Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2008, 21:57
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Gelukkig dat we je niet opgehangen hebben Stefanie. Anyway, weer een dorpeling

Ik ga deze ronde voor Twinkebel. Hij is opvallend stil, zo stil dat ik praktisch was vergeten dat hij meespeelde, eigenlijk. Normaal gesproken doet hij veel actiever mee, dus dat is wat mij betreft wel verdacht. Hij heeft verder ook nog weinig zinvols gezegd of toegevoegd aan het spel, dus...

Twinkebel it is.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Oud 10-01-2008, 21:59
Verwijderd
Volgens mij heb ik nu wel een sterk vermoeden wie een wolf is, maar goed, daar mogen jullie zelf achterkomen!

*Kruipt in graf*

Succes nog!
Oud 10-01-2008, 22:20
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik zei het.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 10-01-2008, 23:27
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ohw jemig! Nog een dorpeling. Damn, die wolven zijn goed! Eens kijken wie er Stefenootje verdacht.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 10-01-2008, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Ohw jemig! Nog een dorpeling. Damn, die wolven zijn goed! Eens kijken wie er Stefenootje verdacht.
ik. en tra. en dp. en nog iemand iig. maar waarom zijn wij dan verdacht? of bedoel je wie stefenootje verdacht?
Oud 11-01-2008, 00:03
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Volgens mij heb ik nu wel een sterk vermoeden wie een wolf is, maar goed, daar mogen jullie zelf achterkomen!

*Kruipt in graf*

Succes nog!
Ik heb ook een sterk vermoeden. Ik vind Drukknoopje steeds meer wolvig. Vanwege de argumenten die ik al eerder heb genoemd. Ook is me opgevallen dat ze het opvallend vaak eens was met Pixeldansje, mogelijk beschermden ze elkaar. Ik bedoel nu ook de verdachtmakingen van mij en CGS. Vervolgens ging Pixeldansje achter Femic aan en toen drukknoopje ook. Als er morgen niets verandert gaat mijn stem weer naar Drukknoopje zoals al praktisch het hele spel.
Oud 11-01-2008, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Damn, die wolven zijn goed!
Dat vind ik ook wel verdacht.
Oud 11-01-2008, 09:34
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Awww, Stefanootje! Maar, je hebt het lang volgehouden voor een eerste speler (in mijn eerste spel werd ik er praktisch meteen uitgestemd omdat ik nieuw was...)
Iig, ik vind veel mensen vreemd posten, en ik vind veel mensen verdacht, maar niemand vind ik zo verdacht als Flowtje. Ze zegt nauwelijks op wie zet stemt, en post sowieso nauwelijks nieuwe theorieen (net als PD) en is volgens mij een paar keer met PD meegegaan. Aangezien alle andere spelers (redelijk) actief meespelen en zij nauwelijks, gaat mijn stem naar haar; ze is verdacht en ze is een stille speler.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 11-01-2008, 09:42
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Ik vind Drukknoopje steeds meer wolvig.
Ergens op de 1e pagina van dit topic ging ze mij expliciet verdacht maken. Ik werd verder nog door niemand verdacht. Het is niet slim om als wolf iemand als eerste te gaan verdenken, want als je dan de rest meekrijgt en dan was gebleken dat ik dorpeling ben, dan vindt iedereen jou verdacht, zo gaat dat. Daarom is het als wolf slimmer om als tweede ofzo met iemand mee te gaan, zodat je geen schaap genoemd kan worden, maar je bent ook niet de aanstichter. Daarom vind ik drukknoopje nog steeds niet verdacht.

Overigens ben ik ook nog steeds niet van ailá's onschuld overtuigd, iedereen kan wel zeggen dat ie jager is.

Ik heb niet echt een goede verdachte op dit moment, maar ben geneigd om op Lisaaah (post wel veel, maar nooit een theorie of argumenten voor of tegen iemand ofzo, verdoezeld zo dat ze inhoudelijk nauwelijks meespeelt) of Flowtje (zie ik überhaupt nauwelijks?) te stemmen. Ik wacht nog even, laat vanmiddag wel weten wat het geworden is.

