Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2004, 19:47
Leshy
Avatar van Leshy
Leshy is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 12-11-2004 @ 20:42 :
reken maar op 12-15 euro, afhankelijk van hoeveel maanden je in 1x betaald.
Dan zouden we een heel stuk meer betalen dan de Amerikaanse spelers.

6 maanden vooruit betalen betekent dat je $12,99 per maand neerlegt, wat neerkomt op €9,97 per maand.

In elk geval ben ik wel van plan om het te gaan spelen, zeker na de Open Beta
__________________
Vrees mijn signature en vrees http://www.leshy.net
Advertentie
Oud 20-11-2004, 11:32
Verwijderd
Aangezien er een Europees bedrijf komt wat de WoW servers zal draaien verwacht ik dat ze gewoon de prijs uit Amerika overnemen maar dan in Euro's. Het is hier een normale prijs voor een mmorpg dus dan gaan ze niet de prijs verlagen omdat nu toevallig de dollar erg laag staat en het in verhouding veel duurder is. Helemaal niet bij WoW, daar kunnen ze 20 euro per maand voor vragen en dan nog zullen tienduizenden mensen het spelen.
Oud 20-11-2004, 17:08
Project 50
Project 50 is offline
Denk niet dat ik het ga spelen, Ga Everquest 2 spelen denk ik
Oud 20-11-2004, 21:50
Verwijderd
ik hoor net dat WoW in nederland pas in februari uitkomt.
ik dacht dat het wereldwijd 23 november was
Oud 21-11-2004, 01:10
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Dr. Aep schreef op 20-11-2004 @ 22:50 :
ik hoor net dat WoW in nederland pas in februari uitkomt.
ik dacht dat het wereldwijd 23 november was


Zolang er nix op de officiele site staat over een datum moet je de anderen niet geloven Want je hoort overal 'geruchten'
van eind december to begin feb .
Ik ga zelf voor midden January
Het is wel correct dat het spel op 23 november uit komt in US/Aus/NZ Euro/Azie komt later vanwege vertalingen/servers opzetten/ etc
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 21-11-2004, 08:21
aim
aim is offline
Ik vind het heel slecht hoe Blizzard met z'n Europese klanten omgaat

Ben bijna in staat om de CE uit de US te bestellen en gewoon op een US server te gaan spelen
Oud 21-11-2004, 10:25
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Ik voel mezelf veel te goed om 10+ euro te dokken per maand voor een schraal spelletje. Daarbij zo geweldig is het niet, dus die 10 euro per maand al helemaal niet waard.
Oud 21-11-2004, 12:23
Verwijderd
Citaat:
aim schreef op 21-11-2004 @ 09:21 :
Ik vind het heel slecht hoe Blizzard met z'n Europese klanten omgaat

Ben bijna in staat om de CE uit de US te bestellen en gewoon op een US server te gaan spelen
Sterkte, dan betaal je voor niks aangezien je vanuit Europa niet op de US servers kan spelen.
Oud 21-11-2004, 12:39
aim
aim is offline
jawel, als je maar een internationale credit card hebt
(bank in amerika)
Oud 21-11-2004, 12:53
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 15-11-2004 @ 19:32 :
Jep, met credit-card, hoewel Paypal ook kan en mischien worden er hier in winkels ook wel gametimecards verkocht.

gave avatar trouwens


ok, tnx
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 21-11-2004, 14:34
Verwijderd
Komt er ook nog een demo uit? Dat je het een dagje kan proberen zonder de software te kopen?

Ik heb de open beta niet kunnen spelen.

EDIT: Hoe meer ik lees over de game op de website, hoe leuker het me lijkt eigenlijk.

