Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2004, 12:14
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Neen. Ik ben hier veel te cheapass voor en ik kan beter een FPS kopen wat me eenmalig 45 € kost dan ipv een game waaraan ik 10 € per maand moet schrokken.
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Advertentie
Oud 10-07-2004, 00:30
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Wat jij wil maar ik zie het zo dat ik voor 10 euro per maand een spel koop waar ik nog niet zomaar mee ben uitgespeeld.
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Oud 10-07-2004, 09:17
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Ik speel nu zoiets al een dik half jaar SoF 2 online en dat verveeld ook nog steeds niet..

( although ik die dan wel weer niet zelf had gekocht )
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 10-07-2004, 12:14
Hekkel
Avatar van Hekkel
Hekkel is offline
ik ga WoW zeker spelen! zorap het in de winkels ligt heb ik het, heb me ook ingeschreven voor beta
__________________
When I woke up this morning , I realised this is a great fucking day for METAL !!
Oud 11-07-2004, 11:41
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
het spel zelf weet ik nog niet maar ik hoop in ieder geval de beta.

oya als je niet wordt geselecteerd er komt als het goed is ook nog een open beta voor WoW uit.
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Oud 14-07-2004, 14:06
ZeroLogic
Avatar van ZeroLogic
ZeroLogic is offline
Ik speel denk ik nu al bijna anderhalf jaar MMO's waarvoor je moet betalen natuurlijk. Beginnend met Earth and Beyond naar Anarchy online naar Eve-online naar Planetside and ik speel nu City Of Heroes die echt een aanrader is. De prijs die voor WoW word gevraagd zal waarschijnlijk niet 10 maar 14,95 worden per maand, want in amerika rekenen ze in dollars en als je dat gaat omrekenen naar euros werd het eerst veel voordeliger voor ons omdat de amerikanen ook special belastingen moesten betalen over die maandelijkse prijs. Maar nu heeft Europa ook zo'n belasting namelijk Vat waardoor we nu dezelfde bedragen het betalen als de mensen in de US. Trouwens die prijs is echt niet slecht als je een zwaar mooie game krijgt voorgeschoteld en waarvoor ze dan geld gaan rekenen per maand om alles te kunnen onderhouden. Dus wat wil je? Een gratis MMO downloaden waarin de graphics echt om te huilen zijn, of een game waar de graphics perfekt zijn je een bepaalde sfeer geven en waar een beetje een storyline inzit. De games waar je jammergenoeg het meest voor betaalt zijn vaak het mooist hebben goeie kwaliteit (<- vaak ik zeg niet allemaal) en hebben vaak nieuwe opties die met grote patches worden ingezet waaronder speciale events waar je aan kan meedoen. Bijvoorbeeld City of Heroes, aan het begin kun je een kostuum in elkaar zetten waarin de opties bijna oneindig lijken te zijn en er komen dagelijks meer opties bij. En laatst kwam er een nieuwe major patch uit waardoor je op lvl 20 een nieuwe costume slot kon kiezen nieuwe emoticons kan gebruiken en nieuwe missies kan spelen en nieuwe enemies kan vechten.

Met dit enorme lul verhaal bedoel ik maar, voor de prijs die je er per maand voor betaalt krijg je er iets fantastisch voor terug!
__________________
Die in heaven or live in hell.
Oud 14-07-2004, 19:56
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Wat is er zo cool aan dat spel Is het gewoon soort wereldje waarin je rond kan stekkeren en alles doen?
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 14-07-2004, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Zlatani10 schreef op 14-07-2004 @ 20:56 :
Wat is er zo cool aan dat spel Is het gewoon soort wereldje waarin je rond kan stekkeren en alles doen?
Jep, samen met 2000 anderen.
Oud 17-07-2004, 19:03
Adriaanbanaan
Avatar van Adriaanbanaan
Adriaanbanaan is offline
Ik denk dat ik het wel ga kopen... een van de belangrijke redenen ook dat ik Warcraft 3 TFT verslaafd ben

Veel skills en andere shit komt weer terug...


