Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2006, 12:16
Kaater
Avatar van Kaater
Kaater is offline
Moet nog 2 weken wachten voor ik em kan kopen
Het is echt door de Gameplay/HCC beurs dat ik nu een fangirl ben
Moet je er trouwens nog echt perse iets bijkopen? Geheugenkaartjes ofzo?
__________________
That's not funny, my brother died that way!
Advertentie
Oud 17-12-2006, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 16-12-2006 @ 22:24 :
Net veel Wii Sports gespeeld, en dat was echt een succes Mijn man vindt boksen echt geweldig En golven vinden we allebei erg leuk, lekker rustig

Nu is hij lekker op eendjes en kleiduifjes aan het schieten met Wii Play
Haha, als er nou broertje had gestaan ipv man, dan had het mijn post kunnen zijn..
Hebben ons gister prima vermaakt met Wii sports en play..

Hoewel ik golfen persoonlijk wat tegen vind vallen, bij het putten mept ie soms veel harder dan ik eigenlijk wil slaan, maar als ik weer zachter sla, dan registeert hij het niet als een slag.. maar dat is denk ik nog even wennen..
En tegen mekaar tenissen is toch ook wel errug leuk ..

Ik ben met wii fitness nu 60 jaar oud.. dat is wel ernstig, moet maar even goed alles gaan trainen

Ben wel blij dat ik zelda nog niet heb, als ik de verhalen/filmpjes zo hoor/zie, dan weet ikz eker dat ik niet meer aan andere dingen toe kom..

Het valt mij trouwens nog best mee qua destructiveness van het spelen, de controller is nog niet uit mn hand gevlogen, en heb nog niks omver gegooid, maar dat moet ik denk maar even afkloppen(zo te zien zit hier namelijk nog een dun koordje aan)
Oud 17-12-2006, 12:57
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
welke controller heb je nou in de linker hand en welke in de rechter?
__________________
Bruut for president (y)
Oud 17-12-2006, 13:06
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Bruut schreef op 17-12-2006 @ 13:57 :
welke controller heb je nou in de linker hand en welke in de rechter?
de remote in je rechter en de nunchuk in je linker
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 17-12-2006, 13:07
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Kaater schreef op 17-12-2006 @ 13:16 :
Moet nog 2 weken wachten voor ik em kan kopen
Het is echt door de Gameplay/HCC beurs dat ik nu een fangirl ben
Moet je er trouwens nog echt perse iets bijkopen? Geheugenkaartjes ofzo?
neej geen geheugenkaartjes. je kan het geheugen wel uitbreiden met sd-kaartjes, maar dat is om foto's ed te bewerken op je Wii..
Als je een 2e remotecontroller er bij wilt, raad ik je aan om Wii Play te kopen.. De controller lost kost 40 euro, maar dit pakketje kost 50 euro.. En het is nog een geinig spel ook
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 17-12-2006, 13:22
Verwijderd
Ik heb nog geen enkele handleiding doorgelezen, dus misschien gewoon een domme vraag..

Maar voor sommige games heb je dus de classic controller nodig(logisch).. Maar..
kan je ipv die controller eigenlijk ook niet de gamecube controller gebruiken? Alle knoppen die erop zitten, hebben ook de SNES controller gesiert, vierpunt, a b x y, l en r.. Het is alleen iets anders verdeelt, en er zit nog wat meer bij, maar mij lijkt zoiets mogelijk.
Of denk ik nou weer helemaal fout
Oud 17-12-2006, 13:59
Kaater
Avatar van Kaater
Kaater is offline
Volgens Wikipedia kan je ook gewoon je gamecube controller aansluiten
__________________
That's not funny, my brother died that way!
Oud 17-12-2006, 14:31
TommytheCat
Avatar van TommytheCat
TommytheCat is offline
Sommige Megadrive games ondersteunen de Cube controller geloof ik niet helemaal. Ik heb ergens een handig lijstje gezien met welke pads voor welke systemen werken, maar die kan ik even niet vinden.
__________________
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back, he's really going to want to see a fucking cross?"
Oud 17-12-2006, 14:36
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 17-12-2006 @ 14:22 :
Ik heb nog geen enkele handleiding doorgelezen, dus misschien gewoon een domme vraag..

