Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2011, 21:06
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
Hoi allemaal,

als 1e jaarsstudent Politicologie : Moet ik me dan ook nu voor de vakken inschrijven? Ik zit net op de uva site en ik zie dat de inschrijving nu open is maar het is me niet helemaal duidelijk of ik dat moet doen of dat de UVA t automatisch doet omdat ik 1e jaars ben.

Verder als de uva me automatisch voor een werkgroep indeeld, zou ik dit nog kunnen switchen naar een andere ivm de tijden ?


Kan een Uva student hier wat meer info geven ?

Thanks
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2011, 18:47
Verwijderd
Ik vraag me dit ook wel af. Ik heb helemaal niks gehoord over inschrijven voor vakken.
Ik ga ook als 1e jaars beginnen (maar dan psychologie) maar zou het egt niet weten.
Beetje onduidelijk allemaal
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 10:43
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik werd als eerstejaars in Groningen dat jaar gewoon door de universiteit voor vakken ingeschreven. Het jaar erop moest ik het wel zelf doen. Dat wordt vaak ook wel verteld op de introductiedag.

Switchen met werkgroepen zou ik niet weten, vaak is er wel wat mogelijk, maar ik zou het gewoon met de desbetreffende docent overleggen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 21:09
JelleG
JelleG is offline
Goedenavond,

Wachtwoord originele account kwijt dus even een nieuwe gemaakt om dit te beantwoorden

Ik heb mijn eerste jaar er op zitten, dus ik ga er van uit dat er niet al te veel is veranderd in dat jaartje tijd.
Als eerstejaars op de UVA hoef je je zo ver ik weet niet in te schrijven voor vakken. Dat gebeurd voor het eerste semester automatisch. Voor het tweede semester moet je je wel inschrijven, maar dat krijg je dan te zijner tijd wel te horen.

Ik weet niet hoe het zit met de werkgroepen, ik kon dat zelf niet veranderen voor mijn eerste jaar (waarschijnlijk wordt het dan een nachtmerrie om bij te houden voor ze..)

Groeten,
Jelle
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 12:08
violingirl93
violingirl93 is offline
Ik ga ook politicologie studeren aan de UvA en ik heb de UvA een mailtje gestuurd met dezelfde vraag. Dit was het antwoord:

'Alle eerste jaars studenten van een opleiding worden het eerste semester automatisch ingeschreven vanaf het tweede blok moeten de studenten dit zelf doen.'

In de introductieweek mag je je zelf inschrijven bij een werkgroep, volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 09:13
Verwijderd
Ik studeer ook aan de UvA (scheikunde dan wel, maar het zal niet veel schelen in procedures) en zoals al eerder gezegd meldt de UvA jou aan voor de vakken uit het eerste semester, tweede semester moet je zelf doen. Werkgroepen konden bij ons nog makkelijk gewisseld worden, gewoon op de eerste dag zelf, maar aangezien mijn studie erg klein is weet ik niet hoe het bij politicologie is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Mopper mee over studielink en andere studiewebsites.
Verwijderd
56 21-08-2008 01:48
Lifestyle Hebben jullie ook zo'n fijne dag?
Verwijderd
500 19-06-2007 09:35
Huiswerkvragen: Exacte vakken Profielwerkstuk, medische info aangeboden
eline1505
4 12-03-2007 07:27
Studeren info kunstgeschiedenis (Amsterdam?)
REIE
27 12-05-2006 13:23
Algemene schoolzaken van CE naar de studie rechten
Patrick_vN
23 11-08-2005 11:02
Algemene schoolzaken Stoppen met studie na halfjaar
Ramble On
18 22-07-2005 12:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32.