Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2007, 07:43
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 30-01-2007 @ 07:57 :
op bloodscalp had iemand een lvl 70 draenei shaman in 7 dagen en 4 uur played dat is pas hardcore
Ik ben gister een beetje wezen spelen met een Draenei Shaman, level 12 in iets van 4 uur played ofzo. Het gaat niet zo zeer om hardcore spelen als wel hoe je je quests stackt.

D'r is een simpele regel bij snel levellen:
Doe alle quests die je kan vinden en terwijl je onderweg bent, vermoord alles wat je ziet, tenzij je heel ver moet reizen.

Over het algemeen merk je dan dat je 10% van je level grind, 40% van je level XP krijgt van Quest-kills en de rest van quest XP. En het is best een leuke manier van spelen om eerlijk te zijn, ik wordt altijd zo moedeloos van die XP balk die maar niet wil opvullen en het doelloos rondlopen en grinden wat je dan doet.

Bedenk wel dat je altijd de DPS build van je class moet gebruiken. Warriors arms/fury, Priests Shadow, etc.

En als je ECHT snel wil levellen: Hunter of Warlock (affliction geloof ik)
__________________
Altijd nuchter
Advertentie
Oud 30-01-2007, 08:29
'EliteZeehond'
Avatar van 'EliteZeehond'
'EliteZeehond' is offline
70 gehaald met Draenei shaman, 8 dagen en 22 uur gespeeld totaal
Oud 30-01-2007, 10:18
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
'EliteZeehond' schreef op 30-01-2007 @ 09:29 :
70 gehaald met Draenei shaman, 8 dagen en 22 uur gespeeld totaal
__________________
Altijd nuchter
Oud 30-01-2007, 12:02
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
'EliteZeehond' schreef op 30-01-2007 @ 09:29 :
Hello, I have no life
Eventjes voor je aangepast

Serieus, dat haalt toch alle lol uit het spel
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 30-01-2007, 12:04
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 30-01-2007 @ 13:02 :
Eventjes voor je aangepast

Serieus, dat haalt toch alle lol uit het spel
The prophecy is true!
__________________
Altijd nuchter
Oud 30-01-2007, 12:39
'EliteZeehond'
Avatar van 'EliteZeehond'
'EliteZeehond' is offline
ik vind alleen endgame leuk en grinden heb ik absoluut geen problemen mee
Oud 30-01-2007, 12:48
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
'EliteZeehond' schreef op 30-01-2007 @ 13:39 :
ik vind alleen endgame leuk en grinden heb ik absoluut geen problemen mee
Ik vind het altijd zo raar dat mensen op lvl 60 met epics raar vonden.

Dan lees je: Ik heb slechte gear, alleen blauw met wat epics.

Dan kijk ik naar mijn mooie groene gear waar ik zo blij mee ben en grijp ik toch met mijn handen naar mijn haar. En volgens de WoW boards is het zo dat de dev's de warrior gaat modelleren naar end-game-gear, niet gewone gear.
__________________
Altijd nuchter
Oud 30-01-2007, 12:55
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 30-01-2007 @ 13:48 :
Ik vind het altijd zo raar dat mensen op lvl 60 met epics raar vonden.

Dan lees je: Ik heb slechte gear, alleen blauw met wat epics.

Dan kijk ik naar mijn mooie groene gear waar ik zo blij mee ben en grijp ik toch met mijn handen naar mijn haar. En volgens de WoW boards is het zo dat de dev's de warrior gaat modelleren naar end-game-gear, niet gewone gear.
90% van de mensen doet ook aan endgame content, misschien heeft dat er iets mee te maken
__________________
Derp
Oud 30-01-2007, 13:55
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 30-01-2007 @ 13:48 :
Ik vind het altijd zo raar dat mensen op lvl 60 met epics raar vonden.

Dan lees je: Ik heb slechte gear, alleen blauw met wat epics.

Dan kijk ik naar mijn mooie groene gear waar ik zo blij mee ben en grijp ik toch met mijn handen naar mijn haar. En volgens de WoW boards is het zo dat de dev's de warrior gaat modelleren naar end-game-gear, niet gewone gear.
zeikerd
als je het niet leuk vindt why play? en voor de items is een but instelling

@ /played betekent niet aan een stuk maar totaal over degene die zei dat het hem 6maanden kostte
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 30-01-2007, 14:29
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 30-01-2007 @ 13:55 :
90% van de mensen doet ook aan endgame content, misschien heeft dat er iets mee te maken
Als ik kijk naar mijn server, zijn er eigenlijk helemaal niet zo veel mensen die aan end-game doen. Er zijn er velen die gewoon 6-7 maanden bezig zijn met het levellen van een character en het ontdekken van Azeroth/Outland.