Maar voor sommige games heb je dus de classic controller nodig(logisch).. Maar..
kan je ipv die controller eigenlijk ook niet de gamecube controller gebruiken? Alle knoppen die erop zitten, hebben ook de SNES controller gesiert, vierpunt, a b x y, l en r.. Het is alleen iets anders verdeelt, en er zit nog wat meer bij, maar mij lijkt zoiets mogelijk.
Of denk ik nou weer helemaal fout
ja. dat kan.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 17-12-2006, 15:10
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 17-12-2006 @ 14:22 :
Ik heb nog geen enkele handleiding doorgelezen, dus misschien gewoon een domme vraag..

Maar voor sommige games heb je dus de classic controller nodig(logisch).. Maar..
kan je ipv die controller eigenlijk ook niet de gamecube controller gebruiken? Alle knoppen die erop zitten, hebben ook de SNES controller gesiert, vierpunt, a b x y, l en r.. Het is alleen iets anders verdeelt, en er zit nog wat meer bij, maar mij lijkt zoiets mogelijk.
Of denk ik nou weer helemaal fout


vinkje betekent dat het kan, kruisje betekent dat het niet kan en zo'n ander teken ligt het aan de game.
Oud 17-12-2006, 16:13
Verwijderd
ah, perfecto.. muchoz gracias..

dat scheelt mij weer zo'n classic ding aanschaffen, want ik heb hier toch nog 2 cube controllers liggen, en zoveel megadrive zal ik toch niet downloaden..

Over downloaden gesproken, heeft iedereen hem hier al aangesloten op internet?
Oud 17-12-2006, 16:51
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 17-12-2006 @ 17:13 :
ah, perfecto.. muchoz gracias..

dat scheelt mij weer zo'n classic ding aanschaffen, want ik heb hier toch nog 2 cube controllers liggen, en zoveel megadrive zal ik toch niet downloaden..

Over downloaden gesproken, heeft iedereen hem hier al aangesloten op internet?
ik heb al aangesloten op internet gwn mbv die wifi usb van de DS.. erg handig werkt perfect..

Maar nog nix gedownload
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 17-12-2006, 19:08
Verwijderd
Ik heb hem via m'n draadloze router aangesloten, las op internet veel mensen die foutmeldingen kregen, maar ik heb er maar ééntje gehad; de server was busy. Dus ja, dat ging eigenlijk perfect, verbinding is altijd prima, geen problemen mee

Ik heb Zelda nu een paar uur (iets meer dan 3 geloof ik) gespeeld en ik vind het echt fantástisch. Nog nooit zoiets gaafs gespeeld! Besturing werkt ook super. Ik ben zéér benieuwd naar die 'all Wii' Zelda die - waarschijnlijk - in ontwikkeling is. Als dit al zo lekker speelt en er zo mooi uitziet... pfff
Oud 18-12-2006, 10:08
TommytheCat
Avatar van TommytheCat
TommytheCat is offline
Ik ben een uur of 5 bezig geweest met het kreng op internet te krijgen, aangezien mn wifi stick het opeens niet meer deed

Inmiddels 3 games gedownload en een stabiele verbinding verder.
__________________
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back, he's really going to want to see a fucking cross?"
Oud 18-12-2006, 10:21
Verwijderd
Ik hoop dat je snel wii-points uit de sterrencatalogus kan kopen. Ik heb iets van 5000 sterren, dus als ze 1:1 worden overgezet in waarde, heb ik nogal wat wii-points 'gratis'
Oud 18-12-2006, 10:27
Verwijderd
Oh, en je krijgt trouwens toch voor de Wii 500 sterren en voor Wii Sports nog eens 250. Ik geloof dat ik ergens had gezegd hier dat het in totaal 500 was, maar dat is dus toch 750
Oud 18-12-2006, 10:38
Verwijderd
sterrencatalogus? oh wacht, dat zijn die sterren die je krijgt als je je gekochte producten registreert op nintendo.nl(com) toch?