Trouwens: ik vind dit een leuk spel! Leuke verhalen en iedereen is lekker actief!
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 11-01-2008, 09:47
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
@ KZ Nagorra

Dat ik stil ben komt door de volgende twee redenen:
1) Mijn computer is vier weken in de reparatie dus ik moet op een andere
2) Ik kan maar weinig op een andere pc vanwege ziek en pc niet altijd beschikbaar

Verder was ik het die als tweede (met Femic) op PixelDansje stemde waarna de rest volgde, waarom zou ik dat doen als mede-wolf?

Hiermee noem ik KZ verdacht.
Oud 11-01-2008, 09:49
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Ergens op de 1e pagina van dit topic ging ze mij expliciet verdacht maken. Ik werd verder nog door niemand verdacht. Het is niet slim om als wolf iemand als eerste te gaan verdenken, want als je dan de rest meekrijgt en dan was gebleken dat ik dorpeling ben, dan vindt iedereen jou verdacht, zo gaat dat. Daarom is het als wolf slimmer om als tweede ofzo met iemand mee te gaan, zodat je geen schaap genoemd kan worden, maar je bent ook niet de aanstichter. Daarom vind ik drukknoopje nog steeds niet verdacht.
Als tweede iemand gaan verdenken doen ze wel enkel bij dorpelingen lijkt me, anders hak je zo je eigen mede-wolf in de pan. (Dit als aanvulling op mijn vorige post, was nu pas aan het lezen)
Oud 11-01-2008, 10:50
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
ik. en tra. en dp. en nog iemand iig. maar waarom zijn wij dan verdacht? of bedoel je wie stefenootje verdacht?
Dat laatste bedoelde ik ja.

Citaat:
Kazet scheef: Dat vind ik ook wel verdacht.
Waarom ben ik verdacht als ik vindt dat de wolven goed spelen? Dat doen ze toch dit spel? Ze hakken eerst de ziener en de leerling de pan in en verder steeds dorpelingen.

Anyway, ik ga mee voor Kazet. Hij vindt iedereen geloof ik verdacht, en niet echt met goede argumenten.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 11-01-2008, 12:36
Verwijderd
Citaat:
@ KZ Nagorra

Dat ik stil ben komt door de volgende twee redenen:
1) Mijn computer is vier weken in de reparatie dus ik moet op een andere
2) Ik kan maar weinig op een andere pc vanwege ziek en pc niet altijd beschikbaar

Verder was ik het die als tweede (met Femic) op PixelDansje stemde waarna de rest volgde, waarom zou ik dat doen als mede-wolf?

Hiermee noem ik KZ verdacht.
Aha, dat had ik niet gezien. Nou goed, dan ga ik denk ik voor drukknoopje, die zichzelf nu erg verdacht heeft gemaakt door mij te verdenken.
Oud 11-01-2008, 12:54
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Nu krijgen we weer hetzelfde scenario, zodra iemand actief anderen verdacht gaat zitten maken wordt diegene als wolf bestempeld. Eigenlijk vind ik Kazet daarom niet verdacht meer. Maar ja waar moet je anders op richten in het begin blijft het gokken
Oud 11-01-2008, 12:56
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Waarom ben ik verdacht als ik vindt dat de wolven goed spelen? Dat doen ze toch dit spel? Ze hakken eerst de ziener en de leerling de pan in en verder steeds dorpelingen.
Ik zou het eerder erg veel geluk noemen. De ziener had maar 1 opvraagbeurt gehad, en de leerling maar 2. Ik vind eerder dat ze raar spelen, ze eten telkens degene op die bij de ophangronde net niet opgehangen wordt.

Het verhaal!

Ik denk er nog even over na, of ik stem op twinkebel omdat hij inderdaad veel stiller is dan in andere wwspellen, of op drukknoopje. Ik begin trouwens te geloven dat aila echt jager is, waardoor ik haar minder verdacht vind. En ik snap niet helemaal waarom Kazet verdacht is.
__________________
Wark!
Oud 11-01-2008, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het eerder erg veel geluk noemen. De ziener had maar 1 opvraagbeurt gehad, en de leerling maar 2. Ik vind eerder dat ze raar spelen, ze eten telkens degene op die bij de ophangronde net niet opgehangen wordt.

Het verhaal!