Het grote merendeel van de spelers, zover ik heb gezien, zal het zonder raid-spullen moeten doen totdat ze een flink aantal maanden lvl 70 zijn. Dan moet je attunen, een guild vinden (die je meestal niet aannemen tenzij je al ervaring hebt en de juiste gear) en dan begin je pas met de end-game.

Terwijl een stel hardcore mensen dan al flink in de epics zit te grinden. Als je pas tot je recht begint te komen op het moment dat je die epics hebt om te winnen, dan zit je dus zonder mogelijkheid tot succes als je niet actief gaat raiden (PvP awards daar gelaten).

En het gaat mij echt niet om dat ik zo graag super-epics wil, maar ik vind het zo jammer dat als je die niet hebt mensen doen alsof JIJ de uitzondering bent, terwijl onder de gemiddelde speler dat eigenlijk best meevalt.
__________________
Altijd nuchter
Oud 30-01-2007, 15:28
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
additude en wil om te enchanten doen meer dan gear
en er zit ook ene verschil tussen wat vroeger de "butset tier0" was en random blue's die goed meekonden aan tier1 te meten
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 30-01-2007, 17:32
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 30-01-2007 @ 15:29 :
Als ik kijk naar mijn server, zijn er eigenlijk helemaal niet zo veel mensen die aan end-game doen. Er zijn er velen die gewoon 6-7 maanden bezig zijn met het levellen van een character en het ontdekken van Azeroth/Outland.

Het grote merendeel van de spelers, zover ik heb gezien, zal het zonder raid-spullen moeten doen totdat ze een flink aantal maanden lvl 70 zijn. Dan moet je attunen, een guild vinden (die je meestal niet aannemen tenzij je al ervaring hebt en de juiste gear) en dan begin je pas met de end-game.

Terwijl een stel hardcore mensen dan al flink in de epics zit te grinden. Als je pas tot je recht begint te komen op het moment dat je die epics hebt om te winnen, dan zit je dus zonder mogelijkheid tot succes als je niet actief gaat raiden (PvP awards daar gelaten).

En het gaat mij echt niet om dat ik zo graag super-epics wil, maar ik vind het zo jammer dat als je die niet hebt mensen doen alsof JIJ de uitzondering bent, terwijl onder de gemiddelde speler dat eigenlijk best meevalt.
er zijn gewoon meer raiders dan casuals? ik zie het probleem niet zo... en op de meeste realms is karazhan over een week gecleared, dus ehm, ja, er wordt geraid en ja veel...
__________________
Derp
Oud 30-01-2007, 18:03
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 31-01-2007, 15:37
Verwijderd
Lvl 8 Mage alweer. Leukleukleuk.
Oud 31-01-2007, 21:40
SilverBlue
Avatar van SilverBlue
SilverBlue is offline
wow wou dat ik binnen een paar dagen zo'n lvl 70 char heb.
Ben nu 35, maar het gaat nu moeizamer. hoop voor zondag lvl 40 te zijn
__________________
Uhm dat moet ik nog verzinnen ;)
Oud 31-01-2007, 22:02
Verwijderd
Als mage kan ik toch alleen maar cloth als armour dragen? Betekent dat dan dat ik bijvoorbeeld leather en mail armour altijd moet verkopen of kan ik er nog wat anders nuttigs mee doen?

En als je doodgaat kun je of 6 minuten wachten totdat je weer verder kunt spelen, of je kunt gelijk je 'geest loslaten'. Wat is het verschil hiertussen?
Oud 31-01-2007, 22:46
Verwijderd
Je kan er verder niks nuttigs mee doen. Je zal het gewoon moeten verkopen.