Tauren Shaman

Laatst gewijzigd op 21-11-2004 om 17:41.
Oud 21-11-2004, 23:25
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline


er komt misschien/hopelijk nog een Euro OB uit


btw mensen nog geinteresseerd in een Benelux Horde Guild ?
PM me anders ff
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 21-11-2004, 23:28
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
aim schreef op 21-11-2004 @ 09:21 :
Ik vind het heel slecht hoe Blizzard met z'n Europese klanten omgaat

Ben bijna in staat om de CE uit de US te bestellen en gewoon op een US server te gaan spelen
tja USA/Azie markt is nu eenmaal groter
het is eenmaal prioriteiten stellen

Heb ondertussen alvast een WoW euro CE pre-order
maar of die ook nog krijg is maar de vraag
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 22-11-2004, 00:16
Soulflame
Avatar van Soulflame
Soulflame is offline
Waar heb je die dan gepre-ordered?

En sorry, ik ga waarschijnlijk eerst flink aan de slag met de Alliance (Dwarf Hunter, Gnome Rogue in ieder geval) dan daarna misschien een horde character.

Ik zit nog enorm te twijfelen of ik de Amerikaanse versie moet kopen of niet. Ik wil eerst graag zeker weten dat het werkt voor ik het bestel. Ik heb een CC en Paypal... en de ping op zelfs de beta servers was totaal niet erg... alles liep soepel (behalve op tijden dat iedereen last had van lag en Blizzard weer een nieuwe code ofzo aan het testen was).
Ik hou er namelijk absoluut niet van dat mensen Frans of Duits online gaan praten (en duitse/franse namen nemen voor hun guild enzo), en om te wachten op de Eurpese release, en ik heb een aantal Amerikaanse vrienden in de Beta gemaakt die graag samen met mij willen spelen..
Dus als iemand hier zekerheid kan geven dat het mogelijk is de Amerikaanse versie te spelen met CC&Paypal, zou ik het erg op prijs stellen.
__________________
Hope is the one crop that can grow in any climate
Oud 22-11-2004, 00:37
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
dat over servers is erg onduidelijk
beste advies atm is gewoon afw8en ..

ik heb em besteld bij dynabyte.nl
maar de vraag is of ze daadwerkelijk kunnen leveren
voorhetzelfde zegt blizzard gewoon 'nee' en dan kan dynabyte niet leveren

Schijnt dat bij dynabyte.nl de CE versie (oplage 115.000) al uitverkocht is



Ps: mocht je nog interesse hebben in een Horde Guild
Benelux Horde Guild Blackguard
#blackguard @Quakenet
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*

Laatst gewijzigd op 22-11-2004 om 00:48.
Oud 22-11-2004, 07:29
aim
aim is offline
Citaat:
Soulflame schreef op 22-11-2004 @ 01:16 :
Waar heb je die dan gepre-ordered?

En sorry, ik ga waarschijnlijk eerst flink aan de slag met de Alliance (Dwarf Hunter, Gnome Rogue in ieder geval) dan daarna misschien een horde character.

Ik zit nog enorm te twijfelen of ik de Amerikaanse versie moet kopen of niet. Ik wil eerst graag zeker weten dat het werkt voor ik het bestel. Ik heb een CC en Paypal... en de ping op zelfs de beta servers was totaal niet erg... alles liep soepel (behalve op tijden dat iedereen last had van lag en Blizzard weer een nieuwe code ofzo aan het testen was).
Ik hou er namelijk absoluut niet van dat mensen Frans of Duits online gaan praten (en duitse/franse namen nemen voor hun guild enzo), en om te wachten op de Eurpese release, en ik heb een aantal Amerikaanse vrienden in de Beta gemaakt die graag samen met mij willen spelen..
Dus als iemand hier zekerheid kan geven dat het mogelijk is de Amerikaanse versie te spelen met CC&Paypal, zou ik het erg op prijs stellen.
dit is precies de reden waarom ik ook op US servers wilt, mooi gezegt
Oud 22-11-2004, 07:49
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
aim schreef op 22-11-2004 @ 08:29 :
dit is precies de reden waarom ik ook op US servers wilt, mooi gezegt
Same here ^^
Als ze nou deden zoals b.net met US-West / US-East/ Europe / Asia

dan was alles opgelost
Het 'schijnt' als alle servers online zijn dat men wel van servers kan switchen.. maarja.. je hoort overal tegenstrijdige geruchten.. dus ik geloof nix tot ik het op Blizzard.com staat
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 22-11-2004, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Lyx schreef op 22-11-2004 @ 08:49 :
Same here ^^
Als ze nou deden zoals b.net met US-West / US-East/ Europe / Asia
Dat doen ze ook.
Oud 22-11-2004, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Lyx schreef op 22-11-2004 @ 00:25 :

btw mensen nog geinteresseerd in een Benelux Horde Guild ?
PM me anders ff
Als ik besloten heb te gaan spelen...

