Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2004, 20:55
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Ik ben gestopt met mijn opleiding (journalistiek). Ik was 2e jaars, en ben per nu gestopt. Moet ik me nu nog uitschrijven bij mijn school/ibg, of hoef ik het stukje "een nieuwe opleiding" alleen maar in te vullen op een ibg-wijzigingsformulier? Ik kan er op de ibgsite niet echt iets over vinden verder..

Iemand die ook gestopt is of gewoon zomaar het antwoord weet?
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2004, 21:46
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Je moet je uitschrijven bij de instelling zelf en aan de IBG doorgeven dmv het wijzigingsformulier dat je gestopt bent ivm je stufi. Wijzigingsformilieren kun je uitprinten op de site van de IBG.
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 21:56
Verwijderd
Ja vooral niet vergeten door te geven aan de IBG anders verspeel je een hele hoop stufi!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 22:45
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
volgens mij heb ik de wijziging gewoon op de IBG site ingevult en bij de uni een formuliertje ingevult.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 22:59
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ik stop ook met mijn studie MER

Maar kijk eerst wel of ik het heeeeeeeel misschien toch nog haal (kheb puntengebrek)

Maar kan ik me aan het eind van zo'n HBO jaar ook nog inschrijven voor een andere inleiding?

Of is het dan alweer te laat?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 07:12
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik ben ook gestopt, je moet je uitschrijven bij de school en bij de IBG. Anders moet je straks veel stufi terugbetalen en ook niet vergeten je ov in te leveren.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 08:06
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Jules schreef op 09-05-2004 @ 21:55 :
Ik ben gestopt met mijn opleiding (journalistiek). Ik was 2e jaars, en ben per nu gestopt. Moet ik me nu nog uitschrijven bij mijn school/ibg, of hoef ik het stukje "een nieuwe opleiding" alleen maar in te vullen op een ibg-wijzigingsformulier? Ik kan er op de ibgsite niet echt iets over vinden verder..

Iemand die ook gestopt is of gewoon zomaar het antwoord weet?
Als je nu stopt en niet direct switcht kun je beter uitschrijven bij IBG en je opleiding.
Je verspeelt dan geen maanden stufi, maar krijgt mogelijk ook collegegeld terug voor niet gestudeerde maanden...
Maar vraag het even na en kijk of t misschien handig is om toch ingeschreven te blijven staan?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 11:22
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Kan ik die paar maanden mijn stufi en ov niet gewoon behouden? Na de vakantie begin ik gewoon weer met een nieuwe opleiding namelijk..
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 11:51
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Jules schreef op 10-05-2004 @ 12:22 :
Kan ik die paar maanden mijn stufi en ov niet gewoon behouden? Na de vakantie begin ik gewoon weer met een nieuwe opleiding namelijk..
Zolang je niet ingeschreven staat bij een onderwijsinstelling heb je geen recht op stufi en/of OV
Daarom vroeg ik me ook af of uitschrijven t slimste was. Ok aant eind heb je dan wat minder financiele ruimte omdat je een aantal maanden stufi verspeeld...maar dat hoeft niet een heel groot probleem te zijn...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 09:53
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Jules schreef op 10-05-2004 @ 12:22 :
Kan ik die paar maanden mijn stufi en ov niet gewoon behouden? Na de vakantie begin ik gewoon weer met een nieuwe opleiding namelijk..
zou ik niet doen, je gaat aan een nieuwe opleiding beginnen dus je kan die paar maanden stufi dan goed gebruiken lijkt mij.
Ik was ook 2e jaars toen ik stopte met mijn studie. Ik kon mij op de uni niet meer uitschrijven, dat kon alleen tijdens het eerste jaar. Ik heb wel de ibg gebeld en toen is telefonisch mijn studiefinanciering stopgezet. zo geregeld dus.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15.