Ik heb eigenlijk nooit die 6minuten gewacht, dat is toch ook redelijk nutteloos? als je ook gewoon naar je lijk terug kan lopen, ben je na ongeveer 1 minuut looptijd wel weer levend. Dus dat lijkt me geen toegevoegde waarde. Volgens mij krijg je sowieso wel je durability die minder wordt.
Oud 01-02-2007, 08:51
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Laurens schreef op 31-01-2007 @ 23:02 :
Als mage kan ik toch alleen maar cloth als armour dragen? Betekent dat dan dat ik bijvoorbeeld leather en mail armour altijd moet verkopen of kan ik er nog wat anders nuttigs mee doen?

En als je doodgaat kun je of 6 minuten wachten totdat je weer verder kunt spelen, of je kunt gelijk je 'geest loslaten'. Wat is het verschil hiertussen?
Je kan alle andere armor die groen/blauw/paars als kleur in de naam heeft op het 'Auction house' zetten en er veel aan verdienen. Andere items kan je vaak aan vendors verkopen ('vendoren').
__________________
Altijd nuchter
Oud 01-02-2007, 08:53
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 30-01-2007 @ 18:32 :
er zijn gewoon meer raiders dan casuals? ik zie het probleem niet zo... en op de meeste realms is karazhan over een week gecleared, dus ehm, ja, er wordt geraid en ja veel...
Mijn punt: Er zijn niet meer raiders dan casuals. Casuals vallen misschien minder op omdat ze altijd worden aangezien als 'alts' en niet overal gelijk hun bek open trekken, maar als ik zie dat als een van de grotere guilds op mijn server we 3-4 members hebben die alts besturen en de rest gewoon lekker van het spel geniet op een casual manier.
__________________
Altijd nuchter
Oud 01-02-2007, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 31-01-2007 @ 23:46 :
Je kan er verder niks nuttigs mee doen. Je zal het gewoon moeten verkopen.

Ik heb eigenlijk nooit die 6minuten gewacht, dat is toch ook redelijk nutteloos? als je ook gewoon naar je lijk terug kan lopen, ben je na ongeveer 1 minuut looptijd wel weer levend. Dus dat lijkt me geen toegevoegde waarde. Volgens mij krijg je sowieso wel je durability die minder wordt.
En je kunt de armor Disenchanten als je die skill hebt

Overigens, na 6 minuten wordt je vanzelf uit je lijk gekicked, terug naar de spirit healer en niet op plaats van sterven. Althans zo was het 'vroegah' altijd in dungeons toen ze daar nog zo'n teller lieten lopen.
Oud 01-02-2007, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 01-02-2007 @ 09:53 :
Mijn punt: Er zijn niet meer raiders dan casuals. Casuals vallen misschien minder op omdat ze altijd worden aangezien als 'alts' en niet overal gelijk hun bek open trekken, maar als ik zie dat als een van de grotere guilds op mijn server we 3-4 members hebben die alts besturen en de rest gewoon lekker van het spel geniet op een casual manier.
Ik voeg me hierbij, ik heb dan wel geraid, maar het valt me inderdaad gewoon op dat er voor de AH altijd een groep highlvl/hightier/highplaytime en weetikwat mensen staat, en die dan inderdaad lopen te showen.
Maar er is nog een groter aantal spelers dat toch echt gewoon casual het spel door wandelt. geniet van de nieuwe areas die ze tegenkomen. zich me veel moeite door tanaris werken en blij zijn als ze er levend uit komen. Maar die bij 60 of geen tijd hebben om te raiden, er zijn zat guilds die je afwijzen als je niet 5 out of 7 dagen in ieder geval savonds kan raiden, of gewoon niet de verplichting aan willen gaan.
Op een server van een ruime vijfduizend spelers, zijn er hoogstens 10endgame guilds, van hoogstens zo'n 100 man, anders is de guild niet meer handelbaar. dan kom ik nogsteeds maar op 1000, misschien 2000.. je maakt mij niet wijs dat de rest daarvan allemaal lowlvl is(als een server al een tijdje mee draait), of allemaal alt.

Ik zelf heb het raiden na een tijdje ook achter me gelaten, om me op pvp te storten. Het viel me op dat er daar ook een stuk meer 'normale' 60's rond liepen.
En als er dan een tier6() mee kwam pvpen dan nam hij wel meteen soort van 'command' over, en ging iedereen even vertellen(schreeuwen) hoe je arathi het beste kon spelen, terwijl die vent arathi basin niet meer van binnen had gezien sinds ie 60 had gedinged en was gaan raiden.

