Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2007, 19:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat was al 13 maart 2006.
Your point being?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Oud 06-10-2007, 19:33
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Your point being?
Er is geen punt om te be'en.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 06-10-2007, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Dat je daar naar luistert. :')
nou, vind ik wel een beetje netjes eigenlijk...
Oud 06-10-2007, 19:33
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
dames

dagdag! (wat ga je kijken trouwens? ik wil ook tv kijken en cold case is bijna afgelopen)
Nieuwe the office US, nieuwe my name is earl, nieuwe drawn together ( \o/ na al die tijd zijn ze weer begonnen, halleluja)

Nieuwe south park heb ik al gezien en de volgende nieuwe is er Woensdagnachtr/donderdagochtend pas.... en nieuwe family guy, american dad en simpsons komen zondagnacht pas weer
Nieuwe heroes komt maandag pas weer

Scrubs begint 25 October pas weer

Wanneer nieuwe dexter komt heb ik nog niet bekeken.....1e 2 afl. v/h nieuwe seizoen zijn al tijdje uit....
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 06-10-2007, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Nieuwe the office US, nieuwe my name is earl, nieuwe drawn together ( \o/ na al die tijd zijn ze weer begonnen, halleluja)

Nieuwe south park heb ik al gezien en de volgende nieuwe is er Woensdagnachtr/donderdagochtend pas.... en nieuwe family guy, american dad en simpsons komen zondagnacht pas weer
Nieuwe heroes komt maandag pas weer

Scrubs begint 25 October pas weer

Wanneer nieuwe dexter komt heb ik nog niet bekeken.....1e 2 afl. v/h nieuwe seizoen zijn al tijdje uit....
Ik geloof dat dexter de 16de weer komt, aflevering 3 dus, maar ik ben te lui om het op te zoeken...
Oud 06-10-2007, 19:35
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
nou, vind ik wel een beetje netjes eigenlijk...
Ja, dus?
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 06-10-2007, 19:36
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Ik geloof dat dexter de 16de weer komt, aflevering 3 dus, maar ik ben te lui om het op te zoeken...
Ik ook

ik zie t vanzelf wel
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 06-10-2007, 19:36
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
http://www.pages.drexel.edu/~rrd26/godhatesyou.jpg

__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-10-2007, 19:37
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik heb Heroes nog altijd niet gekeken. Maar ik denk dat ik even wacht zodat ik er een paar achter elkaar kan kijken. Dat is leuker dan steeds moeten wachten.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 06-10-2007, 19:38
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
AMSTERDAM - Rond een uur of vier 's middags begint op het Centraal Station de spits. Niels Lüschen en zijn vrienden beginnen op dat moment met hun nieuwe sport: perronsprinten.

Lüschen (19) bedacht de sport een paar weken geleden. Hij verhuisde voor zijn studie museologie in Amsterdam vanuit Drenthe naar Haarlem en zocht een manier om te sporten. ''Ik kon wel gaan tennissen of voetballen, maar dat is zo gewoontjes. Dus ging ik creatief over een nieuwe sport nadenken.''

Het resultaat is sindsdien regelmatig te zien op het Centraal Station. Het werkt als volgt: samen met wat vrienden zoek je een plek op een druk station. Je kiest een reiziger die rent om zijn trein te halen en gaat er achteraan. Het doel is om eerder bij de betreffende trein te zijn dan je slachtoffer. Lukt dat drie keer op rij, dan heb je een punt.

Inmiddels beoefent Lüschen de sport een keer of vier per week, vertelt hij, terwijl hij in trainingspak op het station staat. Hij heeft drie vrienden bij zich. Eén van hen is gewoon in spijkerbroek en draagt een rugtas. ''Ik doe de sport liever een beetje incognito, dan denken mensen dat ik ook gewoon de trein wil halen.''

In de trein stappen doen ze niet: ze tikken de trein aan voordat het onwetende slachtoffer erin is gestapt en gaan dan terug naar het beginpunt.

De vrienden kijken voorin de hal van het Centraal eerst een tijdje rustig om zich heen. Ze schatten de drukte in, kijken welke treinen snel vertrekken. De hal is hun favoriete beginpunt: ''Het loopt hier naar beneden, dat is ideaal. Vooral als mensen naar spoor 13 of 14 rennen, dan kun je echt een mooie 'run' maken,'' aldus één van de renners.

