Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2012, 15:20
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Hmm. Dankje.

Heb geen installatie cd, en geen key sticker. Staat wel een key op de computer. Als ik ergens een instalatie cd'tje fix moet het dan lukken toch?
__________________
In omnia paratus
Advertentie
Oud 12-02-2012, 15:20
Verwijderd
JAAAAAAAAAAAAAA, ik krijg net bericht uit Ig. 'Natuurlijk mag je komen! Hier zijn onze nummers als je ergens een telefoon vandaan weet te halen om te bellen, dan kan je vertellen hoe laat je aankomt. Je bent altijd welkom.'

<3333 Ik ben zo blij en ik houd zo veel van ze. <3
Oud 12-02-2012, 15:20
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Trouwens, LeMis, je weet dat er een ontzettend handige manier is om dingen te weten te komen, hè? Het heet Google. Misschien is dat iets veiliger dan alles van mij aannemen want er is een niet geringe kans dat ik er compleet naast zit.
Ghehe, ik heb al een en ander gegoogled, maar ik word er niet echt wijs uit, heel veel fora/info zeggen precies het tegenovergestelde.
__________________
In omnia paratus
Oud 12-02-2012, 15:22
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ghehe, ik heb al een en ander gegoogled, maar ik word er niet echt wijs uit, heel veel fora/info zeggen precies het tegenovergestelde.
Eh, oh, ja dan weet ik het ook niet hoor. Volgens mij kun je gewoon upgraden als je de andere versie er al op hebt staan.

En over die pictogrammen trouwens. Kun je dat niet gewoon ergens vinden in je configuratiescherm?
Oud 12-02-2012, 15:23
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
JAAAAAAAAAAAAAA, ik krijg net bericht uit Ig. 'Natuurlijk mag je komen! Hier zijn onze nummers als je ergens een telefoon vandaan weet te halen om te bellen, dan kan je vertellen hoe laat je aankomt. Je bent altijd welkom.'

<3333 Ik ben zo blij en ik houd zo veel van ze. <3
Oh wat goed. Nu heb je nog meer positieve dan negatieve gevoelens!
Oud 12-02-2012, 15:23
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Dat met die pictogrammen kun je gewoon veranderen in taakbalkopties o.i.d. ergens.
Oud 12-02-2012, 15:28
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
JAAAAAAAAAAAAAA, ik krijg net bericht uit Ig. 'Natuurlijk mag je komen! Hier zijn onze nummers als je ergens een telefoon vandaan weet te halen om te bellen, dan kan je vertellen hoe laat je aankomt. Je bent altijd welkom.'

<3333 Ik ben zo blij en ik houd zo veel van ze. <3
Vet!
__________________
In omnia paratus
Oud 12-02-2012, 15:29
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Dat met die pictogrammen kun je gewoon veranderen in taakbalkopties o.i.d. ergens.
Dat dacht ik ook, heb daar echt al alles zitten doorspitten wat ik kon vinden.
Maar again, computers zijn voor mij gewoon grote toverdozen.
__________________
In omnia paratus
Oud 12-02-2012, 15:30
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat dacht ik ook, heb daar echt al alles zitten doorspitten wat ik kon vinden.
Maar again, computers zijn voor mij gewoon grote toverdozen.
Rechtermuis op taakbalk. Eigenschappen/properties.
Oud 12-02-2012, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Vowel, ik zie nu je topics op V&A. Ga je naar Finland verhuizen en bij Kazet intrekken? (Of zit ik op de late train?)