Vraagje voor de kenners.. wat voor class en race worden jullie?


Ik denk iets van dwarf hunter ofzo...
Oud 17-07-2004, 19:48
Verwijderd
female human warlock, ik weiger zo'n lelijk ras als undead te spelen. Moet wel tegen iets leuks kijken als ik er 40 uur per week naar moet staren.
Oud 19-07-2004, 23:25
Adriaanbanaan
Avatar van Adriaanbanaan
Adriaanbanaan is offline
Nouja... gnomes zijn ugly, maar wel super cewl

ik denk dak voor de lol wel eens een gnoompje ga maken..

btw wat vind jij ervan dat je alleen of voor horde of alliance moet kiezen? kvind het kut want zo krijg je een hoop dingen van het spel waarschijnlijk nooit te zien
Oud 19-07-2004, 23:56
Verwijderd
Zullen vast wel meerdere servers komen, kan je op de ene alliance en op de andere horde spelen. Of mischien kan je beide wel op dezelfde server spelen, geen idee eigenlijk, zal wel afhangen van eventuele pvp.
Oud 21-07-2004, 14:36
Z3R0_C00L
Z3R0_C00L is offline
Wanneer het uiteindelijk uitkomt in .nl >> Te Koop: 2 Everquest accounts (die zijn trouwens ook 13 eurie per maand each).

Dus ga het sowiezo spelen, denk toch maar eerst 1 account ipv 2..of de gebruikelijke 4 die ik in Everquest speel....
Oud 21-07-2004, 14:46
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ZeroLogic schreef op 14-07-2004 @ 15:06 :
Maar nu heeft Europa ook zo'n belasting namelijk Vat waardoor we nu dezelfde bedragen het betalen als de mensen in de US.
Dat is onzin. Klok-klepel verhaal. VAT = BTW, en dat betaalde je altijd al. Met de huidige dollarkoers is het erg interessant juist voor ons.

Maargoed. Ik speel nu nog DAoC. Heb me wel ingeschreven voor de Beta, eerst dus maar eens zien hoe het speelt.
Oud 21-07-2004, 15:16
loveflower
Avatar van loveflower
loveflower is offline
Citaat:
skeleton schreef op 10-07-2004 @ 10:17 :
Ik speel nu zoiets al een dik half jaar SoF 2 online en dat verveeld ook nog steeds niet..

( although ik die dan wel weer niet zelf had gekocht )
ik speel 3 jaar warcraft 3 r.o.c online en niks anders. .
soms begint het ook af en toe wel saai te worden.
Maar speel ook niet meer dagelijks.
Oud 24-07-2004, 14:14
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Maandag sluit de inschrijving...
dus voor degene die nog willen... doe 't snel
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 24-07-2004, 15:53
loveflower
Avatar van loveflower
loveflower is offline
Citaat:
Paperz schreef op 24-07-2004 @ 15:14 :
Maandag sluit de inschrijving...
dus voor degene die nog willen... doe 't snel
ik dacht dat het allang gesloten was.
Oud 24-07-2004, 16:45
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
loveflower schreef op 24-07-2004 @ 16:53 :
ik dacht dat het allang gesloten was.
dan dacht je dat verkeerd
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 25-07-2004, 12:37
loveflower
Avatar van loveflower
loveflower is offline
Citaat:
Paperz schreef op 24-07-2004 @ 17:45 :
dan dacht je dat verkeerd
ik kijk nog wel of ik me inschrijf.
Oud 25-07-2004, 13:04
Verwijderd
Ik ga het mad spelen.

Al met een groep afgesproken van circa 11 man, allemaal alliance, allemaal in dezelfde clan.


