Oud 23-08-2004, 18:20
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
heeft er iemand nog goede items voor een sorceress
liefst tal rasha set, of een oculus, shako, lidless wall of troll nest
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Advertentie
Oud 23-08-2004, 19:22
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
beeble schreef op 23-08-2004 @ 18:20 :
heeft er iemand nog goede items voor een sorceress
liefst tal rasha set, of een oculus, shako, lidless wall of troll nest
Ik heb nog wel wat goede stuff, maar dat is allemaal non-ladder. Volgens mij is vorige week de nieuwe ladder begonnen, dus als je wat stuff nodig hebt voor een non - ladder char kan ik je wel wat geven.
Oud 23-08-2004, 21:26
Verwijderd
Wordt dat nog steeds gespeeld? Ben het nu beetje aan het spelen , lijkt me wel grappig om online te doen maar volgens mij maak ik geen schijn van kans tegen gasten die al jaren spelen.
Oud 23-08-2004, 21:52
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 23-08-2004 @ 21:26 :
Wordt dat nog steeds gespeeld? Ben het nu beetje aan het spelen , lijkt me wel grappig om online te doen maar volgens mij maak ik geen schijn van kans tegen gasten die al jaren spelen.
Je moet ook niet tegen die gasten spelen, maar met ze in een team gaan
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 24-08-2004, 12:09
Verwijderd
Ik heb er laatst nog over zitten te denken om D2 origineel te kopen om online te gaan spelen, maar volgens mij is de zaak daar al zodanig gehacked en getwinked dat er geen f*ck meer aan is als nieuwkomer.
Oud 24-08-2004, 13:14
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Wild Wizard schreef op 24-08-2004 @ 12:09 :
Ik heb er laatst nog over zitten te denken om D2 origineel te kopen om online te gaan spelen, maar volgens mij is de zaak daar al zodanig gehacked en getwinked dat er geen f*ck meer aan is als nieuwkomer.
Als je de open battle.net bezoekt wel ja, maar dat is omdat je dan met SP-characters online gaat...en die trainers zijn overal te vinden. Als je echter Closed B-net doet (dus alleen online characters) moet je wel goed zoeken om hacks te vinden (m.u.v de befaamde Maphack...)
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 24-08-2004, 17:34
robbzooi
Avatar van robbzooi
robbzooi is offline
Citaat:
beeble schreef op 23-08-2004 @ 18:20 :
heeft er iemand nog goede items voor een sorceress
liefst tal rasha set, of een oculus, shako, lidless wall of troll nest
en jij denkt echt dat er mensen bestaan die een tal-rasha set weggeven?!

Citaat:
Baron Sengir schreef op 24-08-2004 @ 13:14 :
Als je de open battle.net bezoekt wel ja, maar dat is omdat je dan met SP-characters online gaat...en die trainers zijn overal te vinden. Als je echter Closed B-net doet (dus alleen online characters) moet je wel goed zoeken om hacks te vinden (m.u.v de befaamde Maphack...)
open bnet hacke is leuk
__________________
Annemarie is het allerlievst en zij mag mij ook wel. :-)
Oud 24-08-2004, 18:18
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Iedereen die de paar centen niet over heeft om D2 online te spelen is echt een schraper en dief van zijn eigen belevingswereld, want online is zooo veel vetter dan offline.
Oud 24-08-2004, 18:38
Verwijderd
Citaat:
EvilSmiley schreef op 24-08-2004 @ 18:18 :
Iedereen die de paar centen niet over heeft om D2 online te spelen is echt een schraper en dief van zijn eigen belevingswereld, want online is zooo veel vetter dan offline.
Niet als er gehacked wordt, maar anders ben ik het met je eens, dan zou ik het denk ik doen, hoewel er nu weer een paar nieuwe spellen uit gaan komen die ik liever online ga doen (Ghost Recon 2), en ik nog steeds NWN online speel.
Oud 24-08-2004, 19:27
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Wild Wizard schreef op 24-08-2004 @ 18:38 :
Niet als er gehacked wordt, maar anders ben ik het met je eens, dan zou ik het denk ik doen, hoewel er nu weer een paar nieuwe spellen uit gaan komen die ik liever online ga doen (Ghost Recon 2), en ik nog steeds NWN online speel.
Maar waar haal jij het idee vandaan dat er gehacked wordt? Je moet gewoon closed Battle.net spelen. Dan heb je er geen last van (of ik moet het afgelopen anderhalf jaar toevallig niemand zijn tegengekomen).
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 25-08-2004, 00:54
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik denk idd niet dat er iemand full-talls of shako of lidless of wat dan ook weg gaat geven. En ja voor newbie's is het ook nog best te doen. Speel zelf nu 1.5 jaar ofzo. En nog steeds bijna elke dag wel een keer. En idd vooral online closed b.net is leuk. En een beetje baalrunnen om 2 uur s'nachts met 8 man is best leuk .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 25-08-2004, 13:30
varlok
Avatar van varlok
varlok is offline
Ik heb diablo II een aantal jaren gespeeld.
Ik heb een hele goede sorceress met goede spullen.

