Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2008, 18:55
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
ik denk dat ik maar voor stefenootje ga, al doet pixeldansje idd een beetje vaag...
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Advertentie
Oud 09-01-2008, 19:44
Verwijderd
Kut, ik heb niet kunnen stemmen omdat ik heel de dag weg was!
Oud 09-01-2008, 19:47
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Oh godver, ik ben vanochtend vergeten te stemmen.
__________________
Wark!
Oud 09-01-2008, 19:48
Verwijderd
En jullie zijn vreselijk slecht deze keer, want er gaat weer een dorpeling uit.
Oud 09-01-2008, 20:40
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
New York City, 1955
‘Hallo, ik ben DP’ stelde DP zich voor. ‘Zijn jullie de legereenheid waarmee ik mijn schuilplaats moet delen. Ondertussen liet hij even zijn blik op Lisa vallen. Hij bekeek haar van onder tot boven en kleedde haar in gedachten al uit. ‘Er zijn alleen nog maar drie bedden over. Dus iemand moet met mij het bed delen. Wat denk je ervan, schatje?’ DP keek uitnodigend naar Lisa. Lisa voelde zich wel aangetrokken tot deze gebruinde man met een goddelijk lichaam en voelde haar knieën knikken toen hij haar onderzoekend aankeek. ‘Dat wil ik wel’ antwoordde ze. TRA moest een vloek proberen te onderdrukken en Stefenootje wierp een boze blik naar DP. ‘Ik neem wel wraak’ dacht ze. ‘Ik ga seks hebben met een andere jongen en dat wordt hij stikjaloers als hij het gekreun en gesteun hoort.’ ‘Zal ik jou mijn kamer laten zien’ stelde DP aan Lisa voor. ‘Dan kan je je ook wat opfrissen.’ Lisa en DP verdwenen hierop in de schuilplaats. Stefenootje liet deze kans niet onbenut en liet meteen naar een schuchter jongetje die een beetje achter Topdrop verscholen stond. ‘Hallo, ik ben Stefenootje’ zei ze tegen de jongen. ‘Zal ik jou een rondleiding geven?’ Voordat de jongen ook maar iets kon zeggen, had Stefenootje hem al meegesleurd naar haar slaapkamer.

Duits hoofdkwartier, Washington, 1955
‘Meekomen, nu!’ schreeuwde een stem in het Duits. Sherco keek op. Ze keek de Duitser uitdagend aan met haar linkeroog, want haar rechteroog zat dicht. De soldaat sleurde haar overeind. ‘Als ik zeg meekomen, dan bedoel ik ook meekomen!’ Even betastte de soldaat haar borsten. Sherco voelde zijn stijve piemel in haar kont prikken, maar ze verzette zich niet. Ze was al geslagen en gemarteld, dan kon een aanranding er ook nog wel bij. ‘Wacht maar’ dacht ze bij zichzelf. ‘Mijn kans komt nog wel. En als het zover is ben jij de eerste die eraan gaat.’
De soldaat leidde Sherco terug naar de ondervragingsruimte. De ruimte stonk nog steeds naar verbrand vlees. Even zag Sherco het tafereel voor haar van de Duitse officier die de andere Duitser verkoolde. Ze huiverde toen ze zag dat dezelfde officier op haar aan het wachten was. ‘Goedemorgen schatje’ zei PixelDansje met een glimlach. ‘Er zijn nog steeds een aantal vragen waar Hauptobersturmbahnführer Nagorra graag antwoord op wilt hebben. Goedschiks of kwaadschiks, je gaat me die antwoorden geven.’ Toen wendde ze zich tot de soldaat. ‘Bind haar aan het plafond vast en laat ons daarna alleen!’ De soldaat deed wat hem gevraagd werd. Toen Sherco aan het plafond hing, fluisterde Pixeldansje in haar oor: ‘Eerlijk gezegd kan het me worst wezen wat je wel of niet weet. Ik martel je, omdat ik het leuk vind en omdat ik ervan klaarkom en er is niks wat je eraan kan doen.’ ‘Oh nee?’ zei Sherco. Voordat Pixeldansje kon reageren, had Sherco met haar benen een zwaaiende beweging gemaakt, waardoor de SS-officier in haar maag geraakt werd. Met een zucht viel ze voorover. Voordat PixelDansje kon opstaan, had Sherco haar benen om PixelDansje’s nek geslagen. Met haar middel maakte ze een draai naar rechts. Er klonk een krakend geluid toen PixelDansje haar nek brak.
Met haar voet tilde Sherco de sleutelbos op die aan de riem van PixelDansje’s dode lichaam hing. Twee minuten later was ze los. ‘Eindelijk los’ dacht Sherco bij zichzelf. ‘Maar nog niet vrij. Ik moet nog zien te ontsnappen van die basis. Maar hoe kan ik in mijn eentje langs de bewaking van een zwaarbeveiligde basis glippen?’ Ze keek naar het lijk van PixelDansje en kreeg een idee. ‘Jij gaat me helpen sloerie’ zei ze grijnzend, terwijl ze het uniform van de dode SS’er aantrok…


