Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2011, 14:59
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
En verder.
Advertentie
Oud 26-02-2011, 14:59
Verwijderd
Wat bedoel je met tegenovergestelde?
Oud 26-02-2011, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, die zag ik van mijlenver aankomen, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik al van tevoren wist dat het over
Spoiler
ging.

Ik weet niet wat je daarover vindt...? Ik vind dat een briljante rol van Leonardo DiCaprio, en die film vind ik ook subliem.
Ahh,
Spoiler

Nou, hij was genomineerd voor best supporting actor, en hij heeft hem niet gekregen!
Oud 26-02-2011, 14:59
Verwijderd
Oh, ik was te laat.
Maar ik ben het dus met je eens over de rol van Leo en dat ie daar een oscar voor had moeten krijgen.
Oud 26-02-2011, 15:00
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat bedoel je met tegenovergestelde?
Jij postte net "en niet eens een Oscar voor Shawshank" en ik toen postte ik net dat ie een Razzie had moeten krijgen.
Oud 26-02-2011, 15:01
Verwijderd
Razzie is wat overdreven maar ook ik vind TSR redelijk overrated.
Oud 26-02-2011, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Jij postte net "en niet eens een Oscar voor Shawshank" en ik toen postte ik net dat ie een Razzie had moeten krijgen.
Ja sorry hoor, maar wat is dat voor een quatsch om TSR geen goede film te vinden? Omdat iedereen dat al vindt?
Ik vind het een heerlijke film.
Oud 26-02-2011, 15:01
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Leo's beste rol ever. Waar hij nog puur en oprecht acteerde zonder dat hij te hard probeerde om iets te spelen wat ie niet kon spelen.
Oud 26-02-2011, 15:02
Verwijderd
Oscar voor Leo in WEGG vind ik ook terecht trouwens.
Oud 26-02-2011, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Leo's beste rol ever. Waar hij nog puur en oprecht acteerde zonder dat hij te hard probeerde om iets te spelen wat ie niet kon spelen.
Ik weet nog dat ik die film voor het eerst zag, en dacht: OMG hij kan gewoon iets! Hij is supergoed

Want ik kende 'm toen alleen van Titanic, en dat is natuurlijk allemaal maar matigjes.
Ook weer zo'n film die vrij onterecht duisent Oscars heeft gewonnen, omdat hij duur en episch en meeslepend was.
Oud 26-02-2011, 15:05
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja sorry hoor, maar wat is dat voor een quatsch om TSR geen goede film te vinden? Omdat iedereen dat al vindt?
Ik vind het een heerlijke film.
Nee, ik vond de film de eerste keer extreem cliché, overgestileerd, Hollywoods en de personages waren van bordkarton. Gevangenen die goedzakken waren en extreem beschaafd, bewakers die extreem harteloos en rot zijn, de strenge gevangenisdirecteur...En die hopeloze voice-over die alles uitlegt, argh.
Ik wist al van de hoge waardering van de film, voordat ik dit ging kijken, maar ik zat vol ongeloof te kijken naar het verhaal, dat dit de "beste film ooit" was volgens IMDB.
Oud 26-02-2011, 15:06
Verwijderd
Ahh, maar Morgan Freeman als voice-over is áltijd goed <3 Maakt me niet uit hoe afgezaagd dat is. ;x
Oud 26-02-2011, 15:07
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik weet nog dat ik die film voor het eerst zag, en dacht: OMG hij kan gewoon iets! Hij is supergoed