Horde rules.

Trouwens, spelen met Europeanen is fijner qua tijdzone.

Laatst gewijzigd op 22-11-2004 om 09:30.
Oud 22-11-2004, 09:27
aim
aim is offline
het is gewoon irritant dat wij nu moeten wachten tot de game vertaald is in het frans en duits, puur omdat hun te arrogant zijn om engels te leren, en ik weet al precies hoe et gaat... dalijk zitten al die servers weer propvol met duitsers, dat is echt bij elk spel zo... dus laat mij maar lekker op US spelen, heb ik et nog eerder ook

ik heb blizzard dus net gemailt of dit mogelijk is, afwachten nu
Oud 22-11-2004, 09:30
aim
aim is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 22-11-2004 @ 10:27 :
Als ik besloten heb te gaan spelen...

Horde rules.
ik vind horde saai man vooral orc/tauren/troll

de omgeving is zo saai... bij de alliance maakt de omgeving veel meer indruk op mij... uitgehakte hoofden in bergen, gigantisch grote standbeelden, grote machtige steden... bij de horde vind ik et altijd zoon chaos en van die kille uitgestrekte vlakten

maarja das misschien alleen maar innet begin want ik heb tot lvl 15 horde gespeeld
Oud 22-11-2004, 09:32
Verwijderd
Citaat:
aim schreef op 22-11-2004 @ 10:30 :
ik vind horde saai man vooral orc/tauren/troll

de omgeving is zo saai... bij de alliance maakt de omgeving veel meer indruk op mij... uitgehakte hoofden in bergen, gigantisch grote standbeelden, grote machtige steden... bij de horde vind ik et altijd zoon chaos en van die kille uitgestrekte vlakten

maarja das misschien alleen maar innet begin want ik heb tot lvl 15 horde gespeeld
Mja, ik heb de beta niet gespeeld.

Citaat:
aim schreef op 22-11-2004 @ 10:27 :
ik heb blizzard dus net gemailt of dit mogelijk is, afwachten nu
Als je email terug hebt met nieuws, mail het dan even hier.



Citaat:
Blackwater_park schreef op 26-07-2004 @ 00:44 :
Ik zal eerder ZO spelen

Ik kijk nu even op de eerste pagina, toen ik nog niet bekend was met dit spel...

Omg, die link! ROFL

Laatst gewijzigd op 22-11-2004 om 16:45.
Oud 22-11-2004, 11:38
Leshy
Avatar van Leshy
Leshy is offline
Citaat:
aim schreef op 22-11-2004 @ 10:27 :
het is gewoon irritant dat wij nu moeten wachten tot de game vertaald is in het frans en duits, puur omdat hun te arrogant zijn om engels te leren
Dat is niet het enige en belangrijkste probleem, of althans de reden waarom Europe pas later komt.

De servers en betalingen worden hier door een ander bedrijf afgehandeld, en het serverpark is gewoonweg nog niet klaar. Bovendien heeft Blizzard nog steeds niet al het Europese personeel bij elkaar gesprokkeld - zo worden er nog steeds een Engelstalige (!) GM en een Head GM gezocht.
Citaat:
Lyx schreef op 22-11-2004 @ 08:49 :
Het 'schijnt' als alle servers online zijn dat men wel van servers kan switchen..
Nope. Blizzard houdt om bovengenoemde reden vast aan gelocaliseerde servers. De Europese servers worden door een ander bedrijf geexploiteerd - weet niet precies welke, waarschijnlijk een andere dochteronderneming van Vivendi, en die willen niet dat hun markt massaal op de Blizzard-servers gaat spelen.