Een jonge vrouw haast zich door de hal. ''Kijk, daar gaat er één,'' roept iemand. Lüschen wacht even af en begint dan te rennen. Als de vrouw even inhoudt, doet hij een paar meter erachter hetzelfde. Een paar centimeter voor de vrouw schiet Lüschen de roltrap op.

Bij terugkomst in de hal is hij enthousiast: ''Vlak nadat ik de trein aantikte sloten de deuren. Die vrouw miste haar trein. Dat is echt het ultieme: dat jij de trein gehaald zou hebben en die ander te laat is.''

De sport heeft in haar korte bestaan snel aan populariteit gewonnen. Via e-mails naar vrienden en bekenden verspreidt Lüschen het perronsprinten, ook maakte hij een internetpagina aan op vriendenwebsite Hyves. Nu maken enkele tientallen sporters, voornamelijk studenten, de perrons van Amsterdam en steden als Groningen en Zwolle onveilig.

Met die onveiligheid valt het overigens heel erg mee, zegt perronsprinter Jesse Meeusen, die zojuist in de hal twee rennende meisjes inhaalde: ''We botsen bijna nooit tegen mensen aan, we sprinten gecontroleerd. Net zag ik een man niet aankomen, die riep 'hé l ul' naar me. Maar verder gebeurt dat bijna nooit.''

Waarom perronsprinten nou zo leuk is? Lüschen: ''Bij een urban sport als deze kun je alles zelf bepalen: waar en wanneer je het doet, wat je aantrekt. Atletiek kun je niet doen op gewone gympen of in spijkerbroek. En je kunt gewoon beginnen als je een half uurtje op de trein moet wachten.''

Een conducteur heeft de rennende studenten opgemerkt en komt poolshoogte nemen. Aan Lüschen vraagt hij: ''Hoe vaak heb ik jou nu al zien langsrennen? Is dit een weddenschap ofzo?''

Volgens de perronsprinter is dit niet de eerste keer dat ze de aandacht trekken met hun sport: ''Ik werd eens aangehouden door een agent, die dacht dat ik een zakkenroller was. Maar verder laten mensen ons meestal met rust.''

Een oude man loopt snel langs de groep, op weg naar zijn bijna vertrekkende trein. De sprinters kijken elkaar even aan, maar besluiten er niet achteraan te gaan. Lüschen: ''Die man zouden we al ver voor de trap ingehaald hebben. Het moet wel een uitdaging blijven.''

Bron: Parool httpwww.parool.nl/nieuws/2007/OKT/06/bin1.html

Haha.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 06-10-2007, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Nieuwe the office US, nieuwe my name is earl, nieuwe drawn together ( \o/ na al die tijd zijn ze weer begonnen, halleluja)

Nieuwe south park heb ik al gezien en de volgende nieuwe is er Woensdagnachtr/donderdagochtend pas.... en nieuwe family guy, american dad en simpsons komen zondagnacht pas weer
Nieuwe heroes komt maandag pas weer

Scrubs begint 25 October pas weer

Wanneer nieuwe dexter komt heb ik nog niet bekeken.....1e 2 afl. v/h nieuwe seizoen zijn al tijdje uit....
o ja, jij was een internet tv junk.

office vind ik stom. my name is earl moet ik nog steeds seizoen 1 afkijken. en ik wil nog veel te veel zien: dead like me seizoen 2, how i met your mom, heroes 2... ik hou het voorlopig maar bij gewone nederlandse tv, daar volg ik al veel te veel (en ik vind dat sociale kijken met een groepje leuker dan alleen achter mn laptop )
Oud 06-10-2007, 19:39
Verwijderd
wtf?

dat doe ik dus ook hanneke. ik wacht gewoon tot heel seizoen 2 af is, want als het net zo gaat als met seizoen 1 dan kan ik toch niet wachten tussendoor
Oud 06-10-2007, 19:41
Verwijderd
naar verhaal TRA

jeetje, ik sta op spammode gloof ik
Oud 06-10-2007, 19:42
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
naar verhaal TRA

jeetje, ik sta op spammode gloof ik
Meetingidee.

Och meid, is het de tijd van de maand?
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 06-10-2007, 19:44
Verwijderd
gadverdamme TRA!