1) Pippeloen (dorpeling)
2) PixelDansje (weerwolf)
3) Flowtje
4) Femic
5) Daboman (ziener)
6) Kazet Nagorra
7) Minke (leerlingziener)
8) Lisaaah
9) Sherco
10) TRA
11) TopDrop
12) twinkebel
13) x-spekkie-x (dorpeling)
14) crazygirlsacha (dorpeling)
15) Stefenootje
16) Coolkast (dorpeling)
17) Racing Dutch (dorpeling)
18) sterrenmeisje
19) Dark Phoenix
20) ***ailá***
21) Flyaway
22) drukknoopje

Opgehangen
Opgegeten


Lieve dorpelingen, het is jullie gelukt. Er is een weerwolf dood. De wolven hebben tot morgenavond 20.30u de tijd om hun dode schoothondje te wreken.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 09-01-2008, 20:42
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
dat werd tijd. de 1ste wolf mensen.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 09-01-2008, 20:43
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 09-01-2008, 20:43
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 09-01-2008, 20:45
Verwijderd
omg pixelot was wel wolf! nou, dan mag ze idd nog wel even sloerie genoemd worden door de spelleider hihi. pfff... maar eens kijken wie pd allemaal dood en juist levend wilde hebben...

[edit] hahaha, hoe eloquent zijn dabo en topdrop

[edit2] wat ik zo snel kan vinden zegt pd enkel dingen over mensen die al dood zijn. vrdmm, daar hebben we toch ook niks aan?

Laatst gewijzigd op 09-01-2008 om 20:53.
Oud 09-01-2008, 20:45
Verwijderd
Zie je!
Oud 09-01-2008, 20:53
Verwijderd
Hè hè.
Oud 09-01-2008, 21:09
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Yay, weerwolf, eindelijk

Maar arme Charlotte

Hmm, volgens mij was het Stefenootje die begon met het hele stem-pixeldansje idee, he? Even terugzoeken, if so, spreekt dat haar wat mij betreft aardig vrij.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 09-01-2008, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Yay, weerwolf, eindelijk

Maar arme Charlotte

Hmm, volgens mij was het Stefenootje die begon met het hele stem-pixeldansje idee, he? Even terugzoeken, if so, spreekt dat haar wat mij betreft aardig vrij.
Inderdaad, dat was ik. Told you so.
Oud 09-01-2008, 21:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Jaja, het spijt me. Kusje hoor.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 09-01-2008, 21:34
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Yay, een wolf! Eindelijk, dat werd een keer tijd.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 09-01-2008, 21:57
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
ik wist het! dit zei ik in het vorige topic al! oh en dit is tevens een topic terug vind post
Oud 09-01-2008, 22:00
Verwijderd
Thank god zeg, ik had nog een beetje het idee dat het een gokje was (aangezien ik opeens verdacht werd genoemd en Stefenootje al langer), maar nu weten we in ieder geval meer en zijn we een stap verder. Misschien toch niet helemaal verdoemd enzo

En nu kunnen we denk ik ook wel bedenken dat er geen weerwolf in het rijtje zat, anders zou PD er niet zo nadrukkelijk naar gewezen hebben.


Pfoeh Toch wel beetje opluchting dat er eindelijk een slechterik doodgaat.
Oud 09-01-2008, 23:26
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:

En nu kunnen we denk ik ook wel bedenken dat er geen weerwolf in het rijtje zat, anders zou PD er niet zo nadrukkelijk naar gewezen hebben.


.

Nou, zo snel trek ik die conclusie niet. Hoe verklaar je dan waarom Spekkie doodging terwijl ze veel minder stemmen had dan ik?
Oud 09-01-2008, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Nou, zo snel trek ik die conclusie niet. Hoe verklaar je dan waarom Spekkie doodging terwijl ze veel minder stemmen had dan ik?
Nouja verrader en of heks natuurlijk. Maar weerwolf vind ik dus onwaarschijnlijk. Bovendien zijn er nog een boel onbekende stemmen en mensen die misschien uiteindelijk niet meer gestemd hadden die wel aangegeven hadden op jou te stemmen.