En dat is idd best vervelend, omdat ik ook graag met een aantal Amerikanen speel, maar tegelijkertijd ook weer niet alleen op idiote tijden wil hoeven te spelen
__________________
Vrees mijn signature en vrees http://www.leshy.net
Oud 22-11-2004, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Leshy schreef op 22-11-2004 @ 12:38 :

En dat is idd best vervelend, omdat ik ook graag met een aantal Amerikanen speel, maar tegelijkertijd ook weer niet alleen op idiote tijden wil hoeven te spelen
juist
Oud 22-11-2004, 19:27
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
World of Warcraft European Launch Plans Announced! - 22/11/2004
Blizzard is pleased to announce that World of Warcraft will release in Europe in early 2005. This will follow a final beta test, which is currently scheduled to start in December 2004.

At launch the game will be available in two versions: standard and collector's edition. The suggested retail price for the standard box is 44.99€, and for the collector's edition is 69.99€. Both versions include a free one-month subscription to the game.

After the initial free one-month subscription ends, players will be able to continue playing under one of three different subscription plans. The month-to-month subscription plan will cost 12.99€ per month, the three-month plan will cost 11.99€ per month, and the six-month plan will cost 10.99€ per month. All of the announced European prices include VAT.

For more details about the European launch plans click HERE to read the press release.

Citaat:
The month-to-month subscription plan will cost €12.99* per month (£8.99 in the UK), the three-month plan will cost €11.99 per month (£8.39 in the UK), and the six-month plan will cost €10.99 per month (£7.69 in the UK).
Yey eindelijk wat news over Euro Release
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 22-11-2004, 19:33
Soulflame
Avatar van Soulflame
Soulflame is offline
Je vergeet een aantal dingen:

Citaat:
Following the huge worldwide demand for World of Warcraft evidenced in recent Beta Tests, Blizzard will establish regional servers specific to each geographical location to increase performance and support for World of Warcraft worldwide. European players will therefore initially play on any of the European servers in English, French or German. Retaining players on their own geographical servers at release will ensure the stability of the technical infrastructure installed in each territory, and will allow for the best possible customer support for players in their local language at the local time.

The regionally specific servers will start with the North American launch. Blizzard is therefore strongly advising European players not to buy the North American version of the game, as access to North American servers will be limited to residents of North America , Australia and New Zealand . Alternatively, players are recommended to pre-order the European version of the game to guarantee a box copy on the day of launch—as well as guaranteed access to the European Final Beta Test.

For those European gamers still wishing to play with their American friends on the North American servers, and vice versa, Blizzard will provide a means to make this possible after the European launch.
Hmmm het lijkt dus alsof je de Amerikaanse versie wel kan kopen en gebruiken, mits je op de een of andere manier aan een Amerikaans/Austalisch/Nieuw Zeeland's adres kan komen (familie e.d.).
Dat laatste vind ik ook fantastisch! Ik kan dus gewoon met mijn vrienden van de open beta spelen (al kan dat pas erg laat...), of anders gezegd.. als ik de Amerikaanse versie neem, kan ik toch met Europese mensen spelen .
__________________
Hope is the one crop that can grow in any climate
Oud 22-11-2004, 19:41
Verwijderd
Nou, dat wordt dus geen collector's edition, vind 70 euro een beetje te gortig.
Oud 22-11-2004, 19:45
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Soulflame schreef op 22-11-2004 @ 20:33 :
Je vergeet een aantal dingen:

naah niet egt
In me quote staat een URL
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 22-11-2004, 19:46
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 22-11-2004 @ 20:41 :
Nou, dat wordt dus geen collector's edition, vind 70 euro een beetje te gortig.
Voor wat je krijgt vind ik prijs wel redelijk hoor


[edit] plaatje bij

__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*

Laatst gewijzigd op 22-11-2004 om 19:49.
Oud 22-11-2004, 20:10
Soulflame
Avatar van Soulflame
Soulflame is offline
Citaat:
Lyx schreef op 22-11-2004 @ 20:46 :
Voor wat je krijgt vind ik prijs wel redelijk hoor
Ik ga wel voor de normale versie. Zo'n pet vind ik niet heel erg nodig, die cloth map is erg beroerd. De DVD behind de scenes vind ik ook niet echt nodig.