kan je die inderdaad inwisselen(ooit) voor echte wii-points? (shit ik moet toch dat boekje eens open gaan doen)..
Dat zou mij dan inderdaad ook aardig wat punten opleveren.
Kan je dan trouwens ook nog sterren inwisselen die je vroeger ooit hebt gekregen? want voor mn N64 en DS en GC heb ik ook nog wel wat sterren liggen..

Ben nu trouwens een dappere poging aan het doen om de boel online te krijgen,t ot nu toe gaat het redelijk soepel..
Oud 18-12-2006, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 18-12-2006 @ 11:38 :
sterrencatalogus? oh wacht, dat zijn die sterren die je krijgt als je je gekochte producten registreert op nintendo.nl(com) toch?

kan je die inderdaad inwisselen(ooit) voor echte wii-points? (shit ik moet toch dat boekje eens open gaan doen)..
Dat zou mij dan inderdaad ook aardig wat punten opleveren.
Kan je dan trouwens ook nog sterren inwisselen die je vroeger ooit hebt gekregen? want voor mn N64 en DS en GC heb ik ook nog wel wat sterren liggen..

Ben nu trouwens een dappere poging aan het doen om de boel online te krijgen,t ot nu toe gaat het redelijk soepel..
Alle VIP24:7 punten kan je volgens mij gewoon gebruiken, dus ook de oude. En zéker die van de DS en de GC, die heb ik ook pas geleden állemaal ineens ingevoerd (Veel werk, al dat gekras )
Oud 18-12-2006, 10:47
Verwijderd
haha
ja ik moet ze nog ergens hebben liggen.. heb die dingen nooit ingevoerd, want je kon er nooit echt zoveel mee(ja soms kon je een aanbieding krijgen)..
Dat wordt dus kasten overhoop halen..

Zijn er uberhaupt al dingen te krijgen in dat shop-channel?
waarom vraag ik dat eigenlijk, over 10minuten kan ik dat zelf bekijken als het goed is
Oud 18-12-2006, 10:58
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Ik heb sinds afgelopen vrijdag de Wii kunnen scoren.
Koste me wel een hoop moeite en een flinke ruzie met de vriendin. ( reeds weer goedgepraat )

Vandaag of morgen ga ik Zelda halen omdat ik nog geen tijd heb gehad fatsoenlijke tijd erin te steken.

Ik moet zeggen dat de Wii liggend beter is als in de standaard, dan komen de kabels en bedrading beter uit en past het mooier in me TV kastje.

Weet iemand meer over Metal Slug Anthology die uit gaat komen op de Wii?
Ik heb er filmpjes van gezien, maar het arcade-gevoel ontbreekt als je het spel met de Wii-mote speelt. Weet iemand toevallig als deze game met de Cube controller gespeelt kan worden

Heb wel al 3 gouden medailles op Wii-play

Edit: Heb 6000 Sterren. het probleem is echter, zodra er iets fatsoenlijks komt te staan in te sterrencatalogus is het binnen een dag uitverkocht. Jammer aangezien ik niet elke dag kijk.
__________________
A good student will always teach the teacher

Laatst gewijzigd op 18-12-2006 om 11:01.
Oud 18-12-2006, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Young Predator schreef op 18-12-2006 @ 11:58 :
Ik heb sinds afgelopen vrijdag de Wii kunnen scoren.
Koste me wel een hoop moeite en een flinke ruzie met de vriendin. ( reeds weer goedgepraat )
dat probleem heb ik ook gehad..
Ze heeft zich er ondertussen grommend bij neergelegd(ik had hem toch wel gekocht, one way or another), maar ze is nog niet overtuigd van het euhm, 'nut' van het ding..
Oud 18-12-2006, 11:09
TommytheCat
Avatar van TommytheCat
TommytheCat is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 18-12-2006 @ 11:58 :