Feit is gewoon dat als je nog lowlvl bent(en de server is beetje nieuw), dat je een rol van betekenis kan spelen als je gestaag lvled. ik zat altijd gewoonb ij de snellere lvlers, en was ook redelijk optijd bij de 40/50(daarna gestopt voor paar maanden).. maar als je eenmaal klaar bent met lvlen, en dus de 60, pardon, 70 gedinged hebt. dan moet je ineens 10x zoveel tijd erin gaan steken(raiden, pvp(hoewel nu niet meer)) om nog een rol van betekenis te kunnen spelen.
Oud 01-02-2007, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 01-02-2007 @ 09:53 :
Mijn punt: Er zijn niet meer raiders dan casuals. Casuals vallen misschien minder op omdat ze altijd worden aangezien als 'alts' en niet overal gelijk hun bek open trekken, maar als ik zie dat als een van de grotere guilds op mijn server we 3-4 members hebben die alts besturen en de rest gewoon lekker van het spel geniet op een casual manier.
Maar wat doe je dan zoal in WoW? Het mooie in WoW was progress boeken, je character beter maakt. Als je na bijv. 4 maanden spelen op max-level nog steeds in greens loopt wat heb je dan gedaan? (niet aggresief bedoelt, ik vraag het me serieus af)

Het mooie aan spellen als WoW is het geleidelijk je character beter zien worden. Met wat vrienden BGs spelen tot je net die ene pvp reward kunt halen, voor je guild mats voor pots farmen tot je net die ene boss in Naxx kon doden (pre-TBC ) etc. Veel mensen in greens noemen die mentaliteit "loot-whore" zijn, maar wat is daar eigenlijk mis mee? Ik heb op een alt in greens weleens een BG geprobeerd, of wat engagen in world-pvp of moeilijke bosses proberen te solo-en/2-mannen... en het lukt simpelweg niet. In pvp heb je nou eenmaal niet de stats om mee te kunnen komen met ubergeared players. Persoonlijk vind ik het altijd klote als ik iemand niet een fair-fight kan bieden omdat hij me outgeared.
Oud 01-02-2007, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 01-02-2007 @ 10:39 :
Feit is gewoon dat als je nog lowlvl bent(en de server is beetje nieuw), dat je een rol van betekenis kan spelen als je gestaag lvled. ik zat altijd gewoonb ij de snellere lvlers, en was ook redelijk optijd bij de 40/50(daarna gestopt voor paar maanden).. maar als je eenmaal klaar bent met lvlen, en dus de 60, pardon, 70 gedinged hebt. dan moet je ineens 10x zoveel tijd erin gaan steken(raiden, pvp(hoewel nu niet meer)) om nog een rol van betekenis te kunnen spelen.
Dit is idd erg waar. Ik heb WoW zelf vrij veel gespeeld afgelopen jaar.. Te veel. Naxx gefarmed en de hele weg ernaartoe.. ZG, MC, BWL, AQ.. Grand Marshal geworden in het oude pvp-systeem. Op een gegeven moment ben ik er gewoon gestopt met die-hard raiden tho. Ik heb mn account verkocht voor een groot bedrag een paar weken voor TBC uitkwam en heb er (idd, lame maar sue me ) een andere account voor teruggekocht met een shitty geared horde-character op een pvp server. Zo snel mogelijk naar 70 geknald, maar ik ga nu vooral PvP-en wanneer het mij uitkomt. Raiding is history, ik heb geen zin meer om zoveel tijd in een game te steken. Dit nieuwe systeem is dusdanig opgebouwd dat je ook over een langere tijd je epics/blues kunt sparen zonder honor-decay.
Oud 01-02-2007, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Revan schreef op 01-02-2007 @ 10:43 :
vind ik het altijd klote als ik iemand niet een fair-fight kan bieden omdat hij me outgeared.
Des te leuker was het echter als je pvpde tegen iemand met epics, terwijl jij nog groenblauwig uitzag, en dat je die ander dan alsnog finaal inmaakte. Er was dan bijna altijd wel iets mis met 'de verbinding' of 'verkeerde move'..
was toch wel leuk.. en dat terwijl ik warrior was, dus ik was al kut
Oud 01-02-2007, 10:05
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Revan schreef op 01-02-2007 @ 10:43 :
Maar wat doe je dan zoal in WoW? Het mooie in WoW was progress boeken, je character beter maakt. Als je na bijv. 4 maanden spelen op max-level nog steeds in greens loopt wat heb je dan gedaan? (niet aggresief bedoelt, ik vraag het me serieus af)
Dat hangt helemaal af van wat je doet. Mijn main is net pas lvl 60 (ik level op't moment ff niet zo hard, komt wel weer), maar misschien hebben die mensen wel guildies geholpen met instances, zijn bezig geweest met het tot 300 krijgen van hun professions, sparen voor een epic mount, beetje PvP, geprobeerd de Tier 0 te sparen, maar steeds van die leuke PuGs hebben waarbij het in het 100 loopt, etc, etc, etc.
__________________
Altijd nuchter
Oud 01-02-2007, 10:27
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 01-02-2007 @ 11:05 :
Dat hangt helemaal af van wat je doet. Mijn main is net pas lvl 60 (ik level op't moment ff niet zo hard, komt wel weer), maar misschien hebben die mensen wel guildies geholpen met instances, zijn bezig geweest met het tot 300 krijgen van hun professions, sparen voor een epic mount, beetje PvP, geprobeerd de Tier 0 te sparen, maar steeds van die leuke PuGs hebben waarbij het in het 100 loopt, etc, etc, etc.
als je na 4 maanden nog in greens rondloopt speel je of niet, of ben je gewoon een enorme slacker..
__________________
Derp
Oud 01-02-2007, 10:38
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 01-02-2007 @ 11:27 :
als je na 4 maanden nog in greens rondloopt speel je of niet, of ben je gewoon een enorme slacker..
RP-server
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 01-02-2007, 10:47
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 01-02-2007 @ 11:27 :
als je na 4 maanden nog in greens rondloopt speel je of niet, of ben je gewoon een enorme slacker..
Slacker op wat voor gebied? Het niet willen hebben koste-wat-het-kost van Blauwe items? Of vind je dat je daar zomaar tegen aan moet lopen als level 60?
__________________
Altijd nuchter
Oud 01-02-2007, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 01-02-2007 @ 10:39 :
Ik voeg me hierbij, ik heb dan wel geraid, maar het valt me inderdaad gewoon op dat er voor de AH altijd een groep highlvl/hightier/highplaytime en weetikwat mensen staat, en die dan inderdaad lopen te showen.
Defineer showen. Omdat ik vrij vroeg in het spel al redelijk wat epix had kreeg ik gewoon flames van 'casual' players omdat ik zogenaamd niets anders deed dan stoer idlen in ironforge. (Toch wel vreemd dat ik met niets doen veel betere gear kreeg en hoger lvl was dan green geared lowbies 8)

