Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2004, 13:11
Verwijderd
Omdat het andere topic vol was en er volgens mij genoeg interesse is voor een tweede topic.

Citaat:
Balance schreef in het oude topic:
Mijn tweeling (2 meisjes) was identiek. Enorm irritant, want als er iemand honger had kon je niet zo zien wie het was. En als je als volwassene op de koelkast klikt en voor 'flesje voor...' kiest, dan moet je wel weten voor wie je een flesje wil maken
Ik heb een jongetje en een meisje en ze hebben gelukkig niet eens dezelfde kleur haar. Ze zijn nu al kinderen en de mama is alweer zwanger hopelijk niet nog een tweeling, want het is erg druk. Toen op een gegegeven moment iedereen in het rood stond en niks meer wilde heb ik ze uit het huis gehaald en er weer ingezet (dan begint alles weer bij gewoon groen) Ik wist het echt niet meer.

Laatst gewijzigd op 27-10-2004 om 19:32.
Advertentie
Oud 27-10-2004, 17:16
faan
Avatar van faan
faan is offline
damn.. ik wil eigenlijk ook wel sims2 hebben! Klinkt echt vet! Maar ik weet niet of mijn pc t aankan Zijn er hier mensen die vinden dat hun pc eigenlijk niet zo geweldig is, maar waarop sims2 toch goed draait?
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Oud 27-10-2004, 18:17
Verwijderd
1 Sims, 2 Sims, 3 Sims, 4 Sims, 5 Sims, 6 Sims, 7 Sims, 8 Sims, 9 Sims
10 Sims, 11 Sims, 12 Sims, 13 Sims, 14 Sims, 15 Sims, 16 Sims, 17 Sims
18 Sims, 19 Sims, 20 Sims, 21 Sims, 22 Sims, 23 Sims, 24 Sims, 25 Sims
26 Sims 27 Sims, 28 Sims, 29 Sims, 30 Sims, 31 Sims, 32 Sims, 33 Sims 34 Sims, 35 Sims, 36 Sims,........
Oud 27-10-2004, 18:44
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Sims 2 - 2
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 27-10-2004, 19:25
Lunae
Avatar van Lunae
Lunae is offline
ik wil hem ook wel graag... ben alleen ook bang dat onze computer het niet aankan. Volgens mij zit ik wel aan de systeemeisen. Maar als ik zo al die verhalen hoor, klinkt echt superleuk!
(aan de eerste sims was ik ook wel erg verslaaft, dus zal dat nu ook wel weer moeten lukken )
Oud 27-10-2004, 19:33
Verwijderd
Tsjah, als ik dat 2 er niet bijzet, dan krijg ik weer gemiep
Oud 27-10-2004, 23:00
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
een kind is nu volwassen geworden en woont op zichzelf. haar vrinedje is inmiddels ook volwassen, dus nu kunnen ze wel woohoo-en (of oh jaa-en in het nederlands ), maar als ik vraag of hij blijft slapen dan gaat ie niet bij haar in bed liggen hij blijft maar wat ronddwarrelen, moet ie dan per sé zn eigen bed? en zodra het 06:00 is gaat ie weg...
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 28-10-2004, 11:35
Verwijderd
Blijven slapen is niet zo zinnig volgens mij, dan blijft ie gewoon rondwandelen. Je kunt beter naar een bubbelbad in een openbaar kavel gaan en ze daar laten whoo-hoo-en.
Oud 28-10-2004, 14:43
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 28-10-2004 @ 12:35 :
Blijven slapen is niet zo zinnig volgens mij, dan blijft ie gewoon rondwandelen. Je kunt beter naar een bubbelbad in een openbaar kavel gaan en ze daar laten whoo-hoo-en.
Die 'slet' van mij wil alleen maar woohoo-en voor die punten.
Oud 28-10-2004, 14:51
Lunae
Avatar van Lunae
Lunae is offline
Citaat:
tja...? schreef op 28-10-2004 @ 15:43 :
Die 'slet' van mij wil alleen maar woohoo-en voor die punten.
haha!

