Oud 04-10-2007, 16:45
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Mooi dat de weerwolven niemand hebben kunnen pakken! Kazet is voor mij nog steeds verdacht, maar ik heb ook wel wat andere kandidaten, dus ik denk er nog even over na tot vanavond.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Oud 04-10-2007, 17:12
Verwijderd
pffff... het wordt steeds moeilijker... ik ga maar eens even alle posts van onze wolfjes en de verdachten bekijken
(klik op aantal posts in topic en dan op aantal posts naast de naam, krijg je ze allemaal onder elkaar)
Oud 04-10-2007, 17:21
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Kazet Nagorra maakte Daboman ALLANG verdacht (weet je nog? dat stukje in het russisch uit de wikipedia met een paar keer 'daboman' er in?), Kazet is dus GEEN wolf of verrader.

Echter, iedereen die Kazet een beetje verdacht loopt te maken vertrouw ik niet:
Pippeloen, mijn stem deze ronde

Ik vertrouw pixeldansje nog steeds niet helemaal op het laatste moment op iemand stemmen telt niet, dat is meer "jezelf indekken" voor als je wolf bent.
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 04-10-2007, 17:29
Verwijderd
ik verdenk eigenlijk trophus en kazet van looooooooooooove <3
want trophus, je komt wel heel erg voor onze lieve mephie op, en wat jij leest in zijn posts zie ik er niet helemaal in eigenlijk. dat russische stukje bijvoorbeeld was op dag één, dus dan kán je nog nieteens met gegronde reden mensen verdenken!
verder zijn al zijn posts in de trant van "dan ga ik maar met de massa mee" "ik stem op mensen die op mij hebben gestemd". beetje apart...
Oud 04-10-2007, 17:49
Verwijderd
Citaat:
ik verdenk eigenlijk trophus en kazet van looooooooooooove <3
want trophus, je komt wel heel erg voor onze lieve mephie op, en wat jij leest in zijn posts zie ik er niet helemaal in eigenlijk. dat russische stukje bijvoorbeeld was op dag één, dus dan kán je nog nieteens met gegronde reden mensen verdenken!
verder zijn al zijn posts in de trant van "dan ga ik maar met de massa mee" "ik stem op mensen die op mij hebben gestemd". beetje apart...
dat zou wel cool zijn eh Ik vraag me sowieso af wie de geliefden zijn.

Maar ikga vanavond voor pippeloen.
Oud 04-10-2007, 18:04
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik twijfel tussen Meph en Naojan. Hmm.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 04-10-2007, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Ik twijfel tussen Meph en Naojan. Hmm.
ik eigenlijk ook. denk dat ik maar een muntje op ga gooien ofzo. want eigenlijk wil ik ze er allebei niet uit hebben, want ik vind ze leuke spelers (maar dat probleem heb ik eigenlijk bij iedereen )
Oud 04-10-2007, 18:08
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik vertrouw pixeldansje nog steeds niet helemaal op het laatste moment op iemand stemmen telt niet, dat is meer "jezelf indekken" voor als je wolf bent.
Dat heb ik nog niet één keer gedaan! Ik heb iedere keer behalve nu heel vroeg gestemd.

Ik wil niet op Naojan/PiP/Zep stemmen en eigelijk ook niet op Kazet, ik heb het gevoel dat kazet een goede functie heeft.

Op wie ik wel stem weet ik niet zeker.
Trophus is een beetje raar, maar dat betekent niet dattie wolf is.
Ik denk dat ik (zoals ik eerder zei) voor flowtje ga, maar dat is zo'n zinloze stem..
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten

Laatst gewijzigd op 04-10-2007 om 18:13.
Oud 04-10-2007, 18:31
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik stem flowtje, ik weet dat het waarschijnlijk niets uitmaakt omdat iedereen tussen kazet en pip kiest, maar ik ben niet overtuigd van hun wolfzijn. Dus heb ik liever een stil iemand eruit.

Stemmen-->Flowtje
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 04-10-2007, 18:38
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik ga maar voor Pippeloen, met de vage gedachte dat Kazet ziener is en Trophus tovenaar en ze samen een gezellige relatie hebben
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 04-10-2007, 18:47
Verwijderd
ik heb ook op pip gestemd, maar dat was wel moeilijk. ik wil mephie er niet uit hebben, pip niet, en om nou voor de zoveelste keer flowtje eruit te stemmen omdat ze stil is... (no offence PD, ik snap je redenatie)
Oud 04-10-2007, 19:24
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik blijf Kazet verdacht vinden, maar ik ga mee voor Pippeloen.