Wtf verwachten ze dat ik doe? Mijn gear uittrekken zodra ik ironforge binnenkom? Bovendien is voor de ah/bank altijd al een plaats geweest waar mensen bij elkaar komen en wellicht een praatje maken.

Dit is nu niet meer van toepassing, sinds epix veel toegankelijker zijn geworden en ironforge zo goed als verlaten is, maar de kritiek wat jij en anderen dus gaven op mensen met epics slaat gewoon helemaal nergens op.
Oud 01-02-2007, 12:03
Verwijderd
Ironforge was nou eenmaal de hoofdstad van alliance. Ik sta er niet te showen met gear, ik sta er puur omdat het geen zin heeft om wat te doen buiten Ironforge als je bijvoorbeeld in queue staat voor een BG. En idd, het gedeelte bij AH/Bank/Mailbox is een soort meetingpoint. Natuurlijk snap ik dat een casual me een showoff vind als ik daar stond met mn 7/8 tier3... Maar denk je echt serieus dat mensen daarom maar een beetje in IF gaan staan?
Oud 01-02-2007, 16:44
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 01-02-2007 @ 11:47 :
Slacker op wat voor gebied? Het niet willen hebben koste-wat-het-kost van Blauwe items? Of vind je dat je daar zomaar tegen aan moet lopen als level 60?
wat doe je dan in die 4 maanden, fappen op goat pr0n terwijl je afk bent in ogri / IF, en dan je afvragen waarom je geen gear krijgt... tja
__________________
Derp
Oud 01-02-2007, 16:53
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Hmmm leuke fight gehad net..

Was in een random party voor Slave Pens, 64 Druid tank, 66 Warlock, 67 Paladin (ikzelf), 62 Rogue en 65 Mage.

