Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2009, 12:22
Moiboy
Moiboy is offline
Heey iedereen,

Ik heb helaas de verkeerde studie keuze gemaakt. ik doe nu juridisch medewerker, maar het is niet echt mijn type.
Nou heb ik me dus ingeschreven bij het Grafisch Lyceum Rotterdam, en ben ik ook aangenomen
Nu komt het leuke, de afgelopen tijd ben ik HEEL vaak ziek geweest ( heb een ziekte ).
en nu wilt mijn oude school ( dus waar ik juridisch volgt ) me gaan uitschrijven ( ambtshalve uitschrijving ) nou ben ik dus weer niet naar school gegaan omdat ik nog steeds ziek ben, maar ik vraag me dus af wat die ambtshalve uitschrijving betekend? want ik kreeg een mailtje van school, dat ze leerplicht Rotterdam voor toestemming hadden gevraagd en dat zou als het ware geen probleem worden!
Dus mijn verzoek aan jullie is!!
heeft iemand enig idee wat ambtshalve uitschrijving betekend?

Greetz,
__________________
Respect for the gangster
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2009, 13:29
Verwijderd
Dat je officieel wordt uitgeschreven, volgens mij.
Maar als je chronisch ziek bent en daardoor lessen mist, waarom ga je dan niet naar school om dat uit te leggen?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2009, 18:24
Moiboy
Moiboy is offline
Dat heb ik al gedaan, maar ze houden geeen rekening! echt heel kut.
maar als ik dan zo uitgeschreven wordt, krijg ik dan problemen met leerplicht ofzeu?
__________________
Respect for the gangster
Met citaat reageren
Oud 24-03-2009, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik al gedaan, maar ze houden geeen rekening! echt heel kut.
maar als ik dan zo uitgeschreven wordt, krijg ik dan problemen met leerplicht ofzeu?
moeten ze wel!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2009, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik al gedaan, maar ze houden geeen rekening! echt heel kut.
maar als ik dan zo uitgeschreven wordt, krijg ik dan problemen met leerplicht ofzeu?
Dan ga je weer praten en neem je een brief van je dokter mee ofzo, volgens mij moeten ze daar gewoon rekening mee houden.
Als je geen startkwalificatie hebt, en ze schrijven je uit, dan zit jij inderdaad met een leerplichtprobleem, daarom moet je echt zorgen dat je ingeschreven blijft daar en er dus achteraan gaan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02.