als je de expantion ook hebt dan kun je 2 wapens vasthouden.

hier de specs::
Shadow crook
Battle staff
20% increased attack speed
adds 9-17 fire damage
+11 to energy
Fire resist + 31%
lightning resist +39%
150% damage to undead
+2 to cold skills
+1 to meteor
+1 to blizzard
+1 to cold mastery

de 2e staf

Volcanic gnarled staff
150% damage to undead
+3 to fire skills
+1 to hydra

ik ben zelf level 69.
ik heb nu dus een frozen orb aanval van level 21 met level 8 cold mastery : 300 damage per spike die eruit komt
dan veeg je een heel veld in een keer leeg.
mana regenerate ik sneller dan ik het op kan maken
en voor de cold resistand heb ik de hydra level 12 met level 8 fire mastery

en voor het geval dat de vijand te dichtbij komt teleporteer ik met een druk op de knop weg.
Een battle met een barbarian level 99 won ik met 0 schade.
__________________
Lost from within, pursuing the end
Oud 25-08-2004, 13:37
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
robbzooi schreef op 24-08-2004 @ 17:34 :
en jij denkt echt dat er mensen bestaan die een tal-rasha set weggeven?!
ik kan het altijd proberen
en ik hoef btw alleen nog de armor, de prb en de amulet
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 25-08-2004, 13:39
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
varlok schreef op 25-08-2004 @ 13:30 :
Ik heb diablo II een aantal jaren gespeeld.
Ik heb een hele goede sorceress met goede spullen.

als je de expantion ook hebt dan kun je 2 wapens vasthouden.

hier de specs::
Shadow crook
Battle staff
20% increased attack speed
adds 9-17 fire damage
+11 to energy
Fire resist + 31%
lightning resist +39%
150% damage to undead
+2 to cold skills
+1 to meteor
+1 to blizzard
+1 to cold mastery

de 2e staf

Volcanic gnarled staff
150% damage to undead
+3 to fire skills
+1 to hydra

ik ben zelf level 69.
ik heb nu dus een frozen orb aanval van level 21 met level 8 cold mastery : 300 damage per spike die eruit komt
dan veeg je een heel veld in een keer leeg.
mana regenerate ik sneller dan ik het op kan maken
en voor de cold resistand heb ik de hydra level 12 met level 8 fire mastery

en voor het geval dat de vijand te dichtbij komt teleporteer ik met een druk op de knop weg.
Een battle met een barbarian level 99 won ik met 0 schade.
dat zijn wel leuke itmes ja

ik ben nu lev 55
ook lev 21 orb
en 9 mastery
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 26-08-2004, 15:33
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
ik heb btw alleen nog een tal rasha's guardianship en adjudication nodig
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 26-08-2004, 18:20
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb een level 85 sorceres:

Equip:
Helm: Shako met perfect topaz
Primary wapen + schild: Oculus+ ethereal lidless wall
Secondary wapen + schild: Wizzardspike en Rhyme shield
Armor: Skin of the Vipermagi
Ringen: 2x soj
Gloves: Frostburn
Boots: Infernostride
Belt: Tal Rasha's

Hiermee komt mn frozen orb op level 31. En de Synergie ( Ice bolt) ook. M'n orb doet 590-618 dammage en ik heb een level 21 Cold mastery. Dat komt neer op 120% En level 24 warmth wat neerkomt op 318% regeneration.

Als ik mn full magic find equip aantrek dan heb ik 455% magic find .