De enige dingen die ik wel leuk zo vinden in de 10-day guest pass en de soundtrack CD.

Maar ik geef dat liever uit aan een aantal maanden extra online spelen
__________________
Hope is the one crop that can grow in any climate
Oud 22-11-2004, 20:23
Verwijderd
Enige wat mij leuk lijkt is die minipet, daar ga ik geen 25 euro extra voor neertellen. En dvd versie lijkt me wel handig aangezien je schijnbaar bij de normale versie 4 cd's krijt.
Oud 22-11-2004, 21:25
Verwijderd
"For those European gamers still wishing to play with their American friends on the North American servers, and vice versa, Blizzard will provide a means to make this possible after the European launch."

Dat dan weer wel. En anders zit ik wel op de server van de britten.
Oud 22-11-2004, 21:42
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Leshy schreef op 22-11-2004 @ 12:38 :

Nope. Blizzard houdt om bovengenoemde reden vast aan gelocaliseerde servers. De Europese servers worden door een ander bedrijf geexploiteerd - weet niet precies welke, waarschijnlijk een andere dochteronderneming van Vivendi, en die willen niet dat hun markt massaal op de Blizzard-servers gaat spelen.

En dat is idd best vervelend, omdat ik ook graag met een aantal Amerikanen speel, maar tegelijkertijd ook weer niet alleen op idiote tijden wil hoeven te spelen
=] Ik had wel gelijk
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 22-11-2004, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Lyx schreef op 22-11-2004 @ 22:42 :
=] Ik had wel gelijk
*hulde*
Oud 22-11-2004, 22:45
Leshy
Avatar van Leshy
Leshy is offline
Citaat:
Lyx schreef op 22-11-2004 @ 22:42 :
=] Ik had wel gelijk
Inderdaad. Ik ben ook lichtelijk verrast door dit nieuws, omdat alles wat ik tijdens de Open Amerikaanse beta te horen kreeg uitwees dat Blizzard vast ging houden aan gelocaliseerde servers.

Ik ben in dit geval echter helemaal niet rouwig dat ik het bij het verkeerde eind had
__________________
Vrees mijn signature en vrees http://www.leshy.net
Oud 22-11-2004, 23:03
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Leshy schreef op 22-11-2004 @ 23:45 :
Inderdaad. Ik ben ook lichtelijk verrast door dit nieuws, omdat alles wat ik tijdens de Open Amerikaanse beta te horen kreeg uitwees dat Blizzard vast ging houden aan gelocaliseerde servers.

Ik ben in dit geval echter helemaal niet rouwig dat ik het bij het verkeerde eind had

Iedereen spreekt elkaar tegen dus als jij van 'iemand' gehoord heb is het niet te vertrouwen \

Ik heb het gelezen ergesn op forum/mail van een Blizzard GM
vandaar
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 22-11-2004, 23:07
Leshy
Avatar van Leshy
Leshy is offline
Citaat:
Lyx schreef op 23-11-2004 @ 00:03 :

Iedereen spreekt elkaar tegen dus als jij van 'iemand' gehoord heb is het niet te vertrouwen \
Het kwam voornamelijk uit één van de posts van Caydiem, Amerikaanse GM op de WoW forums, die de mededeling over gelocaliseerde servers mocht doen

