Oud 18-12-2015, 00:08
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja, is goed hoor. Ik kan alleen niet tekenen, maar dan zeg ik gewoon dat het abstract is ofzo.
Maar mss moet je es een vallei- of vogelorgasme proberen, 'cneel.
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Oud 18-12-2015, 00:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Tuurlijk niet, die zenuwbanen lopen allemaal ongeveer langs dezelfde weg en dat is verwarrend voor je hersenen.
ik voel het ook altijd in mijn buik als ik mijn voet stoot.
Maar ik voelde al die drukpunten superduidelijk in bepaalde plekken in mijn lijf. En toen ging ik achter de bal van mijn voet staan en toen deed mijn baarmoeder O OK HOI HAHAHAAAAAAA okdoei en toen zakte ik door mijn benen
Goed verhaal.
Citaat:
Ik denk dat ik een cursus moet gaan schrijven.

Het vogelorgasme.
Waarom zijn vogels altijd zo onbezorgd en zingen ze zonder schaamte? Dat is omdat ze een geweldig seksleven hebben. Hun geheim is dat ze op een smalle stok zitten waar hun voeten omheen krullen. Dat dringt door tot in de kern van je fysiek en astraal wezen en brengt ze samen in een orgasme dat soms een halve dag kan duren. Wanneer je op je benen weet te blijven staan spaar je de seksuele energie die vrijkomt op in je lichaam, wat je aantrekkelijk en zelfverzekerd maakt en je laat stralen. Alsof je vliegt.

Ik zou hem zo volgen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 18-12-2015, 00:30
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Een halve-dag durend orgasme lijkt me eigenlijk vrij onhandig.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-12-2015, 00:33
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ja, is goed hoor. Ik kan alleen niet tekenen, maar dan zeg ik gewoon dat het abstract is ofzo.
Maar mss moet je es een vallei- of vogelorgasme proberen, 'cneel.

Misschien wel! Ik ben niet te genieten als het tekenen niet lukt. Ik heb medelijden met alle mensen die ooit met me hebben samengewoond.
Oud 18-12-2015, 00:36
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Alle bestanden heten ipv van bijnaklaar.psd of dezecompositie.psd nu ook TERING.psd of ROTOP.psd of Kakakakakakkakakak.psd. /gevoel voor drama
Oud 18-12-2015, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Een halve-dag durend orgasme lijkt me eigenlijk vrij onhandig.
Ja, en ook niet speciaal fijn.
Oud 18-12-2015, 00:41
Verwijderd
Mag ik ook bij het clubje van krakkemikkigen?
Oud 18-12-2015, 00:44
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Filema, ik heb PR uitgekeken. Vermakelijk seizoen.
__________________
Forumnist.
Oud 18-12-2015, 00:44
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Mijn zus moest op de basisschool bij de directeur komen omdat ze tegen een turkse jongen had gezongen: 'we hebben een clubske opgericht voor mensen mej een lellek gezicht, ge bent erbij! Ge bent erbij!' En toen moest een huiswerkpakket over racisme maken.

Daar moet ik aan denken bij de club voor de krakkemikkigen.
Oud 18-12-2015, 00:49
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
ik vogel zelf wel uit hoe ik mijn orgasmes krijg
Spoiler
Oud 18-12-2015, 01:37
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Alle bestanden heten ipv van bijnaklaar.psd of dezecompositie.psd nu ook TERING.psd of ROTOP.psd of Kakakakakakkakakak.psd. /gevoel voor drama
Ik zou eigenlijk best graag de mislukte tekeningen willen zien!
Oud 18-12-2015, 01:44
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik denk dat ik een cursus moet gaan schrijven.

Het vogelorgasme.
Waarom zijn vogels altijd zo onbezorgd en zingen ze zonder schaamte? Dat is omdat ze een geweldig seksleven hebben. Hun geheim is dat ze op een smalle stok zitten waar hun voeten omheen krullen. Dat dringt door tot in de kern van je fysiek en astraal wezen en brengt ze samen in een orgasme dat soms een halve dag kan duren. Wanneer je op je benen weet te blijven staan spaar je de seksuele energie die vrijkomt op in je lichaam, wat je aantrekkelijk en zelfverzekerd maakt en je laat stralen. Alsof je vliegt.

