Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2004, 15:41
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
ghihihi

Een tip om de sims wat sneller door te laten spelen (bij mij dan) is om regelmatig je spel op te slaan.Tenminste, bij mijn pc werkt dat Maar mijn pc is een geval apart. Wat ik ook zo leuk vind, is dat je 4 verdiepingen kunt maken en zolderkamers en zo!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Advertentie
Oud 21-09-2004, 16:11
SanderThomas
Avatar van SanderThomas
SanderThomas is offline
Kun je nou eigk ook appartementen maken? Dat er meerdere Sims in gebouw wonen, maar je alleen je eigen Sim bestuurt en dat ze ook allemaal een vaste kamer hebben enzo?
__________________
And there is nothing that we'd rather share, than that bodily warmth if we dare || *ToT* || MX || praise the kyd :cool:
Oud 21-09-2004, 17:12
Verwijderd
Citaat:
SanderThomas schreef op 21-09-2004 @ 17:11 :
Kun je nou eigk ook appartementen maken? Dat er meerdere Sims in gebouw wonen, maar je alleen je eigen Sim bestuurt en dat ze ook allemaal een vaste kamer hebben enzo?

Nee, volgens mij niet.
Oud 21-09-2004, 17:25
dragonrider
Avatar van dragonrider
dragonrider is offline
wat houd de optie 'autom. inloggen' in bij 'spelopties'?
Oud 21-09-2004, 21:19
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Dat je automatisch inlogt....
Maar ik denk dat je dat gedeelte wel snapte (hoop ik iig ).
Het komt denk ik er op neer dat als je maar 1 familie hebt dat je automatisch met die begint. (heb het spel overigens nog niet maar dit is een te easy vraag.)
__________________
WOEi !
Oud 21-09-2004, 22:28
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Oooh ik heb echt zin om dat spel te hebben, binnenkort kan ik m ook kopen teringduur die dingen
__________________
bonnie and clyde
Oud 22-09-2004, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 21-09-2004 @ 23:28 :
Oooh ik heb echt zin om dat spel te hebben, binnenkort kan ik m ook kopen teringduur die dingen
Ja, dan wordt dat downloaden ook gewoon uitgelokt
Oud 22-09-2004, 16:25
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
ik vind het zo geweldig.. speel sinds vrijdag.. geweldig..

alleen een tweeling krijgen is minder leuk ze zijn uit huis geplaatst Wel grappig; toen ik later ergens anders een kiendje wilde adopteren kwam dat kiendje gewoon

ook geweldig dat je vanaf kleins af aan al punten kunt verdienen.. waardoor je met je baan snel promotie kan maken..

geweldig
Oud 22-09-2004, 17:13
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline



__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 22-09-2004, 19:51
Freestyler*
Freestyler* is offline
Die gasten worden steeds boos en dan zie je in dat wolkje het plaatje van een muur(?). Maar ze kunnen er wel gewoon langs ofzo, dat is het probleem niet. Maar wat wel?

Trouwens op internet circuleert de cheat 'Kacher', die wekrt bij mij dus niet. Klopt dat of schrijf ik het gewoon verkeerd ofzo?
__________________
I love dr Phil :D
Oud 22-09-2004, 19:56
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 22-09-2004 @ 20:51 :
Trouwens op internet circuleert de cheat 'Kacher', die wekrt bij mij dus niet. Klopt dat of schrijf ik het gewoon verkeerd ofzo?
De geldcheat? Kaching?
__________________
Hatsjoe!
Oud 22-09-2004, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Bartje schreef op 22-09-2004 @ 20:56 :
De geldcheat? Kaching?
Idd, Kaching, mét hoofdletter, werkt goed, alleen jammer dat je er geen ;!;!;!;!;;! (of langer) achter kan zetten, dan kon je fijn gewoon telkens op Enter drukken en was het goed... Maar nu telkens Kaching typen... Ik speel wel zonder cheat
Oud 22-09-2004, 20:56
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Bartje schreef op 22-09-2004 @ 20:56 :
De geldcheat? Kaching?
ah, dat zal het wel zijn thanks,
ik ga het nog eens proberen

