Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2012, 14:04
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ja ja, nu weten we het wel. Laten we er maar gewoon van uitgaan dat mijn latetrain nooit stopt.

And on another note:



Mooi.
Advertentie
Oud 12-02-2012, 14:08
Verwijderd
Oh Vowel, je films zijn binnen! Ik was verrukt te zien dat ze er als nieuw uit zien, op een miniscuul krasje op Snatch na <3
Oud 12-02-2012, 14:10
Verwijderd
Wow, ineens zitten er allemaal witte vogels op het huis van de overburen. En ze zijn best wel groot, maar ik heb echt geen idee wat voor vogels het zijn en volgens mij heb ik ze hier nog nooit gezien.
Oud 12-02-2012, 14:13
Verwijderd
Meeuwen ?
Oud 12-02-2012, 14:14
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Hier nog een protip voor de donkere winteravonden!

Oud 12-02-2012, 14:16
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oh Vowel, je films zijn binnen! Ik was verrukt te zien dat ze er als nieuw uit zien, op een miniscuul krasje op Snatch na <3
Wtf? Er zat een kras op? En ik doe altijd zoooo voorzichtig met mijn DVD's. Pfft.
Oud 12-02-2012, 14:17
Verwijderd
Waarom typ ik trouwens steeds "miniscuul" in plaats van "minuscuul".. Wat een retard ben ik ook.


Citaat:
Wtf? Er zat een kras op? En ik doe altijd zoooo voorzichtig met mijn DVD's. Pfft.
Geloof me, als ik onder de indruk ben zegt dat wel wat, dus pucker up
Oud 12-02-2012, 14:19
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Waarom typ ik trouwens steeds "miniscuul" in plaats van "minuscuul".. Wat een retard ben ik ook.

Geloof me, als ik onder de indruk ben zegt dat wel wat, dus pucker up
Ja, maar ik ben daar zo'n pietlut in dat ik zelfs een keer een DVD opnieuw heb gekocht omdat mijn broertje er een dikke kras op had gemaakt.
Oud 12-02-2012, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik ben daar zo'n pietlut in dat ik zelfs een keer een DVD opnieuw heb gekocht omdat mijn broertje er een dikke kras op had gemaakt.
Dat is dan ook precies de reden waarom ik DVD's uitleen aan een zeer select gezelschap
Oud 12-02-2012, 14:40
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Nou ja goed, Snatch is dan ook één van de eerste films geweest die ik ooit heb gekocht, dus wat dat betreft is 'ie nog prima.

En ja het is zo kut als je een DVD (of CD!) terugkrijgt van iemand en je kunt gewoon zien dat die persoon er ontzettend slecht mee om is gegaan. En erover zeuren is dan ook weer zoiets. Pfft.
Oud 12-02-2012, 14:44
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Toevallig iemand die me kan helpen met waarschijnlijk enorm simpele dingetjes op m'n nieuwe laptop waar ik niet uitkom?
__________________
In omnia paratus
Oud 12-02-2012, 14:45
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Suuuuuure. Nu is al die nerdspeak wel goed genoeg hè?
Oud 12-02-2012, 14:46
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Nou, shoot!
Oud 12-02-2012, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Toevallig iemand die me kan helpen met waarschijnlijk enorm simpele dingetjes op m'n nieuwe laptop waar ik niet uitkom?
Er is vast wel iemand. Maar aan mij heb je he-le-maal niks.
Oud 12-02-2012, 14:47
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Dan wel ja .

Ik ben windows 7 gewend met pictogrammen in de startbalk, maar nu zijn dat gewoon weer allemaal van die lomp grote dingen net als in windows vista/xp, en daarbij kan ik ze niet vastzetten daar. Ook is maar 2.48gb van mijn 4gb ram beschikbaar, dat vind ik ook niet tof.
__________________
In omnia paratus
Oud 12-02-2012, 14:47
Verwijderd
Haha ik heb 1 keer mijn oven thermometer níet in de oven staan omdat iemand zijn lasagne eroverheen had laten druipen, en uiteraard is net nú de oven niet goed op temperatuur waardoor mijn taart voor geen méter gerezen is.
Oud 12-02-2012, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Haha ik heb 1 keer mijn oven thermometer níet in de oven staan omdat iemand zijn lasagne eroverheen had laten druipen, en uiteraard is net nú de oven niet goed op temperatuur waardoor mijn taart voor geen méter gerezen is.
Wat stom Wat voor taart ging je maken?
Oud 12-02-2012, 14:49
Verwijderd
Chocoladetaart ! Hij is vast wel lekker hoor, alleen niet zo heel erg mooi hoog/
Oud 12-02-2012, 14:50
Verwijderd
Chocoladetaart klinkt sowieso al lekker. Hoe vaak maak je eigenlijk taart?
Oud 12-02-2012, 14:51
Verwijderd
Ik heb door deze titel steeds 'I don't wanna hurt no more' in mijn hoofd.
Oud 12-02-2012, 14:52
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Das van Anouk hoor
__________________
In omnia paratus
Oud 12-02-2012, 14:53
Verwijderd
Weet ik. Maar dan zingt ze ergens 'and I will always wonder...'. Vandaar.
Oud 12-02-2012, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Wtf? Er zat een kras op? En ik doe altijd zoooo voorzichtig met mijn DVD's. Pfft.
Het komt voor dat er af-fabriek ook al wat opzit.
Oud 12-02-2012, 14:55
Verwijderd
Normaal gesproken 1 keer per week, samen met een huisgenoot. Alleen is hij er nu niet, verveelde ik me helemaal kapot en was het ongeveer het enige wat ik kon bedenken wat niet heel veel moeite was
Oud 12-02-2012, 14:56
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dan wel ja .