Bovenstaande lijkt me overigens vrij logisch.
Oud 09-01-2008, 23:30
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nou, zo snel trek ik die conclusie niet. Hoe verklaar je dan waarom Spekkie doodging terwijl ze veel minder stemmen had dan ik?
Ik weet niet of er wolven in het ailárijtje zaten, het zou best kunnen, maar het hoeft niet persé, maar:

Het zou best kunnen dat een aantal mensen hun stem hebben veranderd nadat jij ineens riep dat je jager was. Want niemand wil de jager eruit gooien en al helemaal niet op hun namen hebben dat ze de jager hebben vermoord (aangezien de jager ze dan kan neerschieten enzo )
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 10-01-2008, 00:15
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
OMG als ik ooit nog het spel speel, doe ik rustig, post ik niet veel, maar zorg ik dat ik wel alles lees. Want altijd als ik meer dan 2 verhalen achterloop mte lezen ga ik dood BUUHUUUH!!

maar goed de wolfjes gaan wel winnen, dus geef je allemaal maar over!!

en kusjes voor eos en vlinder want jullie zijn echt geweldig!!!!
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 10-01-2008, 00:56
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
En jullie zijn vreselijk slecht deze keer, want er gaat weer een dorpeling uit.
Citaat:
Inderdaad, dat was ik. Told you so.
En nee het was sowieso gcs!! Die mij als eerste verdacht vond!!
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 10-01-2008, 00:59
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Sshht, Charlotte, je bent dood enzo (K)
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 10-01-2008, 01:00
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Maar dat is even props voor de anderen die dood zijn en woehoehoeh
ik vind vlinderje lief *kusjes*

sorry de drank de slaap
POEHÉÉÉH!! Ik ben moehoeh
edit: ik bedoel dat ik niet moe ben maar gewoon moet slapen omdat ik vroeg op ga Staan
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 10-01-2008, 08:15
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Jeej, de eerste wolf! En ik heb haar vermoord (in het verhaal dan ).
Vanavond maar eens doorlezen wie ze allemaal wel en niet verdacht (en verdedigde), dan weten we hopelijk meer

EDIT: Ik heb nu al even gekeken (stagebegeleider is foetsie en heb toch niks beters te doen ). Eigenlijk heeft ze weinig zinnigs gezegd, en het is nauwelijks opgevallen dat ze niet actief meedeed, wat imho goed wolvengedrag is. Anyway, eerst stemde ze op mij, omdat ik zongenaamd "zo stil ben". Daarna vroeg ze openlijk om theorieen, en ging ze voor ***aila***. Basically was zij degene die haar verdacht begon te maken.
Daarna kwam de coolkast-aila gelijkspel, en vond ze het verdacht dat de wolven (zijzelf dus ) voor Coolkast waren gegaan, wat aila weer verdacht maakte in haar ogen. Hierna begon ze dat het vreemd was dat DP nog niet opgegeten was, want dat deden de wolven in de vorige spellen als eerste. Tussendoor verwijt ze Femic van geliefden-gedrag. En daarna zei ze dat ze CGS verdacht vond, als verrader, en dat ze op degene ging stemmen die de meeste stemmen kreeg, om geen gelijkspel te krijgen.
Effectief heeft ze volgens mij maar 3 keer gezegd op wie ze ging stemmen; mij, aila en CGS. Die eerste stem is altijd een beetje nutteloos, aila heeft ze zo op zitten hameren dat we er eigenlijk vanuit mogen gaan dat dat geen wolf is, CGS ben ik nog niet over uit. Een wolf-wolf beschuldiging kan altijd, hoewel je er wel mee op moet passen.
De terloopse Femic beschuldiging vind ik wel interessant, evenals de opmerking over DP. Ik ga de postgeschiedenis van die twee nog eens nader bekijken en afwachten wat de wolfjes vanavond doen als wraak op het verliezen van hun gestoorde martelaar
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje

Laatst gewijzigd op 10-01-2008 om 08:47. Reden: Verveling
Oud 10-01-2008, 08:28
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Volgens mij ben ik nu zeker geen verdachte meer En TopDrop vond ik erg verdacht overkomen(doordat hij veel theorieen postte dus kijk dat zegt dus ook niets), maar aangezien hij de derde stem op PD leverde en daardoor de meerderheid maakte waardoor de rest daar ook op ging stemmen lijkt hij me niet verdacht.
Oud 10-01-2008, 08:55
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
En jullie zijn vreselijk slecht deze keer, want er gaat weer een dorpeling uit.
Citaat:
Zie je!
Citaat:
*KNIP*Hmm, volgens mij was het Stefenootje die begon met het hele stem-pixeldansje idee, he? Even terugzoeken, if so, spreekt dat haar wat mij betreft aardig vrij.
Citaat:
Inderdaad, dat was ik. Told you so.
En dit vind ik ook een vreemd stel posts...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 10-01-2008, 08:58
Verwijderd
Waarom?
Oud 10-01-2008, 09:15
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Waarom?
Omdat je eerst zegt; er zal een dorpeling uit gaan, terwijl PD toen al de meeste stemmen had, waarmee je dus basically zegt dat PD een dorpeling is. Dan blijkt ze eenwolf te zijn en zeg je "zie je wel!", wat op zich al raar is want je had ongelijk.
Dan zegt DP dat jij degene was die begon met stemmen op PD, waar je het mee eens bent, terwijl je eerst gezegd hebt dat er een dorpeling (PD dus) uit zal gaan. Dus je bent begonnen met stemmen op PixelDansje, terwijl je dacht dat ze een dorpeling was, ofzo...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 10-01-2008, 09:18
Verwijderd
Nee, ik was kwaad omdat ik dacht dat de meeste mensen op mij gingen stemmen. Ik bedoelde dus mezelf.
Oud 10-01-2008, 09:20
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Nee, ik was kwaad omdat ik dacht dat de meeste mensen op mij gingen stemmen. Ik bedoelde dus mezelf.
Citaat:
PixelDansje
- Femic
- flyaway
- TopDrop
- Twinkebel

Stefenootje
- Dark Phoenix
- Lisaaah (?)
Dat vind ik ook vreemd, wat PD had 4 stemmen, en jij maar 1 zekere stem en 1 misschien-stem...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 10-01-2008, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik ook vreemd, wat PD had 4 stemmen, en jij maar 1 zekere stem en 1 misschien-stem...
Sterrenmeisje en geloof ik ook TRA zeiden ook op me te gaan stemmen. Maar goed, misschien was ik iets te voorbarig ja. Geloof me nou maar.
Oud 10-01-2008, 09:25
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Sterrenmeisje en geloof ik ook TRA zeiden ook op me te gaan stemmen. Maar goed, misschien was ik iets te voorbarig ja. Geloof me nou maar.
Zowel Sterrenmeisje als TRA zeiden mee te gaan met de meerderheid, wat echt wel PixelDansje was. Ik zeg niet dat ik je niet geloof, ik zeg gewoon dat ik het vreemd vind, het is geen keiharde beschuldiging oid (ik vind PixelDansjes' posts even interessanter). En nu ga ik nuttig bezig zijn, anders krijg ik ruzie met mijn begeleider
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 10-01-2008, 10:12
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Citaat:
Je bedoeld Turning point: Fall of Liberty? Dat spel dat in 2008 uitkomt?
Ja, daar is het globale idee op gebaseerd, maar verder hebben we het helemaal zelf bedacht. Daar is verder toch nog niks over bekend behalve het nazi's in Amerika idee.
OK, bedankt.

(Is ochtend, dus gaat zijn graf in)
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)
Oud 10-01-2008, 10:21
Verwijderd
Haha, PixelDansje zei in het vorige topic:

Citaat:
MAar waarom hebben de wolven dan niet voor aila gekozen, maar voor coolkast? Ik vind het heel raar spel, dat duidt op slimme wolven??
DUs ervaren spelers?
Arrogant hoor.

Ik ben even haar oude posts aan het doorlezen, tot nu toe weinig boeiends behalve dan dat ze aila de hele tijd verdacht probeert te maken.
Oud 10-01-2008, 10:59
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Eindelijk een weerwolf eruit!