waarschijnlijk krijg ik de sims 2 maandag of dinsdag ben nu al blij
Oud 28-10-2004, 18:47
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Bij die donkere familie in Droomzicht..die jongen en die vader, waarvan de moeder al was van gestorven...
Nou, die jongen werd bij volwassen en die vader was bij iemand anders ingetrokken..en die jongen was in dat huis blijven wonen..maar toen kwam ineens die geest van die moeder opdagen en zat ze te schreeuwen Boven haar hoofd zat zo'n gedachte wolkje met daarin het hoofd van die zoon met een rode streep er door heen..Denkt ze dan heel fout over hem ofzo? En wat kan je er aan doen?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 29-10-2004, 09:17
Amisha
Avatar van Amisha
Amisha is offline
Zijn er hier ook mensen die Nvidia FX 5200 hebben, ik heb die, maar het beeld van The Sims is niet echt 100% goed (langzaam, vooral als er veel voorwerpen in een ruimte zijn) Zijn er ook andere mensen met deze probleem? (Ook met Halo heb ik dit probleem)

Enne, als mijn Sims trouwen kunnen ze geen trouwfeest geven, hoe komt dat? Op de plaatjes zie ik er dat een hele cerenomie gehouden wordt enzo...
Oud 29-10-2004, 10:11
Verwijderd
Ja, dat van dat trouwen snap ik ook niet helemaal. Misschien moet je bellen en dan feest geven --> huwelijksfeest?
Oud 29-10-2004, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 29-10-2004 @ 11:11 :
Ja, dat van dat trouwen snap ik ook niet helemaal. Misschien moet je bellen en dan feest geven --> huwelijksfeest?
Ja, eerst verloven, dan kan je daarna een bruidstaart kopen en zo'n boog (hoe heet zo'n ding?). Vervolgens bellen; Feestje geven ... -> Huwelijksfeest. Dan kan je volgens mij op de taart klikken en trouwen... Wel een tip om ook die catering-tafels te kopen en een bar (huur dan ook een barmannetje in). Maar er een tuin feest van

Ik heb mij en mijn vriend gemaakt, en ons 'huisje'. Heel geinig Alleen heb ik mezelf een romantiek wens gegeven en wil ik dus continu seks Mijn vriend heeft een kenniswens, maar wilde meteen een baby Nu hebben we een baby gekregen, een meisje. Erg leuk Mijn Sim lijkt niet erg op mij, maar de Sim van mijn vriend wel heel erg op m'n vriend. Heel geinig Ik zal nog wel screens maken

Laatst gewijzigd op 29-10-2004 om 11:23.
Oud 29-10-2004, 11:22
Verwijderd
Oeh, tof maar eens een keer een poging doen met mijn derde generatie sims
Oud 29-10-2004, 11:30
Verwijderd

Even voorstellen, van links naar rechts: Emma, Julie, Goofy de vader, Kirana de moeder met baby Joanne, en Alan. (Alan en Emma zijn de tweeling waar ik het over had.)
Kirana is de enige (geadopteerde) dochter van een homo echtpaar die nog overbleef. De rest is weggehaald, inclusief de kleuter die al eerder bij een ander gezin was weggehaald

Waar Goofy vandaankomt weet ik niet hij was er ineens en toen zijn ze uiteindelijk maar getrouwd, maar hij woont niet in de buurt en ook niet in de andere volgens mij.
Oud 29-10-2004, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 29-10-2004 @ 12:30 :
[afbeelding]
Even voorstellen, van links naar rechts: Emma, Julie, Goofy de vader, Kirana de moeder met baby Joanne, en Alan. (Alan en Emma zijn de tweeling waar ik het over had.)
Kirana is de enige (geadopteerde) dochter van een homo echtpaar die nog overbleef. De rest is weggehaald, inclusief de kleuter die al eerder bij een ander gezin was weggehaald

Waar Goofy vandaankomt weet ik niet hij was er ineens en toen zijn ze uiteindelijk maar getrouwd, maar hij woont niet in de buurt en ook niet in de andere volgens mij.
Goofy is een 'standaard' Sim. Wanneer je dus maar 1 gezin in een buurt hebt wonen, kan je wel gewoon vrienden maken en trouwen. Ik heb ook een Goofy rondwandelen En nog wel een paar (Olaf, Marriëte... meer weet ik even niet).
Oud 29-10-2004, 14:51
Verwijderd
Oh, op die manieer grappig.
die naam
Ads door Google
Oud 29-10-2004, 18:08
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
ff een algemene vraag over The Sims II.