Ik zoek nu alleen nog 10 Cold skillers en 10 x 20/15 (20 life en 15 resist al charms). Heeft iemand die toevallig en zo ja wil je ze traden?

Edit: ik hoef ze natuurlijk niet alle 10 tegelijk. Eentje is ook goed
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 26-08-2004, 21:09
Verwijderd
Ik heb een level 26 barbarian die allemaal gevonden troep draagt omdat die sloeber merchants niks leuks verkopen. Maar ik heb net wel mephisto even gewhoopassed.

Damn ik ben echt te uber.
Oud 31-08-2004, 15:27
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
lvl 89

Mijn frozen orb dmge is nu rond de 900, wat op zich niet speciaal is als er dudes rondlopen met een orb dmge van 1500
Ads door Google
Oud 31-08-2004, 15:30
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
wammus schreef op 26-08-2004 @ 18:20 :
Ik heb een level 85 sorceres:

Equip:
Helm: Shako met perfect topaz
Primary wapen + schild: Oculus+ ethereal lidless wall
Secondary wapen + schild: Wizzardspike en Rhyme shield
Armor: Skin of the Vipermagi
Ringen: 2x soj
Gloves: Frostburn
Boots: Infernostride
Belt: Tal Rasha's

Hiermee komt mn frozen orb op level 31. En de Synergie ( Ice bolt) ook. M'n orb doet 590-618 dammage en ik heb een level 21 Cold mastery. Dat komt neer op 120% En level 24 warmth wat neerkomt op 318% regeneration.

Als ik mn full magic find equip aantrek dan heb ik 455% magic find .

Ik zoek nu alleen nog 10 Cold skillers en 10 x 20/15 (20 life en 15 resist al charms). Heeft iemand die toevallig en zo ja wil je ze traden?

Edit: ik hoef ze natuurlijk niet alle 10 tegelijk. Eentje is ook goed
waarom 10 cold skillers?? Neem xx% to cold damage items. Zo krijg je meer dmge

nightwings veil + cold facet
Occulos + lidlless
Ormus robe cold + cold facet
tal belt
wt 47%
cg 39%
+3 to cold amu
soj
bk ring
Oud 31-08-2004, 15:35
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
damn waar vinden jullie al die goede zooi

ik heb wel net een sol rune voor een duriel's shell geruild
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 31-08-2004, 15:37
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
wammus schreef op 26-08-2004 @ 18:20 :
Ik heb een level 85 sorceres:

Equip:
Helm: Shako met perfect topaz
Primary wapen + schild: Oculus+ ethereal lidless wall
Secondary wapen + schild: Wizzardspike en Rhyme shield
Armor: Skin of the Vipermagi
Ringen: 2x soj
Gloves: Frostburn
Boots: Infernostride
Belt: Tal Rasha's

Hiermee komt mn frozen orb op level 31. En de Synergie ( Ice bolt) ook. M'n orb doet 590-618 dammage en ik heb een level 21 Cold mastery. Dat komt neer op 120% En level 24 warmth wat neerkomt op 318% regeneration.

Als ik mn full magic find equip aantrek dan heb ik 455% magic find .

Ik zoek nu alleen nog 10 Cold skillers en 10 x 20/15 (20 life en 15 resist al charms). Heeft iemand die toevallig en zo ja wil je ze traden?

Edit: ik hoef ze natuurlijk niet alle 10 tegelijk. Eentje is ook goed
ik heb wel een +1 to cold skills amulet
maar dat is ook niet goed
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 31-08-2004, 15:40
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
voor de rest heb ik nog een natalya's totem over, iemand die er een nodig heeft?
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 01-09-2004, 01:54
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
beeble schreef op 31-08-2004 @ 15:40 :
voor de rest heb ik nog een natalya's totem over, iemand die er een nodig heeft?
Nee ik zoek nog wel de Claws. Ik run mephisto hell maar de meeste pindleskin.
Offtopic: of een pindlebot....