De posts van Sherco en KN vind ik wel interessant. Zo even alle posts goed doorlezen, met name die van de minder ervaren spelers, en kijken wat ik eruit kan halen.
__________________
Wark!
Oud 10-01-2008, 13:25
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
CGS ben ik nog niet over uit. Een wolf-wolf beschuldiging kan altijd, hoewel je er wel mee op moet passen.
We hebben CGS al eerder afgemaakt.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 10-01-2008, 13:57
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
, CGS ben ik nog niet over uit. Een wolf-wolf beschuldiging kan altijd, hoewel je er wel mee op moet passen.
humor!

ff het topic weer doorlezen
Oud 10-01-2008, 16:48
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Hmz, ik had me blijkbaar zo op PixelDansje gefocust, dat ik vergeten was dat CGS al opgehangen was
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 10-01-2008, 17:26
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Het verhaal zal vanavond later verschijnen. Ik heb mijn laptop nodig om mijn presentatie voor te bereiden en op het moment gaat mijn studie voor.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 10-01-2008, 17:52
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
even dacht ik dat ik nog leefde maar toch niet
Oud 10-01-2008, 21:33
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Angels bar, New York City, 1955
‘Nou, wat hadden jullie bedacht?’ vroeg Topdrop aan madame Ailá. ‘Wel’ antwoordde madame Ailá. ‘Jullie zitten achter de Duitse bevelhebber aan hé? Toevallig heeft één van mijn meisjes klanten die op de basis daar werken. Het is voor haar vrij makkelijk om achter een kaart van de basis te bemachtigen compleet met een beschrijving van de wachtroutes.’ ‘Dat zou zeker van pas komen’ beaamde Topdrop. ‘Dan weten we precies waar Nagorra te vinden is. Maar is dat niet gevaarlijk voor jouw meisje?’ madame Ailá begon te lachen. ‘Gevaarlijk? Dan ken je Sterrenmeisje nog niet…’

Duits hoofdkwartier, New York City, 1955
‘Femic! Kom vlug!’ riep Flowtje toen ze buiten adem hun barak kwam binnenvallen. Femic keek op. ‘Wat is er?’ ‘Die lekkere meid van de Angels Bar is hier’ hijgde Flowtje. Femic sprong op. Ze was die heerlijke vrijpartij van enkele dagen geleden nog lang niet vergeten. ‘Kom maar binnen!’ riep Flowtje. Sterrenmeisje kwam de barak binnen lopen. Ze had een lange jas aan die ze meteen liet vallen. Onder de jas droeg ze een kanten negligé. Femic en Flowtje begonnen te watertanden. Flowtje wou al naar Sterrenmeisje’s borsten grijpen, maar Femic hield haar tegen. ‘Wacht’ zei ze. ‘Dit kunnen we helemaal niet betalen. We krijgen pas over een week weer soldij, weet je nog?’ Flowtje keek teleurgesteld naar de grond. Daar had Femic helaas gelijk in: hun vorige bezoek aan de Angels bar had hen drie weken soldij gekost, en nu waren ze beide blut.’ Maar Sterrenmeisje ging op Flowtje’s schoot zitten en zei: ‘Maak je geen zorgen meiden, ik ben al betaald door jullie kameraden op de basis.’ Femic vroeg zich even af wie dat dan gedaan mocht hebben, maar ze zette de gedachten van haar af en volgde Flowtje’s voorbeeld, die meteen Sterrenmeisje’s negligé had uitgetrokken en haar tepels aan het likken was.
Een uur later lagen Femic en Flowtje uitgeput te slapen tussen de voorbindpenissen, dildo’s en tubes glijmiddel. Sterrenmeisje stond glimlachend op. Ze had het nog niet verleerd. Vlug doorzocht ze de zakken van de beide Duitsers. In Femic’s zak zat een kaart van de basis. Eén van de kamers was aangegeven met de woorden ‘kantoor Hauptobersturmbahnführer’. In Flowtje’s zak vond ze een lijst met de tijden waarop zij moest wachtlopen. ‘Precies wat ik zocht’ dacht Sterrenmeisje. Ze stopte de kaart en het lijstje in haar slipje en begon zichzelf aan te kleden. ‘Nu vlug terug naar Topdrop en madame Ailá.’