Gewoon helemaal stilhouden tot lvl 60, en dan gaan we alles en iedereen kapot maken.
Oud 25-07-2004, 13:36
Verwijderd
Ik ga me heel ver houden van pvp. Teveel een nare nasmaak aan daoc overgehouden en heb weinig hoop dat het in WoW anders zal worden.
Oud 25-07-2004, 15:11
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Hoop alleen dat het niet zo creep farm achtig maken als lineage 2 dan vind ik het allang goed. Want in lineage 2 kon niet veel doen als alleen wat creepen tot je een ons woog en dan op zoek gaan naar een quest en hopen dat je lvl hoog genoeg is om mee te mogen doen.
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Oud 25-07-2004, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 25-07-2004 @ 14:36 :
Ik ga me heel ver houden van pvp. Teveel een nare nasmaak aan daoc overgehouden en heb weinig hoop dat het in WoW anders zal worden.
wat is daar zo erg aan?
Oud 25-07-2004, 18:22
Verwijderd
Niks, het is alleen niks voor mij. Maar dat komt omdat ik geen zin heb om wekenlang met een vaste groep te spelen tot die helemaal op elkaar is ingespeeld. En ik heb vaak genoeg tegenover zulke groepen gestaan en daar is ook niks aan aangezien je geen kans maakt. En ook dat is niet erg aangezien hun er veel tijd in hebben gestoken. Maar ik heb daar geen zin in, ik ga liever beetje rondhangen of onzinnige dingen doen als vissen of koken.
Oud 25-07-2004, 23:15
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Reverend schreef op 25-07-2004 @ 14:04 :
Gewoon helemaal stilhouden tot lvl 60, en dan gaan we alles en iedereen kapot maken.
Geloof dat jij het concept MMORPG niet helemaal snapt. Het is geen CS-met-levels
Oud 25-07-2004, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 26-07-2004 @ 00:15 :
Geloof dat jij het concept MMORPG niet helemaal snapt. Het is geen CS-met-levels
weet ik, maar dit is wel serieus het plan

Kheb geen zin om de hele tijd de heilige motherfucker te zijn. Op een gegeven moment ga ik gewoon flink andere players slachten. De hele tijd monsters killen gaat met snel vervelen, vrees ik.
Oud 25-07-2004, 23:44
Verwijderd
Ik zal eerder ZO spelen




En pvp is op het moment gelukkig een flag die je aan kan zetten, dus als dat zo blijft zal ik geen last hebben van mensen die verveeld zijn en dus maar anderen gaan doden voor de lol.
Oud 26-07-2004, 01:34
Verwijderd
Lijkt me enorm zuigen, maar dat komt doordat ik een hekel heb aan RPGs. Geef mij maar gewoon UT2k4 online.
Oud 26-07-2004, 08:43
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Reverend schreef op 26-07-2004 @ 00:17 :
Kheb geen zin om de hele tijd de heilige motherfucker te zijn. Op een gegeven moment ga ik gewoon flink andere players slachten. De hele tijd monsters killen gaat met snel vervelen, vrees ik.
Hmm. Hoe was je dat precies van plan dan? Ik neem aan dat PvP maar een klein onderdeel is van het spel, en je niet zomaar anderen om zeep kunt helpen. Kijk maar naar UO, 95% van de mensen wou helemaal niet aan PvP doen bijvoorbeeld, en eigenlijk in alle MMORPGs doet men alleen aan 'consentual' PvP.

DAoC europe heeft een complete PvP server, maar die is in verhouding erg onderbevolkt, en bovendien lopen daar al die '1337 h4x0r' pubers rond.
Oud 26-07-2004, 08:51
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-07-2004 @ 02:34 :
Lijkt me enorm zuigen, maar dat komt doordat ik een hekel heb aan RPGs. Geef mij maar gewoon UT2k4 online.
Het is niet zozeer het RPG deel wat me trekt, het is het samenwerken met een hoop andere mensen (onder andere guildmates) dat erg leuk is.