Ik zoek idd ook nog ormus en cold facets. Weet iemand waar ik daar het beste naar kan zoeken?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 01-09-2004, 10:08
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
wammus schreef op 01-09-2004 @ 01:54 :
Offtopic: of een pindlebot....
Laat dat! Die bots hebben er het vorige seizoen voor gezorgd dat m'n sojs niets meer waard waren. Aids voor iedereen die bots gebruikt, lame ass mofo's!
Oud 01-09-2004, 10:58
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik ben het er ook wel mee eens ik geef het alleen aan als een van de opties die er is om snel aan goede items te komen . Ik speel ook legit. Haat cheaten en helemaal in online games!
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Advertentie
Oud 01-09-2004, 11:15
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
wammus schreef op 01-09-2004 @ 10:58 :
Ik ben het er ook wel mee eens ik geef het alleen aan als een van de opties die er is om snel aan goede items te komen . Ik speel ook legit. Haat cheaten en helemaal in online games!
Aan goede items komen doe je door DOOR TE SPELEN, net zo lang totdat je ze hebt. Ik heb het over 1000 eigen pindleruns achter elkaar. Dat je pols door het zweet vastgekoekt zit aan je bureau. Dat je als je slaapt nog steeds de grip van je muis voelt. Dat je vingers de volgende dag nog tintelen omdat je zoveel clicks hebt gedaan. Dat het geflikker van het scherm van de vorige dag je uit alle mogelijke concentratie haalt. Maar dat je wel kan zeggen dat je ITEMS hebt gescoord en een beetje rijker was dan de vorige dag. DAT is de eervolle manier van items verwerven.
Oud 01-09-2004, 12:32
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik ken het . Ik heb er al iets meer dan 1000 gedaan geloof ik en ook al meer meph runs dan me lief is. Maar de f*ckers dropen maar geen facets (ook geen storm trouwens ).
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 01-09-2004, 12:34
Verwijderd
juist gewoon dikke mf, en ja soms zit t mee en soms tegen, je moet t maar net ff mee hebben
Oud 01-09-2004, 17:57
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
wammus schreef op 01-09-2004 @ 12:32 :
Ik ken het . Ik heb er al iets meer dan 1000 gedaan geloof ik en ook al meer meph runs dan me lief is. Maar de f*ckers dropen maar geen facets (ook geen storm trouwens ).
Op een gegeven moment vind je veel van die dingen. Dan begon ik 's ochtends om 8 uur en de eerste drop was een perfecte Arkaine's Valor. Ik heb in totaal in heel m'n D2 carrière 3 sojs gevonden, een BER RUNE (!) en natuurlijk moet je weten hoe je moet traden om dingen in waarde te laten stijgen. Mensen afzetten is heel belangrijk. Op een gegeven moment heb je zo'n supercharacter die alle anderen eruit ownt.

Lvl 94 Javazon

Chains of Honor, Archon Plate
Perfect Ethereal Titan's Revenge, upgraded
Gore Riders, upgraded
Rare gloves met 2 to java/spear skills, life leech, strength en life
Bul-kathos 5%
Perfect Mara's Kaleidoscope
Wisp Projector, perfect
Perfecte Verdungo's Hearthy Chord
Perfect Griffon's Eye
Annihilus natuurlijk
En 9 skillers, waarvan 7 Java skillers en 2 passive
En nog een paar sc's met life en resistance

En NIEMAND die je nog in de weg zit
Oud 01-09-2004, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 01-09-2004 @ 17:57 :
Op een gegeven moment vind je veel van die dingen. Dan begon ik 's ochtends om 8 uur en de eerste drop was een perfecte Arkaine's Valor. Ik heb in totaal in heel m'n D2 carrière 3 sojs gevonden, een BER RUNE (!) en natuurlijk moet je weten hoe je moet traden om dingen in waarde te laten stijgen. Mensen afzetten is heel belangrijk. Op een gegeven moment heb je zo'n supercharacter die alle anderen eruit ownt.

Lvl 94 Javazon

Chains of Honor, Archon Plate
Perfect Ethereal Titan's Revenge, upgraded
Gore Riders, upgraded
Rare gloves met 2 to java/spear skills, life leech, strength en life
Bul-kathos 5%
Perfect Mara's Kaleidoscope
Wisp Projector, perfect
Perfecte Verdungo's Hearthy Chord
Perfect Griffon's Eye
Annihilus natuurlijk
En 9 skillers, waarvan 7 Java skillers en 2 passive
En nog een paar sc's met life en resistance

