus // Cuncta stricte discussurus!
Oud 18-06-2006, 22:25
Verwijderd
Dat is het hele punt dus nou. Randoms blijven maar in hun eentje battlegrounds joinen terwijl het veel leuker spelen is als je een beetje een uitgebalanceerde groep hebt, zo leer je ook personen kennen die beter zijn en goed kunnen meekomen. Het hele idee van Blizz was juist dat mensen veel gingen samen spelen.

Moeite doen om wat gasten te regelen om mee te spelen doen ze niet, whinen op irc/realforums is echter geen probleem.
Oud 18-06-2006, 23:16
Kwinkslag
Kwinkslag is offline
Citaat:
Reverend schreef op 18-06-2006 @ 23:25 :
Dat is het hele punt dus nou. Randoms blijven maar in hun eentje battlegrounds joinen terwijl het veel leuker spelen is als je een beetje een uitgebalanceerde groep hebt, zo leer je ook personen kennen die beter zijn en goed kunnen meekomen. Het hele idee van Blizz was juist dat mensen veel gingen samen spelen.

Moeite doen om wat gasten te regelen om mee te spelen doen ze niet, whinen op irc/realforums is echter geen probleem.
Wat jij onder een set-team verstaat is niet echt mijn definitie van een set-team. Zoals ik het zie is een set-team een team van mensen guilds die BWL op farm hebben en eigenlijk de BG's uit verveeldheid doen, onder het genot van TS. Een "social" groep die "wel eens" een BG'tje pakt, skills of niet, valt daar niet echt onder en is geen enkele partij tegen "mijn" set-team. Als je op een relatief nieuwe server zit ken je dit "probleem" inderdaad nog niet, maar vrees niet, dat gaat geheid komen.

En als jij vindt dat ik 'whine' (omdat ik een slechte speler ben) zegt dat meer over jou dan over mij ben ik bang voor :/
__________________
Quantus tremor est futurus // Quando judex est venturus // Cuncta stricte discussurus!
Oud 18-06-2006, 23:31
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Reverend schreef op 18-06-2006 @ 23:25 :
Dat is het hele punt dus nou. Randoms blijven maar in hun eentje battlegrounds joinen terwijl het veel leuker spelen is als je een beetje een uitgebalanceerde groep hebt, zo leer je ook personen kennen die beter zijn en goed kunnen meekomen. Het hele idee van Blizz was juist dat mensen veel gingen samen spelen.

Moeite doen om wat gasten te regelen om mee te spelen doen ze niet, whinen op irc/realforums is echter geen probleem.
Probleem is alleen dat de meeste groepen die een BG in gaan vaak een keertje kijken naar de gear van zo'n "solo-noob" en hem meteen niet meer in de groep willen omdat hij dan geen goede PvP gear heeft.
90% van die vaste groepen zijn namelijk echt een stel van die elitist jerks die mensen er alleen bij willen hebben als ze hun al eeuwen kennen (wat niet mogelijk is als ze altijd dezelfde groep gebruiken) of iemand die flink geared is (wat vrijwel niet mogelijk is als je geen goede groepen krijgt)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 19-06-2006, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Kwinkslag schreef op 19-06-2006 @ 00:16 :
Wat jij onder een set-team verstaat is niet echt mijn definitie van een set-team. Zoals ik het zie is een set-team een team van mensen guilds die BWL op farm hebben en eigenlijk de BG's uit verveeldheid doen, onder het genot van TS. Een "social" groep die "wel eens" een BG'tje pakt, skills of niet, valt daar niet echt onder en is geen enkele partij tegen "mijn" set-team. Als je op een relatief nieuwe server zit ken je dit "probleem" inderdaad nog niet, maar vrees niet, dat gaat geheid komen.
Ik zit op Al'Akir en mensen hebben hier AQ op farmstatus -_- , nieuw is deze server niet.