Heb je ook weekend?'
Of werken de mensen nog altijd 7/7.
Heb je nu ook echt vrij van je werk, etc?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 29-10-2004, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 29-10-2004 @ 19:08 :
ff een algemene vraag over The Sims II.

Heb je ook weekend?'
Of werken de mensen nog altijd 7/7.
Heb je nu ook echt vrij van je werk, etc?
Je hebt weekend, maar het ligt aan het soort baan of je sim ook echt vrij is op zaterdag en zondag, ik heb nu bijvoorbeeld een sim die maar 3 dagen in de week werkt, op vrijdag, zaterdag en zondag.
Hoe langer een sim ergens werkt, hoe meer vrije dagen hij krijgt (dan kan hij gewoon eens een carpool missen en thuis blijven, en verliest hij 1 vakantiedag) en een sim kan zich altijd ziekmelden, dat kost geen vakantiedag.
Kinderen gaan doordeweeks naar school, in het weekend dus niet. Tieners kunnen bijbaantjes nemen na school en zo dus ook in het weekend komen te werken.
Oud 29-10-2004, 21:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-10-2004 @ 15:22 :
Goofy is een 'standaard' Sim. Wanneer je dus maar 1 gezin in een buurt hebt wonen, kan je wel gewoon vrienden maken en trouwen. Ik heb ook een Goofy rondwandelen En nog wel een paar (Olaf, Marriëte... meer weet ik even niet).
Mijn krantenmeisje heet Amalia
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-10-2004, 23:26
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 28-10-2004 @ 19:47 :
Bij die donkere familie in Droomzicht..die jongen en die vader, waarvan de moeder al was van gestorven...
Nou, die jongen werd bij volwassen en die vader was bij iemand anders ingetrokken..en die jongen was in dat huis blijven wonen..maar toen kwam ineens die geest van die moeder opdagen en zat ze te schreeuwen Boven haar hoofd zat zo'n gedachte wolkje met daarin het hoofd van die zoon met een rode streep er door heen..Denkt ze dan heel fout over hem ofzo? En wat kan je er aan doen?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 30-10-2004, 09:13
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 30-10-2004 @ 00:26 :
Och, ik heb ook van die rare spoken altijd, volgens mij maakt dat niks uit...
__________________
Oud 30-10-2004, 09:14
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-10-2004 @ 22:49 :
Mijn krantenmeisje heet Amalia
__________________
Oud 30-10-2004, 09:15
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Tis wel handig dat sommige sims nergens wonen. Dan trek je ze ook niet uit een gezin als ze gaan samen wonen.
__________________
Advertentie
Oud 30-10-2004, 09:34
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
dreen schreef op 30-10-2004 @ 10:15 :
Tis wel handig dat sommige sims nergens wonen. Dan trek je ze ook niet uit een gezin als ze gaan samen wonen.
Ik baal ervan dat ik dat nooit weet Ik heb inmiddels hele gezinnen ontwricht omdat ik niet doorhad dat mijn sim ging samenwonen met iemand die al getrouwd was en twee kinderen had En dan zie ik die stamboom....
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Oud 30-10-2004, 12:10
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef op 30-10-2004 @ 00:26 :
Ik dacht altijd dat dat betekende dat een Sim iemand mist. Mijn Sim deed dat toen zijn vrouw ergens anders was gaan wonen met hun zoon, toen eerst zijn vrouw (met een streep erdoor) en toen de zoon (met een streep erdoor).
Als je die spoken vervelend vindt, kan je de urn of de grafsteen gewoon verwijderen, dan blijven ze weg
Oud 30-10-2004, 12:21
Bleater
Avatar van Bleater
Bleater is offline
Mijn zusje heeft em laatst gekocht, ik vind er eigenlijk weinig verschil in zitten met het eerste deel, alleen dat het nu van een 3d engine gebruikt maakt. De sims blijft nog steeds een ontiegelijk uitgemolken game.
Oud 30-10-2004, 16:08
Verwijderd
Ja, en leuk
Oud 30-10-2004, 18:49
Lunae
Avatar van Lunae
Lunae is offline
kan iemans mij even helpen? kan de sims namelijk wel op mijn computer? als ik op de eigenschappen klik staat er dit:

windows XP
kloksnelheid 260GHz 448 MB

ik heb in ieder geval nog wel genoeg ruimte op mijn computer, maar dit hierboven snap ik dus niet helemaal...
Oud 31-10-2004, 09:38
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
coekie schreef op 30-10-2004 @ 19:49 :
kan iemans mij even helpen? kan de sims namelijk wel op mijn computer? als ik op de eigenschappen klik staat er dit:

windows XP
kloksnelheid 260GHz 448 MB

ik heb in ieder geval nog wel genoeg ruimte op mijn computer, maar dit hierboven snap ik dus niet helemaal...
Dit hierboven kan ook niet. Er staat waarschijnlijk 2.60Ghz. En het hangt ook van je videokaart af of de sims 2 op jouw computer kan.
Oud 31-10-2004, 12:54
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Is er hier eigenlijk iemand die het nut van dat mediteren snapt? Mij ontgaat het iig...
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Oud 31-10-2004, 13:05
Verwijderd
nee, maar het ziet er erg grappig uit
Oud 31-10-2004, 13:08
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Oh, dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Yoga (?) wel, daar krijgen ze lichaampunten voor toch?

Ben nu een mega huis aan het inrichten voor een zielige vrijgezel. Ik richt het meteen in voor als er een man bij komt wonen en kinderen.
__________________
Oud 31-10-2004, 13:32
Lunae
Avatar van Lunae
Lunae is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 31-10-2004 @ 10:38 :
Dit hierboven kan ook niet. Er staat waarschijnlijk 2.60Ghz. En het hangt ook van je videokaart af of de sims 2 op jouw computer kan.
hmmm, okee...
Oud 31-10-2004, 15:38
Verwijderd
Mijn sims krijgen maar geen promotie

Ze hebben een wetenschaps- en gezondheids-carriere en hebben nog steeds het 'laagste' baantje terwijl hun inzichts & techniekspunten best wel hoog zijn. Ze hebben ook genoeg familievrienden (want die hoeven ze nog niet te hebben )
Waarom promoveren ze niet?
Ads door Google
Oud 31-10-2004, 15:45
faan
Avatar van faan
faan is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 31-10-2004 @ 16:38 :
Waarom promoveren ze niet?
Ik heb jammergenoeg sims2 niet maar ik weet wel dat ze altijd tevreden naar hun werk moesten gaan, hadden ze kans op promotie.
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Oud 31-10-2004, 17:34
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ja, er is zo'n balkje waarin je kunt zien hoe ze presteren op het werk oid. Staat ook bij het tabblad werk.

Dus, ze moeten genoeg vrienden hebben (als er iets anders staat dan 0 is het niet goed). Ze moeten genoeg vaardigheden hebben (alle dikgedrukte rondjes moeten gevuld zijn). Ze moeten fit naar hun werk gaan.
__________________
Oud 31-10-2004, 19:07
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
M'n sims gaan af en toe in bad en er vervolgens weer uit. Dat blijven ze herhalen totdat ik ze een andere opdracht geef.
Dus soms wel 20x het bad in en d'r weer uit
Iemand die weet wat je daar aan kan doen?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 31-10-2004, 21:58
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-10-2004 @ 20:07 :
M'n sims gaan af en toe in bad en er vervolgens weer uit. Dat blijven ze herhalen totdat ik ze een andere opdracht geef.
Dus soms wel 20x het bad in en d'r weer uit
Iemand die weet wat je daar aan kan doen?
Bad verkopen?
Oud 31-10-2004, 22:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 31-10-2004 @ 22:58 :
Bad verkopen?
ja slimmerd.
Weet iemand ook een oplossing waarbij ik m'n bad gewoon kan behouden?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 31-10-2004, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 31-10-2004 @ 23:45 :
ja slimmerd.
Weet iemand ook een oplossing waarbij ik m'n bad gewoon kan behouden?
Is er misschien iets dat stoort? Een wc vlakbij? Een deur misschien? Ik heb het even gehad, toen heb ik een deur verplaatst (moest wel helemaal dingen aanpassen om die deur te kunnen verplaatsen ) en daarna nooit meer gezien.
Oud 01-11-2004, 09:08
Verwijderd
Mijn Sims gaan altijd maar heel kort in bad als het bad smerig is, daar worden ze dan niet schoon van.
Oud 01-11-2004, 15:17
Lunae
Avatar van Lunae
Lunae is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 01-11-2004 @ 10:08 :
Mijn Sims gaan altijd maar heel kort in bad als het bad smerig is, daar worden ze dan niet schoon van.
dat deden mijn sims ook altijd (met de sims I)
Oud 01-11-2004, 17:17
Intruder
Intruder is offline
Ik had voor de gein een tuinkabouter in de voortuin gezet, omdat het huis veel weg had van een boerderij. Wat gebeurt er, een familie vriend die is uitgenodigd loopt heel sneaky naar de voortuin en jat zomaar de tuinkabouter. Vervolgens wordt een familielid midden in de nacht wakker en je ziet dan linksboven een actie als "Tuinkabouter terugstellen" oid. En dit gebeurde een paar keer per week. Heheh
Oud 02-11-2004, 08:46
Verwijderd
Hehe, wat cool, dat gebeurde mij nooit