(en nee, en spam heeft daar natuurlijk ook niks mee te maken, het woord is afkomstig van een sketch van monty python over over spam zingende vikingen. zo)
Oud 06-10-2007, 19:45
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
gadverdamme TRA!

(en nee, en spam heeft daar natuurlijk ook niks mee te maken, het woord is afkomstig van een sketch van monty python over over spam zingende vikingen. zo)
Je kan toch gewoon één of meerdere keren in de maand zin hebben om te spammen? Wat daar nou 'gadverdamme' aan is?
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 06-10-2007, 20:39
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
wtf?

dat doe ik dus ook hanneke. ik wacht gewoon tot heel seizoen 2 af is, want als het net zo gaat als met seizoen 1 dan kan ik toch niet wachten tussendoor
Juh, dat ook idd. ;x Nja, opzich kan ik wel wachten maar als ik een week wacht heb ik daarna minder zin om te kijken, ofzo.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 06-10-2007, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ken Minke in het echt niet en ze heeft een slechte smaak qua theater
Maar ze zal vast aardig zijn
Tsss, dit las ik toevallig.
Oud 06-10-2007, 20:59
Verwijderd
hee mink, hoe was je logeerpartij?
Oud 06-10-2007, 21:00
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hay Anneke, ik heb ondertussen gegeten.

Het beviel niet.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-10-2007, 21:01
Verwijderd
ow.. waarom niet?
(hey )
Oud 06-10-2007, 21:03
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Omdat het me niet goed smaakte en ik stiekem helemaal niet zo'n honger had.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-10-2007, 21:03
Verwijderd
Citaat:
hee mink, hoe was je logeerpartij?
Hahaha, ONTZETTEND LEUK.
Nee, nou ja, ze waren wel aardig, maar we spraken allebei vrij gebrekkig Engels en die lerares van hen behandelde mij echt als een medewerker van een hotel ofzo, dat kon ik niet zo goed hebben...
Oud 06-10-2007, 21:05
Verwijderd
jammer minke... of kon het je tegen die tijd ook eigenlijk niet meer zo veel schelen? kwamen ze trouwens echt nog zo laat binnen of viel het wel een beetje mee?

okeej steef... waarom ging je dan eten? omdat ik het zei?
Oud 06-10-2007, 21:07
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Nee, omdat het ondertussen al 9 uur was en ik besloot dat het anders wel heel achterlijk werd qua tijd.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-10-2007, 21:08
Verwijderd
Oh nee, dat is waar ook; toen ik hier postte wilden ze nog graag stappen.
Maar dat wilden ze uiteindelijk toch niet, maar ik moest ze wel komen ophalen, met een stapel slaapzakken en kussens, in een druk theater, waar ze klaar zouden staan, maar dat stonden ze dus niet. En uiteindelijk lag ik twee uur later in bed dan mijn plan was.
Maara ze waren wel heel aardig hoor.
Oud 06-10-2007, 21:11
Verwijderd
haha, geen verhalen int spel
Oud 06-10-2007, 21:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
ja lame
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-10-2007, 21:17
Verwijderd
Heb je nou gepmd, dat je wil spelleiden, offe?
Oud 06-10-2007, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Nee, omdat het ondertussen al 9 uur was en ik besloot dat het anders wel heel achterlijk werd qua tijd.
ah joh, ik heb nog wel eens om half 1 aardappeltjes staan bakken omdat ik zo'n honger had

ooowww, minke, dat klinkt alsof het niet helemaal volgens plan ging, maar toch best nog leuk was inderdaad. zou je het een volgende keer weer doen?
Oud 06-10-2007, 21:20
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Heb je nou gepmd, dat je wil spelleiden, offe?
Nee, dat ik het achterlijk vond dat ze alweer geen verhaal hadden. Waarna ik uitgescholden werd, dus ik weer snapte dat het twinkebel was.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-10-2007, 21:20
Verwijderd
Nee, dat niet.
Het was gewoon allemaal nogal ongemakkelijk enzo. En één van mijn huisgenoten begon te zeiken omdat hij graag om 1 uur 's nachts nog in de huiskamer een film wilde gaan kijken, terwijl die logees daar lagen...
Oud 06-10-2007, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat ik het achterlijk vond dat ze alweer geen verhaal hadden. Waarna ik uitgescholden werd, dus ik weer snapte dat het twinkebel was.
gezellig