PD's redenatie zou ik wel volgen als er verder niemand is die verdacht is, wat in dit geval wel zo is. Je kan beter op iemand stemmen die zich raar/verdacht gedraagt dan op iemand stemmen alleen maar omdat die stil is. Tenminste, zo denk ik erover.
__________________
Wark!
Oud 04-10-2007, 19:25
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Arghhh... Ik weet het niet meer, nu twijfel ik over Kazet. Ik ga dan toch maar voor Flowtje.
__________________
you're not my demographic
Oud 04-10-2007, 19:31
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Lijstje:
Pippeloen/Zeppelin/Naojan
Flowtje
Sterrenmeisje
Zoemzoem
Lisaaah
Throphus
Kazet Nagorra

Flowtje
PixelDansje
Martino87

Kazet Nagorra
Pippeloen/Zeppelin/Naojan

Volgensmij heb ik het zo goed.
__________________
you're not my demographic
Oud 04-10-2007, 20:17
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Verhaal???

Ik weet dat het gek is om op flowtje te stemmen maar ik heb echt niet het gevoel dat die anderen er uit moeten. Ik hoop maar dat ik me vergis en dat er een wolf uit gestemd wordt nu.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 04-10-2007, 20:22
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hetzelfde hier, voor mijn gevoel is pippeloen niet zo verdacht.
Maarja, het blijft altijd een beetje gokken.
__________________
you're not my demographic
Oud 04-10-2007, 21:09
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
we hebben het verhaal van gister ook nog tegoed...
Oud 04-10-2007, 21:17
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
De noordpool, vandaag
‘Eye of Sauron!! Kom onmiddellijk hier!’ schreeuwde Vlindertje door de iglo heen. De reus kwam niet-begrijpend aanrennen. ‘Wat is er liefje?’ zei hij terwijl hij de sneeuw van zijn handen afklopte. ‘Heb jij het dorp van de kerstman opgeblazen?!’ vroeg Vlindertje furieus. ‘Dat strookt totaal niet met mijn plannen!’ ‘Maar..maar’ begon EoS ‘Ik weet van niks. Ik ben al de hele dag bezig met sneeuwpopjes bouwen in de tuin. Kijk maar.’ De reus wees naar buiten. De ijsvlakte was inderdaad bezaait met sneeuwpoppen. ‘Ik heb echt niks gedaan’ EoS begon te huilen. ‘Als de kerstman dood is, dan krijg ik geen cadeautjes meer met kerstmis. En ik ben dit jaar nog wel zo lief geweest!’ Vlindertje rolde met haar ogen. ‘Schat, die cadeautjes krijg je altijd van mij. De kerstman bestaat helemaal niet. Dat is gewoon een acteur in een pak. Eigenlijk heet ie gewoon Daboman.’ ‘Nietwaar!’ zei EoS huilend. ‘De kerstman bestaat echt! Ik heb hem zelf gezien!’ Vlindertje sloeg haar hand tegen haar gezicht aan. ‘Al goed, al goed, de kerstman bestaat echt. En nou ophouden met huilen, want daar kan ik niet tegen’ Ze gaf hem een knuffel en een kusje op zijn neus. EoS veegde zijn tranen af terwijl Vlindertje vervolgde: ‘Maar als jij het niet gedaan hebt, wie wel? Iemand zit onder onze duiven te schieten! Een concurrent waarschijnlijk. Misschien Al-Qaida. We moeten ons plan versneld uitvoeren!’
‘Goed plan!’ knikte EoS. ‘Zeg Vlinder? Wat is ons plan eigenlijk?’ Vlindertje zuchtte. ‘Ik zal het nog één keer uitleggen. Ik heb een machine gebouwd waarmee ik het klimaat kan veranderen. Daarmee ga ik de hele wereld bedekken onder een dikke laag sneeuw en ijs, zodat wij over de hele wereld kunnen rijden met onze hondenslee! Want het is niet eerlijk dat we alleen maar kunnen sleeën op de Noordpool. Ik wil ook kunnen sleeën op Ibiza.’ ‘Ja, ik ook!’ glunderde EoS. ‘Dan sleeën we naar Ibiza en gaan we daarna op het strand liggen. Ik ga meteen mijn zwembroek pakken!’
‘Nog niet’ zei Vlindertje terwijl ze haar partner tegenhield. ‘Zoals ik je eerder al verteld heb, heeft mijn machine vijftig kilo goud nodig als brandstof. En dat kunnen we niet betalen. Daarom plegen we die aanslagen. Straks ga ik de regeringen bellen en zeggen dat we vijftig kilo goud willen, anders blazen we nog een stad op! Maar eerst ga ik het Witte Huis opblazen, dat wil ik namelijk al jaren doen. Dat huis is namelijk even wit als onze iglo en dat kan ik niet hebben.’
Op dat moment ging het alarm af. ‘We hebben een indringer’ zei Vlindertje meteen. Ze rende naar een computerscherm toe en begon de beveiligingsvideo’s te bekijken. ‘De zuidgang!’ riep ze toen. EoS had zijn knuppel al in zijn handen en rende naar de aangewezen plek toe. In de verte zag hij inderdaad iemand wegrennen. Vlug pakte hij een hand sneeuw en rolde er een sneeuwbal van. Met een welgemikt schot gooide hij de sneeuwbal in de nek van de indringer. Deze slaakte een kreet en viel op de grond. EoS begon te juichen, omdat het zo makkelijk ging deze keer en rende naar de persoon toe. ‘Hebbes!’ zei hij toen hij de indringer optilde. Het bleek een meisje te zijn. Triomfantelijk droeg hij zijn gevangene terug naar Vlindertje.
Vlindertje zette grote ogen op toen ze de gevangene zag. ‘Krijg nou tieten!’ zei ze verbaasd. ‘Die heb je al’ zei EoS. Vlindertje negeerde de opmerking en vervolgde: ‘Ik ken haar! Da’s Pippeloen, die werkt voor de het D-team. Ze is Twinkebel’s spion. Laat maar vallen lieverd.’ EoS liet de bewusteloze vorm van Pippeloen vallen. Meteen sprong Vlindertje bovenop haar en sneed ze met een vloeiende beweging haar keel door. ‘Zo, die zal niks meer kunnen doorvertellen’ zei Vlindertje grijnzend.