In the sims 1 had ik nog wel eens een beer die uit vuilnisbakken kwam eten, maar verder...
Oud 02-11-2004, 09:18
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Het lukte me gister gewoon niet om een kindje te maken. Ze hadden het echt heel vaak geprobeerd, beetje raar.

Op het laatst heb ik ze eerst allerlei andere dingen laten doen en uiteindelijk pas een kindje laten maken. Toen werd ze dan eindelijk zwanger... En nou is het meisje-babytje geboren.
__________________
Oud 02-11-2004, 10:00
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
De schoonmaakster is alleen maar bezig dat stomme aquarium te poetsen, verder doet ze niks. Kun je haar op een of andere manier wijsmaken dat die groen-uitgeslagen douche ook nodig eens een beurt moet hebben?
Oud 02-11-2004, 10:31
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
dreen schreef op 02-11-2004 @ 10:18 :
Het lukte me gister gewoon niet om een kindje te maken. Ze hadden het echt heel vaak geprobeerd, beetje raar.

Op het laatst heb ik ze eerst allerlei andere dingen laten doen en uiteindelijk pas een kindje laten maken. Toen werd ze dan eindelijk zwanger... En nou is het meisje-babytje geboren.
Ik had een echtpaar dat allebei als wens had om een kindje te krijgen. Maar alle opties waren beschikbaar, behalve om te proberen een kindje te maken...

@Chimera: in principe maken schoonmakers normaal wel de rest schoon. Misschien eens zelf het aquarium schoon maken zodat zij het niet meer kan doen? Kijken of ze dan wel doorloopt naar de rest.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-11-2004, 10:48
althea
Avatar van althea
althea is offline
Citaat:
Chimera schreef op 02-11-2004 @ 11:00 :
De schoonmaakster is alleen maar bezig dat stomme aquarium te poetsen, verder doet ze niks. Kun je haar op een of andere manier wijsmaken dat die groen-uitgeslagen douche ook nodig eens een beurt moet hebben?
Wel, dat heb ik ook meegemaakt, ze wou alleen maar mijn douche kuisen, maar de rest...
Als ze toch niet wou kuisen, dan moest ze maar ontslaan worden en dat heb ik ook gedaan. Later heb ik haar opnieuw ingehuurd en alles wordt weer proper

Wat ik wel heel vervelend vind, is dat de schoonmaakster de baby toiletjes niet wil uitkuisen, nu moeten mijn sims dat altijd doen en ze vinden het allesbehalve leuk.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Het algemene sims 2 topic deeltje 7!
rare kwast
37 16-01-2009 14:41
Games Het algemene Sims 2 topic # 6
freakinaround
500 14-09-2008 20:12
Games Het algemene Sims 2 topic #5
Miracle
500 30-01-2007 18:42
Games Het algemene Sims 2 topic #4
Miracle
500 25-12-2005 12:18
Games Het algemene Sims 2 topic #3
Miracle
500 28-04-2005 23:36
Games Het Grote Algemene THE SIMS-topic! (In het kader van het forum schoon houden)
RanC
30 17-10-2004 15:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24.