Ik zit met goed gezelsschap in de latetrain
Oud 12-02-2012, 15:34
Verwijderd
Gelukkig Kat <3
Oud 12-02-2012, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Oh wat goed. Nu heb je nog meer positieve dan negatieve gevoelens!
Citaat:
Vet!
Ja! Ik heb er zo'n zin in om ze weer te zien. <3 Alleen de hoeveelheid dingen die ik morgen in één dag moet regelen is zorgwekkend, maar goed. Dan heb ik ook weer een dagbesteding, zullen we maar zeggen.
Oud 12-02-2012, 15:36
Verwijderd
Wat fijn Aldan
Oud 12-02-2012, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Ja! Ik heb er zo'n zin in om ze weer te zien. <3 Alleen de hoeveelheid dingen die ik morgen in één dag moet regelen is zorgwekkend, maar goed. Dan heb ik ook weer een dagbesteding, zullen we maar zeggen.
Oh Aldan, je klinkt zo positief en vrolijk! Echt, dat bewonder ik.
Oud 12-02-2012, 15:39
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Rechtermuis op taakbalk. Eigenschappen/properties.
Spoiler


Ik krijg er wel spul op, maar geopende programma's worden lomp groot, ik wil gewoon dat het die icoontjes blijven, maar dan geaccentueerd of zo. Dat is de enige instelling die ik (oa daar) niet kan vinden.

Ook heb ik bovenin mijn scherm wel een belachelijke balk met al die programma's zitten, die ik helemaal niet wil .

Edit: excuus, is gelukt .

Dankjewel!
__________________
In omnia paratus

Laatst gewijzigd op 12-02-2012 om 15:48.
Oud 12-02-2012, 15:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh mijn god. Oh God. Ik moet blijkbaar over twee dagen hier al weg. Zeker. Vaststaand. En ik moet nog zoveel regelen. En ik wil naar huis naar I g o r e v s k a j a, maar ik heb geen telefoon en ik kan hun zo moeilijk bereiken. En daarna ga ik naar Nederland, want ik kan niet nog een keer wennen, dat kan ik niet. Maar mijn mentor zei tegen me dat ik het de zeventiende zou horen, maar ze heeft WEER tegen me gelogen. En nu moet ik over twee. fucking. dagen. weg. En dadelijk lukt het me niet om te regelen dat ik naar Ig. ga. Oh god. Oh god.
kus! wat een stressituatie zeg
Oud 12-02-2012, 15:40
Verwijderd
Citaat:
JAAAAAAAAAAAAAA, ik krijg net bericht uit Ig. 'Natuurlijk mag je komen! Hier zijn onze nummers als je ergens een telefoon vandaan weet te halen om te bellen, dan kan je vertellen hoe laat je aankomt. Je bent altijd welkom.'

<3333 Ik ben zo blij en ik houd zo veel van ze. <3


Maar wat bedoel je met Ig.?

EDIT: oh, ik zie het al.
Oud 12-02-2012, 15:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Kat, wat supergoed .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-02-2012, 15:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
JAAAAAAAAAAAAAA, ik krijg net bericht uit Ig. 'Natuurlijk mag je komen! Hier zijn onze nummers als je ergens een telefoon vandaan weet te halen om te bellen, dan kan je vertellen hoe laat je aankomt. Je bent altijd welkom.'

<3333 Ik ben zo blij en ik houd zo veel van ze. <3
yay!!! wat fijn!!
Maar waarom moest je er dan eerst weg?
En hoef je nu het komende halfjaar niet naar Nederland?
Oud 12-02-2012, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Oh Aldan, je klinkt zo positief en vrolijk! Echt, dat bewonder ik.
Oi, ik ga hier nog veel om huilen hoor! In het vliegtuig en zo.
Oud 12-02-2012, 15:46
Verwijderd
Ik heb/krijg weer keelaids
Oud 12-02-2012, 15:46
Verwijderd
Citaat:
yay!!! wat fijn!!
Maar waarom moest je er dan eerst weg?
En hoef je nu het komende halfjaar niet naar Nederland?
Ik ga er niet wonen, alleen nog een tijdje langs om afscheid te nemen. Ik kon er niet blijven omdat het te ver van school was.
Oud 12-02-2012, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Oi, ik ga hier nog veel om huilen hoor! In het vliegtuig en zo.
Oh, maar ik had ook niet verwacht dat je er niet om zou moeten huilen, hoor. Maar toch, dat je al zo positief bent, dat vind ik mooi en bewonderenswaardig.
Oud 12-02-2012, 16:00
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Oh, maar ik had ook niet verwacht dat je er niet om zou moeten huilen, hoor. Maar toch, dat je al zo positief bent, dat vind ik mooi en bewonderenswaardig.
Dat ja .