Waren bij die eindbass, 1e attempt was mislukt omdat iemand hem dus al te vroeg had gepulled en de NPC die de NR buff geeft dood was.

2e attampt, 10%, tank dood, lock kort daarna..

5%, mage dood, alleen ik en rogue over

Uiteindelijk tot 1% gekregen, sterft de rogue :/

Ik zat dus zonder mana, ik had mijn bubble al gebruikt nadat de tank dood ging, mijn LoH net voordat de rogue dood ging en ook al een pot en healthstone gebruikt.

1400 hp over, had ik de Killing Blow met mijn 1-H healing mace terwijl ik zelf uiteindelijk nog maar 40hp over had, omg lol
Oud 02-02-2007, 13:59
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 02-02-2007, 17:41
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Net old hillsbrad gedaan, met Thrall. Aanradertje! Wel erg intens, dus ik kan aanraden om een paar potions mee te nemen. Zelfs als healer met focus op mana regeneration ging ik nog regelmatig out of mana en ik heb een zooi super mana potions er doorheen gejaagd
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 02-02-2007, 21:13
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
welke mongool heeft die 1e baas van sethhek halls bedacht

tis gewoon een tard zergdezerg

ps: drop de boots ty
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 02-02-2007, 21:53
Verwijderd
Inmiddels een lvl 13 Mage. Voor die twee euro vermaak ik me goed, ik overweeg om het 'echte' spel te kopen .

Hoe zit het precies met die talent points? Je kunt zo je character, in mijn geval dus een Mage, upgraden, maar ik weet niet precies wat het effect is van Arcane Subtlety (reduces enemies resistance to all spells by 5/10, 40% threat reduction on all arcane spells). Wat betekent die 40% threat reduction? Het lijkt wel negatief, dat mijn arcane spells 40% minder schade toebrengen? Help
Oud 02-02-2007, 23:57
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
phoe hoe leg je dat uit

/jipenjannekemodus

threath is hoe erg de tegenstander je haat. normaal doet een fireball van 100 punten 100 haat. met die talent nog maar 60 haat.
solo maakt dit helemaal niets uit. maar als je in groepen speelt later wil je dat een persoon met de beste verdedeging alle klappen vangt. die heetf jou dingen die hem mer "haat" geven dan hij eigenlijk doet. als jij het dus verminderd dan kan hij beter klappen vangen en gaat goe soepeler. hier krijg je nu na lvl 20 ofzo mee te maken

/jipenjannekemodus
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 03-02-2007, 03:35
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 30-01-2007 @ 15:29 :
En het gaat mij echt niet om dat ik zo graag super-epics wil, maar ik vind het zo jammer dat als je die niet hebt mensen doen alsof JIJ de uitzondering bent, terwijl onder de gemiddelde speler dat eigenlijk best meevalt.
M.a.w. je bent zo'n type die het al opgeeft voordat 'ie goed en wel begonnen is. Misschien is Rayman ofzo meer iets voor jou, of iets anders singleplayerigs.
Oud 03-02-2007, 03:37
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 01-02-2007 @ 11:38 :
RP-server
Tier 2 priest op Argent Dawn hier...
Oud 03-02-2007, 04:21
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Chimera schreef op 03-02-2007 @ 04:37 :
Tier 2 priest op Argent Dawn hier...
heal de mobs dood
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 03-02-2007, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 03-02-2007 @ 00:57 :
phoe hoe leg je dat uit

/jipenjannekemodus

threath is hoe erg de tegenstander je haat. normaal doet een fireball van 100 punten 100 haat. met die talent nog maar 60 haat.
solo maakt dit helemaal niets uit. maar als je in groepen speelt later wil je dat een persoon met de beste verdedeging alle klappen vangt. die heetf jou dingen die hem mer "haat" geven dan hij eigenlijk doet. als jij het dus verminderd dan kan hij beter klappen vangen en gaat goe soepeler. hier krijg je nu na lvl 20 ofzo mee te maken

/jipenjannekemodus
Ah, heeft dat ook te maken met het 'aggro' wat ik een paar keer heb gelezen? Dus doordat mijn spells een lagere threat vormen voor dat monster, pakt hij niet mij maar degene die een hogere threat vormen, bijvoorbeeld een paladin? Tank heet dat toch? Da's mooi, want dan kan ik 'm van een afstandje bestoken zonder in eerste instantie alle klappen op te vangen?