Weet iemand meer over Metal Slug Anthology die uit gaat komen op de Wii?
Ik heb er filmpjes van gezien, maar het arcade-gevoel ontbreekt als je het spel met de Wii-mote speelt. Weet iemand toevallig als deze game met de Cube controller gespeelt kan worden
Ik heb ooit een video (p)review hiervan gekeken waarin duidelijk werd gemaakt dat er een stuk of 5 verschillende manieren zijn om dit spel te spelen, en volgens mij viel de Cube controller daar ook onder inderdaad.
__________________
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back, he's really going to want to see a fucking cross?"
Oud 18-12-2006, 12:11
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 18-12-2006 @ 12:02 :
dat probleem heb ik ook gehad..
Ze heeft zich er ondertussen grommend bij neergelegd(ik had hem toch wel gekocht, one way or another), maar ze is nog niet overtuigd van het euhm, 'nut' van het ding..
Nut? Het is gewoon leuk en Zelda, dat moet je gewoon spelen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 18-12-2006, 12:16
Verwijderd
'k Moest het mijn man ook even uitleggen, maar met een paar voorbeeldjes begreep hij het wel En helemaal nadat hij een paar keer gespeeld heeft. Gisteren heeft hij een uur lang een Mii zitten knutselen
Oud 18-12-2006, 14:54
TommytheCat
Avatar van TommytheCat
TommytheCat is offline
Zeg, hoe zit het eigenlijk met die SD cards? Die kun je gebruiken als extra opslagruimte geloof ik, maar is het ook de bedoeling dat je op deze manier savegames e.d. mee kunt nemen naar vrienden?
__________________
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back, he's really going to want to see a fucking cross?"
Oud 18-12-2006, 15:02
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
TommytheCat schreef op 18-12-2006 @ 15:54 :
Zeg, hoe zit het eigenlijk met die SD cards? Die kun je gebruiken als extra opslagruimte geloof ik, maar is het ook de bedoeling dat je op deze manier savegames e.d. mee kunt nemen naar vrienden?
hm, volgens mij niet.. maar het is iig bedoeld voor foto's die je van je digicam dan op de wii kunt zetten en ze dan kan bewerken..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 18-12-2006, 15:09
TommytheCat
Avatar van TommytheCat
TommytheCat is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 18-12-2006 @ 16:02 :
hm, volgens mij niet.. maar het is iig bedoeld voor foto's die je van je digicam dan op de wii kunt zetten en ze dan kan bewerken..
Hmm, dus degene die de meeste poppetjes heeft verdiend met een Smash Brothers moet dus zn gehele Wii meenemen naar zn vriendjes, zodat ie daar ook met die poppetjes kan spelen?
__________________
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back, he's really going to want to see a fucking cross?"
Oud 18-12-2006, 15:18
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Citaat:
Ik heb ooit een video (p)review hiervan gekeken waarin duidelijk werd gemaakt dat er een stuk of 5 verschillende manieren zijn om dit spel te spelen, en volgens mij viel de Cube controller daar ook onder inderdaad.
Die heb ik ook gezien, maar de cube controller viel daar juist niet bij. Dacht ik zo
__________________
A good student will always teach the teacher
Oud 18-12-2006, 15:22
Verwijderd
Je kan wel savegames op een sd-kaartje zetten (zie onder geheugenbeheer). Als je vervolgens weer met die savegame wil spelen, moet je ze weer op het interne geheugen van de Wii zetten. Ik weet niet of dat ook bij een andere wii kan dan die waarop je dat bestand in eerste instantie hebt aangemaakt, maar ik dénk van wel. Probeer het eens
Oud 18-12-2006, 16:02
Verwijderd
Citaat:
TommytheCat schreef op 18-12-2006 @ 16:09 :
Hmm, dus degene die de meeste poppetjes heeft verdiend met een Smash Brothers moet dus zn gehele Wii meenemen naar zn vriendjes, zodat ie daar ook met die poppetjes kan spelen?
voor zover ik weet kan je sommige savegames toch op je remote laden? net zoals dat je je Mii op je remote kan zetten.. en je Mii heeft ook gegevens bij zich(zoals dus je scores bij wii sports en play).. dus ik zou neit weten waarom er dan ook geen data op zou kunnen staan van savegames.
Oud 18-12-2006, 16:08
TommytheCat
Avatar van TommytheCat
TommytheCat is offline
Ok, bedankt. Genoeg stof om uit te gaan proberen
__________________
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back, he's really going to want to see a fucking cross?"
Oud 18-12-2006, 17:19
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Even een vraag. Heb ik persé een draadloze internetverbinding nodig om met m'n Wii die oude games te kunnen downloaden? Of kan ik gewoon zo'n Wifi kabeltje kopen? Ik heb 'm nog niet namelijk, anders zou ik de handleiding even raadplegen. Nog 2 nachtjes slapen. <3
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 18-12-2006, 17:33
Verwijderd
Als je geen draadloos netwerk hebt thuis, kan je ervoor kiezen om
a. je netwerk-met-draad op je wii aan te sluiten, daar moet je wel een speciale adapter voor kopen geloofik, tenminste, dat maak ik op uit de handleiding.

