Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2015, 19:21
Knuffelbeer1210
Knuffelbeer1210 is offline
Voor de mensen onder ons die de befaamde ps4 bezitten, nog enige tips of goeie games? en dan asjeblieft geen fifa . thanks.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2015, 21:46
just anonymous
just anonymous is offline
Dying light / Evolve
Met citaat reageren
Oud 19-02-2015, 18:03
Knuffelbeer1210
Knuffelbeer1210 is offline
evolve check, sinds gister binnen dying light is nog niet uit in NL helaas
Met citaat reageren
Oud 19-02-2015, 23:11
patrick1495
patrick1495 is offline
ja dyinglight zoizo pre-orderen en miss destiny? of infamous second son/ de dlc first light. en voor de fun in LittleBigPlanet3 ook leuk
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 14:56
Verwijderd
Er zijn (nog) geen goede games voor de ps4. Dying light en destiny zijn rommel, niet doen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2015, 00:23
Knuffelbeer1210
Knuffelbeer1210 is offline
Citaat:
Er zijn (nog) geen goede games voor de ps4. Dying light en destiny zijn rommel, niet doen.
destiny ben ik het over eens, dying ligth weinig slechts over gehoord, dus ben wel benieuwd waar jij dit op basseerd. en wat je dan wel aan raad of wel goeie games vind
Met citaat reageren
Oud 02-03-2015, 11:07
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Destiny is prima vermaak; als je maar weet waar je aan begint en wat mensen hebt waar je regelmatig mee kan spelen. Solo is er niet heel veel aan Dragon Age is best puik fantasy-RPG je ding is. GTA5 en The Last Of Us, als je die nog niet op de PS3 al hebt gespeeld, wat mij betreft must-haves. Niet te veel naar Reverend luisteren, dat is een verzuurde bejaarde in een jonge lichaam
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 02-03-2015, 11:18
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
En als je Demons/Dark Souls kan waarderen dan is Bloodborne waarschijnlijk later deze maand een verstandige aankoop.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 03-03-2015, 18:53
Verwijderd
Citaat:
destiny ben ik het over eens, dying ligth weinig slechts over gehoord, dus ben wel benieuwd waar jij dit op basseerd.
Op mijn paar uurtjes gamen voordat ik constateerde dat het schijfvervuiling is en het weggooide.
Citaat:
en wat je dan wel aan raad of wel goeie games vind
Die zijn er nog niet echt dus. Last of us en GTA zijn voor het consolegames relatief ok ondanks dat het ps3 ports zijn maar voor de rest is er gewoon nog niets echt goeds op de playstation 4.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2015, 15:01
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Er zijn nog niet echt uitschieters nee. Maar je kan altijd een lijstje zoals deze http://www.metacritic.com/browse/gam.../ps4?sort=desc doorploeteren en kijken of er iets naar wens tussen staat.

Als de metacritic-score en de userscore overeen komen dan is het doorgaans de moeite waard (mits de game in je smaak past). Als een van beiden afwijkt dan is het door de pers een slecht ontvangen spel maar aldus gebruikers weinig mis mee, of een door de pers goed ontvangen spel maar uiteindelijk niet veel aan in de praktijk ;P
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 30-03-2015, 10:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Bloodborne
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 13:42
Nekikaru
Nekikaru is offline
Als ge van rpg houdt raad ik Dragon age Inquisition aan.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2015, 01:24
Kon
Avatar van Kon
Kon is offline
Ondertussen zijn er genoeg games uit. Nu wachten op "Ark"
Met citaat reageren
Oud 14-01-2016, 18:34
Verwijderd
rocket league
Met citaat reageren
Oud 15-01-2016, 11:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Witcher 3 is trouwens fantastisch en draait na de nodige patches nu ook heel behoorlijk
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14.