Een tijdje terug nog samen met 15 anderen van het guild geholpen een 'keep' terug te veroveren op de tegenstander. We brachten 3 trebuchets mee die uiteindelijk voor de overwinning gezorgd hebben. Erg gaaf.
Oud 26-07-2004, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 26-07-2004 @ 09:43 :
DAoC europe heeft een complete PvP server, maar die is in verhouding erg onderbevolkt, en bovendien lopen daar al die '1337 h4x0r' pubers rond.
De pvp-server is vooral leuk als je even een uurtje mensen wilt treiteren, je kan de mensen daar echt zó onwijs makkelijk opfokken.
Oud 26-07-2004, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 26-07-2004 @ 09:51 :
Het is niet zozeer het RPG deel wat me trekt, het is het samenwerken met een hoop andere mensen (onder andere guildmates) dat erg leuk is.

Een tijdje terug nog samen met 15 anderen van het guild geholpen een 'keep' terug te veroveren op de tegenstander. We brachten 3 trebuchets mee die uiteindelijk voor de overwinning gezorgd hebben. Erg gaaf.
Over smaak valt niet te twisten. Ik heb een hekel aan samenwerken met mensen online, met uitzondering van clanmates natuurlijk. Verder vind ik RPG's gewoon niet boeiend genoeg, ze kunnen mijn aandacht echt niet vasthouden.
Oud 26-07-2004, 18:59
loveflower
Avatar van loveflower
loveflower is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-07-2004 @ 02:34 :
Lijkt me enorm zuigen, maar dat komt doordat ik een hekel heb aan RPGs. Geef mij maar gewoon UT2k4 online.
Jij speelde ut2004 toch nooit online?
Oud 04-08-2004, 21:25
djtdjt
djtdjt is offline
Ik speel het al. Er zijn een aantal cracked servers dus genoeg te doen. zoek gwoon voor bittorrent links en dan heb je m zo
Oud 05-08-2004, 00:11
Verwijderd
Ja joepie, een of andere halfgare beta spelen, joy. Ik wacht wel geduldig tot het uitkomt.
Oud 09-11-2004, 15:16
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
ff een sgopje

open Beta is beschikbaar

https://signup.worldofwarcraft.com/m...46292100.app03

ff registreren en ff 4 gig downloaden ;')
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 09-11-2004, 18:57
Verwijderd
cool Ik ga het geliujk doen
Oud 10-11-2004, 04:16
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
hgm.. verder redelijk weinig reacties in deze topic : >
had wel meer verwacht
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 10-11-2004, 10:02
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
nou srry hoor ben zelf een brute warcraft fan maar goed, ook student en als ik ooknog moet gaan schrokken om het te kunnen dan kun je ook naar een arcade hal gaan.
pay to play=hoerig
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 10-11-2004, 10:25
Verwijderd
zucht, weer een echte nederlander. Blijf jij maar leuk je games downloaden die je na een maand weer heb uitgespeeld. Ik betaal wel 12 euro per maand om me 2 jaar te kunnen vermaken met 1 spel.
Oud 10-11-2004, 10:58
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-07-2004 @ 14:20 :
Over smaak valt niet te twisten. Ik heb een hekel aan samenwerken met mensen online, met uitzondering van clanmates natuurlijk. Verder vind ik RPG's gewoon niet boeiend genoeg, ze kunnen mijn aandacht echt niet vasthouden.
Oh, ik probeer je niet over te halen hoor. Je bent inderdaad afhankelijk van anderen wat betreft je spelplezier, en dat kan inderdaad vervelend uitpakken. Gelukkig is de gemiddelde leeftijd bij DAoC toch een stuk hoger dan bij bijvoorbeeld online shooters.