Je zou bijna een woordenboek bij WoW gebruiken
Oud 03-02-2007, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 03-02-2007 @ 11:43 :
Ah, heeft dat ook te maken met het 'aggro' wat ik een paar keer heb gelezen? Dus doordat mijn spells een lagere threat vormen voor dat monster, pakt hij niet mij maar degene die een hogere threat vormen, bijvoorbeeld een paladin? Tank heet dat toch? Da's mooi, want dan kan ik 'm van een afstandje bestoken zonder in eerste instantie alle klappen op te vangen?

Je zou bijna een woordenboek bij WoW gebruiken
Ja, zo werkt het ongeveer, behalve dan dat sommige mobs abilities kunnen hebben die threat beïnvloeden. (bosses vaak)

Nog 3 balkjes voor 70, ff halen.
Oud 03-02-2007, 13:05
Verwijderd
In de manual van WoW staat achterin een mini woordenlijstje, is wel handig voor als je het spel (mogelijk koopt). Je zult het redelijk vaak tegenkomen
Oud 03-02-2007, 14:05
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ik ga maar een werkende vidcard fixen want ik wil ook TBC'en ;(
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 03-02-2007, 17:20
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
vanavond aan Karazhan beginnen
__________________
www.hipheid.nl
Oud 03-02-2007, 18:01
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
choochoo 69 =)

3500g... dus nog dikke 2k tot de swift flying
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 03-02-2007, 18:18
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
mja maar je moet ook die andere skill kopen huh dus totaal ben je iets van 6000g kwijt met mount ofzo
__________________
www.hipheid.nl
Oud 03-02-2007, 19:18
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Laurens schreef op 03-02-2007 @ 11:43 :
Ah, heeft dat ook te maken met het 'aggro' wat ik een paar keer heb gelezen? Dus doordat mijn spells een lagere threat vormen voor dat monster, pakt hij niet mij maar degene die een hogere threat vormen, bijvoorbeeld een paladin? Tank heet dat toch? Da's mooi, want dan kan ik 'm van een afstandje bestoken zonder in eerste instantie alle klappen op te vangen?

Je zou bijna een woordenboek bij WoW gebruiken
Dat is redelijk correct ja. Maar omdat je nog erg laag level bent is het voor jou niet zo interessant. Wat jij beter kan doen is zorgen dat je talents krijgt die jouw survivability (tijdens het solo'en) en jouw damage hoger krijgen.

Vroeger werd altijd gezegd dat frost voor survivability was en fire voor damage maar ik weet niet in hoeverre ze dat hebben veranderd. Waar het in ieder geval om ging was dat met frost heb je allerlei mogelijkheden om de mob bij je weg te houden en jezelf tegen 'm te beschermen.. en met fire doe je, in principe, zoveel burstdamage dat je dat niet nodig zou moeten hebben. Ik ken niemand die met arcane geleveld heeft maar ik ken de mage class niet goed genoeg om je te zeggen waarom dat is.
Of je voor survivabilty or burstdamage wil gaan, is iets wat je zelf moet weten. Dat hangt af van je manier van spelen.

Wat wel handig is bij het beslissen van je talents is om wat lager in de build ook te lezen. Bijvoorbeeld de 3e en 4e rij. Gewoon om een idee te krijgen van waar je naartoe werkt en of je dat eigenlijk wel wil.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 03-02-2007, 21:12
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 03-02-2007 @ 19:18 :
mja maar je moet ook die andere skill kopen huh dus totaal ben je iets van 6000g kwijt met mount ofzo
ben optimist heel dikke 2k
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 03-02-2007, 23:07
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 03-02-2007 @ 20:18 :
Wat wel handig is bij het beslissen van je talents is om wat lager in de build ook te lezen. Bijvoorbeeld de 3e en 4e rij. Gewoon om een idee te krijgen van waar je naartoe werkt en of je dat eigenlijk wel wil.
Ok, bedankt Die talents lopen in principe toch niet op elkaar door, alleen als er een lijn/pijl tussen staat? Mits ik dus genoeg talent points heb kan ik toch gewoon hier en daar wat aankliken?

En 5000g voor een mount? Ik ben al blij als ik 50 silver heb
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #42 deel 2
Yoshimare
500 15-12-2007 15:35
Software & Hardware [Laptop] Laptop aanschaffen
Verwijderd
21 29-06-2005 16:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.