Oud 02-08-2019, 00:20
Annoniem7
Annoniem7 is offline
Ik heb dus een goede vriendin (single) waarmee ik in nog geen half jaar kapot close mee ben geworden, we knuffelen enz vet veel en het word ook steeds closer Is er een kans dat zij mij leuk vind of niet? (Zij heeft wel fix met een andere jongen, maar dat word steeds minder)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2019, 00:27
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik heb dus een goede vriendin (single) waarmee ik in nog geen half jaar kapot close mee ben geworden, we knuffelen enz vet veel en het word ook steeds closer Is er een kans dat zij mij leuk vind of niet? (Zij heeft wel fix met een andere jongen, maar dat word steeds minder)
Dat kan.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 06:48
Verwijderd
Maar het kan ook dat het niet zo is.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 07:32
Verwijderd
Vind je haar leuk?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 08:28
Verwijderd
Geloof me dat is niet raar ik heb het ook we zijn besties en we sturen ook gwn hartjes naar elkaar (gwn als vrienden bff meer). Ik vind haar leuk maar zij mij niet hellaas. Maar goed als jij haar leuk vind moet je gewoon tegen haar zeggen: "ik vind je leuk" en dan zegt ze of ze jou ook leuk vind of niet. En je hoeft echt niet bang te zijn dat jullie vriendschap daar onder lijd. Groetjes.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 09:57
Protected22
Protected22 is offline
Kan denk ik prima?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 22:14
Annoniem7
Annoniem7 is offline
Citaat:
Geloof me dat is niet raar ik heb het ook we zijn besties en we sturen ook gwn hartjes naar elkaar (gwn als vrienden bff meer). Ik vind haar leuk maar zij mij niet hellaas. Maar goed als jij haar leuk vind moet je gewoon tegen haar zeggen: "ik vind je leuk" en dan zegt ze of ze jou ook leuk vind of niet. En je hoeft echt niet bang te zijn dat jullie vriendschap daar onder lijd. Groetjes.
Ik weet dus niet of ik haar leuk vind (ver raar), maar als ik haar leuk vind en ze wijst me af ben ik bang dat de vriendschap anders word snap je? Alhoewel ik kan wel goed nog steeds met me ex

En we gaan aankomende week n x naar de bios..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 15:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25.