Oja, het zou toch ook kunnen regenen in ts2?
__________________
I love dr Phil :D
Oud 22-09-2004, 22:16
SanderThomas
Avatar van SanderThomas
SanderThomas is offline
Jeumig, als de politie een inbreker oppakt gaat het er hard aan toe
__________________
And there is nothing that we'd rather share, than that bodily warmth if we dare || *ToT* || MX || praise the kyd :cool:
Oud 22-09-2004, 22:33
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
geld cheat: "motherlode"

dat is 50 duizend, schiet wat meer op

en je kunt in dat kleine balkje "expand" typen en dan krijg je een groter scherm waarbij je elke keer pijltje omhoog kunt drukken en dan krijg je weer wat je als laatste hebt getypt, gaat helemaal snel
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Oud 23-09-2004, 05:50
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
DioS schreef op 22-09-2004 @ 23:33 :
geld cheat: "motherlode"

dat is 50 duizend, schiet wat meer op

en je kunt in dat kleine balkje "expand" typen en dan krijg je een groter scherm waarbij je elke keer pijltje omhoog kunt drukken en dan krijg je weer wat je als laatste hebt getypt, gaat helemaal snel
Ja idd en het rare is dat men wél weet van Kaching, maar niet van motherlode..

Ik ben nog geen 1 cheat pagina tegen gekomen waar ze niet onder elkaar staan!

Maargoed.

Als jullie dan toch maar 1 cheat kennen,

ook een leuke is "aging off" , waar, zoals je al kunt raden, de aging stopt. Zo kun je lekker aan je carreer werken. Wil je verder oud worden, dan kun je "aging on" doen.

Voor degene die niet al te veel van videokaarten afweten, als ie bij jou traag loopt en je hebt alles al omlaag gezet, probeer dan ook nog eens in het cheatinvoerconsoleding dit: "vsync off" en wacht dan even (als het lang lijkt te duren: hij loopt niet vast, gewoon wachten, ligt aan je pc).
Heeft et geen effect? Dan doe je gewoon weer "vsync on"

-------------------------------------------------------

Even reageren nog op dat "expand", als je het console weer weg wil hebben kun je simpel "exit" intypen en op enter drukken.

Just thought u oughta know.

Citaat:
Freestyler* schreef op 22-09-2004 @ 21:56 :
Oja, het zou toch ook kunnen regenen in ts2?

Zou wel ja, doet et niet. Je kunt wel door de bliksem geraakt worden!
__________________
Há lekker, appeltaart!

Laatst gewijzigd op 23-09-2004 om 05:54.
Oud 23-09-2004, 07:12
SanderThomas
Avatar van SanderThomas
SanderThomas is offline
Mijn Sims zijn erg

Gaan ze op bed liggen en tv kijken, vervolgens "Ooh lala" doen, zijn ze klaar (15 minuten ofzo?) gaat de tv uit en gaan ze slapen.... Ook al doen ze Ooh lala in de ochtend
__________________
And there is nothing that we'd rather share, than that bodily warmth if we dare || *ToT* || MX || praise the kyd :cool:
Oud 23-09-2004, 10:20
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Sims? Dat was toch dat spel waar je rijk moest worden door 100 tuinkabouters per dag te verkopen en dan een groot paleis kon bouwen?

Ik bedoel, wáár zijn de tuinkabouters in Sims 2??
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 23-09-2004, 10:23
reuffneck32
Avatar van reuffneck32
reuffneck32 is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 23-09-2004 @ 11:20 :
Sims? Dat was toch dat spel waar je rijk moest worden door 100 tuinkabouters per dag te verkopen en dan een groot paleis kon bouwen?

Ik bedoel, wáár zijn de tuinkabouters in Sims 2??
dat zat toch in een uitbreiding?
Oud 23-09-2004, 10:34
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
reuffneck32 schreef op 23-09-2004 @ 11:23 :
dat zat toch in een uitbreiding?
Ja dat wel . Het rijke leven denk ik.
Maar mijn strategie was er een beetje afhankelijk van

Als je je techniek zo snel mogelijk op tien kreeg kon één iemand, zonder baan zo 5000 per dag verdienen
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 23-09-2004, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Not for Sale schreef op 23-09-2004 @ 11:34 :
Ja dat wel . Het rijke leven denk ik.
Maar mijn strategie was er een beetje afhankelijk van

Als je je techniek zo snel mogelijk op tien kreeg kon één iemand, zonder baan zo 5000 per dag verdienen
Aan schilderijen verdien je toch ook wel goed?
Oud 23-09-2004, 12:31
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-09-2004 @ 13:18 :
Aan schilderijen verdien je toch ook wel goed?
500 nogwat als je *alle* creativity points hebt? Weet je hoe lang 't duurt voordat je een schilderij geschilderd hebt. ? :-o
Oud 23-09-2004, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 23-09-2004 @ 13:31 :
500 nogwat als je *alle* creativity points hebt? Weet je hoe lang 't duurt voordat je een schilderij geschilderd hebt. ? :-o
Waren die tuinkabouters dan sneller klaar?
Oud 23-09-2004, 12:38
Verwijderd
Ik denk dat ik maar eens het spel ga kopen.
Oud 23-09-2004, 12:59
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Sims 2...
Wat is er in vredesnaam nou zo speciaal aan de Sims dat het verdomme het grootste topic op dit hele godvergeten forum is?