Deelnemers
01) Daboman (weerwolf)
02) Martino87
03) Flowtje
04) Mohammed '95
05) Trophus
06) zoemzoem
07) Biertank 52
08) Lisaaah
09) Maxwell
10) drukknoopje (dorpeling)
11) Pippeloen (weerwolf)
12) death-tears (cupido)
13) Kazet Nagorra
14) Darkiekurd (dorpeling)
15) Tink* (weerwolf)
16) Femic (jager)
17) Hanneke
18) sterrenmeisje
19) Dark Phoenix (dorpeling)
20) PixelDansje
21) flyaway (heks)
22) crazygirlsacha

Blauw=gedood
Rood=opgegeten
Groen=meegesleurd in de val van de jager

En weer een wolf bijt het stof. De laatste wolf mag zijn of haar gevallen kameraden gaan wreken. Hier heeft hij of zij tot morgenavond 20:30 de tijd voor...
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 04-10-2007, 21:18
Verwijderd
pwnt
Oud 04-10-2007, 21:19
Verwijderd
ow, ik ben echt ZO blij dat pip een wolf blijkt te zijn! want ik vond het echt zo erg niet leuk om op haar te stemmen
ik ben te sentimenteel voor dit spel denk ik hihi
Oud 04-10-2007, 21:20
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
OMG Dat had ik niet gedacht, vet goed van de rest!! :-)
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 04-10-2007, 21:23
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
wauw... goed gespeeld pip!
Oud 04-10-2007, 21:24
Verwijderd
Niet goed genoeg.
Oud 04-10-2007, 21:26
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
We zijn echt goed bezig! Nog maar 1 te gaan.
__________________
Wark!
Oud 04-10-2007, 21:27
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
We zijn echt goed bezig! Nog maar 1 te gaan.
Nu je er een keer bent, wie verdenk jij? Wat zijn jouw theorieen?
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 04-10-2007, 21:29
Verwijderd
Ik heb wel een zeer plausibele theorie, maar die kan ik pas poneren zodra de tovenaar mij beschermt deze eetronde.
Oud 04-10-2007, 21:30
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
alsof de tovenaar nu gaat aangeven dat je die bescherming krijgt
Oud 04-10-2007, 21:31
Verwijderd
Nee, dat zal blijken na de eetronde natuurlijk.
Oud 04-10-2007, 21:31
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Lieve Kazet, je kunt het beter nu zeggen! Voordat je dood bent, als je dood bent kun je niets meer zeggen.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 04-10-2007, 21:32
Verwijderd
je speelt voor de groep, niet voor jezelf, dus eigenlijk zou je je theorie nu moeten posten of dit nooit genoemd moeten hebben... ik vind dit een beetje vreemd eigenlijk.
Oud 04-10-2007, 21:34
Verwijderd
Als ie dood is, heeft ie schijt aan iedereen. ;x
Oud 04-10-2007, 21:35
Verwijderd
als ie leeft ook
Oud 04-10-2007, 21:37
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
@Kazet, nu dat je gezegd hebt dat je een theorie hebt, heb je best een kans dat de wolven je opeten. Net zo veel kans als dat ze weten wat je gaat zeggen.
Als je dood bent kunnen e nooit meer van jouw wijsheid genieten, als je het nu verteld weet je iig zeker dat je kennis verspreid wordt.
(dat is een flim tekst)
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 04-10-2007, 21:43
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
ik blijf op kazet stemmen... ik vertrouw m voor geen meter...
ik denk dat hij denkt dat als hij zegt dat ie een theorie heeft, wij niet op hem stemmen...
Oud 04-10-2007, 21:43
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Nu je er een keer bent, wie verdenk jij? Wat zijn jouw theorieen?
Zoals ik al eerder heb gezegd, ik blijf Kazet verdacht vinden. Nu al vooral na zijn laatste paar posts. Maar misschien komt dat ook wel doordat hij nieuw in het spel is en ik daardoor niet weet hoe hij speelt als hij het spel eenmaal vaker heeft gespeeld.