Ik ben windows 7 gewend met pictogrammen in de startbalk, maar nu zijn dat gewoon weer allemaal van die lomp grote dingen net als in windows vista/xp, en daarbij kan ik ze niet vastzetten daar. Ook is maar 2.48gb van mijn 4gb ram beschikbaar, dat vind ik ook niet tof.
Ja ik kan je niet helpen, want ik heb nooit Windows 7 gebruikt.
Oud 12-02-2012, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Normaal gesproken 1 keer per week, samen met een huisgenoot. Alleen is hij er nu niet, verveelde ik me helemaal kapot en was het ongeveer het enige wat ik kon bedenken wat niet heel veel moeite was
Is die huisgenoot dezelfde jongen die ook in het slagroomsoesjes-filmpje zat? Hoeveel huisgenoten heb je eigenlijk?
Oud 12-02-2012, 14:57
Verwijderd
Ik heb 15 huisgenoten, en ik bak altijd samen met 1 huisgenoot. En ja, dat is altijd dezelfde huisgenoot ja, die in dat filmpje zat
Oud 12-02-2012, 14:57
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Maar eh, volgens mij herkennen Vista en XP sowieso niet de volle 4gig RAM. Dus daar kun je weinig aan doen.

Of gebruik je nog steeds Win 7?

@LeMis dus.

Edit: 32bit systemen herkennen dat dus niet.
Oud 12-02-2012, 14:58
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Vowel, ik zie nu je topics op V&A. Ga je naar Finland verhuizen en bij Kazet intrekken? (Of zit ik op de late train?)
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 12-02-2012, 14:59
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Maar ik ben misschien niet de beste persoon die je hiermee kan helpen.
Oud 12-02-2012, 14:59
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Vowel, ik zie nu je topics op V&A. Ga je naar Finland verhuizen en bij Kazet intrekken? (Of zit ik op de late train?)
Ha, ja! Je zit nu samen met mij en Stefenootje in de latetrain. Zij kwam er ook eergisteren pas achter.

Eh, ja. Naar Finland over anderhalve week.
Oud 12-02-2012, 15:01
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ha, ja! Je zit nu samen met mij en Stefenootje in de latetrain. Zij kwam er ook eergisteren pas achter.

Eh, ja. Naar Finland over anderhalve week.
Oh, wanneer nam je die beslissing dan?

Wauw, Finland. Permanent voorlopig? (contradictio in terminis )
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 12-02-2012, 15:03
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Maar eh, volgens mij herkennen Vista en XP sowieso niet de volle 4gig RAM. Dus daar kun je weinig aan doen.

Of gebruik je nog steeds Win 7?

@LeMis dus.

Edit: 32bit systemen herkennen dat dus niet.
Ah fuck, dit is 32 bit idd . Moet ik voor 64 bit een nieuwe windows versie kopen/downen?

Windows 7 ultimate trouwens, als dat uitmaakt.
__________________
In omnia paratus
Oud 12-02-2012, 15:03
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oh, wanneer nam je die beslissing dan?

Wauw, Finland. Permanent voorlopig? (contradictio in terminis )
Eh.. 2 maanden geleden of zo?

En ja, wel permanent maar niet indefinitely.
Oud 12-02-2012, 15:04
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ah fuck, dit is 32 bit idd . Moet ik voor 64 bit een nieuwe windows versie kopen/downen?

Windows 7 ultimate trouwens, als dat uitmaakt.
Eh.. Nou je moet eerst weten of je CPU dat wel aankan.
Oud 12-02-2012, 15:06
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Eh.. 2 maanden geleden of zo?

En ja, wel permanent maar niet indefinitely.
Oh, oke Tof. Kun je al wat Fins en zo?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 12-02-2012, 15:06
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Maar eh, volgens mij heeft het ook niet direct heel veel invloed op de snelheid hoor, want volgens mij is veel software nog steeds op 32bit gemaakt, dus dan zou je alles moeten optimaliseren om er voordeel uit te halen (m.a.w.: software downloaden die gemaakt is voor 64bit systemen).