Blijkbaar heeft Blizzard toch besloten om er niet aan vast te houden - toen de Amerikaanse Open Beta sloot, was het enig publiekelijk beschikbare nieuws nog dat servers gelocaliseerd zouden zijn. Of ze al langer van plan waren om het te doen of niet, weet ik uiteraard ook niet
__________________
Vrees mijn signature en vrees http://www.leshy.net
Oud 23-11-2004, 05:43
aim
aim is offline
wat een kut map zit erbij zeg
Oud 23-11-2004, 16:01
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
aim schreef op 23-11-2004 @ 06:43 :
wat een kut map zit erbij zeg
Dan koop je de normale versie toch
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 23-11-2004, 17:12
Verwijderd
Ik ga dit spel zo hard spelen als een intercity.
Oud 23-11-2004, 17:31
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Reverend schreef op 23-11-2004 @ 18:12 :
Ik ga dit spel zo hard spelen als een intercity.
Krèk.
Oud 23-11-2004, 18:04
Verwijderd
woord
Oud 23-11-2004, 21:05
aim
aim is offline
Citaat:
Lyx schreef op 23-11-2004 @ 17:01 :
Dan koop je de normale versie toch
zegn ou eerlijk gewoon een plaatje van de 2 continetns.. niet eens provinincies etc erop... dat valt wel tegen, toch?
Oud 24-11-2004, 00:07
Soulflame
Avatar van Soulflame
Soulflame is offline
Citaat:
aim schreef op 23-11-2004 @ 22:05 :
zegn ou eerlijk gewoon een plaatje van de 2 continetns.. niet eens provinincies etc erop... dat valt wel tegen, toch?
Ik denk dat je die zelf erbij moet tekenen..
__________________
Hope is the one crop that can grow in any climate
Oud 24-11-2004, 01:56
Verwijderd
Schijnt dat je de US versie gewoon kan spelen vanuit Nederland. Het is gelukt bij mensen met een Mastercard en een Australische postcode, die je kan plukken van internet. Verder nog niet tegengekomen op forums die het ook zijn gelukt.

http://vnboards.ign.com/WoW_General_...9/79264947/?57
Oud 24-11-2004, 11:46
Soulflame
Avatar van Soulflame
Soulflame is offline
Ik volg het topic op GoT ook: http://gathering.tweakers.net/forum/...es/978737/last daar zijn er wel meerdere die het aan de praat hebben gekregen.
Ik heb dan toch ook maar de CE besteld uit Amerika... hopen dat hij ergens volgende week op de deurmat ligt (en alle problemen die er nu zijn, zoals queue's, verholpen zijn)
__________________
Hope is the one crop that can grow in any climate
Oud 24-11-2004, 12:42
Verwijderd
Mja, ergens zit ik ook te overwegen om een normale versie te bestellen, als het dan onverhoopt toch niet lukt heb ik niet al teveel geld voor niks uitgegeven.
Oud 24-11-2004, 13:33
Martin Dude
Avatar van Martin Dude
Martin Dude is offline
ik heb de open/closed beta gespeeld en het beviel mij goed!
ik vind het wel jammer dat je het spel 1st moet kopen ... ofwel een uitgave, 1 maand gratis ... mocht je geen geld over hebben een keer heb je ook niks meer aan het spel ...

gratis downloaden en dan gewoon per maand betalen bevalt me wel wat beter, maarja
__________________
Ik ben makkelijker dan Mokkol!! || if (Mokkol == goeieGrap) { pinksteren == pasen; } [NERD]
Oud 24-11-2004, 14:15
Verwijderd
Dat was gewoon mogelijk, toch





of zuip ik teveel
Oud 24-11-2004, 15:24
Leshy
Avatar van Leshy
Leshy is offline
Citaat:
Reverend schreef op 24-11-2004 @ 15:15 :
Dat was gewoon mogelijk, toch
Je moet het spel aanschaffen om een werkende CD-Key in je bezit te krijgen
__________________
Vrees mijn signature en vrees http://www.leshy.net
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 67 part 2
Leif
500 29-03-2010 20:26
Games Naar welke game kijk jij uit/welke game wil je nog hebben?
freakinaround
24 20-06-2008 21:50
De Kantine Weerwolfspel #42 deel 2
Yoshimare
500 15-12-2007 15:35
De Kantine Weerwolfspel #42
Verwijderd
500 01-12-2007 08:56
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 ‎
Verwijderd
492 06-11-2007 19:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09.