Want ik kende 'm toen alleen van Titanic, en dat is natuurlijk allemaal maar matigjes.
Ook weer zo'n film die vrij onterecht duisent Oscars heeft gewonnen, omdat hij duur en episch en meeslepend was.
Titanic is weer een guilty pleasure van mij Ook al is het een slechte film, maar als dat schip gaat zinken ben ik wel geboeid hoor! En Kate Winslet is tof, en ze tilt de film naar hoger niveau. Ondanks alle cheesiness.
Oud 26-02-2011, 15:08
Verwijderd
je hebt van die films waarvan je weet dat ze eigenlijk gewoon karton met jam erop zijn, nep met zoet er op. Maar toch smikkel je graag aan het karton. Dat heb ik wel een beetje met ABM, en uh, stiekem ook een beetje love actually en TSR ook.
Oud 26-02-2011, 15:08
Verwijderd
Hm, volgens mij is er echt een kans dat de kleuter die opeens bij de lawaaibuurman woont mishandeld wordt. Ik hoor haar (?) nooit lachen, maar ze huilt en schreeuwt elke dag. Normale kinderen doen dat niet, toch? Soms is het echt wanhopig/angstig gekrijs, en ik meen een keer 'niet doen' te hebben verstaan, maar dat weet ik niet zeker. Er is ook vaak gestommel en ingehouden geschreeuw of boos gesis van een vrouw, en ik heb het kind in de afgelopen maand welgeteld één keer naar buiten horen gaan. Binnenkort maar eens de kindermishandelingmensen bellen, dat ze er een kijkje moeten nemen.
Oud 26-02-2011, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Titanic is weer een guilty pleasure van mij Ook al is het een slechte film, maar als dat schip gaat zinken ben ik wel geboeid hoor! En Kate Winslet is tof, en ze tilt de film naar hoger niveau. Ondanks alle cheesiness.
Slecht is ook weer een groot woord. Tuurlijk is het geen slechte film. Alleen is het makkelijk scoren met zo'n soort film, omdat mensen smullen van epische rampen met een persoonlijk drama er doorheen.

Ik kijk 'm alleen nooit meer, want elke keer als ik 'm gekeken heb ben ik doodongelukkig. Het is een van de films die ik zó zielig en alles vind dat ik er niet bij kan huilen.
Oud 26-02-2011, 15:13
Verwijderd
ik vind haar op die 'later' foto ook niet echt heel pruimbaar eigenlijk
Oud 26-02-2011, 15:14
Verwijderd
Citaat:
ik vind haar op die 'later' foto ook niet echt heel pruimbaar eigenlijk
Haha, sorry, ik had 'm alweer verwijderd. Dat heb je snel gezien!
Ads door Google
Oud 26-02-2011, 15:15
Verwijderd
Ik dacht, mensen zullen het toch weer niet met me eens zijn, dus laat maar lekker!!!11
Oud 26-02-2011, 15:17
Verwijderd


is dit ook kate moss? hier vind ik haar wel tof
Oud 26-02-2011, 15:18
Verwijderd
Ja dat is ook Kate Moss.

Hoezo ben ik nou weer uit de hoogte
Oud 26-02-2011, 15:20
Verwijderd
huh wat?
Oud 26-02-2011, 15:21
Verwijderd
Nee sorry, ander topic.

Wil natuurlijk aandacht, dus ik denk, ik gooi het hier in de groep
Oud 26-02-2011, 15:22
Verwijderd
Ik heb gedouched en de vaatwasser leeggehaald (en weer grotendeels volgezet, jezus wat een hoop servies stond er op mijn kamer ). Eigenlijk vind ik dat ik daarmee meer dan genoeg heb gedaan voor deze katerdag, maar helaas moet ik nog meer doen
Oud 26-02-2011, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gedouched en de vaatwasser leeggehaald (en weer grotendeels volgezet, jezus wat een hoop servies stond er op mijn kamer ). Eigenlijk vind ik dat ik daarmee meer dan genoeg heb gedaan voor deze katerdag, maar helaas moet ik nog meer doen
luister drie keer dit liedje:


haal diep adem en ga aan de slaaaag!
Advertentie
Oud 26-02-2011, 15:28
Verwijderd
nee dit had ik gisteren niet gedacht, de lucht klaart op en ik zie mijn kracht (8)
dit is de track van mijn jaaaaaar dit is mijn jaaaaaaar
Oud 26-02-2011, 15:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jaaa Kate Winslet <3
Oud 26-02-2011, 15:31
Verwijderd


Geert Wilders was best lekker vroeger.
Oud 26-02-2011, 15:32
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Geert Wilders was best lekker vroeger.
Hahaha wat bizarrrr <3
Oud 26-02-2011, 15:32
Verwijderd
je ziet daar zijn indische roots nog wel een beetje
Oud 26-02-2011, 15:33
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Geert Wilders was best lekker vroeger.
Hij ziet er helemaal niet... rechts uit. Of zo.