b. je koopt dat nintendo wi-fi acces point(ja, dezelfde als je voor je DS kan kopen.. en daarmee kan je dan ook met je Wii online.
Oud 18-12-2006, 18:31
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Thanks. Dan koop ik een Wi-Fi accespoint, kan ik 'm ook direct voor m'n DS gebruiken.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 19-12-2006, 08:23
Verwijderd
Nou klinkt goed allemaal ;x maar mijn Wii laat nog ff op zich wachten, vanwege geld tekort xD xD
Oud 19-12-2006, 08:26
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 18-12-2006 @ 19:31 :
Thanks. Dan koop ik een Wi-Fi accespoint, kan ik 'm ook direct voor m'n DS gebruiken.
Dat ding heeft niet zo'n groot bereik, dus dan zou je pc wel aardig dicht bij je console moeten staan.
Oud 19-12-2006, 09:18
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Citaat:
@rne schreef op 19-12-2006 @ 09:26 :
Dat ding heeft niet zo'n groot bereik, dus dan zou je pc wel aardig dicht bij je console moeten staan.
Oh, dat is dan weer jammer. T.V. en PC staan hier beneden zes meter uit elkaar. Maar ik vind er wel iets op.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 19-12-2006, 09:33
Verwijderd
nou 6 meter zou nog wel moeten lukken denk ik..

lijkt mij niet dat het bereik van dat ding veel slechter is dan dat van de DS zelf.. en daamee kan ik ook gewoon wi-fi'en terwijl ik binnen zit en mn broertje buiten met zijn DS.. en dat is toch wel ruim 10 meter.

maar misschien is dat accespoint wel veel zwakker, hoewel het me sterk lijkt.
Oud 19-12-2006, 10:00
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Laatst een beetje gespeeld.. grappig wel maar verder och.. (nja, ik zou waarschijnlijk volledig verslaafd raken als ik zo'n ding had ) Het is wel leuk om te zien hoe anderen spelen. Vooral boxen of zo.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 19-12-2006, 11:46
Verwijderd
Ik heb spierpijn van het boksen en van het slaan van homeruns