Martino en jou vind ik uiteraard ook verdacht, omdat jullie niet op Pippeloen hadden gestemd, terwijl Martino eerst had aangegeven dat hij dat wel zou doen en jouw redenatie vind ik gewoon vreemd.
__________________
Wark!
Oud 04-10-2007, 21:48
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
*knip*
Martino en jou vind ik uiteraard ook verdacht, omdat jullie niet op Pippeloen hadden gestemd, terwijl Martino eerst had aangegeven dat hij dat wel zou doen en jouw redenatie vind ik gewoon vreemd.
Waarom zou ik stemmen wat martino stemt? Dat is toch niet logisch?
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 04-10-2007, 21:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Omg, dat was onverwacht, van pippeloen...

Kazet, als je een theorie hebt, post die dan. Zoals gezegd, je moet voor de groep spelen, niet voor jezelf. Wat maakt het uit als je die theorie nu geeft? Nu maak je jezelf alleen maar een aantrekkelijk doelwit.
__________________
you're not my demographic
Oud 04-10-2007, 21:53
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Waarom zou ik stemmen wat martino stemt? Dat is toch niet logisch?
Ik had, nog voor de uitslag bekend was, gepost dat ik jouw redenatie om op mij te stemmen vreemd vond.

Wacht, ik haal die post er wel even bij.

Citaat:
Ik blijf Kazet verdacht vinden, maar ik ga mee voor Pippeloen.

PD's redenatie zou ik wel volgen als er verder niemand is die verdacht is, wat in dit geval wel zo is. Je kan beter op iemand stemmen die zich raar/verdacht gedraagt dan op iemand stemmen alleen maar omdat die stil is. Tenminste, zo denk ik erover.
__________________
Wark!

Laatst gewijzigd op 04-10-2007 om 21:54. Reden: Quote toegevoegd. :p
Oud 04-10-2007, 21:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Martino en jou vind ik uiteraard ook verdacht, omdat jullie niet op Pippeloen hadden gestemd, terwijl Martino eerst had aangegeven dat hij dat wel zou doen en jouw redenatie vind ik gewoon vreemd.
Eh? Ik heb nergens aangegeven dat ik op pippeloen zou stemmen.
__________________
you're not my demographic
Oud 04-10-2007, 21:56
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Dat heb ik ook al een aantal keer gezegd, ik vind PiP en Kazet niet verdacht overkomen. Sowieso stem ik altijd voor stille mensen (vorige spel ook) als ik niets beters weet. Maar goed.

Ondertussen ben je al lang niet meer de stilste ;-)
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 04-10-2007, 21:57
Verwijderd
kutdorpelingen

Citaat:
wauw... goed gespeeld pip!
Bedankt! Ik vond en vind dit echt een supermoeilijk spel!

Ik vond het eerst helemaal niet leuk om wolf te zijn, maar hoe meer ik in het spel kwam , hoe leuker ik het begon te vinden.

Spelleiders, bedankt voor de verhalen.

Ik wens de laatste wolf veel succes
Oud 04-10-2007, 22:06
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Eh? Ik heb nergens aangegeven dat ik op pippeloen zou stemmen.
Ah, dat was Kazet, verkeerd gelezen. (Dat wil niet zeggen dat ik je niet meer verdacht vind. Je kan namelijk ook nog de verrader zijn.)

Citaat:
Dat heb ik ook al een aantal keer gezegd, ik vind PiP en Kazet niet verdacht overkomen. Sowieso stem ik altijd voor stille mensen (vorige spel ook) als ik niets beters weet. Maar goed.