Citaat:
je ziet daar zijn indische roots nog wel een beetje
Oud 26-02-2011, 15:34
Verwijderd
Haha, hij was vroeger toch van de SP enzo? Had ik ergens gelezen, weet niet wat daar waar van is.
Oud 26-02-2011, 15:34
Verwijderd
Geert Wilders, aka De Neger van Venlo
Oud 26-02-2011, 15:34
Verwijderd
Vieze hippie, zo zou ik nog wel eens kunnen eindigen, zoals hij er daar uitziet
Oud 26-02-2011, 15:34
Verwijderd
Ok als ik m'n sigaret opheb ga ik naar de supermarkt. Ik ga iets met bimi, de wonderbaarlijke supergroente (zie: http://www.bimi.eu.com/ned-index.htm) maken voor martin. En er daarmee voor zorgen dat ik geen longkanker krijg
Oud 26-02-2011, 15:35
Verwijderd
Oh, en ik wil natuurlijke geen enkele parallel trekken door dit zo nu te posten, maar in tegenstelling tot Wilders straalde er van Hitler altijd al iets dictatorigs af:
Ads door Google
Oud 26-02-2011, 15:35
Verwijderd
ik ben vooral benieuwd naar die poster op de achtergrond.
Oud 26-02-2011, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Oh, en ik wil natuurlijke geen enkele parallel trekken door dit zo nu te posten, maar in tegenstelling tot Wilders straalde er van Hitler altijd al iets dictatorigs af:
[afbeelding]
Haal deze post maar weg hoor, wat mij betreft.

Die vergelijking moet nu eens afgelopen zijn.
Oud 26-02-2011, 15:35
Verwijderd


de jonge stalin was een knappe kerel.
Oud 26-02-2011, 15:36
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Geert Wilders was best lekker vroeger.
Dat posterachtige ding op de achtergrond ziet er een beetje uit alsof iemand met menstruatiebloed de oorlog in Congo heeft nagetekend.
Oud 26-02-2011, 15:36
Verwijderd

mooie neus
Oud 26-02-2011, 15:36
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


de jonge stalin was een knappe kerel.
Wow inderdaad Ik zou hem keihard geven! Wat een mooie kop met haar.
Oud 26-02-2011, 15:36
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


de jonge stalin was een knappe kerel.
Woh,
Oud 26-02-2011, 15:37
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


de jonge stalin was een knappe kerel.
Zijn snor is er in de loop van tijd wel op vooruitgegaan.
Oud 26-02-2011, 15:37
Verwijderd
Citaat:
ik ben vooral benieuwd naar die poster op de achtergrond.
Ik hoop HEEL ERG dat Wilders die zelf getekend heeft, en dat hij toelating heeft gedaan op een kunstacademie maar is afgewezen. Dan ga ik zo hard lachen.
Oud 26-02-2011, 15:37
Verwijderd
Stalin had wel iets Cubaans toen hij nog als Dzjugasjvili door het leven ging.
Oud 26-02-2011, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop HEEL ERG dat Wilders die zelf getekend heeft, en dat hij toelating heeft gedaan op een kunstacademie maar is afgewezen. Dan ga ik zo hard lachen.
Oud 26-02-2011, 15:38
Verwijderd
Als ik een man was geweest wil ik zulk haar als Stalin.
Oud 26-02-2011, 15:38
Verwijderd
Zo boodschappen tijd. In m'n chillbroek. Want dat mag met een kater.
Oud 26-02-2011, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Stalin had wel iets Cubaans toen hij nog als Dzjugasjvili door het leven ging.
ik heb een spanjaard in de klas zitten die echt PRECIES de jonge stalin is. Ik moest heel erg hard lachen toen ik daar achter kwam
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.