Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2001, 12:54
Jannemieke
Jannemieke is offline
Wie heeft er wel eens een blindedarmontsteking gehad, en hoe verliep dit proces??

Ik heb namelijk waarschijnlijk een blindedarmontsteking, maar de dokters doen er nogal vaag over. Ze willen me nog niet opereren omdat ze het nog niet zeker weten.

Wat waren bij jullie de symptonen?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2001, 17:06
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Kheb het gehad 3 zomers geleden. Eerst kreeg ik buikpijn, hevige krampen, diarree en moest ik overgeven. Toen het niet overging heeft de dokter mij naar het ziekenhuis doorverwezen. Ik kwam op een kamer en mocht niks eten of drinken want ik moest nuchter zijn als ze 'zouden' opereren. Ze namen testen af (echografie enzo) en twijfelden of het wel degelijk een ontsteking was. Enfin, om een lang verhaal kort te maken... (dees gelooft ge nooit!) Kheb 3 dagen daar gelegen, zonder eten of drinken (wel baxter) en altijd dezelfde uitleg "we wachten liever nog even af, tot dan moet ge nuchter blijven" blablabla... Uiteindelijk besloten ze te opereren (kzag al scheel van de honger) en bleek ik dus een lichte maag-darmontsteking te hebben. Ook bleek ik een ciste te hebben op mijn eierstok ter hoogte van de apendix (daardoor had ik ook krampen op die plek) dus eigelijk had ik helemaal geen blindedarmontsteking. Ze hebben de apendix wel verwijdert, samen met de ciste.

-XXX-
Met citaat reageren
Oud 07-11-2001, 19:41
Deliveran委
Avatar van Deliveran委
Deliveran委 is offline
ik heb toen ik 10 jaar oud was een blindedarmontsteking gehad.
het begon allemaal met buikpijn..maar het was de dag voordat de zomervakantie afgelopen was dus me ma dacht dat ik het niet meende zodat ik niet naar school hoefde.
maar het werd dus erger en we lieten de huisarts lanskomen, die zei dat het een buikgriep kon wezen.
ze zei dat ik moest rusten dus dat deed ik.
maar later op de dag werd het steeds erger en erger dus kwam de huisarts weer.
ze zei dat het een blindedarmontsteking zou kunnen zijn en stuurde me naar het ziekenhuis.
toen ik voor het ziekenhuis stopte kon ik niet eens meer normaal lopen...dus er werd een rolstoel bijgehaald.
ik wist niet wat een blindedarmontsteking was en ik dacht dat ik dood zou gaan.
ik heb 8 uur lang moeten wachten voordat ik geopereerd zou worden omdat er een spoedgeval voorkwam.
bij mij is mijn appendix er net op tijd uitgehaald, anders zou het in mijn lichaam kapotknappen en daar kun je doodziek van worden.
ik heb een week in het ziekenhuis gelegen voordat ik eindelijk weer naar huis kon

__________________
|| ♥ AlBundy ♥ || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Pijn
Jefar
134 26-04-2011 19:52
Lichaam & Gezondheid Pijn in m'n buik/darmen
duivelaartje
21 14-07-2010 19:59
Lichaam & Gezondheid Lage, stekende buikpijn / dokters kunnen niks vinden
Verwijderd
28 29-04-2009 14:25
Lichaam & Gezondheid blindedarmontsteking
Kupu
10 21-06-2006 13:52
Lichaam & Gezondheid hellup :S
xxxlieverdxxx
22 06-03-2005 16:30
Lichaam & Gezondheid blindedarmontsteking
samantha0016
2 17-10-2001 20:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.