Ik denk er nog even over na, of ik stem op twinkebel omdat hij inderdaad veel stiller is dan in andere wwspellen, of op drukknoopje. Ik begin trouwens te geloven dat aila echt jager is, waardoor ik haar minder verdacht vind. En ik snap niet helemaal waarom Kazet verdacht is.
Volgens mij willen de wolven ons gewoon verwarren, het was inderdaad niet erg logisch stefenootje nu te kiezen. Kazet vind ik wat minder verdacht nu, hij gedraagt zich weer wat meer als zichzelf. Ik neig eerlijk gezegd ook naar Twinkebel door wat ik van andere spellen ervaren heb, en hoe hij zich daartegenover nu gedraagt.
Oud 11-01-2008, 13:02
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Flowtje:
- Sherco

Drukknoopje:
- Aila
- Kazet

Kazet Nagorra:
- Drukknoopje
Oud 11-01-2008, 13:41
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Flowtje:
- Sherco

Drukknoopje:
- Aila
- Kazet

Kazet Nagorra:
- Drukknoopje

Twinkebel
-Dark Phoenix
- Lisaaah (?)

Met dank aan Ailá voor het niet posten van mijn stem.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-01-2008, 14:05
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Als tweede iemand gaan verdenken doen ze wel enkel bij dorpelingen lijkt me, anders hak je zo je eigen mede-wolf in de pan. (Dit als aanvulling op mijn vorige post, was nu pas aan het lezen)
Ja, dat was ook wat ik bedoelde.

Ja tjeeee, ik wilde dus op Flowtje of Lisaaah gaan stemmen. Maar we hebben weer zo'n verdeeld stembeeld. Ik voel het meeste voor Flowtje, omdat ze dus nauwelijks meedoet en dan nu wel iets post, maar daarin niet eens aangeeft waaróm ze nauwelijks post (hoewel ze wel verdacht wordt gemaakt). Maar ik wil ook geen gelijkspel veroorzaken.
Ik begrijp de verdenkingen van twinkebel op zich wel, maar als ik nu op hem zou gaan stemmen zou dat wel de ultieme schaapactie zijn, hou ik eigenlijk niet van. Ik wacht nog wel even tot vanavond dan..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 11-01-2008, 14:40
Verwijderd
Als je met een reden op iemand stemt is dat anders dan dat je op iemand stemt omdat de rest dat ook al doet. Maar goed, ik heb mijn eigen stem ook nog niet verstuurd en wil deze keer geen gelijkspel krijgen, waar het wel op aan lijkt te gaan
Oud 11-01-2008, 14:49
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Dan ga ik voor drukknoopje, om me eigen hachje te redden..
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 11-01-2008, 15:05
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Lisaaah heb ik een 'hm verdacht'-gevoel bij, nergens op gebaseerd eigenlijk. Daarom ga ik niet mee in twinkebel en denk ik dat ik maar meega in drukknoopje, kan vanavond niet op de pc dus stem nu vast. Even dr posts doorlezen.
Oud 11-01-2008, 15:08
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Nee ik vind drukknoopje ook niet verdacht. Ik kijk het nog even aan.
Oud 11-01-2008, 15:10
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, dat was ook wat ik bedoelde.

Ja tjeeee, ik wilde dus op Flowtje of Lisaaah gaan stemmen. Maar we hebben weer zo'n verdeeld stembeeld. Ik voel het meeste voor Flowtje, omdat ze dus nauwelijks meedoet en dan nu wel iets post, maar daarin niet eens aangeeft waaróm ze nauwelijks post (hoewel ze wel verdacht wordt gemaakt). Maar ik wil ook geen gelijkspel veroorzaken.
Ik begrijp de verdenkingen van twinkebel op zich wel, maar als ik nu op hem zou gaan stemmen zou dat wel de ultieme schaapactie zijn, hou ik eigenlijk niet van. Ik wacht nog wel even tot vanavond dan..
Ik snap wel waar je op doelt met Flowtje, problem is, ze is áltijd zo stil. Ik heb in ieder geval nog geen een spel meegemaakt dat ze heel actief was

Bij Twinkebel ligt dat anders, die speelt normaal wel heel actief mee. Daarom ga ik voor hem en niet voor Flowtje, want die speelt gewoon zoals ze altijd speelt, helaas.