Oud 18-12-2015, 03:18
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Filema, ik heb PR uitgekeken. Vermakelijk seizoen.
Ja! Ik vond het ook een spannende finale, ik had lang het idee dat iedereen het had kunnen worden maar zeer terechte winnaar
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 18-12-2015, 03:19
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Dit doe ik heel vaak vooral als ik een week heb opgespaard.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 18-12-2015, 03:39
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Ja! Ik vond het ook een spannende finale, ik had lang het idee dat iedereen het had kunnen worden maar zeer terechte winnaar
Mn drie favorieten vanaf ep 1 zaten in de finale.

Spoiler


Kijk je de juniorversie nou? Ik begin dr niet aan. Zag al een boel hysterische relnichten voorbijkomen.
__________________
Forumnist.
Oud 18-12-2015, 07:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 19-12-2015, 11:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja kut, volgens mij heeft mijn kat weer een aanval gehad vannacht. Ik heb 's nachts een app aan die geluid opneemt, want dat ik praat nogal veel en dat is hilarisch, maar nu stonden er geluiden op die erop wijzen dat hij zijn nek brak terwijl hij in mijn kast sprong en zich vast probeerde te pakken of dat hij een aanval kreeg. En mijn oor gaat deze week even elke nacht dicht, dus ik heb niks gehoord maar ik kan niks vinden aan kwijl en hij is wel een beetje jumpy, maar goed, dat zegt niks. En dan vind ik het niet zo erg dat hij een aanval heeft gehad (hoewel ook niet leuk), ik vind het veel erger dat hij alleen was
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-12-2015, 11:33
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hij leeft nog wel?
Oud 19-12-2015, 12:40
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Onze kat is vannacht door het dakraam in de badkamer naar buiten gekropen. Gelukkig is 'ie nog wel in één stuk teruggekomen.
Oud 19-12-2015, 13:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hij leeft nog wel?
Ja hoor, hij is gewoon epileptisch
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-12-2015, 17:01
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Er is hier blijkbaar een merk shag dat "Amsterdamer (sic)" heet.
Oud 20-12-2015, 17:50
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 20-12-2015, 23:34
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Onze kat is vannacht door het dakraam in de badkamer naar buiten gekropen. Gelukkig is 'ie nog wel in één stuk teruggekomen.
En wie is 'wij'?
__________________
Forumnist.
Oud 21-12-2015, 03:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik hoor de hele tijd geluiden in mijn huis en daar word ik super para van
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-12-2015, 07:39
Verwijderd
Onze kat is oud aan het worden. Op de krabpaal, bank, tafel en op de vensterbank springen lukt haar niet meer. Ze springt steeds mis.
Oud 22-12-2015, 00:24
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Hoi, ik heb wijn gedronken (want ik maakte risotto en kon de fles natuurlijk niet laten staan) en nu heb ik last van emoosiessss! (Dit is waarom ik nooit wijn drink!). Ik ben filmpjes aan het kijken van bepaalde komieken en kan het niet laten om 'ohmaigoood he's soooo cuuuuuuuteeeee ' naar m'n beeldscherm te roepen. Waar zijn deze dudes irl? WAAR?! Laat me ze knuffelen en hun haar aaien!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-12-2015, 06:15
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline


:')
Oud 22-12-2015, 12:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb de auto van mn schoonmoeder gewoon n hele dag mee gekregen inclusief geld om te tanken
Oud 22-12-2015, 12:17
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-12-2015, 12:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb de auto van mn schoonmoeder gewoon n hele dag mee gekregen inclusief geld om te tanken
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-12-2015, 13:07
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik kom speciaal hier even melden dat er bij de Legobrandweerkazerne óók een brandweervrouwtje zit
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 22-12-2015, 13:07
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
En een dalmatiër.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 22-12-2015, 13:07
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
En een worst. Srsly.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 22-12-2015, 13:13
Verwijderd
Foto's.
Oud 22-12-2015, 13:37
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline


De middelste is het. Goed om te weten dat hij er ook in huidskleur en zwart is
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 22-12-2015, 13:48
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Wat doen ze met die worst? Is hij van de dalmatiër?
Oud 22-12-2015, 14:14
Verwijderd
Wauw
Oud 22-12-2015, 14:23
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Op een van de plaatjes geeft een poppetje 'm inderdaad aan de hond! Maar er zit ook een pannetje bij.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 22-12-2015, 14:39
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Oh! Ik las over het woord 'Lego' heen en dacht dat dit over een worst in een echte brandweerkazerne ging.
Oud 22-12-2015, 14:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben net terug van de DA. Het debieltjes stribbelde nogal tegen, dus hij heeft in zijn nek en op zijn pootjes geschoren plekken en bloeduitstortingen. We zijn met z'n drieën een uur bezig geweest met een half buisje bloed hij zat ingepakt als Hannibal, in een soort dwangbuistas met een kapje op zijn kop waar alleen zijn neus uit kwam, maar nog was het een waar gevecht. Aan het einde zaten we allemaal onder het bloed en lagen er overal plukken haar, naalden die ze niet meer kon gebruiken, verband en spuitjes en hij poepte ook nog in de tas