Volgens mij zijn we allemaal heel erg onder de indruk.
__________________
In omnia paratus
Oud 12-02-2012, 16:02
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Als ik emotioneel word en moet huilen voel ik juist des te meer dat ik leef, of zo. Niet dat ik het leuk vind om ongelukkig of verdrietig te zijn, maar ik ben dan toch altijd wel heel erg blij dat ik me zo kán voelen. Dat dingen mij kunnen raken en dat ik al die emoties kan ervaren. Dus dan ben ik blij dat ik zo verdrietig kan zijn, snap je? Lastig uitleggen. Ik vind het gewoon mooi.
Oud 12-02-2012, 16:04
Verwijderd
Ik snap wat je bedoelt en ik vind het mooi dat je je zo kan voelen, Vowel. Als ik verdrietig ben, dan begin ik meestal erg negatief te denken, waardoor het juist alleen maar slechter gaat en ik dus niet bij al die mooie dingen stil sta.
Oud 12-02-2012, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Dat ja .

Volgens mij zijn we allemaal heel erg onder de indruk.
Maar dat hoeft echt niet. Het is gewoon zo gelopen. Als ik nog eens mensen het leven ga redden mogen jullie veren in mijn kont gaan steken.

Wat natuurlijk niet zegt dat ik het niet leuk vind om te horen!

Citaat:
Als ik emotioneel word en moet huilen voel ik juist des te meer dat ik leef, of zo. Niet dat ik het leuk vind om ongelukkig of verdrietig te zijn, maar ik ben dan toch altijd wel heel erg blij dat ik me zo kán voelen. Dat dingen mij kunnen raken en dat ik al die emoties kan ervaren. Dus dan ben ik blij dat ik zo verdrietig kan zijn, snap je? Lastig uitleggen. Ik vind het gewoon mooi.
Ja, ik snap wel wat je bedoelt. Maar op het moment van huilen vind ik het moeilijk om daaraan te denken, of zo.
Oud 12-02-2012, 16:07
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Oh nee, dat heb ik wel op sommige momenten, maar dat is eigenlijk vrij oppervlakkig. Ik heb altijd wel die "dankbaarheid" dat ik dingen zo intens kan ervaren. Maar ik kan dan ook zo'n beetje om alles janken, en bijna alles kan mij verbazen. Bijna alles is mooi en als het niet mooi is, is het wel interessant in alle lelijkheid. Ik heb wel heel vaak (oppervlakkige) moodswings. Dan ben ik bijvoorbeeld heel gelukkig, maar dan kan iets heel kleins mij opeens laten huilen terwijl ik dan niet per se ongelukkig ben. Snap je? En dan voel ik me nog wel eens dom, maar eigenlijk is het juist wel mooi.
Oud 12-02-2012, 16:07
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben mezelf een beetje het mindful denken aan het aanleren. Het lukt al aardig.