Citaat:
Nee, dat niet.
Het was gewoon allemaal nogal ongemakkelijk enzo. En één van mijn huisgenoten begon te zeiken omdat hij graag om 1 uur 's nachts nog in de huiskamer een film wilde gaan kijken, terwijl die logees daar lagen...
nou ja, dat is echt stom! ik neem aan dat je van tevoren toch ook gewoon het hebt gevraagd en gezegd enzo?
Oud 06-10-2007, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat ik het achterlijk vond dat ze alweer geen verhaal hadden. Waarna ik uitgescholden werd, dus ik weer snapte dat het twinkebel was.
De ontbrekende verhalen deden mij snappen dat het twinkebel was.
Mgoed, ik heb ook niet altijd evenveel zin gehad.
Oud 06-10-2007, 21:29
Verwijderd
Citaat:
gezellig

nou ja, dat is echt stom! ik neem aan dat je van tevoren toch ook gewoon het hebt gevraagd en gezegd enzo?
Ja, maar hem niet, want ik had hem die week helemaal niet gezien en/of gesproken. Maar er slapen wel vaker gasten in de huiskamer, dus het was een beetje aanstellerij.
Oud 06-10-2007, 21:29
Verwijderd
ik heb het maar één keer gedaan en ik vind dat als je eraan begint, je het ook goed moet doen. misschien vonden mensen mijn verhalen niet leuk, dat zou best kunnen, maar ze waren er altijd, niet te laat en niet te kort en ik vond ze stiekem best wel leuk. dat kostte wel wat tijd, maar ja, dat wist ik toen ik zei dat ik sl wilde zijn!
Oud 06-10-2007, 21:29
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline


__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 06-10-2007, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar hem niet, want ik had hem die week helemaal niet gezien en/of gesproken. Maar er slapen wel vaker gasten in de huiskamer, dus het was een beetje aanstellerij.
gek is dat. soms gaan mensen kinderachtiger doen naarmate ze ouder worden
Oud 06-10-2007, 21:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
De ontbrekende verhalen deden mij snappen dat het twinkebel was.
Mgoed, ik heb ook niet altijd evenveel zin gehad.
Ja, dat ook wel, maar dat had opzich nog iedereen kunnen wezen. Ik heb ook zovaak geen zin, vooral het laatste spel toen het me enorm veel moeite koste om op een verhaal te komen. Maar toen ben ik OOK om 11 uur na m'n werk nog eens een verhaal gaan bedenken omdat Biertank er ook niet was.

Je kiest ervoor te SL'en, als je er geen zin in hebt moet je het laten.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-10-2007, 21:32
Verwijderd
Citaat:
gek is dat. soms gaan mensen kinderachtiger doen naarmate ze ouder worden
Haha, nou ja, hij blijft waarschijnlijk een vervelend klein jongetje.
Oud 06-10-2007, 21:35
Verwijderd


Ik ben gek op politieke satire.
Oud 06-10-2007, 21:37
Verwijderd
die doet me denken aan die mop over god en satan. ik weet m niet meer precies, maar de verkorte versie:
god en satan houden een hardloopwedstrijd. god is duidelijk de betere, aangezien hij als tweede over de finish komt. satan was slechts één na laatste.
Oud 06-10-2007, 21:40
Verwijderd
Zo maar weer wat eten
Oud 06-10-2007, 21:41
Verwijderd
oh, sterrenmeisje, ik vind je ava echt heel erg leuk btw

edit "ava" miste in de zin :')
Oud 06-10-2007, 21:42
Verwijderd
dank je wel hiro (ik vond m zo lief en ik hou van calvin & hobbes)
Oud 06-10-2007, 21:43
Verwijderd
'hiro'

hijs liev ja <3
Oud 06-10-2007, 21:43
Verwijderd
sjawel
Oud 06-10-2007, 21:43
Verwijderd


Iets ingewikkelder, maar ik denk dat het grootste deel van de mensen hier 'm snapt.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 01:20
De Kantine Wat saai zeg #212
Verwijderd
500 21-05-2008 19:19
De Kantine Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic.
Cherry Springs
500 09-05-2008 18:48
De Kantine "Wat saai zeg." "Bron?" #174
Verwijderd
500 10-04-2008 17:23
De Kantine Voor de verandering: Wat saai zeg! #165
Missy
500 01-04-2008 11:43
De Kantine Lucky there's a family saai #164
Uice
502 31-03-2008 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24.