In ET heb je bijvoorbeeld types die hun eigen teamspelers af gaan schieten, gewoon om te etteren. Dat soort dingen zie je erg weinig in DAoC, omdat je als je gaat etteren gewoon je account kwijt bent, je kunt niet ff van server switchen.
Oud 10-11-2004, 15:08
Verwijderd
Eindelijk heb ik WOW binnen Wat is die blizzard downloader toch een slecht idee

Laatst gewijzigd op 10-11-2004 om 15:19.
Oud 10-11-2004, 15:31
Verwijderd
ik heb um ook binnen maar ik heb nooit een mailtje oid gezien van blizzard. als ik mn password opvraag oid zegt blizzard dat ik niet bekend ben. Maar ik heb me wel ingeschreven. moet ik maar afwachten of ben ik gewoon dikke pech?
Oud 10-11-2004, 15:37
Inf3sted Funk
Avatar van Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Citaat:
Adriaanbanaan schreef op 17-07-2004 @ 20:03 :
Ik denk dat ik het wel ga kopen... een van de belangrijke redenen ook dat ik Warcraft 3 TFT verslaafd ben

Veel skills en andere shit komt weer terug...


Vraagje voor de kenners.. wat voor class en race worden jullie?


Ik denk iets van dwarf hunter ofzo...
Ik ga het zeker spelen, heb nog geen idee wat ik wordt, maar waarschijnlijk:

Night Elf Rogue of anders Hunter
__________________
-= I Kick the Lyrics so Hard, People get Injuries =-
Oud 10-11-2004, 15:41
Verwijderd
Eerst was ik best enthousiast over deze game.

Maar 10 euro per maand vind ik veel te veel. Ik ben niet gekke henkie.

Dus helaas...
Oud 10-11-2004, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Dr. Aep schreef op 10-11-2004 @ 16:31 :
ik heb um ook binnen maar ik heb nooit een mailtje oid gezien van blizzard. als ik mn password opvraag oid zegt blizzard dat ik niet bekend ben. Maar ik heb me wel ingeschreven. moet ik maar afwachten of ben ik gewoon dikke pech?
Waarvoor heb je je ingescheven? Voor de closed beta of voor de open beta?
Oud 10-11-2004, 17:17
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 26-07-2004 @ 00:44 :
Ik zal eerder ZO spelen




En pvp is op het moment gelukkig een flag die je aan kan zetten, dus als dat zo blijft zal ik geen last hebben van mensen die verveeld zijn en dus maar anderen gaan doden voor de lol.
Ik heb mezelf eigenlijk best wel te pletter zitten lachen bij dat hele verhaaltje en ik denk dat ik die stijl ook ongeveer ga toepassen. (dat hele sarcastische gedrag dat ik nu bij D2 gebruik is eigenlijk nog leuker als je het kunt emoten )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 10-11-2004, 17:35
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Nee, want ik beschik niet over een creditcard
Oud 10-11-2004, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Doc Holliday schreef op 10-11-2004 @ 16:41 :
Eerst was ik best enthousiast over deze game.

Maar 10 euro per maand vind ik veel te veel. Ik ben niet gekke henkie.

Dus helaas...
Rofl, nog een echte nederlander. laat 1 biertje per week staan en je kan het betalen. Maargoed, je zal maar betalen om ergens gebruik van te mogen maken he. Je betaalt zeker ook niet voor een sportclub of een vereniging waar je van hun spullen gebruikt maakt?
Oud 10-11-2004, 18:26
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Het is Open Beta
en het is 2 weken gratis

dus je kan nu ff fulltime spelen ff alle chars/classes uittesten

maar vanwege de grote animo voor de Open Beta
hebben ze na een gegeven moment stop gezet met nieuwe acc
je kreeg via blizzard geen bevestingsmailtje
je moest maar je acc/pass goed onthouden l
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 67 part 2
Leif
500 29-03-2010 20:26
Games Naar welke game kijk jij uit/welke game wil je nog hebben?
freakinaround
24 20-06-2008 21:50
De Kantine Weerwolfspel #42 deel 2
Yoshimare
500 15-12-2007 15:35
De Kantine Weerwolfspel #42
Verwijderd
500 01-12-2007 08:56
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 ‎
Verwijderd
492 06-11-2007 19:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04.