en ja, ik heb sims 2 ook gespeeld... eventjes. Kutspel...
Oud 23-09-2004, 13:01
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 23-09-2004 @ 13:59 :
Sims 2...
Wat is er in vredesnaam nou zo speciaal aan de Sims dat het verdomme het grootste topic op dit hele godvergeten forum is?

en ja, ik heb sims 2 ook gespeeld... eventjes. Kutspel...
Er zijn blijkbaar veel mensen die het wél een leuk spel vinden. Dat jij het niet leuk vindt, wil niet zeggen dat niemand het leuk vindt.
Oud 23-09-2004, 13:08
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-09-2004 @ 14:01 :
Er zijn blijkbaar veel mensen die het wél een leuk spel vinden. Dat jij het niet leuk vindt, wil niet zeggen dat niemand het leuk vindt.
Ik zeg niet dat andere mensen het niet leuk mogen vinden. Ik vraag mij alleen (terecht) af wat er nou zo speciaal aan is.

Oeh yay! Lekker gamen om te ontsnappen aan het echte leven, en wat speel je? Een game waarin het "leven" wordt "gesimuleerd", en nog op een slechte manier ook.
Oud 23-09-2004, 13:12
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 23-09-2004 @ 14:08 :
Ik zeg niet dat andere mensen het niet leuk mogen vinden. Ik vraag mij alleen (terecht) af wat er nou zo speciaal aan is.

Oeh yay! Lekker gamen om te ontsnappen aan het echte leven, en wat speel je? Een game waarin het "leven" wordt "gesimuleerd", en nog op een slechte manier ook.
Als ik wil ontsnappen aan het echte leven, ga ik juist iets doen waarin het echte leven makkelijk lijkt. Stomme series kijken, waarin mensen na 2 dagen alweer helemaal over de dood van hun vader zijn, of dus de Sims spelen, waarin alles zoveel makkelijker lijkt. Je leest gewoon een aantal boeken, en je kan heel goed koken/schoonmaken etc. Staat je keuken in de fik? Ach man, je wacht gewoon tot de brandweer er is, niets aan de hand.