Angels bar, New York City, 1955
Stefenootje had een jongen meegesleurd naar haar kamer. Daar aangekomen, had ze hem op bed gegooid en was ze begonnen met zich uit te kleden. De jongen lag haar met open mond aan te staren. ‘Wat is trouwens jouw naam?’ vroeg Stefenootje aan de jongen. ‘Ik ben Twinkebel’ stamelde de jongen verlegen. ‘Wat ben je trouwens naar me aan het staren. Heb je nog nooit een naakt meisje gezien?’ vroeg Stefenootje bits. Twinkebel werd vuurrood en Stefenootje wist genoeg. ‘Dan wordt dit jouw eerste keer. Geniet er maar van.’ Ze kleedde zich helemaal uit en ging naast Twinkebel op bed liggen. Twinkebel had inmiddels een flinke bobbel in zijn broek gekregen. Stefenootje zag dit en grijnsde. ‘Ik wind jou wel op hè. Kom hier, dan kleden we jou ook uit.’ Ze voegde meteen daad bij haar woord en even later was Twinkebel ook geheel naakt. Twinkebel stak aarzelend zijn handen uit naar het lichaam van het hoertje. Stefenootje greep zijn handen en legde die op haar tieten. ‘Zo, en nu mag jij eens wat doen.’ Twinkebel begon in de tieten van Stefenootje te knijpen. Op een gegeven moment stopte Stefenootje hem eventjes met zijn activiteiten. ‘Ze moeten er niet afvallen hoor. Als je zo doorgaat, heb je ze eraf getrokken.’ Twinkebel trok meteen zijn handen terug en durfde niets meer te doen. Stefenootje zuchtte eens diep. ‘Dan zal ik je wel leiden’ zei ze. Ze strekte haar hand uit om Twinkebel te gaan aftrekken, maar voordat haar hand ook maar iets had kunnen doen, was Twinkebel al klaargekomen. Twinkebel schaamde zich diep. Dit was al eerder gebeurd bij een ander meisje. Dat meisje had hem helemaal belachelijk gemaakt en het aan iedereen doorvertelt. ‘Dit zal me deze keer niet gebeuren’ dacht hij vastberaden. ‘Vooral niet nu ik in een speciale legereenheid zit. Niemand zal me meer serieus nemen. Het is al erg genoeg dat ze me behandelen als een groentje.’ Stefenootje keek een beetje geschokt en begon daarna heel hard te lachen. Dit was de druppel die de emmer deed overlopen voor Twinkebel. Hij pakte haar bh en trok deze hard rondom haar nek. Stefenootje snakte naar adem en liep paars aan. Na een minuutje tegenstribbelen, zakte ze in elkaar. Twinkebel liet de bh los en keek tevreden naar Stefenootje. ‘Zo, die kan het niet meer doorvertellen’ dacht hij tevreden. ‘Tegen de rest zeg ik wel dat ze mij een beest in bed vond en bezweek op haar hoogtepunt.’


1) Pippeloen (dorpeling)
2) PixelDansje (weerwolf)
3) Flowtje
4) Femic
5) Daboman (ziener)
6) Kazet Nagorra
7) Minke (leerlingziener)
8) Lisaaah
9) Sherco
10) TRA
11) TopDrop
12) twinkebel
13) x-spekkie-x (dorpeling)
14) crazygirlsacha (dorpeling)
15) Stefenootje (dorpeling
16) Coolkast (dorpeling)
17) Racing Dutch (dorpeling)
18) sterrenmeisje
19) Dark Phoenix
20) ***ailá***
21) Flyaway
22) drukknoopje

Opgehangen
Opgegeten


De wolven hebben vandaag weer een dorpeling opgegeten. De dorpelingen hebben tot morgenavond 20.30u de tijd om hun dode mededorpeling te wreken.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 10-01-2008, 21:38
Verwijderd
Hmm dat is vreemd... Stefenootje werd juist verdacht gemaakt. Maar misschien proberen de wolven juist die mensen verdacht te maken.
Oud 10-01-2008, 21:38
Verwijderd
omg dat verhaal!

en weer een dorpeling dood. het kan erger, maar ja, blugh
Oud 10-01-2008, 21:41
Verwijderd
Jezus, dat verhaal kan zo op een goedkope site voor amateur-pornoverhalen.
Oud 10-01-2008, 21:44
Verwijderd
Jeetje nou weet ik niet wie ik moet verdenken Ik vind het sowieso een heel vreemde keuze idd. Maar ik ga wel alles teruglezen nu, stefenootje heeft best veel gezegd.
Oud 10-01-2008, 21:45
Verwijderd
Ik zat te denken aan flyaway. In topic #1 zat ze ook al, samen met PixelDansje, aila te verdenken. En ze is heel stil.
Oud 10-01-2008, 21:47
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Jezus, dat verhaal kan zo op een goedkope site voor amateur-pornoverhalen.
Kazet leest het verhaal
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 10-01-2008, 21:48
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Kazet leest het verhaal
Jah ik dacht ook al
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 10-01-2008, 21:49
Verwijderd
Nou.

Nou goed, liever dood door de wolven dan door mijn mede-dorpelingen.

Zie je wel dat ik een dorpeling was!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Het Weerwolfspel #43
Dark Phoenix
500 08-01-2008 20:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07.