Van Drukknoopje heb ik nooit echt begrepen waarom ze verdacht zou zijn, dus daar stem ik ook niet op.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-01-2008, 16:05
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Flowtje:
- Sherco

Drukknoopje:
- Aila
- Kazet

Kazet Nagorra:
- Drukknoopje

Twinkebel
-Dark Phoenix
- Lisaaah (?)

Met dank aan Ailá voor het niet posten van mijn stem.
Sorry, ik had het over het hoofd gezien
Oud 11-01-2008, 17:41
Verwijderd
ik vind het ook vreemd dat twink zo stil is, en ik ga weer gewoon op een stille speler stemmen, want tot nu toe hebben we weinig succes gehad idd. maar ik vind flowtje nog net ietsje vreemder, ook omdat ze drukknoopje verdacht vind. dat snap ik nog steeds niet. al heeft ze wel weer gelijk over dat kazet opeens zonder reden verdacht is... ik ga voor flowtje, tenzij ik dan gelijkspel creeer. dus ik wacht lekker tot het laatste moment met stemmen (sorry vlinder/eos )
Oud 11-01-2008, 18:35
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Flowtje:
- Sherco
- Sterrenmeisje?
- Femic

Drukknoopje:
- Aila
- Kazet
- Twink

Kazet Nagorra:
- Drukknoopje

Twinkebel
-Dark Phoenix
- Lisaaah (?)


Ik ga toch ook voor Flowtje en hopelijk wordt het geen gelijkspel. Twinkebel is imo te ervaren om ineens opvallend anders te gaan spelen als ie wolf is.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 11-01-2008, 18:41
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Flowtje:
- Sherco
- Sterrenmeisje?
- Femic

Drukknoopje:
- Aila
- Kazet
- Twink

Kazet Nagorra:
- Drukknoopje

Twinkebel
-Dark Phoenix
- Lisaaah (?)
- Flowtje


Ik heb op Twinkebel gestemd.
__________________
Wark!
Oud 11-01-2008, 18:44
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik stem op Flowtje, ivm gelijkspelkwestie.
Oud 11-01-2008, 19:07
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Eh. Ja. Handig dit.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 11-01-2008, 19:08
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Stemt sterrenmeisje op flowtje? Anders stem ik op drukknoopje.


edit: Drukknoopje gestemd.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan

Laatst gewijzigd op 11-01-2008 om 19:23.
Oud 11-01-2008, 20:02
Verwijderd
ik heb flowtje gestemd trouwens. zat aan de telefoon, maar alles wel te volgen
Oud 11-01-2008, 20:52
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Angels bar, New York, 1955
Sterrenmeisje kwam opgewonden de Angels Bar binnenrennen. ‘Madame Ailá, kijk! Ik heb de kaart van het Duitse hoofdkwartier, compleet met de wachtroutes, bemachtigd.’ Topdrop griste de documenten uit haar handen en wierp er een blik op. ‘Prachtig!’ zei hij toen met een grote grijns. Hij drukte Sterrenmeisje een dikke pakkerd op de wang. ‘Goed gedaan meid.’ Sterrenmeisje bloosde een beetje, maar Topdrop was al weggerend. ‘TRA! Lisa! Twinkebel! Waar zijn jullie in hemelsnaam stelletje luie honden!’ Hij begon op de dichtstbijzijnde deur te bonken. ‘Zitten jullie hier?’ riep hij. Aan de andere kant van de deur kon Topdrop stemmen horen. ‘DP, waar heb je mijn BH gelaten? Nou geef hier voordat hij binnen komt. DP, blijf van mijn slipje af!’ Er klonk gegiechel. ‘Neehee, hou op DP. Ik probeer me aan te kleden!’ Vijf minuten later kwam Lisa met een vuurrood hoofd naar buiten. ‘Ik wil het niet weten’ zei Topdrop toen Lisa wat wilde zeggen. ‘Nou waar zijn de anderen?’ ‘TRA zit beneden te pokeren met die taxichauffeur, Fly. Twinkebel heb ik al een hele tijd niet gezien.’ ‘Maar ze is al een tijdje niet buiten haar kamer geweest’ zei DP, die ondertussen ook naar buiten was gekomen. Lisa werd nog roder en gaf DP een por. Topdrop deed echter net of hij het niet gehoord had en ging op zoek naar TRA.
‘TRA, waar zit je, luiwammes! Kom hier voordat je jouw hele soldij verspeeld hebt. Hij liep de keuken in. TRA en Fly waren inderdaad aan het pokeren. ‘We spelen niet om soldij’ zei TRA met een rood hoofd. Hij zat in zijn onderbroek. Fly had alleen nog haar slipje aan. Ze probeerde haar pronte boezem te bedekken met de arm waarmee ze haar kaarten vasthield.
Topdrop sloeg zijn hand tegen zijn gezicht. ‘Dit meen je niet. Ga je eens gauw aankleden en kom dan naar de zitkamer. We moeten een plan maken om de missie te volbrengen.’ Topdrop draaide zich om en liep de kamer uit, maar niet voordat hij nog even gauw een blik had geworpen op de goedgevulde voorgevel van Fly. Toen Topdrop weg was, zei TRA met een stoute blik: ‘Zullen we dadelijk verder gaan? Ik voel dat ik goeie kaarten ga krijgen.’ ‘Prima schat’ antwoordde Fly. ‘Maar ik denk dat ik dadelijk niet degene ben die in zijn blote kont komt te zitten’
‘Weet jij waar Twinkebel is?’ vroeg Topdrop toen TRA eindelijk aangekleed naar buiten kwam. ‘Ja,die is boven’ antwoordde TRA. ‘Volgens mij is hij één van die hoeren hier aan het neuken. Je weet wel, die ene met die dikke kont.’ ‘Stefenootje?’ vroeg Topdrop. ‘Ja, zo heette ze’ bevestigde TRA. Topdrop liep de trap op. ‘Haar kamer is de eerste links!’ Toen Topdrop boven aan de trap kwam, kwam Twinkebel net naar buiten rennen. ‘Sergeant!’ riep hij. Hij klonk in paniek. ‘Er is iets gebeurd met Stefenootje! Volgens mij is ze dood!’ Topdrop rende de kamer binnen en voelde haar halsslagader. ‘Ja, ze is dood’ zei hij. ‘Wat is er gebeurd?’ ‘Ik weet niet’ antwoordde Twinkebel. ‘We waren gewoon aan het neuken en op een gegeven moment kwam ze heel vaak achter elkaar klaar. Dat doen meisjes altijd als ze bij mij zijn, omdat ik zo goed ben in bed. En toen ineens viel ze dood neer! Misschien was het te heftig voor haar?’ Topdrop stak een sigaar op. ‘Misschien. Help me er in ieder geval aan herinneren dat ik nooit met jou naar bed ga.’

Cellenblok Duits hoofdkwartier, New York, 1955
Drukknoopje zat in een cel te huilen. Die Duitsers hadden haar opgepakt en zomaar achter tralies gezet. Ze voelde zich diep ongelukkig. Ze had geen idee hoelang ze al vast zat of hoelang ze nog zou moeten zitten. Ze had zelfs al drie ratten gezien. Drukknoopje was doodsbang voor ratten, dus elke keer als ze er één gezien had, was ze op de brits gekropen en was ze hard gaan gillen. De cipier en de aanwezige soldaten hadden haar hard uitgelachen. Tot overmaat van ramp droeg ze nog steeds dat kanten negligé dat ze had aangetrokken om Topdrop te verrassen. Dat was niet alleen stervenskoud in die vochtige cel, maar lokte ook nog eens verkeerde reacties uit bij de Duitse soldaten. Om de zoveel tijd kwam er eentje bij haar celdeur staan om zich te verlekkeren aan haar halfnaakte lichaam. Ze kon die kwijlende blikken niet meer uitstaan. En ze wist maar al te goed dat er vroeger of later eentje was die een stapje verder wilde gaan. Ze huiverde bij de gedachte. Precies op dat moment ging de celdeur open. Er kwam een soldaat binnen. Drukknoopje was even verbaasd toen ze zag dat het een vrouwelijke soldaat was, maar het was meteen duidelijk waar ze voor kwam. De soldaat liet haar broek zakken en sprong op Drukknoopje af. Drukknoopje begon te gillen. ‘Kom bij Flowtje met die dikke tieten van je!’ zei de soldaat likkebaardend terwijl ze het negligé probeerde open te scheuren. Haar ogen stonden vol lust. Drukknoopje beet echter hevig van haar af. Ze krabde Flowtje’s gezicht open en sloeg haar helm van haar hoofd af. Flowtje sloeg Drukknoopje in haar gezicht. ‘Geef je gewoon over, dan doet het veel minder pijn!’ zei ze. Maar Drukknoopje pakte haar pispot van de grond en sloeg deze kapot op Flowtje’s hoofd. De soldaat zakte in elkaar. Rond Flowtje’s hoofd vormde zich een vieze plas van pis, stront en bloed. Drukknoopje voelde verschrikt aan Flowtje’s pols. De soldaat was morsdood…