Maar het is gelukt, potdomme. Hij is nu vooral not amused met me en blauw. En afgevallen geen idee hoe dat kan, trouwens, want ik prop dat beest echt helemaal vol.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-12-2015, 15:12
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ahwww, arme poezel Maar daar geven ze niet zomaar op, nee. Was 't bloed prikken controle of voor het afvallen?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-12-2015, 17:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik kom speciaal hier even melden dat er bij de Legobrandweerkazerne óók een brandweervrouwtje zit
Nu wil ik ook LEGO
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-12-2015, 19:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ahwww, arme poezel Maar daar geven ze niet zomaar op, nee. Was 't bloed prikken controle of voor het afvallen?
Controle van medicatie en gelijk de lever en nieren.

Ze belde net, hij heeft nu al nierschade.. Moet morgen met urine langs, maar dat wordt nog een hele uitdaging.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-12-2015, 19:56
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ik ben net terug van de DA. Het debieltjes stribbelde nogal tegen, dus hij heeft in zijn nek en op zijn pootjes geschoren plekken en bloeduitstortingen. We zijn met z'n drieën een uur bezig geweest met een half buisje bloed hij zat ingepakt als Hannibal, in een soort dwangbuistas met een kapje op zijn kop waar alleen zijn neus uit kwam, maar nog was het een waar gevecht. Aan het einde zaten we allemaal onder het bloed en lagen er overal plukken haar, naalden die ze niet meer kon gebruiken, verband en spuitjes en hij poepte ook nog in de tas

Maar het is gelukt, potdomme. Hij is nu vooral not amused met me en blauw. En afgevallen geen idee hoe dat kan, trouwens, want ik prop dat beest echt helemaal vol.
Aaaaahhhh! Sielug!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 22-12-2015, 20:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hangt die nierschade samen met de epilepsie(medicatie)?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-12-2015, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Ik ben net terug van de DA. Het debieltjes stribbelde nogal tegen, dus hij heeft in zijn nek en op zijn pootjes geschoren plekken en bloeduitstortingen. We zijn met z'n drieën een uur bezig geweest met een half buisje bloed hij zat ingepakt als Hannibal, in een soort dwangbuistas met een kapje op zijn kop waar alleen zijn neus uit kwam, maar nog was het een waar gevecht. Aan het einde zaten we allemaal onder het bloed en lagen er overal plukken haar, naalden die ze niet meer kon gebruiken, verband en spuitjes en hij poepte ook nog in de tas

Maar het is gelukt, potdomme. Hij is nu vooral not amused met me en blauw. En afgevallen geen idee hoe dat kan, trouwens, want ik prop dat beest echt helemaal vol.
Wat ben ik toch blij met mijn katten die allemaal, stuk voor stuk, oneindig veel van de dierenarts houden en nooit moeilijk doen <3
Oud 22-12-2015, 21:57
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Controle van medicatie en gelijk de lever en nieren.

Ze belde net, hij heeft nu al nierschade.. Moet morgen met urine langs, maar dat wordt nog een hele uitdaging.
Meh Succes/sterkte!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-12-2015, 22:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hangt die nierschade samen met de epilepsie(medicatie)?
Daar gaat ze morgen over bellen. Er staat niks over in de bijwerkingen, maar wel dat er opgelet moet worden met lever- en nieraandoeningen.
Citaat:
Wat ben ik toch blij met mijn katten die allemaal, stuk voor stuk, oneindig veel van de dierenarts houden en nooit moeilijk doen <3
Die van mij houden ook van alle artsen en assistenten (eentje is in love met Rood en hij met haar trouwens), alleen snap ik ook wel dat hij niet zo blij is met een naald in zijn nek. En je kan hem ook niet uitleggen dat het maar even duurt als hij gewoon stil zit
Citaat:
Meh Succes/sterkte!
Thanks babe! Ik wilde eigenlijk vragen of jij niet een goed middeltje weet voor de nieren? Homeopathisch bedoel ik. Moet hem nog zijn hele leven volproppen met chemische troep, dus misschien weet jij iets?

Overigens mogen mensen die niet geloven in homeopathie hun mond houden, ik ken het riedeltje
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-12-2015, 22:33
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 22-12-2015, 22:38
Verwijderd
Goei.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01.