Ondertussen ben je al lang niet meer de stilste ;-)
Nouja, ik vind het een onlogische zet, en daarbij is Biertank net zo stil (of zelfs stiller).
__________________
Wark!
Oud 04-10-2007, 22:08
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ah, dat was Kazet, verkeerd gelezen. (Dat wil niet zeggen dat ik je niet meer verdacht vind. Je kan namelijk ook nog de verrader zijn.)
Jij ook.
__________________
you're not my demographic
Oud 04-10-2007, 22:09
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ah, dat was Kazet, verkeerd gelezen. (Dat wil niet zeggen dat ik je niet meer verdacht vind. Je kan namelijk ook nog de verrader zijn.)



Nouja, ik vind het een onlogische zet, en daarbij is Biertank net zo stil (of zelfs stiller).
Ik vind je verdediging een beetje vaag en overdreven. Er stemde 2 mensen op je, vooral omdat je stil was en niet omdat je verdacht was op een andere manier. Nu dat je meer post zou ik je ook niet verdacht hebben gevonden, als je normaal had gepost.

Jij stond in de lijst van 'hoeveelheid posts pp' onderaan van alle mensen die mee deden! Dat weet je zelf ook wel.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 04-10-2007, 22:19
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
ik blijf op kazet stemmen... ik vertrouw m voor geen meter...
ik denk dat hij denkt dat als hij zegt dat ie een theorie heeft, wij niet op hem stemmen...
Citaat:
Zoals ik al eerder heb gezegd, ik blijf Kazet verdacht vinden. Nu al vooral na zijn laatste paar posts. Maar misschien komt dat ook wel doordat hij nieuw in het spel is en ik daardoor niet weet hoe hij speelt als hij het spel eenmaal vaker heeft gespeeld.

Martino en jou vind ik uiteraard ook verdacht, omdat jullie niet op Pippeloen hadden gestemd, terwijl Martino eerst had aangegeven dat hij dat wel zou doen en jouw redenatie vind ik gewoon vreemd.
Kazet heeft ons naar Daboman geleid, en daarna naar Pippeloen. No way dat hij een wolf is.
Jullie twee zijn nu (naast Pixeldansje) mijn persoonlijke verdachten
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 04-10-2007, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Omg, dat was onverwacht, van pippeloen...

Kazet, als je een theorie hebt, post die dan. Zoals gezegd, je moet voor de groep spelen, niet voor jezelf. Wat maakt het uit als je die theorie nu geeft? Nu maak je jezelf alleen maar een aantrekkelijk doelwit.
Als ik mijn theorie nu al poneer, dan denkt de tovenaar misschien dat hij mij niet hoeft te beschermen, omdat hij immers toch al weet wie er opgehangen moet worden... en ik wil natuurlijk wel levend het spel door komen.
Oud 04-10-2007, 22:24
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Als ik mijn theorie nu al poneer, dan denkt de tovenaar misschien dat hij mij niet hoeft te beschermen, omdat hij immers toch al weet wie er opgehangen moet worden... en ik wil natuurlijk wel levend het spel door komen.
Zoals je je nu gedraagt ben je alleen maar verdacht omdat je heel erg druk bent met overleven ipv met winnen.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 04-10-2007, 22:32
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Als ik mijn theorie nu al poneer, dan denkt de tovenaar misschien dat hij mij niet hoeft te beschermen, omdat hij immers toch al weet wie er opgehangen moet worden... en ik wil natuurlijk wel levend het spel door komen.
Als jouw theorie logisch is, dan is dat toch een goede reden om je te beschermen? Vergeet trouwens niet dat er ook nog een leerling-heks is, die de tovenaar kan blokkeren. Dus zelfs als de tovenaar jou beschermt, kan je morgen worden opgegeten.
__________________
you're not my demographic
Oud 04-10-2007, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Zoals je je nu gedraagt ben je alleen maar verdacht omdat je heel erg druk bent met overleven ipv met winnen.
Ik win toch niet als ik dood ben, of?
Oud 04-10-2007, 22:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Het gaat er niet om dat jij wint, maar dat wij winnen. Er is geen specifieke winnaar, alleen een groep.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #66
Verwijderd
500 06-02-2010 10:20
De Kantine Weerwolfspel 40 #2
Martiño
265 11-10-2007 18:46
De Kantine weerwolfspel #26
twinkebel
500 30-12-2006 18:42
De Kantine *plak plak plak* CTRL - V topic!
Cherry Springs
499 21-10-2006 15:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37.