Oh, en ik heb van mijn coach een zwart rubberen polsbandje gekregen. Het idee is om elke keer als je iets negatiefs ervaart of denkt, daar een positieve kant aan te zien. Daarmee wissel je het zwarte bandje van pols, zodat je ook bewust met die gedachte bezig bent. Het is een training van 3 weken om jezelf aan te leren minder negatief in het leven te staan .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-02-2012, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Dan ben ik bijvoorbeeld heel gelukkig, maar dan kan iets heel kleins mij opeens laten huilen terwijl ik dan niet per se ongelukkig ben. Snap je?
Dit klinkt mij ook wel heel bekend
Oud 12-02-2012, 16:09
Verwijderd
Ik huil constant en om alles. Of nou ja niet constant natuurlijk, maar ik krijg gewoon belachelijk vaak tranen in mijn ogen. Bij liedjes, en bij films en series. Laatst nog toen ik over mijn studie aan het praten was en duidelijk probeerde te maken hoe erg ik ervan hou . En als ik hele mooie oude reliëfen (wat is het meervoud van reliëf?) zie.
Oud 12-02-2012, 16:12
Verwijderd
Ik ben over het algemeen een best gevoelig mens, alleen de afgelopen weken heb ik wel momenten gehad dat ik gewoon écht mijn gevoelens amper terugvond en ik mezelf moest dwingen om te eten en op te staan en dingen te zeggen. Ik had alleen maar de hele tijd buikpijn en kon niet eens meer echt lachen. Dat was vrij beangstigend.
Oud 12-02-2012, 16:15
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik huil best weinig.
Oud 12-02-2012, 16:16
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Oh maar Aldan, dat kan ook wel gebeuren als je binnen korte tijd opeens helemaal emotioneel uitgeput raakt. Dan word je een beetje murw. Dat is niet zo vreemd hoor.
Oud 12-02-2012, 16:16
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik huil best weinig.
Ja, maar jij voelt niet eens iets tijdens films!
Oud 12-02-2012, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Ik huil best weinig.
Ik geloof ook niet dat ik verwacht had dat jij veel zou huilen. Maar eigenlijk ken ik je niet eens.
Oud 12-02-2012, 16:18
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik geloof ook niet dat ik verwacht had dat jij veel zou huilen. Maar eigenlijk ken ik je niet eens.
Blijkbaar goed genoeg.
Oud 12-02-2012, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Oh maar Aldan, dat kan ook wel gebeuren als je binnen korte tijd opeens helemaal emotioneel uitgeput raakt. Dan word je een beetje murw. Dat is niet zo vreemd hoor.
Mja, een soort rouwproces zonder dat er iemand dood is, denk ik.

Citaat:
Ik geloof ook niet dat ik verwacht had dat jij veel zou huilen. Maar eigenlijk ken ik je niet eens.
Kazet is inderdaad de steen van het forum.
Oud 12-02-2012, 16:19
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik geloof ook niet dat ik verwacht had dat jij veel zou huilen. Maar eigenlijk ken ik je niet eens.
Om mij te leren kennen moet je ongeveer drie posts lezen, de rest is een variatie op hetzelfde thema.
Oud 12-02-2012, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Om mij te leren kennen moet je ongeveer drie posts lezen, de rest is een variatie op hetzelfde thema.
Oh, dan ken ik je wel.
Oud 12-02-2012, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Om mij te leren kennen moet je ongeveer drie posts lezen, de rest is een variatie op hetzelfde thema.
Oud 12-02-2012, 16:21
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oh, dan ken ik je wel.
O, maar zodra het om katten (en dan specifiek kittens) gaat heeft 'ie weer drie dagen aan kutopmerkingen nodig om zijn mannelijkheid terug te krijgen.
Oud 12-02-2012, 16:22
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Maar kittens zijn lief.
Oud 12-02-2012, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Maar kittens zijn lief.
En de rest van de wereld niet?
Oud 12-02-2012, 16:23
Verwijderd
Wauw
Oud 12-02-2012, 16:24
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Wauw
Oud 12-02-2012, 16:24
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En de rest van de wereld niet?
Alleen Vowel. Kittens en Vowel.
Oud 12-02-2012, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Dat van die kittens had ik niet verwacht
Oud 12-02-2012, 16:26
Verwijderd
Citaat:
O, maar zodra het om katten (en dan specifiek kittens) gaat heeft 'ie weer drie dagen aan kutopmerkingen nodig om zijn mannelijkheid terug te krijgen.
Citaat:
Maar kittens zijn lief.
Citaat:
Alleen Vowel. Kittens en Vowel.
Aaaahhhwwwww. <3
Oud 12-02-2012, 16:28
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat van die kittens had ik niet verwacht
De avatar was geen hint?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.