1) Pippeloen (dorpeling)
2) PixelDansje (weerwolf)
3) Flowtje (dorpeling)
4) Femic
5) Daboman (ziener)
6) Kazet Nagorra
7) Minke (leerlingziener)
8) Lisaaah
9) Sherco
10) TRA
11) TopDrop
12) twinkebel
13) x-spekkie-x (dorpeling)
14) crazygirlsacha (dorpeling)
15) Stefenootje (dorpeling
16) Coolkast (dorpeling)
17) Racing Dutch (dorpeling)
18) sterrenmeisje
19) Dark Phoenix
20) ***ailá***
21) Flyaway
22) drukknoopje

Opgehangen
Opgegeten


De dorpelingen hebben vandaag weer een soortgenoot opgehangen. De weerwolven hebben tot morgenavond 20.30u de tijd om hun hapje uit te kiezen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 11-01-2008, 20:56
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
ik dacht echt dat ik dood zou zijn! Haha, zelfs het verhaal is aan het eind tussen mij en Flowtje! Super, spelleiders!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 11-01-2008, 20:57
Verwijderd
Citaat:
‘Volgens mij is hij één van die hoeren hier aan het neuken. Je weet wel, die ene met die dikke kont.’ ‘Stefenootje?’ vroeg Topdrop.

‘Kom bij Flowtje met die dikke tieten van je!’
echt OH MY GOOOOOOOOOOD!!

maar even spelinhoudelijk: kutzooi. nog 12 levend en daarvan zijn 5 spelers dus slecht. fuck.

Laatst gewijzigd op 11-01-2008 om 21:32. Reden: ik kan niet tellen, vergat de dode wolf
Oud 11-01-2008, 21:04
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
En morgen is de meerderheid waarschijnlijk slecht.

Eerst maar eens kijken wat de wolven doen, ze weten niet wie de heks en de geliefden zijn.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 11-01-2008, 21:06
Verwijderd
ik vergeet idd de geliefden nog. als de wolven morgen een heks/verrader geliefdenstel pakken maken we nog een goede kans...
ik wil de geliefden er nu ook echt uithebben trouwens.
Oud 11-01-2008, 21:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Fuck, weer een dorpeling. Ik zei nog dat zij altijd zo stil is

TRA, de wolven weten ook niet wie de verrader is hoor

De geliefdes moeten er inderdaad snel uit, al denk ik dat de wolven momenteel een hogere prioriteit hebben.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-01-2008, 21:32
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Fuck, weer een dorpeling. Ik zei nog dat zij altijd zo stil is

TRA, de wolven weten ook niet wie de verrader is hoor

De geliefdes moeten er inderdaad snel uit, al denk ik dat de wolven momenteel een hogere prioriteit hebben.
Vergeten in mijn post, je hebt gelijk.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 12-01-2008, 07:57
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ja had zoiets al verwacht Maar het was kiezen tussen hun twee vanwege gelijkspeltegengaan...
Oud 12-01-2008, 08:37
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Hmmm, shit, ik was echt overtuigd van Flowtjes wolf-zijn. Je had wat minder op PixelDansje moeten lijken
Onze odds worden nu wel heel slecht, ik hoop dat de wolfjes zo stom zijn om hun verrader/heks op te vreten vanavond...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 12-01-2008, 10:51
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Hmmm, shit, ik was echt overtuigd van Flowtjes wolf-zijn. Je had wat minder op PixelDansje moeten lijken
Onze odds worden nu wel heel slecht, ik hoop dat de wolfjes zo stom zijn om hun verrader/heks op te vreten vanavond...
ik was meer overtuigd van drukknoopje dan van flowtje
Oud 12-01-2008, 11:09
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
\TRA, de wolven weten ook niet wie de verrader is hoor

Ik heb juist het idee dat de wolven dat heel goed weten! Want ze eten elke keer alleen dorpelingen op.