Hey maar, luister niet te veel naar mij, want ik weet er ook het fijne niet van.

Quintiano naamzoek. Help eens even! Want ik heb zo het idee dat ik er misschien wel een beetje naast kan zitten..
Oud 12-02-2012, 15:07
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oh, oke Tof. Kun je al wat Fins en zo?
Ik kan tot vijf tellen! Oh en ik weet het Finse woord voor "tovenaar."

Edit: tot zes zelfs!
Oud 12-02-2012, 15:08
Verwijderd
Wat is het Finse woord voor 'tovenaar'?
Oud 12-02-2012, 15:09
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Velhojen.
Oud 12-02-2012, 15:11
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Eh.. Nou je moet eerst weten of je CPU dat wel aankan.
amd radeon hd 6480G

Zware crap, maar 't ondersteunt wel 64 bits als ik me niet vergis.

Hmm. Lelijk, ik wil m'n 4gb ram.
__________________
In omnia paratus
Oud 12-02-2012, 15:11
Verwijderd
Wat een mooi woord. Het klinkt ook heel erg als tovenaar. <3 Het klinkt als zeven zijn en op vakantie in de winter. Mijn vader zei altijd dat we stil moesten zijn om de beren niet wakker te maken.
Oud 12-02-2012, 15:12
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik kan tot vijf tellen! Oh en ik weet het Finse woord voor "tovenaar."

Edit: tot zes zelfs!


Maar wat ga JIJ er doen dan? Nu word je allochtoon en kom je in de bijstand en alles, tenzij Schrö alles voor je betaalt!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 12-02-2012, 15:12
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Hmm ja, dan zou je Win 7 64bit moeten nemen. Maar dan moet je dus wel je software aanpassen want anders heeft het weinig effect.
Oud 12-02-2012, 15:13
Verwijderd
Het geeft zo'n grappig effect dat in de saai alle mensen het quoten verleerd zijn omdat we normaal te langzaam gaan.
Oud 12-02-2012, 15:15
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Wat een mooi woord. Het klinkt ook heel erg als tovenaar. <3 Het klinkt als zeven zijn en op vakantie in de winter. Mijn vader zei altijd dat we stil moesten zijn om de beren niet wakker te maken.
Het klinkt ook wel als tovenaar. <3 Ik heb het geleerd toen ik deel 1 van Harry Potter had gekocht in het Fins. Maar het is nogal moeilijk en op één of andere manier heb ik alleen "velhojen" en "poika" onthouden. Poika betekent "jongen."

Citaat:


Maar wat ga JIJ er doen dan? Nu word je allochtoon en kom je in de bijstand en alles, tenzij Schrö alles voor je betaalt!
Uh, eerst inschrijven, dan werk zoeken (moet niet zo moeilijk zijn, hoop ik. Al die buitenlandse studenten moeten toch ook ergens een baan kunnen krijgen en zo, zonder Fins te kunnen. Een of ander flutbaantje. ) en Fins leren natuurlijk. En dan zien we wel verder.
Oud 12-02-2012, 15:15
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Hmm ja, dan zou je Win 7 64bit moeten nemen. Maar dan moet je dus wel je software aanpassen want anders heeft het weinig effect.
Software komt wel goed. Maar, moet ik echt windows opnieuw aanschaffen dan?
__________________
In omnia paratus
Oud 12-02-2012, 15:17
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het klinkt ook wel als tovenaar. <3 Ik heb het geleerd toen ik deel 1 van Harry Potter had gekocht in het Fins. Maar het is nogal moeilijk en op één of andere manier heb ik alleen "velhojen" en "poika" onthouden. Poika betekent "jongen."



Uh, eerst inschrijven, dan werk zoeken (moet niet zo moeilijk zijn, hoop ik. Al die buitenlandse studenten moeten toch ook ergens een baan kunnen krijgen en zo, zonder Fins te kunnen. Een of ander flutbaantje. ) en Fins leren natuurlijk. En dan zien we wel verder.
Ha, oke Nou, gaaf Succes en alles.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 12-02-2012, 15:18
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Nee, je kunt het volgens mij upgraden tijdens de installatie. Maar dat kan alleen als je windows 7 (32bit) erop hebt staan. Zonder verlies van bestanden en zo.

@LeMis dus weer. Ik moet weer gaan quoten!
Oud 12-02-2012, 15:20
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Trouwens, LeMis, je weet dat er een ontzettend handige manier is om dingen te weten te komen, hè? Het heet Google. Misschien is dat iets veiliger dan alles van mij aannemen want er is een niet geringe kans dat ik er compleet naast zit.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.