En ik vind het er verder wel erg leuk uitzien, 't loopt ongelofelijk soepel en het is vrij gedetaileerd. 't Is een soort levend poppenhuis, en daar hou ik gewoon wel van...
Oud 23-09-2004, 16:29
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Je hoeft niet per sé zoveel, bij de meeste spellen moet je een doel halen anders kom je gewoon niet verder in het spel, bij sims ligt dat ff anders. Je kunt het bij wijze van spreken een uur laten runnen en als je dan weer erbij komt ben je verder gekomen dan eerst. Dat lukt je met doom 3 niet, of cs ofzoiets. Andere spellen zijn ook leuk op z'n tijd.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 23-09-2004, 18:09
dragonrider
Avatar van dragonrider
dragonrider is offline
kan je eigelijk ook weer scheiden van iemand?
Oud 23-09-2004, 19:31
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
dragonrider schreef op 23-09-2004 @ 19:09 :
kan je eigelijk ook weer scheiden van iemand?
zou je niet weer gewoon kunnen hertrouwenm en daarmee dus automatisch ook scheiden?
__________________
I love dr Phil :D
Oud 23-09-2004, 20:07
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 23-09-2004 @ 20:31 :
zou je niet weer gewoon kunnen hertrouwenm en daarmee dus automatisch ook scheiden?
Biogamie any1?
__________________
WOEi !
Oud 23-09-2004, 23:20
SanderThomas
Avatar van SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
dragonrider schreef op 23-09-2004 @ 19:09 :
kan je eigelijk ook weer scheiden van iemand?
Ruzie maken, vooral ruzie maken Ik denk dat dat wel moet kunnen
__________________
And there is nothing that we'd rather share, than that bodily warmth if we dare || *ToT* || MX || praise the kyd :cool:
Oud 24-09-2004, 08:34
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-09-2004 @ 13:33 :
Waren die tuinkabouters dan sneller klaar?
15 à 20 minuten als je 10 voor techniek had
En dan waren ze $100.- per stuk
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 24-09-2004, 14:05
King Ralph
Avatar van King Ralph
King Ralph is offline
Ik heb 'm een weekje te leen. Ik ga maar eens aan de slag ermee. Zal na een waarschijnlijk mijn eigen kopie "moeten" kopen.
Oud 24-09-2004, 19:41
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
als je een familie creeert kan je niet eens kinderen creeeren voor verschillende ouders dus dat mamma een kind heeft maar pappa 2 kinderen... tssssss zo nep.
Het rare is dat het wel kan als je een opa en oma creert die dus verschillende kinderen hebben(pappa en mamma)
En wtf, waarom kun je een sim niet korter maken. Die oma die ik gecreert heb is ong 1.80!!!! Of krimpen ze vanzelf naarmate het spel vorderd??
__________________
oh oh den haag....
Oud 24-09-2004, 20:22
Verwijderd
Citaat:
CrazY G schreef op 24-09-2004 @ 20:41 :
als je een familie creeert kan je niet eens kinderen creeeren voor verschillende ouders dus dat mamma een kind heeft maar pappa 2 kinderen... tssssss zo nep.
Het rare is dat het wel kan als je een opa en oma creert die dus verschillende kinderen hebben(pappa en mamma)
En wtf, waarom kun je een sim niet korter maken. Die oma die ik gecreert heb is ong 1.80!!!! Of krimpen ze vanzelf naarmate het spel vorderd??
Ja, wel gek dat oudjes zo lang zijn, ik wilde graag mijn oma maken, en die was 1.50... hmm... Je kan trouwens wel twee mensen eigen kinderen geven; ik heb het zo gedaaan: maak 2 stellen aan als ouders, maak daarbij dan de kinderen die je wilt, laat ze in een huis wonen, en laat dan de twee ouders die je niet wilt, verhuizen. Beetje omslachtig misschien, maar zo is het wel 'eerlijk'.
Je kan ook kinderen aanmaken en dan aangeven wie de vader of moeder is, maar dan is dat niet gecreeerd uit die gegevens oid.
Oud 24-09-2004, 21:11
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
*heeft rest van topic niet gelezen*

Het lukt me niet om dingen te bouwen in de bouwmodus. Ik kan wel dingen aanklikken maar in het landschap verschijnt het gewoon niet. Zelfs niet als ik in een bestaand huis een deur probeer te bouwen. Herkent iemand dit probleem en heeft iemand een idee hoe ik dit moet oplossen?

[Ik heb een illegale versie, dus niet zelf gekocht.]
__________________
Oud 24-09-2004, 21:16
SanderThomas
Avatar van SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
dreen schreef op 24-09-2004 @ 22:11 :
*heeft rest van topic niet gelezen*

Het lukt me niet om dingen te bouwen in de bouwmodus. Ik kan wel dingen aanklikken maar in het landschap verschijnt het gewoon niet. Zelfs niet als ik in een bestaand huis een deur probeer te bouwen. Herkent iemand dit probleem en heeft iemand een idee hoe ik dit moet oplossen?

[Ik heb een illegale versie, dus niet zelf gekocht.]
De laatste regel is de oorzaak van je probleem

Koop de echte, of mount de images van de originele cd's
__________________
And there is nothing that we'd rather share, than that bodily warmth if we dare || *ToT* || MX || praise the kyd :cool:
Oud 24-09-2004, 22:07
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
vraagje!

Ik vroeg me ineens af, als je een familie maakt he, met een man en een vrouw met zo'n gesminkt gezicht.. en ze krijgen kiendjes.. krijgen die dan ook zulk soort gezichten?
Heeft iemand dit al geprobeert? ik durf hem niet meer aan te doen want dan wordt het vast veel te laat..
Oud 24-09-2004, 23:26
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Ilsch schreef op 24-09-2004 @ 23:07 :
vraagje!

Ik vroeg me ineens af, als je een familie maakt he, met een man en een vrouw met zo'n gesminkt gezicht.. en ze krijgen kiendjes.. krijgen die dan ook zulk soort gezichten?
Heeft iemand dit al geprobeert? ik durf hem niet meer aan te doen want dan wordt het vast veel te laat..
Nee, want dat kan je aanpassen en is geen eigenschap zoals bruine ogen of zwart haar
Oud 25-09-2004, 06:13
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
SanderThomas schreef op 24-09-2004 @ 22:16 :
De laatste regel is de oorzaak van je probleem