En het weerkanaal doet het Wel grappig, maar ik kijk vooral uit naar het internet kanaal.
Oud 19-12-2006, 11:57
TommytheCat
Avatar van TommytheCat
TommytheCat is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 19-12-2006 @ 12:46 :
Wel grappig, maar ik kijk vooral uit naar het DS download kanaal.
__________________
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back, he's really going to want to see a fucking cross?"
Oud 19-12-2006, 15:36
Crimson
Crimson is offline
ik ga m zo ophalen
koop zelda erbij.. en misschien nog een game, weet alleen nog niet welke
Oud 19-12-2006, 18:15
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 18-12-2006 @ 12:02 :
dat probleem heb ik ook gehad..
Ze heeft zich er ondertussen grommend bij neergelegd(ik had hem toch wel gekocht, one way or another), maar ze is nog niet overtuigd van het euhm, 'nut' van het ding..
Heb ik het toch makkelijk, mijn vriendin gaat zelda spelen en kijkt me niet meer aan

Citaat:
Over downloaden gesproken, heeft iedereen hem hier al aangesloten op internet?
Geen internet thuis, moet zeggen dat ik niet zo snel zou weten waarom ik graag die wii online zou willen hebben(zou hooguit de 2 mother games en mario rpg willen hebben)

Gratis, dus doen

Citaat:
Weet iemand meer over Metal Slug Anthology die uit gaat komen op de Wii?
1e Kwartaal 2007 - Metal Slug Anthology (Ignition)
Oud 19-12-2006, 19:13
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 17-12-2006 @ 14:06 :
de remote in je rechter en de nunchuk in je linker
welke is de nunchuk?
__________________
Bruut for president (y)
Oud 19-12-2006, 21:21
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Bruut schreef op 19-12-2006 @ 20:13 :
welke is de nunchuk?
de nunchuk is die met de joystick, de z en de c knop. deze sluit je aan met een snoer (van 40 cm ofzo) aan je remote controller
Deze heb je nodig bij verschillende spellen zoals Zelda, Red Steel etc
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 20-12-2006, 09:27
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 19-12-2006 @ 22:21 :
de nunchuk is die met de joystick, de z en de c knop. deze sluit je aan met een snoer (van 40 cm ofzo) aan je remote controller
Deze heb je nodig bij verschillende spellen zoals Zelda, Red Steel etc
ah ok bedankt!

ik wil m ook
__________________
Bruut for president (y)
Oud 20-12-2006, 17:44
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Ik heb 'm!
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 20-12-2006, 19:40
GekkeWaus
Avatar van GekkeWaus
GekkeWaus is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 19-12-2006 @ 12:46 :
Ik heb spierpijn van het boksen en van het slaan van homeruns

En op een gegeven moment heb je echt geen zin meer om rond te zwaaien.
__________________
doe maar normaal dan doe je al gek genoeg
Oud 20-12-2006, 21:25
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
heb net me Bow. Wordt dadelijk een dikke boss-fight
heb al 6 hart pieces gevonden. En ben me Bug verzameling aan het uitbreiden.

Ook even iets negatiefs over Zelda: TP

Dan heb je eindelijk 300 Rupy's, en dan open je zo'n dikke schatkist, en dan doe je de dikke rupy die eruit komt er terug in.
Lekker nut heeft zo'n compas dan.
__________________
A good student will always teach the teacher
Oud 21-12-2006, 08:43
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 20-12-2006 @ 22:25 :


Dan heb je eindelijk 300 Rupy's, en dan open je zo'n dikke schatkist, en dan doe je de dikke rupy die eruit komt er terug in.
Lekker nut heeft zo'n compas dan.
Heb ik altijd al naar gevonden, eerst je best doen rupy's te zoeken, en later passen ze er niet meer bij

Heb trouwens mijn eerste tentame al gemist door die wii
Ook mijn batterij hield er een paar dagen geleden mee op, blijf ik echt wel een min punt vinden, geen accu maar batterij, toch niet next gen, ofzo
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Nintendo revolution
Captain N
500 08-12-2006 18:14
Lifestyle sneakers.....
Fossilsurf
27 10-11-2005 16:07
Games Topmomenten uit je gamecarriere
Daboman
152 26-08-2005 21:41
Muziek Dump de playlist
mmuddy
83 17-06-2004 00:06
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 12:11
Drugs & Alcohol Flippen!
Junkfood Junkie
18 11-06-2002 13:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:30.