En NIEMAND die je nog in de weg zit

Uhm? Niet iedereen heeft denk ik zoveel tijd als jij
Oud 01-09-2004, 22:09
Verwijderd
Ik heb nu een lvl 75 Pole Baba waar nog aan gewerkt word. Dikke BO natuurlijk, pole mastery op lvl 20 ( nja 23 door de skillers ), whirlwind en concentrate aan het boosten ( concentrate is left mouse button aanval ). Damage is nu iets van 800 - 2000 zonder BO of iets. Life is met bo iets van 1700 ofzo.
Als Pole een Stormspire , specs:
+200% Enhanced Damage ofzo
Adds 1-237 lightning damage
30% Increased Attack Speed
Lightning Resist +50%
+10 to Strength
Attacker Takes Lightning Damage of 27
Indestructible
5% Chance to cast lvl 5 Chain Lightning when struck
2% Chance to cast lvl 20 Charged Bolt when struck
Een pole met very fast attack speed . En een Perfect skulletje erin .
Waterwalk boots, specs:
+100 Defense vs. Missiles
20% Faster Run/Walk
+15 to Dexterity
+200% Enhanced Defense
+65 to Life
+40 Stamina
+5% to Maximum Fire Resist
+50% Stamina Regenerate
En nog wat niet al te boeiende items, een NAJ's armor ( ja idd, das een sorc armor maar wel dikke mana leech en regenerate, oftewel endeless whirlwinden ).
En dan heb ik nog een lvl 82 Trap Assa. Op de mark na de hele natalya's set ( armor, boots en hel dus ). Dwarf star ring en een nagelring ( 26mf maar ). 2 bartuc's waarvan eentje bijna perfect. Verder nog IK forge's aan, tja je moet wat. Thundergod's vigor belt . Een +3 martial arts amu en dat was het wel. Ze heeft dragon claw als standaard attack en op lvl 29, phoenix en tiger strike liggen ergens rond de lvl 24. Verder Claw Mastery, Burst of Speed, en weapon block allemaal rond level 12 en dan nog Shadow Warrior op lvl 8 ofzo. Dus ik summon voor de lol een shadow, freeze al me enemýs met phoenix en maak ze dan met phoenix of tiger strike af. Geen goeie PvP of dikke damage ofzo ( iets van 700-1500 ), maar gewoon een onwijs lekkere teamspeler. Ik wacht alleen nog op Natalya's Mark . En op life boosters, kan wel wat lfie gebruiken, is maar 900 nu standaard.
Oud 02-09-2004, 13:28
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
was dit een goede ruil:
natalya's totem voor een lidless wall
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 02-09-2004, 15:29
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Robo schreef op 01-09-2004 @ 22:09 :
Ik heb nu een lvl 75 Pole Baba waar nog aan gewerkt word. Dikke BO natuurlijk, pole mastery op lvl 20 ( nja 23 door de skillers ), whirlwind en concentrate aan het boosten ( concentrate is left mouse button aanval ). Damage is nu iets van 800 - 2000 zonder BO of iets. Life is met bo iets van 1700 ofzo.
Als Pole een Stormspire , specs:
+200% Enhanced Damage ofzo
Adds 1-237 lightning damage
30% Increased Attack Speed
Lightning Resist +50%
+10 to Strength
Attacker Takes Lightning Damage of 27
Indestructible
5% Chance to cast lvl 5 Chain Lightning when struck
2% Chance to cast lvl 20 Charged Bolt when struck
Een pole met very fast attack speed . En een Perfect skulletje erin .
Waterwalk boots, specs:
+100 Defense vs. Missiles
20% Faster Run/Walk
+15 to Dexterity
+200% Enhanced Defense
+65 to Life
+40 Stamina
+5% to Maximum Fire Resist
+50% Stamina Regenerate
En nog wat niet al te boeiende items, een NAJ's armor ( ja idd, das een sorc armor maar wel dikke mana leech en regenerate, oftewel endeless whirlwinden ).
En dan heb ik nog een lvl 82 Trap Assa. Op de mark na de hele natalya's set ( armor, boots en hel dus ). Dwarf star ring en een nagelring ( 26mf maar ). 2 bartuc's waarvan eentje bijna perfect. Verder nog IK forge's aan, tja je moet wat. Thundergod's vigor belt . Een +3 martial arts amu en dat was het wel. Ze heeft dragon claw als standaard attack en op lvl 29, phoenix en tiger strike liggen ergens rond de lvl 24. Verder Claw Mastery, Burst of Speed, en weapon block allemaal rond level 12 en dan nog Shadow Warrior op lvl 8 ofzo. Dus ik summon voor de lol een shadow, freeze al me enemýs met phoenix en maak ze dan met phoenix of tiger strike af. Geen goeie PvP of dikke damage ofzo ( iets van 700-1500 ), maar gewoon een onwijs lekkere teamspeler. Ik wacht alleen nog op Natalya's Mark . En op life boosters, kan wel wat lfie gebruiken, is maar 900 nu standaard.
Een trap assa met een onvolledige Natalya set? Je moet minstens een hoto hebben, of 2 claws met +3 to traps. It's all about the skills...
Oud 02-09-2004, 20:55
Verwijderd
Ik ben echt dom, ik bedoelde namelijk een Art Assa. Ik gebruik alleen martial arts .
Oud 02-09-2004, 20:56
Verwijderd
Citaat:
beeble schreef op 02-09-2004 @ 13:28 :
was dit een goede ruil:
natalya's totem voor een lidless wall
Krijg jij de totem of de lidless?
Oud 02-09-2004, 21:24
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Robo schreef op 02-09-2004 @ 20:56 :
Krijg jij de totem of de lidless?
de lidless
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Ads door Google
Oud 02-09-2004, 22:47
Verwijderd
Dan is het wel een goeie ja.
Oud 03-09-2004, 09:14
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Heb ooit een Earth Shifter geruild voor een Griffon's Eye. Die gozer wist niet waar ie mee bezig was denk ik, anders doe je niet zo'n krankzinnige ruil
Oud 03-09-2004, 09:42
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline

net ff een frostburn gevonden
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 03-09-2004, 10:05
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
beeble schreef op 03-09-2004 @ 09:42 :

net ff een frostburn gevonden
Heuj...die vind ik 8 op een dag


TIP: bouw eerst een sorceress, ga net zolang door totdat ze ongeveer 500-600 MF heeft en ga dan LANG, HEEL LANG, Pindleruns doen totdat je een muisarm hebt.
Oud 03-09-2004, 12:17
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 03-09-2004 @ 10:05 :
Heuj...die vind ik 8 op een dag


TIP: bouw eerst een sorceress, ga net zolang door totdat ze ongeveer 500-600 MF heeft en ga dan LANG, HEEL LANG, Pindleruns doen totdat je een muisarm hebt.
hee, ik ben nog een n00b
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 03-09-2004, 13:07
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
beeble schreef op 03-09-2004 @ 12:17 :
hee, ik ben nog een n00b
En ik help je met ontn00ben
Oud 03-09-2004, 14:19
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Ik speel het spel nu al een paar maanden niet meer. Maar ik weet nog wel dat ik een sorc had met 6 ists in een chrystal sword. 4 ists in een monarch shield en nog heel wat meer mf stuff. Jammer dat die character allang niet meer er is door het 100 dagen lang nie meer spelen. Anders had ik hem wel weg willen geven aan iemand hier. Wel jammer dat ik nooit zo een charm heb gevonden van die uberdiablo.
Oud 03-09-2004, 14:40
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 03-09-2004 @ 14:19 :
Ik speel het spel nu al een paar maanden niet meer. Maar ik weet nog wel dat ik een sorc had met 6 ists in een chrystal sword. 4 ists in een monarch shield en nog heel wat meer mf stuff. Jammer dat die character allang niet meer er is door het 100 dagen lang nie meer spelen. Anders had ik hem wel weg willen geven aan iemand hier. Wel jammer dat ik nooit zo een charm heb gevonden van die uberdiablo.
Ik had een Sorc met mf:

Oculus met ist = 75%
Skully met ist = afhankelijk van je leven, sorc was 93 dus ik schat zo'n 130%
Shako met perf Topaz = 74%
Goldwrap belt = 30%
2 Perf Nagelrings = 60%
Perfecte Gheeds = 40%
Chance Guards = 40%
Boots met MF bestaan helaas niet (magic wel) dus daarom maar Natalya's boots voor de FRW en de Resist
En nog een amulet met 41% mf
En natuurlijk nog de mf sc's, samen ook wel 150%

Samen toch 640% MF, en de items zijn navenant.