Koop de echte, of mount de images van de originele cd's
Bedankt, ik ga eens kijken...
__________________
Oud 25-09-2004, 09:09
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
dreen schreef op 25-09-2004 @ 07:13 :
Bedankt, ik ga eens kijken...
Ik had je er al voor gewaarschuwd

Ik weet niet hoe je 't op moet lossen omdat ik simpelweg 't probleem zelf niet heb.
Oud 25-09-2004, 09:52
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 24-09-2004 @ 20:41 :
als je een familie creeert kan je niet eens kinderen creeeren voor verschillende ouders dus dat mamma een kind heeft maar pappa 2 kinderen... tssssss zo nep.
Het rare is dat het wel kan als je een opa en oma creert die dus verschillende kinderen hebben(pappa en mamma)
En wtf, waarom kun je een sim niet korter maken. Die oma die ik gecreert heb is ong 1.80!!!! Of krimpen ze vanzelf naarmate het spel vorderd??
jawel, kan wel. maak gewoon een nieuwe sim (dus niet met dat ' kindje' -icoontje') en in dat venstertje kun je dan ook wel op ' kindje' klikken, en die maak je dan ' kind van papa' , maar niet ' kind van mama' .
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 25-09-2004, 10:01
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
dreen schreef op 24-09-2004 @ 22:11 :
*heeft rest van topic niet gelezen*

Het lukt me niet om dingen te bouwen in de bouwmodus. Ik kan wel dingen aanklikken maar in het landschap verschijnt het gewoon niet. Zelfs niet als ik in een bestaand huis een deur probeer te bouwen. Herkent iemand dit probleem en heeft iemand een idee hoe ik dit moet oplossen?

[Ik heb een illegale versie, dus niet zelf gekocht.]
... daarom lezen sommige mensen wel eerst ff het hele topic....

maar goed :
1. download daemon tools (hierzo)
2. zorg dat je een image van cd1 op je pc hebt staan. (of gebruik deze kleine mini-image, werkt ook goed. (download hier
3. installeer daemon tools (duh)
4. unzip de image-file (duh)
5. reboot
6. rechts-klik op het groene of rode cd-icoontje in de system tray
7. ga naar ' virtual cd-rom'
8. klik mount
9. kies je ' sims 2 cd1 image'
10. rechts-klik daemon tools, options (of emulation, weetniezeker) en klik 'SafeDisc' aan
11. enjoy !

EDIT : gebruik wel de originele Sims2.exe ! (en die hoort in TSBin te staan).

(wacht wel even, het sims2 witte logo scherm verdwijnt weer, maar als je ff wacht doettie t wel).
__________________
Aut Caesar aut nullus

Laatst gewijzigd op 25-09-2004 om 10:13.
Oud 25-09-2004, 17:51
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Marcade schreef op 25-09-2004 @ 10:09 :
Ik had je er al voor gewaarschuwd
Ik wist dat je me had gewaarschuwd, maar was vergeten waarvoor.

@ MightyMarcel: Het topic is nogal groot en ik had geen idee of het een bekend probleem was.
__________________
Oud 25-09-2004, 19:10
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
dreen schreef op 25-09-2004 @ 18:51 :
Ik wist dat je me had gewaarschuwd, maar was vergeten waarvoor.

@ MightyMarcel: Het topic is nogal groot en ik had geen idee of het een bekend probleem was.
nou ja, nu kun je iig oplossen he... enjoy !
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 25-09-2004, 20:12
Someboy
Avatar van Someboy
Someboy is offline
Heb het spel nu ook, probeer het zonder cheaten alleen wel jammer dat je zo weinig geld heb.
__________________
...
Oud 26-09-2004, 11:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Lijkt me een erg leuk spel, maar voorlopig toch wel te duur om zomaar even te kopen. Ga het binnenkort wel een keer bij m'n nichtje spelen, die heeft hem ook.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-09-2004, 19:32
inspirations
inspirations is offline
bij mij lukt het niet om het cheatbalkje er te krijgen, dat zou je toch horen te krijgen door ctrl+shift+c te drukken? als ik dat doe werkt dat niet, waar ligt dat aan>?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Sims 2!
Aqualia
3 16-06-2012 18:21
Games Installatieprobleem The Sims 2
XLVX
7 28-02-2012 21:08
Games Sims 2 / 3
Dutch_gamer
15 11-12-2010 13:21
Games Problemen met Sims 2
Verwijderd
6 07-09-2010 22:32
Games The Sims 2 Thriller
luckylovescc
1 08-09-2008 13:23
Games The Sims 2 studentenleven
Miek
2 21-07-2005 11:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43.