Ik ga de wolven afwachten.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 12-01-2008, 13:19
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Het verhaal komt vanavond iets later. EoS moet oppassen en ik heb vanavond nog repetitie.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 12-01-2008, 16:51
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
@ het verhaal.

Nouja, ik ben in elk geval wel goed doodgegaan.
__________________
Wark!
Oud 12-01-2008, 21:07
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Angels bar, New York, 1955
‘Sterrenmeisje!’ riep madame Ailá. ‘Er is telefoon voor je!’ Sterrenmeisje kwam meteen aanrennen en greep naar de telefoon. ‘Hallo lekker ding, wat kan ik voor je doen?’ Toen viel ze stil en luisterde met open mond naar degene aan de andere kant van de lijn. Geschokt legde ze de hoorn op de haak. ‘Dat was Femic. Drukknoopje heeft Flowtje vermoord.’ Madame Ailá staarde Sterrenmeisje geschrokken aan. ‘Sterrenmeisje, je moet erheen gaan. Misschien kun je Drukknoopje bevrijden.’ zei ze tegen Sterrenmeisje. ‘Ok, madame Ailá. Dan ga ik nu bij Femic op bezoek.’ antwoordde Sterrenmeisje.

Duits hoofdkwartier, Washington, 1955
Sherco had het uniform van PixelDansje aangetrokken. Het bloesje zat een beetje strak, maar het paste toch nog. ‘Misschien gaan die nog van pas komen’ dacht ze terwijl ze glimlachend naar haar tieten keek. Ze liep naar de deur en deed deze voorzichtig open. Ze zag de lange gang waardoor ze ook gekomen was toen ze naar de martelkamer werd gebracht. Plotseling kwam er een soldaat langs. ‘Zo, ben jij verdwaald?’ vroeg hij, terwijl hij haar verlekkerd aanstaarde. ‘Ik wilde eigenlijk naar buiten gaan’ zei Sherco. ‘Kan jij mij de weg wijzen. Ik ben een beetje verdwaald. Al die gangen lijken ook zo op elkaar.’ Ze knipperde onschuldig met haar wimpers en de soldaat viel als een blok voor haar. ‘Natuurlijk schoonheid, loop maar met me mee’ en hij gaf haar een hand. ‘Wat wilde je eigenlijk buiten gaan doen?’ vroeg hij nieuwsgierig. ‘Ik wilde gaan zonnen. Mijn huid kan wel een mooi kleurtje gebruiken’ gaf Sherco als antwoord. Ondertussen waren ze al door het halve hoofdkwartier gelopen en op een gegeven moment stonden ze voor de hoofdingang. ‘Ik ga ervan uit dat je het nu wel zelf kan vinden. Ik had graag met jou buiten in de zon willen liggen, maar ik moet weer aan het werk’ zei de soldaat teleurgesteld. ‘Hier heb je mijn nummer. Als er iets is, mag je me altijd bellen. Ik zou graag een keer iets met jou willen gaan eten.’ Sherco nam het blaadje met een glimlach aan en liep heupwiegend weg. De soldaat keek haar na, totdat ze door het hek was en hij haar niet meer kon zien.