De maximale MF (met een barbarian) is 1157, maar hoe hoger de MF hoe minder je killt. Je moet dus een middenweg vinden, eentje die pindle makkelijk killt is goed. Ik heb van level 89 tot 93 (en een half) alleen maar pindleruns gedaan. Doe dat ook en wordt rijk.
Oud 03-09-2004, 15:42
-=TsA=- Silence
Avatar van -=TsA=- Silence
-=TsA=- Silence is offline
Lol als een echt sorc wil hebben moet je een boog/fighter sorc maken, enchant maxen en doe je al gauw 5k per hit....

oke nu ff serieus, ik heb een sorc met lvl 34 meteor ^_^ au voor jou.
__________________
~* I Am, I Die, I Will Be Again*~
Oud 03-09-2004, 15:49
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
-=TsA=- Silence schreef op 03-09-2004 @ 15:42 :
Lol als een echt sorc wil hebben moet je een boog/fighter sorc maken, enchant maxen en doe je al gauw 5k per hit....

oke nu ff serieus, ik heb een sorc met lvl 34 meteor ^_^ au voor jou.
Oftewel een eitje voor m'n Javazon...
Oud 03-09-2004, 20:11
Verwijderd
Citaat:
-=TsA=- Silence schreef op 03-09-2004 @ 15:42 :
Lol als een echt sorc wil hebben moet je een boog/fighter sorc maken, enchant maxen en doe je al gauw 5k per hit....

oke nu ff serieus, ik heb een sorc met lvl 34 meteor ^_^ au voor jou.
Enchant werkt alleen op melee weapons en doet alleen extra fire damage van 78-80 op lvl 20. En fire heb je amper nog wat aan op v1.1 aangezien bijna alles dan op hell wel immune tegen je damage is. Slechte tactiek dus.
En meteor is te langzaam vind ik zelf.

Laatst gewijzigd op 03-09-2004 om 20:20.
Oud 03-09-2004, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 03-09-2004 @ 14:40 :
Ik heb van level 89 tot 93 (en een half) alleen maar pindleruns gedaan. Doe dat ook en wordt rijk.
Ik las gister over een druid die volledig legit op de ladder speelde en hij moest 3.5k pindle + baalruns doen voor hij van lvl 98 naar 99 ging
Oud 03-09-2004, 20:18
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Robo schreef op 03-09-2004 @ 20:13 :
Ik las gister over een druid die volledig legit op de ladder speelde en hij moest 3.5k pindle + baalruns doen voor hij van lvl 98 naar 99 ging
Das veel te weinig, van 93 naar 94 is al 2800 pindleruns. Ik denk dattie er wel 20k moest. Opzich heb ik er ook wel meer gedaan want ik ben wel een aantal keer dood gegaan (zelfs met keren dat ik m'n body niet kon resurrecten) Maar op een gegeven moment gaat het gewoon lekker (hoewel je wel met vierkante ogen zit) en voor je het weet ben je weer een kwart verder. Er is maar één sleutel tot het vinden van goeie items: volledig verslaafd zijn
Oud 03-09-2004, 20:19
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 03-09-2004 @ 20:18 :
Das veel te weinig, van 93 naar 94 is al 2800 pindleruns. Ik denk dattie er wel 20k moest. Opzich heb ik er ook wel meer gedaan want ik ben wel een aantal keer dood gegaan (zelfs met keren dat ik m'n body niet kon resurrecten) Maar op een gegeven moment gaat het gewoon lekker (hoewel je wel met vierkante ogen zit) en voor je het weet ben je weer een kwart verder. Er is maar één sleutel tot het vinden van goeie items: volledig verslaafd zijn
Oh grapje, je zei ook baalruns. Dat kan idd, maar baalruns moet je echt doen op 8 player, en het liefst bij allemaal dudes van rond de lvl 95 Op die manier gaat het lekker snel
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games RPG's
AceSpade
29 25-08-2011 11:34
Games Starcraft II
Allochthony
256 24-08-2009 14:27
Games Spui je gal over Diablo LOD (v3)
Verwijderd
500 24-02-2005 11:38
Games [vraagje]diablo 2 lord of destruction
beeble
2 17-07-2004 15:48
Games Vraagje
thisisfun
3 16-07-2003 17:04
Games groot probleem met diablo 2
0-DOOPIE-0
2 05-11-2001 13:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16.