Citaat:
En als jij vindt dat ik 'whine' (omdat ik een slechte speler ben) zegt dat meer over jou dan over mij ben ik bang voor :/





Citaat:
MazeMouse schreef op 19-06-2006 @ 00:31 :
Probleem is alleen dat de meeste groepen die een BG in gaan vaak een keertje kijken naar de gear van zo'n "solo-noob" en hem meteen niet meer in de groep willen omdat hij dan geen goede PvP gear heeft.
90% van die vaste groepen zijn namelijk echt een stel van die elitist jerks die mensen er alleen bij willen hebben als ze hun al eeuwen kennen (wat niet mogelijk is als ze altijd dezelfde groep gebruiken) of iemand die flink geared is (wat vrijwel niet mogelijk is als je geen goede groepen krijgt)
Tsja, dat is klote. Ik heb in diverse 'pvp groups' gezeten op mijn server maar eigenlijk nooit iets gemerkt van vijandigheid tegenover gasten die minder goed gegeared waren. We hebben echt weleens iemand eruit gekicked omdat hij bijdehand was of omdat hij totaal geen idee had hoe er gespeeld moest worden, maar nooit omdat we ons te goed voelden ofzo.

Laatst gewijzigd op 19-06-2006 om 00:23.
Oud 19-06-2006, 10:01
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
http://www.youtube.com/watch?v=fi4jpafu5z0
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 19-06-2006, 11:07
Georia
Avatar van Georia
Georia is offline
Men heeft teveel vrije tijd
__________________
SPOON!!!
Oud 19-06-2006, 12:34
Verwijderd
Heh, wel een geinig liedje

En iedereen die WoW speelt heeft überhaupt te veel tijd
Oud 19-06-2006, 14:05
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Morridin schreef op 19-06-2006 @ 13:34 :


En iedereen die WoW speelt heeft überhaupt te veel tijd
QFT
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 19-06-2006, 16:55
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Gister op 1 % op ony gewhiped met 27 man omdat iemand zo slim was om zich in de welgroep te laten bumpen toen ony 40 % bereikte... daardoor raakte we de nodige mensen kwijt en is de rest uiteindelijk ook gewhiped op 1 % .. zal ze leren .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 19-06-2006, 22:12
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Net DM north voor de 3de keer gedaan, en 3 keer raden wat dropte:

http://www.thottbot.com/?i=35776

FUCK YEAH!

Guildie runs 4tw!!!
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 20-06-2006, 00:04
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
skeleton schreef op 19-06-2006 @ 23:12 :
Net DM north voor de 3de keer gedaan, en 3 keer raden wat dropte:

http://www.thottbot.com/?i=35776

FUCK YEAH!

Guildie runs 4tw!!!
nou nog niet wipen op onyxia
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 20-06-2006, 00:38
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Paperz schreef op 20-06-2006 @ 01:04 :
nou nog niet wipen op onyxia
Onze guild heeft vandaag ony omgelegd met 27 man, heb zelf 175 FR en met een beetje extra priest/healertype aandacht en wat bandages moet ik er wel komen .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 20-06-2006, 05:58
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
BTW is dat boek op andere servers net zo overpriced als op Bloodscalp?

Laatste x dat ik het zag was het nl 2200 starting bid en 2400 buyout... Om-g.

[Edit] Meeste grappige was nog dat ik tegen m'n guildies in party chat zei van let op dat ding gaat deze x droppen, ik voel het aan m'n water , en ja idd, de enaarlaatste baas voor Krom'Krush dropte het boek waarempel [/Edit].
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent

Laatst gewijzigd op 20-06-2006 om 06:15.
Oud 20-06-2006, 07:05
Verwijderd
De gemiddelde prijs op Horde op Emerald Dream is rond de 1K. Zie hem wel eens voor uitschieters van rond de 2k.
Oud 20-06-2006, 11:19
Verwijderd
Ik ga maar eens een twink maken
Oud 20-06-2006, 12:33
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
skeleton schreef op 19-06-2006 @ 23:12 :
Net DM north voor de 3de keer gedaan, en 3 keer raden wat dropte:

http://www.thottbot.com/?i=35776

FUCK YEAH!

Guildie runs 4tw!!!
nog maar eens gratz dan eh


En oh ja, ik pwn x duizend

__________________
Derp
Oud 20-06-2006, 12:35
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
oh en dat was de verkeerde screenshot niet dat het uitmaakt want ik pwn altijd

__________________
Derp
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Final Fantasy!!! <<<<
Verwijderd
17 07-02-2011 09:45
Games World of Warcraft deel 20
Alpha_Omega
500 24-10-2008 09:13
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
De Kantine Weerwolfspel #42 deel 2
Yoshimare
500 15-12-2007 15:35
De Kantine Schokkende bekentenissen #2
Bongalientje
500 08-08-2007 00:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.