Angels bar, New York, 1955
‘Mensen, dit kan zo niet langer. Het wordt tijd dat we in actie komen’ Topdrop had een briefing georganiseerd om iedereen toe te kunnen spreken. DP was Lisa kushandjes toe aan het werpen en Lisa stond op het punt om hetzelfde terug te gaan doen. ‘Lisa!’ schreeuwde Topdrop. ‘Als lid van mijn team verwacht ik dat je niet gaat rondsletten. Ook van de rest verwacht ik volledige toewijding tot onze missie.’ Lisa zuchtte, nog nooit had ze een jongen zo leuk gevonden. Ze had constant kriebels in haar buik door DP. ‘Morgen gaan we het Duitse hoofdkwartier verkennen. We moeten een manier vinden om onopgemerkt binnen te komen’ vervolgde Topdrop. ‘We moeten die rotmof …. hmm…. die Duitser vermoorden!’ schreeuwde Topdrop. Hij begon een beetje rood aan te lopen. ‘We moeten…’ Topdrop viel stil toen de deur openging en er iemand naar binnen kwam struikelen. Degene die naar binnenkwam, viel op de grond en bleef roerloos liggen. ‘Het is een Duitser’ schreeuwde Twinkebel. Hij had de hele briefing naar Topdrop zitten te luisteren en was bijna in huilen uitgebarsten toen Topdrop begon te schreeuwen. ‘Stilte!’ schreeuwde Topdrop. Hij liep naar de persoon die op de grond lag. Degene had inderdaad een Duits uniform aan. Hij draaide een lichaam om en moest een kreet onderdrukken. Hij kon natuurlijk niet gaan schreeuwen van blijdschap, dat zou zijn gezag ondermijnen. ‘Lisa, we hebben jouw hulp nodig!’ schreeuwde Topdrop. ‘Sherco is ontsnapt en is uitgeput.’ Lisa kwam aanrennen en begon meteen met een lichamelijk onderzoek. Een halfuurtje later was Sherco in staat om haar verhaal te doen. Ze vertelde over haar gevangenschap en haar ontsnapping. Lisa besloot dat het daarna beter was als Sherco ging slapen.

Sherco had goed geslapen in haar logeerbed. Ze was klaarwakker en besloot zich een beetje op te gaan frissen. Toen ze de badkamer inliep, zag ze dat er iemand onder de douche stond. ‘Nouja, dan was ik wel alleen eventjes mijn gezicht’ dacht ze en ze liep naar de wastafel om haar gezicht te wassen. Via de spiegel zag ze madame Ailá uit de douche stappen. Sherco sloeg haar ogen neer om niet naar het naakte lichaam te hoeven kijken. Toch had ze eventjes het lichaam van madame Ailá gezien. Met een ruk draaide ze zich om en keek nog eens goed. ‘Hij is niet groot, maar toch. U bent helemaal geen vrouw. Wie ben jij en wat doe jij hier? vroeg Sherco op een dwingende toon aan madame Ailá. Madame Ailá keek haar verslagen aan. Dus was voor Sherco voldoende en ze sprong op madame Ailá. Ze raakten in een hevige worsteling betrokken. Doordat Sherco nog een beetje verzwakt, duurde het een tijdje voordat ze haar tegenstander kon uitschakelen. Op een gegeven moment kreeg ze een vaas in het oog. Ze pakte deze op en sloeg hem met volle kracht kapot op het hoofd van madame Ailá. Madame Ailá zakte neer op de grond. Sherco rende naar de deur. ‘Topdrop! We hebben een verrader!’ riep ze door het huis. Topdrop kwam meteen aanrennen. Toen hij madame Ailá zag, wist hij genoeg. ‘Bedankt dat je haar.. of nee… hem hebt uitgeschakeld’ zei Topdrop.


1) Pippeloen (dorpeling)
2) PixelDansje (weerwolf)
3) Flowtje (dorpeling)
4) Femic
5) Daboman (ziener)
6) Kazet Nagorra
7) Minke (leerlingziener)
8) Lisaaah
9) Sherco
10) TRA
11) TopDrop
12) twinkebel
13) x-spekkie-x (dorpeling)
14) crazygirlsacha (dorpeling)
15) Stefenootje (dorpeling
16) Coolkast (dorpeling)
17) Racing Dutch (dorpeling)
18) sterrenmeisje
19) Dark Phoenix
20) ***ailá*** (jager)
21) Flyaway
22) drukknoopje

Opgehangen
Opgegeten


De wolven hebben vandaag de jager opgegeten. Dit houdt in dat er morgen nog een extra dode valt. De dorpelingen hebben tot morgenavond 20.30u de tijd om te stemmen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 12-01-2008, 21:18
Verwijderd
w00t goed gespeeld alia
Oud 12-01-2008, 22:03
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Schiet een wolf, Aila!
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 12-01-2008, 22:47
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Aww, arme Aila Nouja, goed gespeeld

Go Ailá, grijp een wolf, laat je dood niet voor niets zijn!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 12-01-2008, 23:31
Verwijderd
Fuck

Hopelijk kiest ze iemand in ons voordeel.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Het Weerwolfspel #43
Dark Phoenix
500 08-01-2008 20:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.